Přejít na obsah

Snížení vozidla - sportovní podvozek KW a/nebo stabilizátory Eibach


Hravec

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
  • o 10 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

A takto vypada Octava po znizeni pruzinami Eibach Pro Kit,mimochodom v Nemecku,Holandsku/u nich na skodafore som sa mimochodom inspiroval/,Rakusku sa jedna o original Skoda prislusenstvo,ktore je kryte zarukou SA,ale u nas a u Vas v CZ samozrejme u dealerov neznama polozka,aj ked som im dodal oficialne objednavkove cislo.Objednal som si a spravnost pruzin pre moju motorizaciu konzultoval priamo v Nemeckom Eibachu,kde boli mimochodom velmi ustretovy.Cena cca 250 eur s montazou a samozrejme geometriou je prima cena.S vysledkom som osobne velmi spokojny.Vzhlad bez debaty,konecne Octava aj trochu jazdi,zbytocne sa nenaklana,neutapa sa pri brzdeni,celkovo je z nej uplne ine,lepsie jazdiace a ovladatelnejsie auto.Komfort vdaka progresivnej charakteristike ozaj slusne zachovany,rozdiel postrehnutelny iba ozaj na nekvalitnej ceste.Trosku diskomfort pri parkovani,lebo cufak je uz hodne nizko,resp. su limitujuce tie deflektory vpredu pod naraznikom a treba davat ozaj pozor.Nevadi,vacsinou aj tak parkujem zadkom,alebo pozdlzne.Rezultat pred a po.

post-95330-0-65229300-1440002364_thumb.j

post-95330-0-11743000-1440002376_thumb.j

post-95330-0-11175700-1440009140_thumb.j

Editováno: , autor: Patrik1971
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do znizenia v uvedenych 30-40 mm je to vzdy v poriadku aj pri ostatnych seriovych dieloch.Pri extremoch od 40 vyssie sa uz odporuca vymena aj tlmicov.

Mam s tym osobnu 10 rocnu skusenost u inej znacky.Mal som to pocas nich na 4 novych autach a uplne bezproblemov a vzdy kryte plnou zarukou od vyrobcu auta.

Momentalne som to mal moznost porovnat aj s octaviou combi 3 generacia,ktora ma sportovy podvozok/tlmice+pruziny/ priamo z fabriky.Bola neskutocne uskakana a aj jej majitel po prevezeni skonstatoval,ze  v kombinacii s Eibachom  na mojej to je ovela kludnejsie,sportovejsie a istejsie.Ak je  moznost,treba sa niekedy zviest s takouto upravou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Nemaju tie pruziny Eibach viac alternativ co sa tyka cm znizenia? Pisalo sa tu, ze znizenie bolo tak 3-4 cm...Konkretne by som chcel trochu menej znizit, tak o cca 2 cm by mi stacilo...Ale na 1,6 TDI akosi take neviem najst...len na RS...

Editováno: , autor: tecki
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 rok později...
před 8 hodinami, Strabag napsal:

Muzu se zeptat, jak presne by ste chteli naroubovat pruziny z RS na zadni napravu do vykonu 110kw....? 

Jinak samozrejme staci pouze pruziny, je to komfortnejsi nez sportovni tlumice. Mam KW uz skoro 90.000km

 90t je uz hezka porce. ty s takovym najezdem si musel zkusit uz hodne silnic ne?

 

Ja premyslim o ST pruzinach na Fabku -30/-30, ale mam porad obavy z jizdniho komfortu, ale vsichni co to maji tak rikaj ze dobry.

tak to risknu. v http://www.rsr-performance.cz/ koupim pruziny a v TMcar (jejich partnersky servis) udelam vymenu.

Editováno: , autor: moralles
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zdravím,

 

Vlastním OC3 FL 1.4 TSI 110kw 6M 2018 a už od prvního dne nadávám kudy chodím na originální podvozek a nastavení tlumičů u mého auta.

Nemůžu si pomoc ,ale tohle je fakt tragédie .

Zadní náprava s kombinací tlumičů odladěných evidentně na komfort který mají zásadní vliv na chování a jízdní vlastnosti jsou dle mého pohledu opravdu trestuhodné a dělá to s auta po stránce podvozku křáp.

Škoda chtěla ušetřit za každou cenu a proto je vlečná náprava pro motorizace do 110kw.

Při svižné jízdě po dálnici i mimo ní auto prostě evidentně plave a je nestabilní.

Osobně si myslím ,že za to může naladění zadních tlumičů které prošli změnou charakteristiky o proti předchozím ročníku z důvodu nespokojenosti zákazníku kvůli tvrdosti ....bouchání atd....

Na dálnici při svižné jízdě je cítit, že to celé začne hlavně v zadní části vozu a to u tlumičů ,která to přenáší pak i na přední tlumiče ,protože nejsou schopny s kombinací nápravy auto uklidnit a výsledek je ,že se auto chová nestabilně.

V utažených zatáčkách i na překrásném povrchu mám pocit jak když zadní tlumič od půlky víc povolí při zatížení místo toho ,aby to bylo naopak.

Nikdy by mě teda upřímně nenapadlo ,že mě to bude u nového auta nutit zasahovat do podvozku, ale bohužel to vnímám i při běžné jízdě.

Proto se rozhoduji co s tím . . . . . .

 

Vyměnit jen tlumiče se sportovní charakteristikou ?

Vyměnit pružiny ?

nebo obojí ?

Dát kompletní originální sportovní podvozek od škody ?

 

Zatím jsem naklonění pro první variantu a to sportovní tlumič Bilstein.

 

Prosím o zkušenosti popřípadě rady ,návrhy ,doporučení atd .

Třeba to tady někdo řešil s úspěchem a spokojeností u auta pro běžné použití.

 

Předem všem děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Až také vymoženosti automobilky nerobia,pokiaľ je  auto zo štandardným podvozkom a má homologované napr.16,17,18 tak je to vždy na rovnakých tlmičoch

-_- A ináč Všetkým prajem veselý Silvester a v roku 2019 veľa zdravia a veľa šťastných kilometrov ..

Editováno: , autor: marian.marcin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, ono těch "vymožeností" je docela dost. V souvislosti s chováním podvozku pátrám po tlumičích a pružinách jsem se díval, jak je to s podvozkem. Vyskytuje hned několik dimenzí:

 

a) standardní podvozek

b) zvýšený pro špatné cesty

c) snížený sportovní/greenline

d) DCC

 

V závislosti na tom jsou jiné pružiny a/nebo tlumiče. Logicky pro různou výšku podvozku jsou vždy jiné pružiny, ale mohou být přitom shodné tlumiče. Případně je rozdílné obojí. Dál se jednotlivé prvky mohou lišit podle hmotnosti daného auta. Konkrétně u mého SIII to výsledně vypadá takhle:

 

Přední tlumič - jeden parametr (typ podvozku)

Přední pružina - jeden parametr (váhová třída, mnoho variant)

 

Zadní tlumič - jeden parametr (typ podvozku)

Zadní pružina - dva parametry (typ podvozku a váhová třída, celkově mnoho variant)

 

Ale liší se podle podvozku taky další díly - dorazy, stabilizátory apod. Jestli do parametrů vstupují při výrobě i objednané velikosti kol, to nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...