Allister Vloženo 17. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2014 (editace) Aha, měl jsem za to, že to je jeden kus.. díky za info a foto Teď už jen doufat, že při rozebírání nic neulomím a po nabarvení a opětovném složení bude vše držet jak má Editováno: 17. Červenec 2014, autor: Allister Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 17. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2014 neni neni,... bylo by to slozity na vyrobu udelat takove logo pri rozebirani pozor, pacicky rady praskaji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinro Vloženo 27. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2014 (editace) Tak už i ti levnější výrobci něco vymysleli: https://tatechnix.cz/48563-vyskove-stavitelny-podvozek-vw-golf-7-au-4251016793240.html ( je to stejný podvozek ) Editováno: 4. Prosinec 2018, autor: Martinro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bildasek09 Vloženo 10. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2015 Máte někdo zkušenosti se sportovními stabilizatory? jak se auto chová po instalaci? lepší ovladatelnost? min se naklání? neztvrdne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 19. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2015 (editace) A takto vypada Octava po znizeni pruzinami Eibach Pro Kit,mimochodom v Nemecku,Holandsku/u nich na skodafore som sa mimochodom inspiroval/,Rakusku sa jedna o original Skoda prislusenstvo,ktore je kryte zarukou SA,ale u nas a u Vas v CZ samozrejme u dealerov neznama polozka,aj ked som im dodal oficialne objednavkove cislo.Objednal som si a spravnost pruzin pre moju motorizaciu konzultoval priamo v Nemeckom Eibachu,kde boli mimochodom velmi ustretovy.Cena cca 250 eur s montazou a samozrejme geometriou je prima cena.S vysledkom som osobne velmi spokojny.Vzhlad bez debaty,konecne Octava aj trochu jazdi,zbytocne sa nenaklana,neutapa sa pri brzdeni,celkovo je z nej uplne ine,lepsie jazdiace a ovladatelnejsie auto.Komfort vdaka progresivnej charakteristike ozaj slusne zachovany,rozdiel postrehnutelny iba ozaj na nekvalitnej ceste.Trosku diskomfort pri parkovani,lebo cufak je uz hodne nizko,resp. su limitujuce tie deflektory vpredu pod naraznikom a treba davat ozaj pozor.Nevadi,vacsinou aj tak parkujem zadkom,alebo pozdlzne.Rezultat pred a po. Editováno: 19. Srpen 2015, autor: Patrik1971 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 19. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2015 Máš to pěkný. O kolik je to od originálu cm? 4cm? Takhle jsem měl nebožku a moc spokojenej parchant jsem byl.:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 20. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2015 Zadok cca 30mm,predok cca30- 40mm.Skoda,ze som to nezmeral,kolko to bolo v serii.Takto to pisu na stranke Eibachu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 20. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2015 Do znizenia v uvedenych 30-40 mm je to vzdy v poriadku aj pri ostatnych seriovych dieloch.Pri extremoch od 40 vyssie sa uz odporuca vymena aj tlmicov. Mam s tym osobnu 10 rocnu skusenost u inej znacky.Mal som to pocas nich na 4 novych autach a uplne bezproblemov a vzdy kryte plnou zarukou od vyrobcu auta. Momentalne som to mal moznost porovnat aj s octaviou combi 3 generacia,ktora ma sportovy podvozok/tlmice+pruziny/ priamo z fabriky.Bola neskutocne uskakana a aj jej majitel po prevezeni skonstatoval,ze v kombinacii s Eibachom na mojej to je ovela kludnejsie,sportovejsie a istejsie.Ak je moznost,treba sa niekedy zviest s takouto upravou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tecki Vloženo 20. Květen 2016 Sdílet Vloženo 20. Květen 2016 (editace) Nemaju tie pruziny Eibach viac alternativ co sa tyka cm znizenia? Pisalo sa tu, ze znizenie bolo tak 3-4 cm...Konkretne by som chcel trochu menej znizit, tak o cca 2 cm by mi stacilo...Ale na 1,6 TDI akosi take neviem najst...len na RS... Editováno: 20. Květen 2016, autor: tecki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 1. Červen 2016 Sdílet Vloženo 1. Červen 2016 (editace) Je pro kit cca 30-40mm a sportline 40-50mm. http://web2.carparts-cat.com/default.aspx?230=1&36=0&35=2299&32=58760&34=0,2047566&14=4&10=04798F69E8AF4EF08C345892A13C38D6279004&12=130 Editováno: 1. Červen 2016, autor: Patrik1971 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sutik123 Vloženo 28. Březen 2018 Sdílet Vloženo 28. Březen 2018 Riesim znizenie OIII FL na uroven RS245, cize -14 mm. Viete mi prosim niekto zistit ake pruziny su instalovane v RS245? Ten vyskovy rozdiel je dany len pruzinami? Vdaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tiktak Vloženo 29. Březen 2018 Sdílet Vloženo 29. Březen 2018 Zjišťoval jsem snížení o3 v Brně u Carteku, zastoupení Eibach. Napsali mi,že stačí pro kit o 3 až 4 cm a jen pružiny. Výměna a geometrie včetně pružin kolem 8000,Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sutik123 Vloženo 30. Březen 2018 Sdílet Vloženo 30. Březen 2018 Dakujem za odpovede. Eibach Pro-Kit je najjednoduchsie riesenie, avsak obavam sa uplnej straty komfortu, kedze bude auto stat o tyzden na 19" X-Trem 225/35 kolesach. Uvidim ako to bude vyzerat zatial bez znizenia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tiktak Vloženo 1. Duben 2018 Sdílet Vloženo 1. Duben 2018 Já nepsal cenu pružin, ale komplet výměna, pružiny a geometrie. To na zboží nenajdeš. Jinak ok nevšiml jsem si ,že se jedná o origo podvozek 245. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strabag Vloženo 1. Duben 2018 Sdílet Vloženo 1. Duben 2018 Muzu se zeptat, jak presne by ste chteli naroubovat pruziny z RS na zadni napravu do vykonu 110kw....? Jinak samozrejme staci pouze pruziny, je to komfortnejsi nez sportovni tlumice. Mam KW uz skoro 90.000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moralles Vloženo 1. Duben 2018 Sdílet Vloženo 1. Duben 2018 (editace) před 8 hodinami, Strabag napsal: Muzu se zeptat, jak presne by ste chteli naroubovat pruziny z RS na zadni napravu do vykonu 110kw....? Jinak samozrejme staci pouze pruziny, je to komfortnejsi nez sportovni tlumice. Mam KW uz skoro 90.000km 90t je uz hezka porce. ty s takovym najezdem si musel zkusit uz hodne silnic ne? Ja premyslim o ST pruzinach na Fabku -30/-30, ale mam porad obavy z jizdniho komfortu, ale vsichni co to maji tak rikaj ze dobry. tak to risknu. v http://www.rsr-performance.cz/ koupim pruziny a v TMcar (jejich partnersky servis) udelam vymenu. Editováno: 1. Duben 2018, autor: moralles Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strabag Vloženo 1. Duben 2018 Sdílet Vloženo 1. Duben 2018 Kw + 19leto a 18zima. Me to vyhovuje, ale kdyz nekoho vezu, rikaji, ze to je tvrde.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schrapnel Vloženo 6. Duben 2018 Sdílet Vloženo 6. Duben 2018 Ahoj, riešil niekto pružiny (Eibach Pro Kit) na O3 RS s DCC? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joker 85 Vloženo 19. Září 2018 Sdílet Vloženo 19. Září 2018 Zdravím, Vlastním OC3 FL 1.4 TSI 110kw 6M 2018 a už od prvního dne nadávám kudy chodím na originální podvozek a nastavení tlumičů u mého auta. Nemůžu si pomoc ,ale tohle je fakt tragédie . Zadní náprava s kombinací tlumičů odladěných evidentně na komfort který mají zásadní vliv na chování a jízdní vlastnosti jsou dle mého pohledu opravdu trestuhodné a dělá to s auta po stránce podvozku křáp. Škoda chtěla ušetřit za každou cenu a proto je vlečná náprava pro motorizace do 110kw. Při svižné jízdě po dálnici i mimo ní auto prostě evidentně plave a je nestabilní. Osobně si myslím ,že za to může naladění zadních tlumičů které prošli změnou charakteristiky o proti předchozím ročníku z důvodu nespokojenosti zákazníku kvůli tvrdosti ....bouchání atd.... Na dálnici při svižné jízdě je cítit, že to celé začne hlavně v zadní části vozu a to u tlumičů ,která to přenáší pak i na přední tlumiče ,protože nejsou schopny s kombinací nápravy auto uklidnit a výsledek je ,že se auto chová nestabilně. V utažených zatáčkách i na překrásném povrchu mám pocit jak když zadní tlumič od půlky víc povolí při zatížení místo toho ,aby to bylo naopak. Nikdy by mě teda upřímně nenapadlo ,že mě to bude u nového auta nutit zasahovat do podvozku, ale bohužel to vnímám i při běžné jízdě. Proto se rozhoduji co s tím . . . . . . Vyměnit jen tlumiče se sportovní charakteristikou ? Vyměnit pružiny ? nebo obojí ? Dát kompletní originální sportovní podvozek od škody ? Zatím jsem naklonění pro první variantu a to sportovní tlumič Bilstein. Prosím o zkušenosti popřípadě rady ,návrhy ,doporučení atd . Třeba to tady někdo řešil s úspěchem a spokojeností u auta pro běžné použití. Předem všem děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikju Vloženo 19. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2018 V 17. 7. 2014 na 1:42, Hravec napsal: to jsou takové tak trochu něměcké úlety, ale co se mi líbí jsou ty oranžové blinkry na té bílé RS Nevíte někdo co to mají. Jen fólie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozinec Vloženo 25. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2018 a nejsou ještě tlumiče spárovaný s rozměrem pneu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joker 85 Vloženo 29. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2018 Samozřejmě že velikost kol zásadně ovlivňuje i chování tlumičů. Většina automobilek to ale neřeší když je rozpětí třeba od 16R do 18R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozinec Vloženo 30. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2018 Jasně rozpětí v techničáku, ale myslel jsem, když si objednám z výroby auto na 18R tak má z fabriky jiný tlumiče než pokud by bylo na 16R. Nebo ne? Takže pokud např. koupim auto na R16 a chci na léto R18 neměl bych teda měnit správně i tlumiče? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian.marcin Vloženo 31. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2018 (editace) Až také vymoženosti automobilky nerobia,pokiaľ je auto zo štandardným podvozkom a má homologované napr.16,17,18 tak je to vždy na rovnakých tlmičoch A ináč Všetkým prajem veselý Silvester a v roku 2019 veľa zdravia a veľa šťastných kilometrov .. Editováno: 31. Prosinec 2018, autor: marian.marcin 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 2. leden 2019 Sdílet Vloženo 2. leden 2019 No, ono těch "vymožeností" je docela dost. V souvislosti s chováním podvozku pátrám po tlumičích a pružinách jsem se díval, jak je to s podvozkem. Vyskytuje hned několik dimenzí: a) standardní podvozek b) zvýšený pro špatné cesty c) snížený sportovní/greenline d) DCC V závislosti na tom jsou jiné pružiny a/nebo tlumiče. Logicky pro různou výšku podvozku jsou vždy jiné pružiny, ale mohou být přitom shodné tlumiče. Případně je rozdílné obojí. Dál se jednotlivé prvky mohou lišit podle hmotnosti daného auta. Konkrétně u mého SIII to výsledně vypadá takhle: Přední tlumič - jeden parametr (typ podvozku) Přední pružina - jeden parametr (váhová třída, mnoho variant) Zadní tlumič - jeden parametr (typ podvozku) Zadní pružina - dva parametry (typ podvozku a váhová třída, celkově mnoho variant) Ale liší se podle podvozku taky další díly - dorazy, stabilizátory apod. Jestli do parametrů vstupují při výrobě i objednané velikosti kol, to nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.