Říjen 26, 201410 r 75% Praha a zbytek kombinace dálnic a okresek To ti ještě klesne, já jezdím taky hodně město mám aktuelně průměr 8,8 l/100km.... takže po ujetí 9tis km mě klesla spotřeba o 0,2 l / 100km (předím jsem měl průměr 9,0)... je otázka, zda je to zajetím (sednutím) motoru nebo tím, že jsem se naučil efektivnější jízdě ... ale rozhodně se neloudám.... Upraveno Říjen 26, 201410 r od Napalm
Leden 7, 201510 r Pekna spotreba! Kdybych se na to kouknul v prubehu, tak bych to mel mozna stejne, ale koukal jsem az na konci, kdyz jsem vyjel kopec :-)) Tam opravdu mas 225/45 R18? Takovy rozmer v TP nemam, musim mit 225/40 R18.
Leden 7, 201510 r Hosi jeste by to chtelo vyskovy profil. Jak jedu na chatu jedu za 8.8 a zpatky za 6.3 trebas, jelikoz je to vetsinou skopecka.
Leden 7, 201510 r WP_20141224_22_53_25_Pro.jpg Tak tohle je zatim muj rekord! Jinak dalnice mam za 7 a Prahu ted v zime za 9-9,5. Kolik jezdis po dalnici? Tam se na 7 nikdy nedostanu.
Leden 7, 201510 r Ta spotreba byla na trase, kde dokazu jet za stejne oba smery. Mam vyzkousene i s predeslym autem. Jinak po dalnici to mam okolo 7 pri tempomatu na 120-130. Posledne jsem jel 60km, z toho 50km dalnice a bylo to za 6,8.
Leden 7, 201510 r Druhá cesta byla za 6,1l. Pneu je teda 225/40 R18. To byl ale jen takový první a poslední pokus co se dá z autka nedostat :-) - na spotřebu nejezdím. Dlouhodobá spotřeba je přes 8l. Chorvatsko asi 1100km s toho 800km po dálnici, tak tempomat nastaven na 150km/h, tak cesta tam 8,1l a nazpět 7,9l.
Leden 8, 201510 r Take to chci v lete projet do Chorvatska. Pokud pri tempomatu na 150 byla konecna spotreba cca 8, tak je to super! :-)
Leden 8, 201510 r Asi něco dělám špatně :-D a to mam R17, mno měl bych kouknout na nahuštění kol, protože se mě nezdá, že jezdím jak hověz a to když jedu s malou dcerkou jezdím i na ECO. Možná to bude tou DSG...
Leden 8, 201510 r Taky mam DSG a jezdim v normalnim rezimu, pokud se nejedu vylozene projet. Nemam totiz volic jizdnich rezimu, takze ja jen prepinam D a S na prevodovce :-) Rezim si muzu prepnout jen pro adaptivni tempomat, kde to mam taky na ECO. Upraveno Leden 8, 201510 r od PatrikJ
Leden 8, 201510 r Spotřebu na dálnici hlavně zvedá aktivní tempomat... protože prostě neumí narozdíl na nás lidí předvídat, to je totiž nejlepší způsob jak ušetřit palivo, jet co nejvíce plynule (což např. na D1 nelze), absolutní rychlost není tak zasadní (do těch cca 150Km/h)... a pak jak píšete má vliv sklon terénu....
Leden 9, 201510 r Autor i kdyby klesnul na 20,- tak to tu budeme řešit Františku Upraveno Leden 9, 201510 r od Hurikan88
Leden 9, 201510 r Hurikáne...u RS TSI to přece nemá cenu "řešit" v tom smyslu, jak mít co nejnižší spotřebu...poznatky o tom, jakym stylem, v jakym terenu, a na jake vzdalenosti dosahovat pozitivnich vysledku spotreby, to beru. ale řešit, jestli se dostanu na 5,9...u 220konovyho benzinu mi prijde zkratka zvlastni. navic, PP obcas neodpovida realite (u me ukazuje o cca 0,3 l na 100 vic) no a pak, tenhle motor si asi nikdo z nas nekupoval kvuli eco runum. no a na zaver cena PHM, jak sem jiz uvedl drive...tahame z kapes v prumeru stovky mene prio kazdy plny nadrzi (v budoucnu se muze zmenit, to beru)
Leden 9, 201510 r Mno ono hlavně pokud auto používaš i pro služební cesty a náklady se ti počítají podle velkého techničáku, tak v ten moment by te to začlo asi trošku štvát :-)
Leden 9, 201510 r Autor myslel jsem to tak že jsme tu v jisté sekci tak budeme debatovat nad spotřebou i kdyby stály PHM 20,- :-) oprava:Palubák mi taky ukazuje o 0,3l odchylku... Za rok a cca 16tis/km jsem projel 49tis,- Upraveno Leden 10, 201510 r od Hurikan88
Leden 10, 201510 r ad Weithfisto: mam tez na firmu, ty to mas prideleno jako sluzebni? (nechapu, pochopil bych snad jakoukoliv motorizaci vyjma 2.0 tsi, pokud opravdu firemne hodne jezdis) ci sis to poridil sam, jako sluzebni...a nyni bojujes s hodnotami v TP? celkove mi to stale moc jasne neni...ale nebudu rejpat, ani sem to nechtel...jen mi to proste k rs tsi neladi.ovsem samozrejme je naprosto pochopitene venovat se tomu tematu ve smyslu, co tu spotrebu zveda a co naopak snizuje. tak krom vyse uvedenych promenlivych je tu dalsi a tou je protivitr. dnes foukal temer proti (liberec praha) a hned to bylo o pul litru jinde. to je svinarna!
Leden 11, 201510 r ad Weithfisto: mam tez na firmu, ty to mas prideleno jako sluzebni? (nechapu, pochopil bych snad jakoukoliv motorizaci vyjma 2.0 tsi, pokud opravdu firemne hodne jezdis) ci sis to poridil sam, jako sluzebni...a nyni bojujes s hodnotami v TP? celkove mi to stale moc jasne neni...ale nebudu rejpat, ani sem to nechtel...jen mi to proste k rs tsi neladi.ovsem samozrejme je naprosto pochopitene venovat se tomu tematu ve smyslu, co tu spotrebu zveda a co naopak snizuje. tak krom vyse uvedenych promenlivych je tu dalsi a tou je protivitr. dnes foukal temer proti (liberec praha) a hned to bylo o pul litru jinde. to je svinarna!Auto mam na ICO, ale nekdy kdyz je nedostatek sluzebnich jezdim svym. A tam se me proplaci benal podle spotreby v TP, coz u tehle motoru je totalne mimo
Leden 11, 201510 r jo aha. tak to temer u vsech dnes. ty jejich euro vylhany cykly. ani nevim kolik ma byt kombinovana..neco pres 6? prakticky nelze. byli casy, kdy auta nemela PP, vetsina z nas asi bude pamatovat..to byla takova nadhera! ))
Leden 11, 201510 r J kombinovana je myslim 6.5. Coz je usmevne ) ale tak jsem v praci dal TP od i40 2.0 a ta ma kombinovanou 7.7 tak to uz je lepsi )
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.