Yosef Vloženo 17. Červen 2014 Vloženo 17. Červen 2014 Dešťový senzor: Pokud jsou v Rapidu všechny okna v elektrice a dešťový senzor,tak při dešti se samy zavřou.Bude to v novém návodu k obsluze,který bude na stránkách škodovky začátkem června.Mělo by tím jít i stažení všech oken dálkáčem. Hm, tak jsem to v novém návodu k obsluze nevyčetl Citovat
vormen Vloženo 2. Červenec 2014 Vloženo 2. Červenec 2014 (editace) mě by zajímalo spíš o co to zase ošidí Editováno: 2. Červenec 2014, autor: vormen 1 Citovat
jarisek Vloženo 3. Červenec 2014 Vloženo 3. Červenec 2014 Po Grossglockner Hochalpenstrasse se prohánějí Rapidi RS Citovat
miklisek Vloženo 3. Červenec 2014 Vloženo 3. Červenec 2014 A nějako jim to asi nejelo, podle toho tažného oka....... Citovat
Akrubek Vloženo 5. Srpen 2014 Vloženo 5. Srpen 2014 To by byla slušná investice a vylepšení, pokud by tam dali automatické dojezdy, dokonce i s dálkáčem...ale vzhledem k té investici tomu nevěřím, ne u low-cost Rapida...nicméně je to drobnost, který mi leze krkem opravdu dost a dost... Citovat
Fotrik Vloženo 5. Srpen 2014 Vloženo 5. Srpen 2014 Všichni nad těma dojezdama brečí ale mně to třeba vůbec nevadí. Okna neotevíram, mám klimu Co vím, tak jsem okno otevíral jenom kvůli zvednutí závory na parkovišti. Citovat
Rypicong Vloženo 5. Srpen 2014 Vloženo 5. Srpen 2014 mě osobně funkčně z toho šetření nevadí vůbec nic, ale pocitově kam se ty auta řítěj mě to sere... Citovat
rogerer Vloženo 6. Srpen 2014 Vloženo 6. Srpen 2014 (editace) mě to nesere...aspoň to bude levnější... Editováno: 6. Srpen 2014, autor: rogerer Citovat
Host amissus Vloženo 6. Srpen 2014 Vloženo 6. Srpen 2014 30 deka šunky od kosti, 2 kolečka světlé tlačenky a támhle toho růžového Rapida 7 : ) 1 Citovat
rogerer Vloženo 6. Srpen 2014 Vloženo 6. Srpen 2014 ne opravdu....když se nad tím zamyslím...tak potřebuju aby mě to spolehlivě dovezlo z A do B a zpět do A. Bylo to bezpečný, mělo to klimu, hezky to vypadalo a nebylo to úplně nepohodlný....to že to má plastový dveře, nebo chybí kryt kolejnic, nebo ma o jedno ramínko na volantu víc, to že nemá ozdobnou lištičku, to že občas musím namazat gumový těsnění nebo seřídit dorazy kufru...to a i mnohem více jsem vlastně ochoten akceptovat než dát o desetitísíce či statisíce víc za to auto 1 Citovat
Rypicong Vloženo 6. Srpen 2014 Vloženo 6. Srpen 2014 je to fakt, 300tis jsou velké peníze a za to člověk dostane good zboží v podobě Rapidu. Kdybych ho chtěl poctivé jako byla třeba první Fabka, musel bych za něj dát o 100 - 200 tis více a to nemám... Fabia co mám v podpisu stála 320tis a jedná výbava byla mlhovky. Rapid 339tis, výbavu si dohledejte - nemám špatnou, po 12 letech inflace apod.... Obrázek si udělejte sami která doba je asi lepší 1 Citovat
Pawouk Vloženo 6. Srpen 2014 Vloženo 6. Srpen 2014 Svatá pravda, Fabia I Combi, co mám v podpisu, stála kolem 500 000 Kč!!! A ta dvojková kolem 320 000 Kč. Citovat
Akrubek Vloženo 6. Srpen 2014 Vloženo 6. Srpen 2014 To jako samozřejmě chápu, ale tak ať raději nepřidají nové fičury, ale nechají ty staré, standardní....mě by to bylo taky buřt, kdyby to neměla předchozí FII, které je o třídu níž a o generaci starší...to mi na tom vadí...novější auto = "starší" technika... Citovat
oneb1t Vloženo 6. Srpen 2014 Vloženo 6. Srpen 2014 pokud jsou tyhle drobnosti neprekonatelnej problem tak si najdete sikovnyho elektrikare a on vam tam bude schopen vetsinu tehle veci dokodovat/nasvindlovat tak aby to fungovalo k vasemu uspokojeni Citovat
Rypicong Vloženo 6. Srpen 2014 Vloženo 6. Srpen 2014 To jako samozřejmě chápu, ale tak ať raději nepřidají nové fičury, ale nechají ty staré, standardní....mě by to bylo taky buřt, kdyby to neměla předchozí FII, které je o třídu níž a o generaci starší...to mi na tom vadí...novější auto = "starší" technika... pokud nepočítám koncáky u oken, což nemá ani tak nic společného s použitou starší technikou, tak ty to nepoznáš že byla použitá starší technika a ani drtivá většina uživatelů. + tím líp k vyšší spolehlivosti. To auto prostě funguje super a ač má podvozek z fabie a octavie, elektriku horší než ve fabii apod, tak i tak to je prostě vyladěné že to funguje lépe než ty auta ze kterých to tu techniku má... Citovat
bojler Vloženo 6. Říjen 2014 Vloženo 6. Říjen 2014 Toledo dostalo LED světla, úpravu grafiky zadních světel a loketní opěrku, kterou dostala i Fabia. V katalogu už jsem si všiml i čalounění s Alcantarou. Citovat
miklisek Vloženo 6. Říjen 2014 Vloženo 6. Říjen 2014 (editace) No já nevím. Technika LED i v low cost autech konečně, ale nesedí mi tam prostě ta přemíra lomených přímek proti sobě jdoucích. Hlavně ten zadek je k .... . No holt design Seatu roubovali na design Škodovky a to prostě nemůže nikdy fungovat. Je to stejný jako Citigo a Up!, tam je VW taky designově prostě čistší. Loketka OK, akorát v ní bude asi miniaturně místa. Tvarově je určitě kompatibilnější s interiérem RAPIDa než ta s kulatým předkem z dob OI. Jen by ještě měli přesunout zásuvku pod climatronic a přidat k ní standardně USB a AUX, jako u FIII. Editováno: 6. Říjen 2014, autor: miklisek Citovat
LUKY-007 Vloženo 7. Říjen 2014 Vloženo 7. Říjen 2014 mne to pride ze to bude ako : 1. priblizovanie sa Leonu (to by ale potom chcelo viac ako len LED , ine potahy a loketku )) alebo 2. klasicke rozdelnei vramci VW aby si neliezli do kapusty - xenony len rapid / led len toledo na druhje strane nech sa to aspon trochu lisi od rapida .... Citovat
Host amissus Vloženo 7. Říjen 2014 Vloženo 7. Říjen 2014 (editace) LED světla jsou super, ale to "zalomení" v krajních částech se mi moc nelíbí. U Rapidu by stačila LEDkové Cčka tak jak jsou a dopředu denní : ) Editováno: 7. Říjen 2014, autor: amissus Citovat
Rypicong Vloženo 7. Říjen 2014 Vloženo 7. Říjen 2014 mě osobně by se víc líbilo, kdyby měl Rapid denní svícení stejně jako F2, v mlhovkách... a zadní z ledek... 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.