Srpen 7, 20187 r dálniční limit 130 km/h je něco málo přes 7 l, ale každý km nad limit je na spotřebě znát
Srpen 7, 20187 r V 6. 8. 2018 na 17:29, kohák napsal: jojo, jen pro info - při stejné rychlosti 140 km/h si to vezme 8,5 l benzinu. Mám to vyzkoušené z dovolené v chorvatsku, kde o CNG nezavadím. před 9 hodinami, kohák napsal: uvedená spotřeba při rychlosti 140 km/h - 4,2 kg CNG a 8,5 l benzinu je realita vyzkoušená provozem před 5 hodinami, kohák napsal: dálniční limit 130 km/h je něco málo přes 7 l, ale každý km nad limit je na spotřebě znát Ty rychlosti jsou tachometrové, nebo GPS? Pokud tachometrové, tak benzínová spotřeba je dost vysoká. Přes osm litrů žerou tyhle TSI někde kolem tachometrových 155 - 160 km/h.
Srpen 10, 20187 r Auto je slabší a veze s sebou spoustu balastu. Když jsem nedávno vyjížděl nádrž, tak se na okresce spotřeba nedostala pod 7 litrů. Sice auto nešetřím, na druhou stranu ale na známých trasách jedu tak, abych akceleroval co nejmíň a na co nejvhodnějších místech. Toto byla trasa, kde celkové převýšení bylo záporné asi o 100 metrů.
Srpen 12, 20187 r u mě jsou rychlosti to tachometrové, jedu na dovolenou tak to znovu prověřím, ale je to skreslený střešním boxem
Srpen 12, 20187 r jo, to jsem si uvedomil až když tady psali o nižší spotřebě. V podstatě na benzin nejezdím, takže spotřebu bez boxu a plně naloženým autem neznam. Takže s boxem a plně naloženým autem to je o něco vyšší. V chorvatsku je to bída na cng.
Srpen 14, 20187 r Zdravím Vás pánové. Nevíte někdo prosím přesně jak velká je olejová nádrž u gteca? Objednávám olej a zda mi bude stačit 4L butela. Dolévání neřeším, nic nežere mezi výměnami. Jinak proč si povezu svůj na garančku? Ve škodě lejou 5W-40 Shell Helix, účtují 800kč bez daně za litr. Na alze stojí 4L butela stejného oleje 549kč s daní. Jinak Někdo tu psal, že se mu nezdá plně naložené auto a spotřeba 3,8kg. Jezdíme v autě dálky za 3,6kg-3,8kg a 2 dospělí, 2 děti, plný kufr a kolo na střeše. Spotřeba po odlehčení je vesměs stejná. Zatížení nemá vůbec vliv na spotřebu a přijde mi že ani na dynamiku. Prostě to jezdí pořád stejně. Na benzín na dálku průměr 5,6L - jel jsem zatím jen asi dvě nádrže když jsem vyjížděl po 3/4 roce benzín a čerpal nový. Upraveno Srpen 14, 20187 r od BINY
Srpen 14, 20187 r Mě v posledně v servisu účtovali 4,1l. Záleží asi na teplotě při výměně a jak moc se nechá starý olej vykapat. Max množství pro zcela prázdný motor je 4,5l.
Srpen 14, 20187 r Můžu potvrdit, mě dáli v autoriz. servisu škoda 4,4 litrů :) cena byla, ale celkem přízniva 270,-Kč s DPH za litr. Upraveno Srpen 14, 20187 r od Dejv10
Září 5, 20187 r V 17. 5. 2018 na 13:18, Wdog napsal: Občas se tu objevují dotazy, kolik km vlastně vydrží Octavia G-TEC. Podívejte se na uvedený odkaz. Jsou tam zmíněné dvě, používané jako taxíky, jedna r.v.2016 má najeto 360.000 km a druhá r.v.2017 má 110.000 km. http://www.cngplus.cz/cng-se-jako-taxi-neztrati-plnici-stanice-vsak-v-hranicich-chybi.html Ja mam taxik, zatim najeto 200 tis a bez problemu. Jedine co se pravidelne u vsech aut .sype jsou nejaka loziska v prevodovce, oprava za par korun. V servisu maji G-Tecu asi 30, vsechny 150-300 tis km najeto, vse taxi spolehlivost si pochvaluji
Září 24, 20186 r Prosím o rychlou radu a odpověď, dnes jsem byl na stanici měření emisí a potom jsem chtěl na STK, ale nebyl jsem připuštěn k měření emisí, kdy technik mě vyprovodil z haly s tím, že musím mít provedenou revizí plynového zařízení, na veškeré argumenty, že je to z výroby, žádná příloha TP jako u LPG není (měl jsem auto na LPG, takže vím o co jde), nebral v úvahu. Určitě jste již někteří byli na ME+STK, Octavky v CNG se dělají od 2014, jak jste dopadli? Nevím jak dál, naštěstí se do problému vložil vedoucí aut. servisu, tak snad mi v tom pomůže, výsledek se snad brzo dovím, ale stejně stanici měření emisí těžko může něco nařídit. Díky za odpovědi.
Září 24, 20186 r Přesně z tohoto důvodu (nejistota kolem revize) jsem se nakonec rozhodl neztrácet čas s tím, že bych si emise a TK zařizoval sám a hodil jsem to na hrb servisu. V těch papírech, co jsem pak dostal, nic o revizi nebylo, jen u emisí poznámka o fabričné zástavbě, zakrytováno-nepřístupné a životnosti tlakových nádob. Takže těžko říct, ale kdyby se dělal ještě nějaký další protokol o revizi, tak bych ho asi dostal. Celé mě to vyšlo na 3100 a nějaké drobné.
Září 24, 20186 r Tak jsem zkusil obvolat několik stanic ME+STK, ve třech problém, v jedné chápou problematiku CNG a dělají některé značky (škoda, vw) bez revize, s tím, že uvedou tovární vestavba a láhve zakryté, jak uvedl výše AloisB. takže jsem se trochu uklidnil.
Září 25, 20186 r před 20 hodinami, Dejv10 napsal: Prosím o rychlou radu a odpověď, dnes jsem byl na stanici měření emisí a potom jsem chtěl na STK, ale nebyl jsem připuštěn k měření emisí, kdy technik mě vyprovodil z haly s tím, že musím mít provedenou revizí plynového zařízení, na veškeré argumenty, že je to z výroby, žádná příloha TP jako u LPG není (měl jsem auto na LPG, takže vím o co jde), nebral v úvahu. Určitě jste již někteří byli na ME+STK, Octavky v CNG se dělají od 2014, jak jste dopadli? Nevím jak dál, naštěstí se do problému vložil vedoucí aut. servisu, tak snad mi v tom pomůže, výsledek se snad brzo dovím, ale stejně stanici měření emisí těžko může něco nařídit. Díky za odpovědi. revize plyn zařízení se provádí každé dva roky. revize je silné slovo jedná se o kontrolu těsnosti. na technickou pujdu přisti roky, ale nevím, co bych mel stk predvadet, když mám elektronickou servisní knížku a z té provedené revize pouze fakturu. Když revize, tak s kulatým razítkem a to jsem nedostal. Takže mám dojem, že stk neví , co dělá. Ale zjistím si to u nás na stk předem než pojedu na stk.
Září 25, 20186 r Takže mé zjištění.... revize se dokládá pouze u stanice měření emisí, bohužel prováděcí směrnice řeší pouze přestavby CNG a na origo z prvovýroby nějak v minulosti nemysleli a není to nikde konkrétně uvedené, tudíž někteří technici praktikuji stejné podmínky jako u přestavby. Brzo má přijít konkrétní řešení současných nejasností ohledně CNG z prvovýroby. Dnes jsem byl opět na měření emisí na stejné stanici a totožný technik po osvícení ze strany autor. prodejce Škoda (tímto velké díky) již měření provedl, takže mám to za sebou, uvidíme co bude za dva roky. Upraveno Září 25, 20186 r od Dejv10
Říjen 11, 20186 r Nevíte někdo, proč se nemohou u tohoto motoru použít kola R15, pouze 16 a víc? Napadá mě jen hmotnost auta... U jiných motorizací patnáctky být mohou...
Říjen 11, 20186 r To asi těžko, když obvod je větší u R15. Podle mě tak o tom prostě někdo rozhodl. Jediné, co by dávalo smysl, je velikost brzd. Ale o tom pochybuji.
Říjen 24, 20186 r V 25. 9. 2018 na 7:59, kohák napsal: a z té provedené revize pouze fakturu. Když revize, tak s kulatým razítkem... Ahoj. Co Tě ta revize stála? Prý je to raketa. Prý musejí láhvee z auta ven?
Říjen 25, 20186 r revize stála asi 500 kč, z auta lahve ven nemusely, kam na ty nesmysly chodíš, příště už kvuli této kontrole nepojedu extra do servisu ale spojim to s pravidelnou výměnou oleje
Říjen 25, 20186 r V servisu tomu ani neříkají revize, prostě kontrola plynového zařízení v rámci servisní prohlídky. Kontrolují pouze vizuálně stav nádrží, plnícího hrdla a vedení pod vozem. Jestli to je nebo není dostatečné pro STK ale nevím, tam jdu až 2020.
Říjen 25, 20186 r před 16 minutami, kohák napsal: revize stála asi 500 kč, z auta lahve ven nemusely, kam na ty nesmysly chodíš, příště už kvuli této kontrole nepojedu extra do servisu ale spojim to s pravidelnou výměnou oleje Ty nesmysly mi říkali v AS. Taky se mi to nezdálo
Říjen 25, 20186 r Ve kterém autorizovaném servisu? Je to nesmysl. Ale jestli umí AS udělat revizi pro účely STK, to nevím. Z logiky věci by ale měli. S LPG jsem jezdíval tam, kde mi to montovali. Udělali revizi a rovnou i emise. Pak už jen na STK.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.