Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
V 6. 8. 2018 na 17:29, kohák napsal:

jojo, jen pro info - při stejné rychlosti 140 km/h si to vezme 8,5 l benzinu. Mám to vyzkoušené z dovolené v chorvatsku, kde o CNG nezavadím.

 

před 9 hodinami, kohák napsal:

uvedená spotřeba při rychlosti 140 km/h - 4,2 kg CNG a 8,5 l benzinu je realita vyzkoušená provozem

 

před 5 hodinami, kohák napsal:

dálniční limit 130 km/h je něco málo přes 7 l, ale každý km nad limit je na spotřebě znát

Ty rychlosti jsou tachometrové, nebo GPS? Pokud tachometrové, tak benzínová spotřeba je dost vysoká. Přes osm litrů žerou tyhle TSI někde kolem tachometrových 155 - 160 km/h.

Vloženo

Auto je slabší a veze s sebou spoustu balastu. Když jsem nedávno vyjížděl nádrž, tak se na okresce spotřeba nedostala pod 7 litrů. Sice auto nešetřím, na druhou stranu ale na známých trasách jedu tak, abych akceleroval co nejmíň a na co nejvhodnějších místech. Toto byla trasa, kde celkové převýšení bylo záporné asi o 100 metrů.

Vloženo

jo, to jsem si uvedomil až když tady psali o nižší spotřebě. V podstatě na benzin nejezdím, takže spotřebu bez boxu a plně naloženým autem neznam. Takže s boxem a plně naloženým autem to je o něco vyšší. V chorvatsku je to bída na cng.

Vloženo (editace)

Zdravím Vás pánové. Nevíte někdo prosím přesně jak velká je olejová nádrž u gteca? Objednávám olej a zda mi bude stačit 4L butela. Dolévání neřeším, nic nežere mezi výměnami. Jinak proč si povezu svůj na garančku? Ve škodě lejou 5W-40 Shell Helix, účtují 800kč bez daně za litr. Na alze stojí 4L butela stejného oleje 549kč s daní. 

 

Jinak Někdo tu psal, že se mu nezdá plně naložené auto a spotřeba 3,8kg. Jezdíme v autě dálky za 3,6kg-3,8kg a 2 dospělí, 2 děti, plný kufr a kolo na střeše. Spotřeba po odlehčení je vesměs stejná. Zatížení nemá vůbec vliv na spotřebu a přijde mi že ani na dynamiku. Prostě to jezdí pořád stejně. Na benzín na dálku průměr 5,6L - jel jsem zatím jen asi dvě nádrže když jsem vyjížděl po 3/4 roce benzín a čerpal nový. 

Editováno: , autor: BINY
Vloženo

Mě v posledně v servisu účtovali 4,1l. Záleží asi na teplotě při výměně a jak moc se nechá starý olej vykapat.

Max množství pro zcela prázdný motor je 4,5l.

Vloženo (editace)

Můžu potvrdit, mě dáli v autoriz.  servisu škoda 4,4 litrů :) cena byla, ale celkem přízniva 270,-Kč s DPH za litr.

Editováno: , autor: Dejv10
  • o 3 týdny později...
Vloženo
V 17. 5. 2018 na 13:18, Wdog napsal:

Občas se tu objevují dotazy, kolik km vlastně vydrží Octavia G-TEC. Podívejte se na uvedený odkaz. Jsou tam zmíněné dvě, používané jako taxíky, jedna r.v.2016 má najeto 360.000 km a druhá r.v.2017 má 110.000 km.

 

http://www.cngplus.cz/cng-se-jako-taxi-neztrati-plnici-stanice-vsak-v-hranicich-chybi.html 

Ja mam taxik, zatim najeto 200 tis a bez problemu. Jedine co se pravidelne u vsech  aut .sype jsou nejaka loziska v prevodovce, oprava za par korun. V servisu maji G-Tecu asi 30, vsechny 150-300 tis km najeto, vse taxi  spolehlivost si pochvaluji

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Prosím o rychlou radu a odpověď,

dnes jsem byl na stanici měření emisí a potom jsem chtěl na STK, ale nebyl jsem připuštěn k měření emisí, kdy technik mě vyprovodil z haly s tím, že musím mít provedenou revizí plynového zařízení, na veškeré argumenty, že je to z výroby, žádná příloha TP jako u LPG není (měl jsem auto na LPG, takže vím o co jde), nebral v úvahu. Určitě jste již někteří byli na ME+STK, Octavky v CNG se dělají od 2014, jak jste dopadli? Nevím jak dál, naštěstí se do problému vložil vedoucí aut. servisu, tak snad mi v tom pomůže, výsledek se snad brzo dovím, ale stejně stanici měření emisí těžko může něco nařídit.   Díky za odpovědi.

Vloženo

Přesně z tohoto důvodu (nejistota kolem revize) jsem se nakonec rozhodl neztrácet čas s tím, že bych si emise a TK zařizoval sám a hodil jsem to na hrb servisu. V těch papírech, co jsem pak dostal, nic o revizi nebylo, jen u emisí poznámka o fabričné zástavbě, zakrytováno-nepřístupné a životnosti tlakových nádob. Takže těžko říct, ale kdyby se dělal ještě nějaký další protokol o revizi, tak bych ho asi dostal. Celé mě to vyšlo na 3100 a nějaké drobné.

Vloženo

Tak jsem zkusil obvolat několik stanic ME+STK, ve třech problém, v  jedné chápou problematiku CNG a dělají některé značky (škoda, vw) bez revize, s tím, že uvedou tovární vestavba a láhve zakryté, jak uvedl výše AloisB. takže jsem se trochu uklidnil.

Vloženo
před 20 hodinami, Dejv10 napsal:

Prosím o rychlou radu a odpověď,

dnes jsem byl na stanici měření emisí a potom jsem chtěl na STK, ale nebyl jsem připuštěn k měření emisí, kdy technik mě vyprovodil z haly s tím, že musím mít provedenou revizí plynového zařízení, na veškeré argumenty, že je to z výroby, žádná příloha TP jako u LPG není (měl jsem auto na LPG, takže vím o co jde), nebral v úvahu. Určitě jste již někteří byli na ME+STK, Octavky v CNG se dělají od 2014, jak jste dopadli? Nevím jak dál, naštěstí se do problému vložil vedoucí aut. servisu, tak snad mi v tom pomůže, výsledek se snad brzo dovím, ale stejně stanici měření emisí těžko může něco nařídit.   Díky za odpovědi.

revize plyn zařízení se provádí každé dva roky. revize je silné slovo jedná se o kontrolu těsnosti. na technickou pujdu přisti roky, ale nevím, co bych mel stk predvadet, když mám elektronickou servisní knížku a z té provedené revize pouze fakturu. Když revize, tak s kulatým razítkem a to jsem nedostal. Takže mám dojem, že stk neví , co dělá. Ale zjistím si to u nás na stk předem než pojedu na stk.

Vloženo (editace)

Takže mé zjištění....

revize se dokládá pouze u stanice měření emisí, bohužel prováděcí směrnice řeší pouze přestavby CNG a na origo z prvovýroby nějak v minulosti nemysleli a není to nikde konkrétně uvedené, tudíž někteří technici praktikuji stejné podmínky jako u přestavby. Brzo má přijít konkrétní řešení současných nejasností ohledně CNG z prvovýroby. 

Dnes jsem byl opět na měření emisí na stejné stanici a totožný technik po osvícení ze strany autor. prodejce Škoda (tímto velké díky) již měření provedl, takže mám to za sebou, uvidíme co bude za dva roky.

Editováno: , autor: Dejv10
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Nevíte někdo, proč se nemohou u tohoto motoru použít kola R15, pouze 16 a víc? Napadá mě jen hmotnost auta... U jiných motorizací patnáctky být mohou...

Vloženo

To asi těžko, když obvod je větší u R15. Podle mě tak o tom prostě někdo rozhodl. Jediné, co by dávalo smysl, je velikost brzd. Ale o tom pochybuji.

  • o 2 týdny později...
Vloženo
V 25. 9. 2018 na 7:59, kohák napsal:

a z té provedené revize pouze fakturu. Když revize, tak s kulatým razítkem...

Ahoj. Co Tě ta revize stála? Prý je to raketa. Prý musejí láhvee z auta ven? 

Vloženo

revize stála asi 500 kč, z auta lahve ven nemusely, kam na ty nesmysly chodíš, příště už kvuli této kontrole nepojedu extra do servisu ale spojim to s pravidelnou výměnou oleje

Vloženo

V servisu tomu ani neříkají revize, prostě kontrola plynového zařízení v rámci servisní prohlídky. Kontrolují pouze vizuálně stav nádrží, plnícího hrdla a vedení pod vozem.

Jestli to je nebo není dostatečné pro STK ale nevím, tam jdu až 2020.

Vloženo
před 16 minutami, kohák napsal:

revize stála asi 500 kč, z auta lahve ven nemusely, kam na ty nesmysly chodíš, příště už kvuli této kontrole nepojedu extra do servisu ale spojim to s pravidelnou výměnou oleje

Ty nesmysly mi říkali v AS. Taky se mi to nezdálo

Vloženo

Ve kterém autorizovaném servisu? Je to nesmysl. Ale jestli umí AS udělat revizi pro účely STK, to nevím.  Z logiky věci by ale měli. S LPG jsem jezdíval tam, kde mi to montovali. Udělali revizi a rovnou i emise. Pak už jen na STK.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...