Přejít na obsah

DSG vs manuál


Clint

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
3 hours ago, Petrrr said:

Ta věta v rámci jiného vlákna v jiném kontextu. Na forum lezu většinou z mobilu přes TT a tam mě to nějak nedrclo, možná se mi to tam ani nezobrazovalo. To je jedno. Připouštím šlo o kravinu. No a mně naopak přijde dost vtipná Octavia RS s DSG a ještě k tomu v dehtu. 

Pawouku, tak to je hodně slušný, když já jezdím se svým Kindercar dlouhodobě za to co jezdím ( viz podpis).  Jsem zvědav, za co bude jezdit brácha s 1,8. 

 

Do je spatne na dsg? Jezdim dost castu delsi trasu.. a hlavne v konecne destinaci jezdime bud na crosskach a nebo sjezdovem kole.. takze jsem po celem dnu dost unavenej.. a ACC je s automatem skvele funkcni ;) Kvuli najezdu volba TDI jasna.. ;) 

 

Navic vtipne to asi neprislo ani koncernu VW.. kdyz tohle auto je tak oblibene a rozsirene.. ;) 

 

ale jak vidim na tomhle foru.. “divnolidi” jsou tu vsude... :X

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co je špatně na DSG? Od výroby cuká a nedejbože když se rozjíždíš v kopci... Nahoru to řadí pomaleji než důchodce a dolů to už neumí vůbec... Když sem potřeboval točit nejvyšší otáčky motoru kvůli zatáčce, tak ti to samo přeřadí...

Pro řidiče kteří jezdí z bodu A do bodu B asi dobrý, ale jinak......? Všeobecně automaty podtáčejí, aneb koupíš si např. passata za 1,2 mega v BITDI a ve městě ti to zařadí 7 stupeň, točí to 1100 otáček a celý auto vibruje...

Editováno: , autor: kokta7
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam Xtuning a nekonfortni razeni - cukani.. vyreseno... ;) 

 

a kdyz si chce clovek “zajezdit” prepne na padla... Co tu mate dal na dsg? 

 

Ano, neni v tom tolik citu jako s fofrklackem.. Ale na zabavne rizeni ci nedejboze zavodeni.. tu jsou jine auta.. rozhodne ale ne od Skodovky... ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokta to vidí ze svého pohledu, ale to podtáčení je dost hnus. Když jedu 60 na sedmičku a 1200 ot, dost mi to vadí. Navíc stačí drobně přidal a podžazuje. Uberu, řadí to zase na sedmičku. Jak potrhlé. S manuálem bych jel pořád za 4 a DSG 5x přeřadí. Kde to jsme? Na závodech v jízdě na volnoběh?

Editováno: , autor: Clerfayt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uprimne, mam DSG, dovolim si tvrdit i technicky cit, a nemam s ni problem. Ne s aktualni verzi, DSG 7 v kombinaci s 1.4 TSi v SIII.

 

Je treba hodnotit vzdy v kontextu konkretni konfigurace/kombinace. U TDi jsem DSG nikdy nevlastnil, nemuzu soudit. S benzinem ale naprosto v pohode. 

Ano, tlaci otacky dolu, motor v nich ale zbytecne netrapi. Pokud pritlacim na plyn, podradi v zavislosti na mire stlaceni pedalu nekdy vice, nekdy mene, znatelne a jedeme. No problem.

Rozjizdeni bez cukani je jen vec cviku, resp. zvyku, rozjizdeni do kopce je diky AutoHold funkci naprosto plynule a bez skubani.

 

Ad koktovo "toceni nejvyssich otacek kvuli zatacce"... Na jednicku pri objizdeni bloku? Woe, to jsem se zase zasmal :D:p

Wolfspitz je tady na foru neprekonatelne cislo jedna, kokta ovsem jasna dvojka :D

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

6 hours ago, michal2009 said:

Dival jsem se a xtuning na stránkách úpravu DSG nezmiňuje. Kolik to stálo a o co to točí vic?

Je to v ramci chipu motoru. Dsg se po nem chova k motoru uplne jinak. :) 

Overeno jak na YETI 2.0 tdi DSG 4x4 tak i na Octe III RS TDI 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom případě je to ale úplně něco jiného, než jsi tu psal

1. Když přepíšeš mapy jednotky motoru, musíš upravit i chování DSG
2. Chipem přicházíš o záruky
3. 90% lidí si chip nechce nechat dělat a už vůbec ne kvůli úpravě funkčnosti dsg

Takže pokud to nenabízejí jako samostatnou úpravu, je to k ničemu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.NIKDE jsem nepsal že mám soft jen na převodovku.. s trochou myšlení uvidíš podpis kde je úprava motoru. ;) 

 

2. Záruka mě nezajímá. ;) A ve finále stejně kolikrát úpravu nelze zjistit...

 

3. jednoduché řešení.. necheš řešit? nekupuj DSG.. 

 

nevím co tu pořád řešíte sračky... kupte si jízdní kolo...

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podpis nevidím, jsem na TT, tys byl ten, kdo tu mluvil o úpravě SW pro DSG a vnucoval všem názor jak to krásné šlape a jak je to jednoduché pořešit, já ti jen na tvůj názor oponuji svým názorem a myslím si, že ten můj objektivní názor logicky popsaným způsobem proč to tak jak píšeš úplně snadné není bude sdílet většina majitelů. Tedy znovu říkám, ví se o problémech naladění DSG u koncernu a koncern by si to měl v rámci výroby pořešit, u ten rádce zařazení rychlostních stupňů co je v autech koncernu 12let je špatný a v drtivé většině motor chce nechávat podtočený.

Pawouk si tu bude muset uklidit, udělali jsme mu z toho smetiště...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, Maverick napsal:

 

 

Ad koktovo "toceni nejvyssich otacek kvuli zatacce"... Na jednicku pri objizdeni bloku? Woe, to jsem se zase zasmal :D:p

Wolfspitz je tady na foru neprekonatelne cislo jedna, kokta ovsem jasna dvojka :D

Víš že existuje něco jako track daye apod? hodně hot hatchů s DSG tam jezdí.... Když nemáš zkušenosti s ježděním v zatáčkách, tak se radši nevyjadřuj. Víc se nemá cenu s tebou bavit, když nevíš o čem to je... Při prvním brzděním do šikany, by ses pokadil do Škoda slipů.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nestačím se divit, takže vysypu desítky tisíc navíc za krám zvaný DSG a další tisíce do něj nacpu, aby mi nějaký čipér dal dokupy její soft, aby ta převodovka konečně začala řadit nějakým způsobem, který se začíná blížit normálnímu řazení... Opravdu nejsem padlý na hlavu. Nechte si svůj polofunkční rádoby automat a necpěte ho jiným.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 49 minutami, kokta7 napsal:

Víš že existuje něco jako track daye apod? hodně hot hatchů s DSG tam jezdí.... Když nemáš zkušenosti s ježděním v zatáčkách, tak se radši nevyjadřuj. Víc se nemá cenu s tebou bavit, když nevíš o čem to je... Při prvním brzděním do šikany, by ses pokadil do Škoda slipů.

 

:DPecka! Cim dal tim lepsi!

 

ad1) Kolik % z celkovych km najezdis na track days? 1%? Mozna.

ad2) Fakt je nejrychlejsi projizdet zatacku v otackach blizkych omezovaci, kde ti bezne DSG muze preradit samo?

ad2) Proc si tedy ti zavodnici kupuji hot hatch s DSG, kdyz je to takova hruza? Neni to pak jejich chyba?

ad3) Jak vis, jake zkusenosti mam ci nemam?

ad4) Ty Škoda slipy bych si znecistil kdybys se mnou do sikany brzdil ty nebo snad nejaky jiny Fittipaldi?

 

Kdyby to nebylo Pawoukovo vlakno, zvolal bych - jen tak dal, fakt se bavim! :p Takto se budu muset smirit s tim, ze jsem polozil pouze recnicke otazky... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...