Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 4 měsíce později...
Vloženo (editace)

Ahoj nechci zakládat nové téma tak využiji toto. Jedná se o f1 htp 40kw 2004. Dříve problikavala při otočení klíčků kontrolka dobíjení. Nyní už ne. Ale je problém, že altik dobíjí jen 13,7V. Mě se to zdá málo a myslim si, že má být 14.2V až 14.5V. Při motoru v otáčkách je to stále 13.7V a když vše zapnu tak i klidně 13.5V. Když se navíc zapl ventilátor chladiče a motor byl na volnoběh tak málem chcipl. :/ je v tom stara Škodovácká baterie 62Ah tuším. Je možné něco zkontrolovat, nebo vyměnit než půjde altik na repas? :/ má to navíc jen 134 700km. Což se mě moc kilometrů nezdá. 

 

 

Tak nakonec stačilo do plna nabít baterii a už bylo 14-14,1V  a to je snad už v pořádku :/

Editováno: , autor: Petrkiller
  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Zdravím,při startu se mi rozsvítí kontrolka "baterie" a chcípne.To udělá tak 3x a pak se nerozsvítí ani kontrolky.Po hodině opět startuje ,ale vše se opakuje.Prosím poraďte čím by to mohlo být.Díky

Vloženo
před 17 minutami, tomik.cesko napsal:

prvně bych šel po konektorech na baterce, jestli jsou pořádně utažený. A když to nepomůže, zjišťoval bych stav samotný baterky.

Zdravím a když to nebudou kontakty a baterka bude OK.Tak po čem jít?

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Zdravím, mám motor 1,2 HTP 47KW. Auto má najeto poctivých 195 000km. Motorově jezdí dobře. Startuje na první škub. Svíčky jsou měněny cca před půl rokem. Teď se mi stalo, že při cestě do práce začalo svítit dobíjení. Jen když jsem měl motor na neutrál. Když jsem sešlápl plynový pedál dobíjení zhaslo. Nešlo ani tak o výši otáček jen o to, že jsem sešlápl plynový pedál. S autem jsem jel domů a po cestě mi začala svítit kontrolka airbagu a poté posilovače. Za chvíli motor chcípl. Motor nešel nastartovat. Jako by baterka byla KO. Takže domů na špagátě. Před domem jsem motor natočil a vjel do zahrady. Na pojistkové skříni jsem odhalil propálenou umělou hmotu z plastového krytu u šroubu z alternátoru. Šroub jsem vyměnil vše vyčistil, nabil baterii a pak ji zpátky připojil. Baterie 12,6V alternátor 14,4V. Takže si říkám vše OK. Pro jistotu jsem ještě pohýbal všema kabelama, které jsem viděl, zda není nějaký uvolněný.  Tak si říkám, že můžu vyjet. Prvních cca 25 km v pohodě a potom se zase rosvítila kontrolka dobíjení. Opět jenom při neutrálu. Pak i při vyšších otáčkách. Stále mi při tom cvaká relátko někde pod volantem. Po několika km opět dobíjení zhaslo a vše vypadalo jako OK.  Dojel jsem domů a auto raději odstavil. Nevíte někdo čím by to mohlo být?  

 

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Ahojte. Prečítal som si toto forum len by som si chel potvdrdit pred tým než sa do dačoho pustím že som správen diagnotikoval chybu. 

Mam fabiu 1 SDI. Musim si zaklota ale do teraz žiadne vážne závady. Na aute mi začalo spínať automatické zapínanie svetiel už po zapnutí klúča ale povodne to fungovalo až po naštartovaní . jednotka pre svetla berie signál s modrého kábla od alternátoru. Tak som to začal premeriavať. Alternátor dobíja , všetko v norme. Len po zapnutí klúča sa nerozsieti kontrolka dobíjania a na modrom kábli od alternátoru som nameral cca 10V pri vypnutom motore a tak isto aj pri naštartovanom. Z toho usudzujem že asi aj ja mám problém s prehnutým káblom. 

Len by som chcel poradiť od tých čo opravovali podobný prípad na SDI kde najčastejšie sa to prehnitie stáva? V ktorej časti kabeláže. 

 

DAkujem

  • o 10 měsíců později...
  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdravím přítomné,

mohu poprosit o radu, nasměřování kde hledat. Po nastartování mi začně problikávat kontrolka dobíjení a cvaká relé pod palubovkou. Když jsem měřilil napětí na baterii, mění se mezi 12 a 14V.

Předem díky.

Vloženo

Dělá to i při vyšších otáčkách nebo jen na volnoběh?

Chtělo by to změřit i proud, jestli náhodou nedochází k velkému odběru a tím k poklesu napětí, popř zkoušet vytahovat pojistky u nedůležitých spotřebičů (posilovač řízení, ....)

Vloženo (editace)

1 volny remen

2 kratke uhliky, opotrebovane, najazd auta cca 250tkm,treba skontrolovat

3 vadny mostik

 

Typujem 2

Editováno: , autor: atlan
Vloženo

Díky za radu. Už jsem se smířil s tím že o víkendu alternátor vyndám. Snad to půjde dobře. Tak vysoký nájezd bych teoreticky neměl mít, ale uvidíme až to bude venku na světle. Na řemen jsem koukal, ten se nezdá volný. Ale asi když to budu vyndavat, výměna by byla vhodná.

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 roky později...
Vloženo

Ak vie niekto poradiť na Fabii 1 mi slabo svieti kontrolka na palubovke na červeno batéria.Obcas to prestane svietiť hlavne v letných mesiacov.Svieti aj po vybratí kľúčov zo spaľovania,ďakujem z pomoc Jozef.Startuje zatiaľ bez problémov aj v zimných mesiacoch.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...