Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj.

 

Předem říkám, že se v autech moc nevyznám, takže prosím omluvte pojmy. :) Už jsem zoufalý a v servisu mi dvakrát řekli, že nevědí.

 

Při prudším brždění, případně při přenesení váhy na pravé přední kolo (zatáčky, kruháč, brždění z kopce dolů), začne v tom kole cosi kovově přerušovaně drhnout. Frekvence se mění s rychlostí jízdy. Většinou jak se to stane, tak to je pak slyšet i při mírném dobržďování, dokud nezastavím a nenechám auto chvíli stát. Zvuk je velmi podobný sjetým destičkám, ale je dutější, plechovější. Není to ale spojité jako u destiček, nýbrž přerušované. Jakoby tam něco drhlo. Destičky a kotouče jsou prý v pořádku.

 

Začalo to dělat krátce (as měsíc, dva) po poslední výměně destiček včetně kotoučů a uložení (? tady si nejsem jistý pojmem - staré vypdalo jako plastové/silikonové kolečko uchycené na třech místech ke kovovému kolečku, asi 15cm průměr, prý se teď uže dělá jinak).

Mezitím se už dvakrát nebo třikrát měnila kola (zimní/letní) včetně geometrie a kovové části byly několikrát sprejem promazány.

 

Bylo mi řečeno, že nemusím mít strach, ale stejně mám, když to můžou být brzdy.

A taky je nepříjemný ten "hluk", který je slyšet jak vevnitř, tak venku.

 

Je to Fabka asi 8 let stará, cca 100tis km najeto.

 

Nějaké tipy? Rady? Co by to mohlo být?

Není těžké to "nasimulovat".

 

Díky moc.

Nedávno na škodě 120 jsem měl podobné problémy. Při rozborce a sborce předních kotoučů mechanici zapomněli na jednu podložku pod šroub, který drží třmen brzdy. Šroub bez podložky se při dotažení normálně nedotýkal kotouče, ale byl tak blízko, že při brzdění nebo v zatáčkách se ke kotouči dostal a brousil se. Byl to dutý kovový zvuk. Když jsem tam zajel, tak nevěděli, protože se to na zvedáku neprojevilo, ale až odšroubovali třmeny, tak viděli zbroušený šroub o kotouč a rýhu v kotouči na vnitřní straně. Takže takový tip, který se stal mně :)

že by zvlněný kotouč nebo vůle v ložisku? Ložiskoo na pravém kole odchází dříve-vůle může toto způsobovat..

Dohady, změň servis, dokud to neuslyší pořádný mechoš, tak tady moc nevydedukujeme, to může dělat cokoli.

Upraveno od VAG BoBo

  • 2 měsíce později...
  • Autor

Byly to ložiska. Změna servisu pomohla.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.