honza hlach Vloženo 1. Duben 2014 Sdílet Vloženo 1. Duben 2014 Po přezutí na letní 16tky s Dunlop Sport Maxx se vyskytl zvláštní problém. Přední náprava neustále nadskakuje. Je to jakoby byla vlnitá silnice. Vibrace do řízení nejdou, ale je to cítit v celém autě. Už na nich jezdím přes týden a zatím žádná změna. Geometrií ani vyvážením kol by to být nemělo, to bych cítil ve volantu a tahalo by to spíš do stran. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adoks Vloženo 1. Duben 2014 Sdílet Vloženo 1. Duben 2014 Šišaté blbě skladované pneu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 1. Duben 2014 Sdílet Vloženo 1. Duben 2014 pokud jsou nový, tak je musíš trochu ojezdit, taky jsem měl něco podobnýho, ale prudší průjezdy zátáčkama to vyřešily Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza hlach Vloženo 1. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 1. Duben 2014 OK :-) uvidíme jestli se to srovná samo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Duben 2014 Sdílet Vloženo 1. Duben 2014 súhlasím s adoks-om ... ...honzo prezraď!!..ako si ich mal uskladnené?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza hlach Vloženo 2. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 2. Duben 2014 Já je moc neuskladňoval. Prodejce mi auto přezul na zimáky a já je měl měsíc doma položené na boku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 2. Duben 2014 Sdílet Vloženo 2. Duben 2014 A to máš s ráfkem nebo bez ráfku? Protože pokud nejsou na ráfku, skladují se nastojato vedle sebe, viz https://www.bestdrive.cz/poradime-vam/technicky-radce/skladovani-pneumatik.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 2. Duben 2014 Sdílet Vloženo 2. Duben 2014 ikdyby je měl bez ráfku tak po měsíci naležato se mu to nerozbije Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 2. Duben 2014 Sdílet Vloženo 2. Duben 2014 To asi ne, ale to bylo spíš doporučení pro příště Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 2. Duben 2014 Sdílet Vloženo 2. Duben 2014 pokud je to novýma pneu tak reklamace no pár lidí tu problémy s pneu z výroby už mělo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza hlach Vloženo 2. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 2. Duben 2014 Jsou to kola s disky co byla na autě z výroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 2. Duben 2014 Sdílet Vloženo 2. Duben 2014 jeslti je to tím, tak s tím fakt zajed do servisu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 2. Duben 2014 Sdílet Vloženo 2. Duben 2014 Určitě, reklamovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza hlach Vloženo 2. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 2. Duben 2014 Jak bude čas tak sjedu do Škodovky. Stejně chci naprogramovat automatické zamykání a odemykání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 2. Duben 2014 Sdílet Vloženo 2. Duben 2014 Vy děláte jak kdybyste nikdy neměli nový gumy. Dřív se všude uvádělo, že prvních až několik set km se má jezdit opatrně než se guma "zajede" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adoks Vloženo 2. Duben 2014 Sdílet Vloženo 2. Duben 2014 Zajeti gumy se rozumí ojeti tvrdého povlaku na gumě z výroby. To nemá se šišatostí gumy nic společného. Pokud byli gumy na autě z výroby, tak záleží kde a jak dlouho auto stálo, tam může dojít k "proleženinám" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 30. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2014 (editace) No nevim ja tu psal o problemu z podobnýma pneu nedalo se z tim jezdit více jak 125 kmh pak auto skákalo jak postřelená koza tyhle gumy bud nejsou vubec vhodne pro rapida nebo je to celá špatná serie použíté smněsi na pneu Editováno: 30. Červenec 2014, autor: vikyviky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 30. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2014 A to máš s ráfkem nebo bez ráfku? Protože pokud nejsou na ráfku, skladují se nastojato vedle sebe, viz https://www.bestdrive.cz/poradime-vam/technicky-radce/skladovani-pneumatik.html cože, chceš říct, že když mám zimáky na elektronech dione který nemaj ráfek, tak je nesmím skladovat na stojanu na sobě ? ( na sobě přímo neleží ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 30. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2014 pokud jsou pneu bez ravku tak se skladují na stojato , pokud jsou kola na ravcích tak se skladuji max dvě na sobě na ležato Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2014 Pneu bez ravku? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 30. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2014 pneu bez ráfku ? já se ale bavím o kompletních kolech - elektronech které nemají ráfek a skladuju je na stojanu který je vertikální a každé kolo má jako svojí platformu na kterém leží disk... http://www.e-regaly.cz/stojan-na-pneumatiky.php Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2014 Tak teď jsem z toho jelen - co to prosím je ""elektronech které nemají ráfek"? Obecně: ráfek = disk (v tvém případě elektron, čili hliníkový). I když by ráfek správně mělo být označení z cyklistického prostředí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 31. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2014 no, označení ráfek u auta je takové právě matoucí. Já vždy to nazýval disk ( plechový, hliníkový apod. ) - to co ty nazýváš ráfkem. Já jako ráfek pouze nazýval tu čast disku buď u plecháče, nebo u elektronu který měl zakončení jako plecháč - není plochy ale má tam takový ten žlábek. Proto se i říká mít sejra za ráfkem Ale je to jak ty říkáš... Ale označení ráfek pro disk u auta je fakt kokotina... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.