Přejít na obsah

Ulomený ventil odvzdušnění víka hlavy válců 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

Včera přijel kolega s firemní FII 1.2 TSI, že má motor od oleje, v interiéru že mu smrdí olej, nebo benzín a že tam našel nějakou hadičku s evidentně odlomeným plastovým čímsi. Tak jsem otevřel kapotu u svého služebáku a vida - u mě to samé. Pak se mám divit, že mám motor naložený v oleji... Ještě jsme přičichli k jeho olejové měrce a smrděla benzínem. To u mě je to v tomto smyslu OK. Takže auto jede v pondělí do servisu (ještě nefunguje el. ovládání pravého předního okna a něco klepe vlevo vpředu na nápravě, nebo možná i silentblok uložení převodovky jako u Rapidů?).

Na fotce je šipkou označeno, kde ten ventil má být. Na screenu z Etky označena ulomená část. Asi se to časem uklepalo. A jelikož do útrob motorového prostoru nelezu, ničeho jsem si nevšimnul. Tudíž ani netuším, jak dlouho je to odlomené.

post-32075-0-23213700-1396629032_thumb.jpost-32075-0-39026800-1396629034_thumb.jpost-32075-0-37331100-1396629036_thumb.jpost-32075-0-12615800-1396629044_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam presne to iste, hladal som pricinu, preco je to zaolejanovane, nasiel som ulomeny ventil. V servise vymenili, mechanik sa smial, ze to robia denne. Lenze aj s novym ventilo je to cim dalej spinavsie, takze to nebol primarny problem. Stanovisko servisu, a bol som nezavisle v dvoch, pokial nekvapka, neriesit. Lenze takto nevyzeral ani favorit po 150 tis, nie moderny motor, s 50 tis. Retaz samozrejme druha a presakuje olej aj okolo plastoveho krytu rozvodov....

Editováno: , autor: Misko123456
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pawouku, napiš jak jsi dopadl s přední napravou, mě totiž taky ,,něco,, klepe vepředu, mam r.v. 2011, a klepe to od cca 58t km, psal jsem do servisu a napsali mi, že neví, jedině mám dojet na prohlídku, nechal jsem auto prohlídnout při výměně kol, tedy celou přední nápravu a vše je OK, nic nenašli- jednalo se ale o neznačkový servis. je to takové bouchnutí, těžko to specifikovat, ale přikláním se k tomu, že je to něco podobného jak u rapida, zřejmně ten silentblok převodovky... každopádně dej prosím vědět zda něco našli, at můžu technika ve škodovce nasměrovat.. děkuju

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napíšu, ale nevím, zda se to podaří najít a vyřešit - asi to bude jen rychlá akce vzhledem k potřebě vozu. Je to tedy neznačkový servis. Nicméně, když se to nepovede v pondělí, asi tak za dva měsíce by se to řešilo při servisu po 75 000 km. Klepe to už delší doby. Já to tady pak přesunu do podvozku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tenhle problém jsem už měl taky a to jak jsem v mém vlákně zmiňoval, že je cítit olej v interiéru...a bylo to tím ulomeným ventilem, po výměně nic není cítit. Servis mi tvrdil, že jsem si to ulomil sám př ivýměně vzduch filtru, já jim tvrdil že to asi těžko, že to předtím ty 2tkm nesmrdělo a smrdí to až od jejic hservisní prohlídky. No zkrátka vyměnii to na vlastní náklady, a cenovku něco přes 300 kč mohu potvrdit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pawouku, napiš jak jsi dopadl s přední napravou, mě totiž taky ,,něco,, klepe vepředu, mam r.v. 2011, a klepe to od cca 58t km, psal jsem do servisu a napsali mi, že neví, jedině mám dojet na prohlídku, nechal jsem auto prohlídnout při výměně kol, tedy celou přední nápravu a vše je OK, nic nenašli- jednalo se ale o neznačkový servis. je to takové bouchnutí, těžko to specifikovat, ale přikláním se k tomu, že je to něco podobného jak u rapida, zřejmně ten silentblok převodovky... každopádně dej prosím vědět zda něco našli, at můžu technika ve škodovce nasměrovat.. děkuju

Ventilek vyměněn, motor jsem nechal umýt. Tak zas uvidím, kdyby to případně někde netěsnilo. Klepání neodstraněno - závada se neprojevila. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 rok později...

Tak se mi to po 65tis km už taky ulomilo. To ulomený čuro zůstalo uvnitř víka, byla tam jen ta gumová průchodka tak jsem koupil novou průchodku (22kč) s ventilem (440kč) ale bojím se že se to znovu po čase ulomí tak jsem to vyřešil opravou starého ulomeného ventilu. Jelikož mám doma soustruh vytočil jsem to čuro z mosazi a na druhou stranu vyřízl závit M6x0,75. Stejný závit jsem vyřízl do ventilu, přesně se tam hodí. Teď nemusím mít strach že se mi to znovu ulomí a zapadne do víka. Akorát mi zůstal nový ventil.

post-58936-0-06549000-1462218177_thumb.j

post-58936-0-62344000-1462218191_thumb.j

post-58936-0-93621100-1462218200_thumb.j

post-58936-0-78797300-1462218212_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak se také přidávám. Mám to za sebou - dnes po opravě. Muselo to být ale nalomené již delší dobu, protože jsem i pociťoval úbytek výkonu. A tři dny zpět jsem začal při stání na místě cítit z ventilace zplodiny. V motoru jsem to našel čistě po čichu :) Naštěstí tuto součástku mají servisy preventivně skladem - dost častá závada.

Píšu z telefonu

Editováno: , autor: miland42
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Ahoj jsem tu nový a tak se ptám. Může mít tento ventil něco společného s chybou v počítači P334A00? Při cestě z dovolené jsme zastavili na pumpě a po nastartování se auto přeplo do nouzáku a rozsvítily kontrolky EPC a motor. V servisu v cizině nám to opravili tak aby jsme dojeli domu a že mám jít u nás do servisu nechat auto opravit. U nás nic nenašli :( Co jsem koukal do motoru, tak to mám u toho místa špinavý od oleje. Tak se ptám jestli mám koupit nový ventil pro jistotu. Díky za rady :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Tak se přidávám také do klubu. Ten smrad, co to v interiéru způsobí, když se auto nehýbe, ale běží zahřátý motor, je vážně luxusní, něco jako "Eau de 5W-40". Ulomil se mi po nějakých 84 000 km. V servise rovněž říkali, že je to zcela běžná závada a hned věděli, oč jde, když jsem do telefonu popsal, co se děje. Jsem rád, že to na sebe takhle upozornilo, a neskončil jsem s motorem poblitým olejem. 

Editováno: , autor: slapnahrabe
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
V 2. 5. 2016 na 21:43, voltys napsal:

Tak se mi to po 65tis km už taky ulomilo. To ulomený čuro zůstalo uvnitř víka, byla tam jen ta gumová průchodka tak jsem koupil novou průchodku (22kč) s ventilem (440kč) ale bojím se že se to znovu po čase ulomí tak jsem to vyřešil opravou starého ulomeného ventilu. Jelikož mám doma soustruh vytočil jsem to čuro z mosazi a na druhou stranu vyřízl závit M6x0,75. Stejný závit jsem vyřízl do ventilu, přesně se tam hodí. Teď nemusím mít strach že se mi to znovu ulomí a zapadne do víka. Akorát mi zůstal nový ventil.

post-58936-0-06549000-1462218177_thumb.j

post-58936-0-62344000-1462218191_thumb.j

post-58936-0-93621100-1462218200_thumb.j

post-58936-0-78797300-1462218212_thumb.j

 

Zdravím, to se ti podařilo pěkně vyřešit. Prosím tě, co jsi dělal s tím ulomeným čurem, které zapadlo do víka? Vyndal si ho z motoru?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...