Publikováno Duben 4, 201411 r Včera přijel kolega s firemní FII 1.2 TSI, že má motor od oleje, v interiéru že mu smrdí olej, nebo benzín a že tam našel nějakou hadičku s evidentně odlomeným plastovým čímsi. Tak jsem otevřel kapotu u svého služebáku a vida - u mě to samé. Pak se mám divit, že mám motor naložený v oleji... Ještě jsme přičichli k jeho olejové měrce a smrděla benzínem. To u mě je to v tomto smyslu OK. Takže auto jede v pondělí do servisu (ještě nefunguje el. ovládání pravého předního okna a něco klepe vlevo vpředu na nápravě, nebo možná i silentblok uložení převodovky jako u Rapidů?).Na fotce je šipkou označeno, kde ten ventil má být. Na screenu z Etky označena ulomená část. Asi se to časem uklepalo. A jelikož do útrob motorového prostoru nelezu, ničeho jsem si nevšimnul. Tudíž ani netuším, jak dlouho je to odlomené.
Duben 4, 201411 r No to je pěkné.. a u 2 aut najednou... A já má taky motor trochu zadrbaný od oleje... Doteď jsem si myslel, že trochu vylili při výměně.. Zítra se na to mrknu, jak pojedu, ještě ulomená hadička by tak scházela
Duben 4, 201411 r Autor To všechno zaolejované nemám určitě jen od tohoto ulomeného ventilu. S různými úniky a prosakováním oleje mám problém skoro od začátku.
Duben 4, 201411 r Mam presne to iste, hladal som pricinu, preco je to zaolejanovane, nasiel som ulomeny ventil. V servise vymenili, mechanik sa smial, ze to robia denne. Lenze aj s novym ventilo je to cim dalej spinavsie, takze to nebol primarny problem. Stanovisko servisu, a bol som nezavisle v dvoch, pokial nekvapka, neriesit. Lenze takto nevyzeral ani favorit po 150 tis, nie moderny motor, s 50 tis. Retaz samozrejme druha a presakuje olej aj okolo plastoveho krytu rozvodov.... Upraveno Duben 4, 201411 r od Misko123456
Duben 5, 201411 r pawouku, napiš jak jsi dopadl s přední napravou, mě totiž taky ,,něco,, klepe vepředu, mam r.v. 2011, a klepe to od cca 58t km, psal jsem do servisu a napsali mi, že neví, jedině mám dojet na prohlídku, nechal jsem auto prohlídnout při výměně kol, tedy celou přední nápravu a vše je OK, nic nenašli- jednalo se ale o neznačkový servis. je to takové bouchnutí, těžko to specifikovat, ale přikláním se k tomu, že je to něco podobného jak u rapida, zřejmně ten silentblok převodovky... každopádně dej prosím vědět zda něco našli, at můžu technika ve škodovce nasměrovat.. děkuju
Duben 5, 201411 r Autor Napíšu, ale nevím, zda se to podaří najít a vyřešit - asi to bude jen rychlá akce vzhledem k potřebě vozu. Je to tedy neznačkový servis. Nicméně, když se to nepovede v pondělí, asi tak za dva měsíce by se to řešilo při servisu po 75 000 km. Klepe to už delší doby. Já to tady pak přesunu do podvozku.
Duben 7, 201411 r Tak ten plastový "blbec" u mě drží, ale kolem něj oleje trochu je.. No možná to už v minulosti měnili a jen to neočistili..
Duben 7, 201411 r Tiež som pozeral na ten ventil, okolo masnota a kýve sa. Pre istotu asi kúpim jeden do kufra. Neviete čo tá sranda stojí?
Duben 8, 201411 r tenhle problém jsem už měl taky a to jak jsem v mém vlákně zmiňoval, že je cítit olej v interiéru...a bylo to tím ulomeným ventilem, po výměně nic není cítit. Servis mi tvrdil, že jsem si to ulomil sám př ivýměně vzduch filtru, já jim tvrdil že to asi těžko, že to předtím ty 2tkm nesmrdělo a smrdí to až od jejic hservisní prohlídky. No zkrátka vyměnii to na vlastní náklady, a cenovku něco přes 300 kč mohu potvrdit.
Duben 8, 201411 r Autor pawouku, napiš jak jsi dopadl s přední napravou, mě totiž taky ,,něco,, klepe vepředu, mam r.v. 2011, a klepe to od cca 58t km, psal jsem do servisu a napsali mi, že neví, jedině mám dojet na prohlídku, nechal jsem auto prohlídnout při výměně kol, tedy celou přední nápravu a vše je OK, nic nenašli- jednalo se ale o neznačkový servis. je to takové bouchnutí, těžko to specifikovat, ale přikláním se k tomu, že je to něco podobného jak u rapida, zřejmně ten silentblok převodovky... každopádně dej prosím vědět zda něco našli, at můžu technika ve škodovce nasměrovat.. děkuju Ventilek vyměněn, motor jsem nechal umýt. Tak zas uvidím, kdyby to případně někde netěsnilo. Klepání neodstraněno - závada se neprojevila.
Květen 2, 20169 r Tak se mi to po 65tis km už taky ulomilo. To ulomený čuro zůstalo uvnitř víka, byla tam jen ta gumová průchodka tak jsem koupil novou průchodku (22kč) s ventilem (440kč) ale bojím se že se to znovu po čase ulomí tak jsem to vyřešil opravou starého ulomeného ventilu. Jelikož mám doma soustruh vytočil jsem to čuro z mosazi a na druhou stranu vyřízl závit M6x0,75. Stejný závit jsem vyřízl do ventilu, přesně se tam hodí. Teď nemusím mít strach že se mi to znovu ulomí a zapadne do víka. Akorát mi zůstal nový ventil.
Červen 24, 20169 r Tak se také přidávám. Mám to za sebou - dnes po opravě. Muselo to být ale nalomené již delší dobu, protože jsem i pociťoval úbytek výkonu. A tři dny zpět jsem začal při stání na místě cítit z ventilace zplodiny. V motoru jsem to našel čistě po čichu Naštěstí tuto součástku mají servisy preventivně skladem - dost častá závada. Píšu z telefonu Upraveno Červen 25, 20169 r od miland42
Červenec 12, 20169 r Neviete, ci tato porucha nemoze sposobit vyssie opotrebovanie turba? Predpokladam, ze to cez tu hadicku nasavalo neprecisteny vzduch... Podla spiny na motore som to musel mat ulomene 30k km (vtedy menili v servise vzduch. filter a podla mnato aj ulomili). Dik
Srpen 15, 20169 r Ahoj jsem tu nový a tak se ptám. Může mít tento ventil něco společného s chybou v počítači P334A00? Při cestě z dovolené jsme zastavili na pumpě a po nastartování se auto přeplo do nouzáku a rozsvítily kontrolky EPC a motor. V servisu v cizině nám to opravili tak aby jsme dojeli domu a že mám jít u nás do servisu nechat auto opravit. U nás nic nenašli Co jsem koukal do motoru, tak to mám u toho místa špinavý od oleje. Tak se ptám jestli mám koupit nový ventil pro jistotu. Díky za rady
Srpen 15, 20169 r To nikdo neví. Já mu nerozuměl protože na mě mluvil jen francouzky a anglicky se semnou bavit nechtěl. Mluvil něco o turbu.
Srpen 15, 20169 r Autor To by podle čísla závady sedělo na tento problém. Nijak bych to neřešil, dokud se to znovu neprojeví (pokud vůbec). Pokud je ventilek ulomený, tak ho kup a vyměň - zas tolik to nestojí.
Srpen 15, 20169 r Ulomený není, ale radši ho vyměním. Přeci jen už mám najeto 170 000 a za tu dobu by mohl být už opotřebovaný.
Březen 4, 20178 r Tak se přidávám také do klubu. Ten smrad, co to v interiéru způsobí, když se auto nehýbe, ale běží zahřátý motor, je vážně luxusní, něco jako "Eau de 5W-40". Ulomil se mi po nějakých 84 000 km. V servise rovněž říkali, že je to zcela běžná závada a hned věděli, oč jde, když jsem do telefonu popsal, co se děje. Jsem rád, že to na sebe takhle upozornilo, a neskončil jsem s motorem poblitým olejem. Upraveno Březen 4, 20178 r od slapnahrabe
Srpen 22, 20178 r V 2. 5. 2016 na 21:43, voltys napsal: Tak se mi to po 65tis km už taky ulomilo. To ulomený čuro zůstalo uvnitř víka, byla tam jen ta gumová průchodka tak jsem koupil novou průchodku (22kč) s ventilem (440kč) ale bojím se že se to znovu po čase ulomí tak jsem to vyřešil opravou starého ulomeného ventilu. Jelikož mám doma soustruh vytočil jsem to čuro z mosazi a na druhou stranu vyřízl závit M6x0,75. Stejný závit jsem vyřízl do ventilu, přesně se tam hodí. Teď nemusím mít strach že se mi to znovu ulomí a zapadne do víka. Akorát mi zůstal nový ventil. Zdravím, to se ti podařilo pěkně vyřešit. Prosím tě, co jsi dělal s tím ulomeným čurem, které zapadlo do víka? Vyndal si ho z motoru?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.