Publikováno Září 3, 200619 r Zdravím všechny, mám problém s volnoběžnými otáčkami na Fabii 1.4 MPI. Když stojím tak kolísají a chvěje se celé auto. Byl jsem v servise ale jen něco vyčistili ale dělá to pořád. Svíčky už jsem taky vyměnil. Uvažuji ještě o výměně vzduchového filtru ale nevím jestli to pomůže. Zkuste pradit !!
Září 3, 200619 r Mě se zdá taky že mě otáčky při volnoběhu kolísají.Podle palubního PC mě ukazují otáčky v rozmezí 780-840ot....spotřeba mě právě taky kolísá a vstoupá od 0.8-3.4 l/h pokd lehonce zvednu otáčky nad 850 tak s potřeba ukazuje otimálně trvale 0.8-0.9 l/h.................... Mám Fábii clasic 2000 najeto 65000km
Září 3, 200619 r Nevím sice jak intenzivně ti kolísají, ale normálně tohle dělají všechny 1.4 MPi 44kw nebo 50kw obvzláště ve verzích se dvěma katalyzátory splňující emisní limit Euro 4, pro jednotku je docela fuška emise udržet u kontrukčně starého motoru. Tom
Září 4, 200619 r parkan: Tak kolisani volnobehu mezi 780-840 ot./min neni nic hroznyho (u 1.4 MPi), ale ta okamzita spotreba 0.8 - 3.4 je hodne velkej rozptyl - ta horni hranice, to si myslim by byt nemelo.
Září 4, 200619 r možné je to,že to dělá Chip tunig mám motor 58Kw . Cimbu...chip....ale jak jsem psal satčí zvednout lehonce nad 850 tak je to normální...byl jsem v servisu s tímto dotazem prej to je normální u těch starších řídících jednotkách
Září 4, 200619 r parkan: Tak kolisani volnobehu mezi 780-840 ot./min neni nic hroznyho (u 1.4 MPi), ale ta okamzita spotreba 0.8 - 3.4 je hodne velkej rozptyl - ta horni hranice, to si myslim by byt nemelo. To je pravda. To kolísání okamžité spotřeby bych viděl na 0,8 - 1,0 víc asi ne. Jen pro zajímavost já mám na 16v okamžitou spotřebu 0,5, občas tam skočí i 0,4
Září 4, 200619 r Zkusil bych vyčistit škrtící klapku, vyměnit vzduchovej filtr, zkontrolovat jestli někdě nepřisává falešněj vzduch a nakonec kontrola vstřikovacích ventilů. U těhle motorů je tu dost často měníme...
Září 4, 200619 r možné je to,že to dělá Chip tunig mám motor 58Kw . Cimbu...chip....ale jak jsem psal satčí zvednout lehonce nad 850 tak je to normální...byl jsem v servisu s tímto dotazem prej to je normální u těch starších řídících jednotkách Ale Cimbu přeci uvádí, mimo jiné i na svých stránkách, že tento jev u MPi potlačí, ne li zcela odstraní, Zkusil bych se obrátit nejdříve na ně.
Září 5, 200618 r Ahojte. U MPI by mohlo spôsobovať kolísanie voln. otáčok aj prisávanie falošného vzduchu cez nejakú hadičku , alebo na prírube sacieho potrubia a hlavy .To tesnenie nebolo vždy spoľahlivé. Skus tiež vyčistiť a zkontrolovať škrtiacu klapku.
Září 5, 200618 r Zkusil bych vyčistit škrtící klapku, vyměnit vzduchovej filtr, zkontrolovat jestli někdě nepřisává falešněj vzduch a nakonec kontrola vstřikovacích ventilů. U těhle motorů je tu dost často měníme... Taky mi bylo porazeno podívat se na vstřikovače, ale to co píše Tom podle mě taky dává smysl.
Září 7, 200618 r U me fabie combi na plyn 1.4MPi obzvlaste v horkych dnech se stava, ze otacky po nejakou dobu zustanou na hodnote 1000 a asi po 15s spadnou na pozadovanou hodnotu. Zvlastni je, ze to dela opravdu jen vlete pri teplote nad 30 stupnu.
Září 7, 200618 r U me fabie combi na plyn 1.4MPi obzvlaste v horkych dnech se stava, ze otacky po nejakou dobu zustanou na hodnote 1000 a asi po 15s spadnou na pozadovanou hodnotu. Zvlastni je, ze to dela opravdu jen vlete pri teplote nad 30 stupnu. To je zajímavej jev, jestli to třeba nesouvisí s vysokýma teplotama, kdy se změní hustota plynu a řj chvíli trvá, než zkoriguje množství potřebný k normálnímu volnoběhu...
Září 7, 200618 r To je zajímavej jev, jestli to třeba nesouvisí s vysokýma teplotama, kdy se změní hustota plynu a řj chvíli trvá, než zkoriguje množství potřebný k normálnímu volnoběhu... Zajimave je, ze zvysim-li otacky motoru, zase nejakou dobu trva, nez si to sedne. Je to zvlastni, ale neresim to....
Září 12, 200618 r ja mam 1.4MPI 50kW a podla vsetkeho to vyzera ze je to normalny jav a budes sa s tym musiet vyrovnat... mozes to ciastocne znizit (vymena sviecok, kontrola nasavnia vzduch + filter, vycistenie skrtiacej klapky, precistenie palivovej sustavy, vymena rozvodovej retaze) ale urcite to uplne neeliminujes... ja som skusal vsetko a nic nepomohlo... obcas to je viac citit a niekedy zase menej...uz som sa s tym zmieril...kazdopadne pozri v starsich prispevkoch bolo to tam uz vela krat riesene... osobne by som uz tento motor nebral Upraveno Září 12, 200618 r od ceannu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.