Přejít na obsah

Cukání na dvojku


SkodaRapid

Doporučené příspěvky

Chtěl jsem se zeptat. Občas mám pocit, že když zařadím dvojku (při rozjíždění), tak to trooošku jakoby cukalo. Je to úplně minimální, většinou studený motor. Jednou, když bylo zima (cca minus 10) a auto stálo venku asi 3 dny aniž by se někam jelo, tak to pak cuklo pořádně, ale bylo to jen jednou, opět úplně studený motor. Prostě jakoby to přestalo táhnout a pak zase začlo. Spolujezdec by mohl mít pocit, že neumím pouštět spojku, ale dělá to jen na dvojku. Hledal jsem na internetu a našel jsem, že lidi měli problém s překousnutými kabely ke svíčkám, ale u mně všechno vypadá vizuálně ok, navíc jsou kabely již chráněné. Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dle meho jde o to ze pri razeni 1 > 2 je treba seslapnou spojku o neco drive... u ostatnich stupnu uz to neni tak citlive ale z jednicky na dvojku jo... mozna se jeste zeptam jake nove auto je tohle u vas v poradi ? prvni ? zkus jet na jednicku [ studeny motor ] a zpomalit pozvolnym poustenim plynu - pekne to cuka. a tohle je dle meho to same proste zaroven zmacknes spojku a pustis plyn - pusteni plynu zpusobi to cuknuti.... zkus seslapnout spojku o neco malo drive a nebo to proste neres.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kokta7: mozna to bude tim

vikyviky: 8500km

runner: asi vim co myslis, ale to je neco jineho. spojka uz je pustena, dvojka zarazena, pridavam plyn a jakoby to maalicko cukalo. Nove auto prvni. Predtim jsem mel starsiho Scenica na naftu.

 

Mozna to je tim, ze na jednicku vytocim malo otacek a na zarazenou dvojku to cuka nez se to rozjede. Schvalne vyzkousim jednou vic, jednou min a uvidim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslim ze to neni jen TSI, delalo mi to i auto predtim... za studena to proste neni ono.

Zkus nekdy [ se zahratym motorem, po zajeti motoru ] projet vsechny rychlosti na plno... myslim jednicku - plyn na podlahu, do vyssich otacek, dvojku to same, atd...

Editováno: , autor: runner
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkusil jsem to včera i dneska. Na jedničku jsem vytočil nějakých 1500ot, zařadil dvojku a bylo to bez cukání, plynule to přídávalo i když jsem tam měl tisíc otáček. Neříkám, že tak jezdím, byl to jen test. :)

 

Runner: poslední dobou ty rychlosti častěji projíždím na plno, třeba se to tím vzpamatovalo.

 

No uvidíme :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Upřímně studené motory nejsou zrovna mekkou kultivovanosti, a v nízkých otáčkách je to celkem běžné (viz. palivová směs). Cukají i MPI i TSI (teda v mých případech). Jde spíš o to jak umíte dávkovat plyn a tím se cukání vyhnout.

 

Cukání při studeném motoru v nízkých otáčkách se dá předejít bohatou směsí, ale ta není teď už moc v módě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

no jeslti v tom nemá prsty místo špatného spalování spíš recirkulace výfukových plynů..ani nevím jestli 1.2 TSI maj EGR....

 

s tím spalováním jsem to myslel, tak že by to víc čoudilo, tak radši ŘJ výrazně reguluje průběh spalování. Někdo mi to říkal a logiku mi to dává, protože se to fakt objevuje u nových aut napříč značkami. Jestli to tak ale skutečně je říct nemůžu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...