Tomas07777 Vloženo 12. Duben 2014 Sdílet Vloženo 12. Duben 2014 (editace) Zdravim chtěl bych se zeptat, jestli nemate nekdo zkusenosty z čištěním motoru zevnitr s aditivy k tomu určenimi napr. http://www.oleje.cz/p/liqui-moly-proplach-motoru-500-ml--1082 mel bych jeste takovou otazku mozna to zni jako blbost, ale slo by proplachnout motor kdybych vypustil olej a nalil do motoru napr. arvu a nechal v motoru treba par dní? Děkuji za info Editováno: 12. Duben 2014, autor: Tomas07777 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 12. Duben 2014 Sdílet Vloženo 12. Duben 2014 zkušenosti s tím nemám ale pravděpodobně se tím nic nezkazí a i cena je přijatelná. Osobně bych čištění vnitřku motoru prováděl několikanásobnou dřívější výměnou oleje s dobrou čistící schopností. Třeba 3 x Shell po 3 000 km. Arvu raději ne, je potřeba vyčistit celý vnitřek motoru, ne jen tu část, kde stojí olej, když je motor v klidu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djstudio Vloženo 13. Duben 2014 Sdílet Vloženo 13. Duben 2014 většinou je lepsi nez naky pripravek nalit levnejsi olej se specifikaci co potrebujes a jak pise kolega nedamnou ujet kolem tisice kilometru a pak nechat poradne vykapat třeba i cely den a dat olej který tam chces. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 16. Duben 2014 Sdílet Vloženo 16. Duben 2014 Jednou jsem to využil u formana - nebyla to zrovna značka LiquiMoly, ale něco podobnýho od Totalu, smrdělo to benzínem jak čert - servisák, co mi to doporučil jako náhradu výplachu speciálním olejem mi vysloveně zakázal sahat na plyn potom, co tu pixlu do motoru nalil - že se tím zředí olej natolik, že při jakýmkoliv zvýšení otáček nad volnoběh by hrozilo minimálně přidření motoru. To co při následným vypuštění vyteklo z motoru bylo opravdu černý jak bota - ale protože to bylo už po nájezdu cca 8500km, tak nemůžu říct, nakolik to z motoru vypláchlo nějaký úsady navíc proti normální výměně oleje. Nalívat do motoru Arvu je normální vražda agregátu - jednak se Arva ředí vodou, druhak protože obsahuje petrolej, tak rozpouští a smejvá olejovej film. Nalitím roztoku do motoru, protočením a necháním v klidu uděláš to nejhorší co je asi udělat možný - smeješ olej z třecích ploch a necháš tam zbytky kapaliny obsahující vodu. Následná koroze všeho co obsahuje železo pak zkázu dokoná. Jedinej způsob, jak vypucovat motor zevnitř by byla kompletní demontáž až na úroveň holýho bloku, kliky atd a vymytí všech dílů přehřátou tlakovou párou - ta odstraní úsady, mastnotu a všecko ostatní - následně by se všecky povrchy musely okamžitě nakonzervovat nástřikem minimálně obyčejným motorovým olejem (ve fabrice se to dělá speciálním v oleji rozpustným konzervačním voskem), aby se díly až do další montáže nepoškodily vzdušnou oxidací. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.