Publikováno Duben 16, 201411 r Dobrý denobracím se na Vás s prosbou o pomoc. Před měsícem jsem koupil Fabii kombi 1,4 mpi elegance najeto 139 tisíc km. Auto jsem hned předelal na LPG+výměna oleje+svíček a filtrů. Až do teď bylo vše v pořádku ovšem včera při jízdě domů z práce jsem zjistil klepání někde v motoru. Chová se to poněkud zvláštně jelikož1- pokuď jezdím po mestě rychlostí do 60km/h tak je vše v pořádku. Klepání se spouští až když překročím rychlost 70 km/h a pak už to při jízdě klepe pořád.2- stačí že odstavím auto jen na pár minut a když znovu nastartuju klepání už nepozoruju. Opět začne klepat až když překročím rychlost 70km/h.Jinak když otevřu kapotu auta tak to klepání jde z levé části motoru. Chci se proto zeptat máte s tím někdo zkušenost?Co to může být?Děkuji za odpovědě
Duben 16, 201411 r Covece, podle takovehle neeee moc specifickeho ujasneni, ti asi malo kdo neco rekne co by to mohlo bejt zkus zvednout auto a podivej se jestli neni nekde nebo abnormalniho. Me osobne nic nenapada co by to mohlo teda delat. Chtelo by to popsat jeste vic
Srpen 24, 201411 r ..ahoj,mně se už druhý den stalo,ze když ráno startuju studený motor tak naskočí a ozve se chvilkové klepaní (cvakání),fakt jen pár sekund,pak to zmizí....je to takový kovový zvuk,u teplého motoru to při startovani nedělá..nevíte co by to mohlo být?
Srpen 24, 201411 r Hydra za studena niesu naplnene olejom, preto klepocu. Alebo ti zacinaju odchadzat vahadla ventilov.
Srpen 25, 201411 r ....no právě,že mám 3 měsíce po výměně (najeto cca 2000,-km)...dal jsem olej Starline vision 10w-40,...dočetl jsem se,že by to mohlo být právě olejem,možná zkusit nějaký kvalitnější,....budu to sledovat,ještě bych na něj chtěl najet cca 3000 km (ročně najedu tak 10000) a pak ho vyměním,no možná ještě letos před zimou
Srpen 25, 201411 r STARLINE :D :D hmmmmmm,... aha .... ano naplnene nejsou,.. ale maji klepat vva par sekund a pak utichnout, protoze olejove cerpadlo tlaci uz pri startovani,.. takze je to sekundova zalezitost, jestli klepou dele, tak jsou pochopitelne nacnuty
Srpen 25, 201411 r Já tento a nemůžu si vynachválit. http://jaknaauto.cz/Produkty/MOTOROVE-OLEJE-C54/DLE-ZNACKY-C108/SHELL-C112/10W-40-C227/Shell-Helix-HX7-10W-40-4L-vyrobeno-06-2014-P212/
Srpen 25, 201411 r soused dela primo v Shellu v Praze,... tudiz pouzivam oleje a maziva od SHELL vetsinou i pohonne hmoty, protoze ty reference mam,... tedka momentalne mam cca 200 km po vymene a mam tam 10W40 .... nejspise to stejny co daval za odkaz ALBÍN. jenom ze ja to mam za tretinovou cenu, jelikoz to nemam v originalnim baleni, to je na tom oleji to nejdrazsi oleje a maziva si nemuzu vynachvalit Kazdy ale preferuje neco jineho .............. treba STARLINE :D
Listopad 1, 201410 r ahoj....tak před měsícem jsem ten starline vypustil a dal shell helix hx 7 10w40 a olej.filtr od Mann....no a cvakání (pokud to tedy působily hydroštely) při studeném startu zmizelo...tak že by to bylo fakt olejem?
Listopad 1, 201410 r Ahoj je to dost možné,olej dělá hodně. Já například v loni měl Schell helix,ale vrátil jsem se zpět ke castrol magnetic 10w40. zdá se mi pocitově lepší,hydroštely klepou za studena mín než se schell. Ale každý motor je jiný.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.