Publikováno Duben 18, 201411 r Zdravím, už delší dobu mám problém s klepáním na pravé přední nápravě, při malých rychlostech (krokem) na nerovnostech, většinou když jedu z kopce, nedávno sem měnil uložení tlumičů + tyčky stabilizátoru, nepomohlo to, tak přišli na řadu tlumiče, v servisu mi řekli, že už to nic jiného být nemůže, tak sem vyměnil tlumiče, ale klepe to furt, už nevím co to může být a štve mě, že sem do auta nacpal skoro 10tis. a problém se nevyřešil. Nenapadá vás něco, co by to mohlo být ? možná se s něčím podobným už někdy někdo setkal. Díky
Duben 19, 201411 r Autor To nevím, musím se zeptat mého mechanika co to dělal, ale když měnil to uložení tlumičů a nepomohlo to, tak říkal že už to můžou být jen tlumiče, že už tam nic jiýho nevidí, co by to mohlo být, ale furt to klepe. Musím tam v úterý zase a říct mu že všechno to co jsme měnili bylo zbytečný :/
Duben 22, 201411 r Před časem jsem řešil něco podobného. Nakonec jsem zjistil, že hluk způsobuje třmen brzdy.
Srpen 12, 201411 r Mně to bouchání dělají silenbloky stabilizátoru nebo jak s eto jmenuje. Takové ty gumové pouzdra. Měním je co dva roky. Vždy, když to začne bouchat a pak je zase klid :-) Tlumiče mají najeto cca 150 tis a nebouchaj.
Srpen 13, 201411 r No ja mam rovnaky problem... minulu jesen so mto riesil v inej teme (teraz ju nemozem najst)... kedze auto malo vtedy myslim nieco okolo 315000km, tak sa menili (pisem o prednej naprave): vyhybam sa cine- tlmice (orig., ine neboli), silentbloky na ramenach (predne aj zadne, podla mna orig. lebo vyzerali jak orig, len na mieste loga boli zbrusene), tycky stabilizatora (kosti) a vtedy bol fakt klud a tichucko... teraz, ani nie po roku, mi v priebehu miesiaca tak strasne zacala klepat naprava, idem jak hrkalka. Vcera som presiel vsetky sroby a su dotihnute na kost, zadne SB su ako nove, predne tiez, jedine co ma napada su tycky... je pravda, ze mame strasne cesty a auto ma teraz 350000km (~30k km rok, Zilina<->Brno), ale za rok? Ked som si pozeral historiu auta, tak do 300000km tam nic na naprave menene nebolo (secko original/6rocne auto) a teraz za rok mam pocit, ze je to z blata... mal by som s tym ist na zdvihak, zeby mchanik presiel tu napravu odspodu, ale som z toho fakt nemilo prekvapeny...
Srpen 19, 201411 r zvláštne ... ...nepomýlil si sa?? ...na OII? Jo pardon, jsem myslel, že to je na OI
Září 6, 201411 r Taky mi od predni napravy vychazi nejake zvuky, je to takove chrasteni, viz video. Projevuje se to jen na velmi spatne silnici, typicky na ceste z kocicich hlav. Kdyz brzdim, chrasteni prestane, takze to asi budou trmeny nebo desky. Pozna to podle zvuku ve videu nekdo? (Jde hodne slyset foukani vetru, ale na pozadi jde celkem dobre slyset i to chrasteni.) Před časem jsem řešil něco podobného. Nakonec jsem zjistil, že hluk způsobuje třmen brzdy. Jak jsi to vyresil? Upraveno Září 6, 201411 r od LucasCZE
Září 8, 201411 r Vcera jsem sundal oba predni trmeny a kontroloval desky. Myslel jsem si, ze vnitrni deska spatne drzi v pistku, ale vsechny desky drzi dobre. Radeji jsem ty plisky, ktere je drzi, napruzil a dal to dohromady. Bohuzel zadna zmena. Takze asi budu muset resit uchyceni trmenu k tehlici? Ma s tim nekdo zkusenost?
Září 9, 201411 r A nejsou to kosti? Dela mi to na Oct2 FL taky, mechanik to tipuje na brzdu, tak uvidime..
Září 9, 201411 r Nevim, jestli by to vzdy spolehlive prestalo chrastit pri brzdeni. Navic se mi kosti zdaji dobre, ale nejsem expert.
Září 9, 201411 r Jj, ale nezatizi se pri bzdeni prave ony kosti? Navic dela to na Octe cim dal vice, coz v pripade brzd asi nebude.. Upraveno Září 9, 201411 r od marcos
Září 9, 201411 r No uvidime. Ja se ted budu venovat dvouhmote a toto prijde na radu az potom. Az to vyresis, urcite napis co to bylo.
Září 17, 201410 r praskle pero nemas? obcas praskne posledni zavit a pak to v te misce drnci. A pak se mrkni jestli nemas vuli v tycce rizeni, vem za ridici tyc a hybej s ni dolu a nahoru. Uz jsem resil rachot a bylo vylagrovany rizeni.
Září 29, 201410 r Zadne pero praskle neni a ridici tyce jsou naprosto bez vule... Dela to jen vyjimecne za specifickych podminek, takze to zatim nijak resit nebudu. Treba se to casem nejak projevi...
Říjen 17, 20168 r Zdravím, trochu oživím téma. Mam podobný probém. U OII 2011 najeto 110tis mi cvaká/chrastí přední náprava, ale pouze pokud teplota klesne pod 20 stupňů. Řeším to už od doby, kdy auto mělo cca 60tis a zatím neúspěšně. Vždy na podzim mě to ale zase začne štvát. V servisu už sem s tim byl tak 5x (i různé servisy) kvůli tomuto už mi vyměnili tyčky stabilizátoru - nic. Pak brzdové destičky - prý mohly mít vůli a taky nic. Poslední možnost už sou prý tlumiče s uloženim. Nechce se mi ale vyhodit 10tis jen na pokus, když na testu měly 92%. Neřešil to tu někdo ? Nejvíce je to slyšet při většim zhoupnutí auta. Na malých nerovnosech jeklid. Díky za rady
Říjen 24, 20168 r cvakání a klapání co je slyšet do kabiny za studena dělají klapky a egr za motorem pánové :-D
Říjen 24, 20168 r Klepani na naprave zpusobuje EGR? To asi ne. Nebo chces rict, ze se klapky a EGR nastavuji jen pri prejezdu pres nerovnosti? Jinak teda mne uz to davno nedela. Asi to byly brzdy a case si to sedlo...
Říjen 24, 20168 r EGR to snad néééé. Tohle je takový lehce kovový chrastění a de to od kol. Když auto stojí venku v zimě tak to dělá dost. Po zahřátí se to hodně zmenší, ale na velkejch nerovnostech stále slyšet. V létě když je víc jak 25 stupňů, tak je total klid. Začne mě to vždy s*át až na podzim :-( Mechanik mi v dílně sundal kola a bral za to vší silou. Všechno sedí pevně a nikde vůle a ani divný zvuky. Při jízdě to ale slyšel taky :-/ Poslední možnost prý tlumiče a uložení, ale měňte to, když sou pořád nad 90% :-(
Říjen 24, 20168 r No právě já ty zvuky pozoruji už hodně dlouho a zintenzivnili se po výměně egru který ted je z druhovýroby, nicméně zvuky mají stejný průběh v podobný čas s podobným zuvkem, po ráno když nastartuji prvních 5 km když popojíždím v obytné zoně, cvakání, tukání od nápravy při přejezdu nerovností, pak to zmizí a oběví se to zase až druhé ráno. Prostě podle mě to jsou nějaké pochody motoru při prvním startu, kdyby to byla náprava tak by to udělal znova po hodině stání, protože by zcela jistě vše na nápravě vychladlo do původních teplot už po 10 minutách stání... Já být vámi tak jezdím pokud auto neplave a nic tam vidět na první pohled není. Hledání každé vibrace a divného zvuku jsme vzdal po prvním roce a dávám víc nahlas rádio, to bych se z toho taky mohl jinak zbláznit :-D
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.