Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tady převažuje tzv. "wolfspitzův fenomén" (tzn. nejlépe každý druhý pátek v období letního času a raději každou středu, když je zrovna v platnosti zimní čas a to už nemluvím o období premenstruačního syndromu manželky či přítelkyně, kde by se měl měnit i v převodovce) a pak to pojede "třistazmístaadvěstěvměstě" ¨. Možné to je, nemám možnost ověřit pravdivost tohoto fenoménu. Nicméně si myslím, že testovací možnosti českých garáží, tabletů,diagnostických kabelů,androidů, iPhonů, trychtýřů, kýblů a fritovacích hrnců jsou objektivně o něco menší, než výrobců motorů a olejů....tím neznevažuji to, že i řízek chutná z čerstvého fritovacího oleje lépe než z použitého. Nějaké různé publikace k tomu existují http://www.oleje.cz/clanek/Vlastnosti-motorovych-oleju---HTHS-viskozita-a-lehkobezne-oleje znova však musím říct, že nedovedu srovnat s těžko "přerazitelným" obecně platným názorem, že čím častěji, tím lépe.....

Vloženo

Myslím, že pokud auto neholaš mít dele ( třeba 10 let ), nemá smysL řešit výměnu oleje jinak než předepisuje výrobce. Tedy proměnný servisnï interval. Neresil bych to. Pokud se neco stane s motorem vstahuje se na to zaruka.

  • o 6 měsíců později...
  • o 7 měsíců později...
Vloženo

Za mne bych tam lil to co tam patri tedy full syntetiku. Ja dolejvam 5w30. Ale urcircite by se nic nestalo. Hlavne by si to nemel michat. Predpokladam ze to chces ze se levne nebo zdarma dostanes k 10w40. Nelejete to do nakladaku? :)

Vloženo

některá desetistupnová piva májí stejný obsah alkoholu jako 12 plzen a přesto si dám dvanáctku, protože na ní lepě a radostněji jedu, tak proč to samé nedopřát motoru  auta..., možná jsem zvoliil nevhodný přirovnání, ale tak to vidím já

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Dnes som sa pytal u nas v servise Skoda, ze aky olej tam davaju pri vymenene. Oni tam leje Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30.  teraz tam chcem doliat, lebo na ryske je uz skoro na minimum asi cca 3- 4mm nad minimom, tak neviem ci tento co tam leju v skodovke alebo iny??

Vloženo

Myslim ze pre benzinove motory s premenlivym servisnym intervalom je norma VW 504.00 a s pevnym  servisnym intervalom VW 502.00 a pre dieslove je norma VW 507.00..... a ami ja netusim ze co tam davaju vo vyrobe, myslim ze je to ako so znackou pneumatik na aute, niekdy su na dunlopoch, continental, nexen, bridgestone a atd.

Vloženo

1.4 TSI / 103 kW  -  pevný interval VW 502 00, proměnlivý VW 504 00,   1.4 TSI / 110 kW - pevný interval VW 502 00, prodloužený 508 00, alternativně možno použít 504 00 (Při používání oleje VW 504 00 místo VW 508 00 se mohou nepatrně zhoršit hodnoty emisí.)
 Pouze cituji manuál, stačí se do něj občas podívat ;) .
 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...