Publikováno Duben 30, 201411 r Při koupi nové Octavie III jsem si nechal u autorizovaného prodejce namontovat zamykání zpátečky typ CONSTRUCT CV 028-010. Je rozšířené o zamykání přední kapoty (bowden, závora zajíždí do nově přidělaného oka kapoty, ovládání jedním klíčkem spolu s zamknutím zpátečky). Cena asi 9000,- + 1500,- montáž. Nic mimořádného, dávám to sem ale proto, aby si případní zájemci o montáž tohoto typu zabezpečení dali pozor na přesné nastavení. Stalo se mi, že závora při zamknutí ani neprošla skrz oko, natož aby zajela na druhé straně do protikusu (viz foto). Došlo sice k zamknutí kapoty, ale s daleko menší pevností (jen letmo uchycená závora...). Až když mne napadlo zamknout při otevřené kapotě, odměřit chod závory a reklamaci včetně fotek poslat do Montážního centra Construct Praha, mi tam správně vše seřídili (o cca 7mm vysunuli závoru). Na fotce je zamknutá závora před opravou (žlutá páska ukazuje přibližnou polohu 5mm silného oka ve zvednuté kapotě).
Duben 30, 201411 r bývalka to měla na služební O II FL, protože v Praze se kradly xenony, několikrát se jí stalo, že motor nemohla vůbec otevřít, v bowdenu to zarezlo a bast... mimochodem, chápu, že si někdo dá zámek zpátečky kvůli slevě na pojistném, ale viděl jsem několik aut, co měly zámek zpátečky a byly i tak ukradeny, - brutálně vypasrované řezení, kdy lupiuči dojeli jen ne trojku... mám obavu, že zámek zpátečky dnes neodradí ani toho, kdo se chce jen povozit....
Duben 30, 201411 r Autor Zareznutí bowdenu souvisí se špatným seřízením. Původně mi taky závora zajížděla až do bowdenu, za těsnění a tekla tam voda se solí. Teď i při odemknutí kousek kouká a těsní ji těsnící kroužek. A navíc: 5 let záruka včetně asistenční služby. na fotce stav odemknuto před opravou: Upraveno Duben 30, 201411 r od mirek22
Duben 30, 201411 r no pak už to bejvalka, když se jí to stalo asi počtvrté během roku, nepoužívala a bal klid....
Květen 3, 201411 r Predošlé Constructy - v prípade DSG Superba blokovali páku na prevodovke priamo a zároveň kapotu , bolo to spojené v takej rozvodnej skrini nad prevodovkou a s tými lankami bol dosť problém . Teraz majú nové prevedenie kde zámok spiatočky je klasicky v interiéry a odtiaľ ide lanko na zamkýnanie kapoty . Páči sa mi to , asi to vyskúšam .
Květen 3, 201411 r Hravec: Zamek zpatecky jde urcite prekonat, tak jako kazde zabezpeceni, ale neni to zdaleka tak lehke jak zde obcas panuji urban legends typu "pokape se to dusikem a ono se to rozpadne". Zrovna u Octavky, kterych je vsude naprosto plna prdel, je to zabezpeceni imho velmi dobre. Pokud nebude chtit zlodej zrovna specificky tu tvoji, pujde o 2 auta vedle ke kolegovi, ktery se pri koupi nechal ovlivnit temi urban legends. Viz. napriklad zdejsi topic Ukradeno, je tam opravdu mraky ukradenych aut a nevim o jedinem, kteremu by to slohli se zamknutym saltrem. Zamek kapoty je podle me naprosta hovadina. Z venku to neni poznat a kdyz uz zlodej pujde po tvem aute, tak ti minimalne dodrbe kapotu a xenony nejspis stejne ukradne. A kdyz neukradne, tak se minimalne pokusi a udela jeste vetsi skodu. Upraveno Květen 3, 201411 r od mike_k
Květen 3, 201411 r ja by som to ani tak o xenonoch nevidel ako o zabezpečení prístupu k riadiacej jednotke motora a pod . , tiež nie je na škodu premiestniť diagnostickú zásuvku cez redukciu niekde inde a do pôvodnej dať všade +12V ...
Květen 3, 201411 r když se tu bavíme o diag. zásuvce, někde jsem četl od odpojování některých pinů na zásuvce, nevíte o které piny jde, resp, na který pin udělat skrytý vypínač?
Květen 3, 201411 r zrejme napájanie , ale rada od šikovných znie , zrušiť ju komplet , vyviesť ju inde ako bežný konektor na ktorý si urobiť redukciu na obd a tú mať samozrejme doma , že pokiaľ je na mieste tak si to zlodej kľudne vyberie a pozrie čo je rozpojené a zapojí si to napriamo ...
Květen 3, 201411 r četl jsem že napájení právěže musí zůstat, aby lupič nehledal a myslel si, že prostě nejde navázat kontakt s autem.... težko u auta v záruce rušit diagnostickou zásuvku, to by servis asi nerozchodil....
Květen 3, 201411 r hlavne aby prázdne parkovacie miesto rozchodil majiteľ , to že chalani bežne riešia prečo nejde diagnostika na aute ktoré nemá ani rok a bolo kúpené u nás si už zvykli , po piatich minútach ich napadne zapnúť ten "tajný" vypínač
Květen 11, 201411 r Mám to 4 roky na O2FL s DSG, žádný problém NIKDY. Netřeba se obávat, samozřejmě to musí instalovat odborný servis.
Říjen 4, 201410 r Pro O3 dělá Defend lock jak horní tak boční zámek zpátečky. Může mi sem někdo hodit foto, jak vypadá umístění horního zámku zpátečky?
Říjen 4, 201410 r horný som videl a trčala tá krásna 4x4 cm valček rovno pred ručnou brzdou , riešenie ako do Zetora ... sorry ale v dnešnej dobe defend lock fakt nie , to ešte niekto robí ?
Říjen 4, 201410 r Jak to vypadá u construct? Jsem se sekl. Ještě jsem teď koukal na stránky constructu a měl jsem na mysli jej. Nevím proč jsem psal Defend. Asi tím čekáním už blbnu. Upraveno Říjen 4, 201410 r od o3viki
Říjen 4, 201410 r Construct má buď bočný zámok alebo zámok v manžete ako mala OII ... tam je to bezproblémové
Říjen 4, 201410 r Ok. Díky. Ten boční mi nepřijde moc praktický. Ten horní je OK. Škoda, že ho nedělají jako v FII do pevné části.
Říjen 4, 201410 r horný som videl a trčala tá krásna 4x4 cm valček rovno pred ručnou brzdou , riešenie ako do Zetora ... sorry ale v dnešnej dobe defend lock fakt nie , to ešte niekto robí ? Jakej váleček?
Říjen 4, 201410 r proste vedla zapalovača ten velky defendovy zamykaci valcek kryty gumenou krytkou , foto nemam , videl som to raz a chlap keď to dostal v aute sa skoro obesil , ak príde niekedy odfotím to Upraveno Říjen 4, 201410 r od suri.
Říjen 5, 201410 r Prodejce mi tvrdil, že se při montáži shora ovládaného konstruktu, je nutné vyřezat hodně vnitřních plastů a sníží se tak pevnost stř. konzoly. Defend vypadá strašně. Já mám konstrukt z boku.
Říjen 5, 201410 r S ohledem na celkové snižování nákladů si nemyslím ,že by tam bylo více plastu, než je nutno. Ale těžko říci. Rozdělanou středovou konzoli jsem neviděl, tak nemohu soudit.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.