Přejít na obsah

chipování 1,6TDI 77kW


signoflife

Doporučené příspěvky

myslel jsem například průběh, tam se změnit leccos mohlo, ale to je jedno...ptal jsem se @motorpower hlavně proto, že on ty úpravy dělá a  taky je tu komentuje a na stránkách nemá kromě info o jednotné ceně za O3 a S3 žádnou další  informaci a čekal jsem teda odpověď hlavně od něj, chápu že to od něj máš a potřebuješ se díky tomu skoro ke každému příspěvku zde nějak vyjádřit (od toho fóra konec konců taky jsou)  tak jen možná, jestli teda nechceš aby někoho tvůj příspěvek hned naštval, tak ideálně nezačínej odpovědí "možná se míň ptát a víc hledat"  to někomu kdo se díval a hledal nijak nepomůže :-)  

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Dobrý deň, prešiel som už nejaké tie príspevky ale nikde som nedostal poriadnu odpoveď.

Mám oktávku 1.6 77kw 90 000 km a chcel by som jej pridať nejaké tie koníky ,ale vzhľadom na meranie emisií na slovensku nejak ponovom sa bojím ako sa zvíšia emisie na EK a či prejdem kontrolou.

preto prosím o nejaké tie skusenosti vás.

vopred ďakujem chlapci.

 

20190524_144351.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

byl jsem na  první STK resp. emisích, mám to chiplé už 2 roky na 138k /3 600 ot. , krouťák 309Nm při 2 200 ot. a prošel jsem bez sebemenšího problému...jinak je to ale tak, že příznivci chipování budou psát, že se bát nemusíš a odpůrci zase že musíš :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ďakujem za odpovede chcel by som ísť do profituning v poprade a ak by neprešlo emisnou dám to vrátiť naspäť.

a to máš pravdu že každý si hreje len svoju polievku.

cz pida :a teba sa chcem opýtať ako si spokojný s nachipovaním auta ,lebo niekedy mám pocit že to moje auto je čistý lunochod.

už aj predtým som mal nachipovaný opel a tam to bolo poznať parádne.

a k tej emisnej kontrole, ani na slovensku nebol problém prejsť cez EK (keď si nechal nejaké to euro naviac ak tam nejaký problém bol) ale teraz ako to lepšie kontrolujú je to hotová katastrofa.

takže ty si prešiel EK ako úplne  bežný radový občan bez niečoho naviac? ak si teda rozumieme?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo no jsem rád že už konečně ty STK jsou trochu přísnější, ale pořád je na silnicích dost aut co podle mě emisemi nemohli projít. Já proti dobře udělanými chipu nic nemám, ale když mě nějaké pako s CR motorem předjede a za ním dým jak od vlaku, tak bych za to zavíral do vězení. Schodou okolností velmi častý úkaz při cestě z uherského hradiště na brno, kde po místní komunikaci přes buchlovské kopce jezdí kvantum slováku do prahy za prací a každý třetí má černé páté dveře a hulý to jak lokomotiva. Na SVK je ten stav katastrofický už aby vám někdo šlápl na krk to se fakt nedá dýchat. Neber si to osobně ,děje se to i u nás, ale TDI s SK značka jsou obvykle spojené v černým kufrem, pravděpodobně s vymláceným DPF a nejspíš i chipem aby pohonili nebo nechápu fakt. Když má někdo prachy na takové kokotiny které zvedají i spotřebu a cenu údržby, tak snad má prachy i na nový filtr a ne že se za každou cenu ženu za top výkonem.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

taky nemají eletronické přímé vstřikování s 2000 bary a tak extrémně malé pevné částice že ti projdou bunečnou stěnou aniž by jsi je viděl.

Když nechápeš problematiku, tak by ses k tomu neměl vyjadřovat.

Motor je na DPF konstruovaný a když jim vybiješ filtr tak je mnohonásobně škodlivější než starý PDčko bez filtru. Ostatně PDčko po chipu je taky prasárna. CRka jsou s čipem relativně ok, protože právě mají ten DPF, který pochytá nakonec i to co by jsi normálně viděl a dýchal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 28. 6. 2019 na 15:15, 15degren napsal:

Jo no jsem rád že už konečně ty STK jsou trochu přísnější, ale pořád je na silnicích dost aut co podle mě emisemi nemohli projít. Já proti dobře udělanými chipu nic nemám, ale když mě nějaké pako s CR motorem předjede a za ním dým jak od vlaku, tak bych za to zavíral do vězení. Schodou okolností velmi častý úkaz při cestě z uherského hradiště na brno, kde po místní komunikaci přes buchlovské kopce jezdí kvantum slováku do prahy za prací a každý třetí má černé páté dveře a hulý to jak lokomotiva. Na SVK je ten stav katastrofický už aby vám někdo šlápl na krk to se fakt nedá dýchat. Neber si to osobně ,děje se to i u nás, ale TDI s SK značka jsou obvykle spojené v černým kufrem, pravděpodobně s vymláceným DPF a nejspíš i chipem aby pohonili nebo nechápu fakt. Když má někdo prachy na takové kokotiny které zvedají i spotřebu a cenu údržby, tak snad má prachy i na nový filtr a ne že se za každou cenu ženu za top výkonem.

 

Toto čo si napísal, môžem povedať aj opačne. Vidím veľa aut s CZ značkou, ktoré dymia ako lokomotíva. Je jasné, že na SK sa najde veľa takých ako si napísal ale je to obojstranné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne není. Zatím co u SVk je to každé druhé auto s s TDi u čechů je to tak jeden ze tisíce, jestli vůbec, spíš to bude ještě podstatně méně. Vykuchané DPF z našich silnic s CZ značkou naštěstí velmi rychle poslední 2 roky mizí. 

Když někdo jede na slavkov jak hovado ze SVK a hulí jak lokomotiva je to vždy slovák

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hádať sa nebudem ale vidím to rovnako aj na vás. 

 

Ja som za to aby to DPFko každé auto, ktoré to od výroby má aby ho aj malo a funkčné.

Keď vidím auto pekné a vzadu čierny zadok tak mi to príde smiešne a v koži majiteľa by mi bolo trápne, že to tak je. Ak úprava výkonu tak som za to aby to bolo z čo najmenším dymom. 

 

Preto som zvedaví koľko by vedelo zniesť original DPFko ak by sa napr 1.6tdi upravila na 200koní alebo 2.0tdi na 250-300koní, či je to reálne. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 1 rok později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 5 týdny později...
On 3/12/2023 at 11:15 AM, marfan said:

V BA asi MMracing. AK by si chcel cestovať tak ja som bol spokojný s OptimtechPro z Trenčína.

MM má ceny cca. ako Profituning, ale bez meraní pred a po, čo je ďalších 2x 60 €. Išiel by som skôr Profituningu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja by som ani v tom poprade si nedal robit auto. Poznam tri auta, ktore neboli vobec dobre spravene. Na jednom to pri plnej palbe stale hadzalo do nudzaku. Na druhom bola zle odladena mapa s prepadom. No a na tretom bol problem s teplotnym limitom. 

 

Ti dvaja z ciech su overeny kvalitnou pracou tam by som sa nebal ist. 

 

Meranie podla mna zaklad. Akl vies kolko tam mas pred a po. Pred mozes mat aj viac ako seria a po uprave to bude len maly posun alebo na grafe sa vie zistit ci turbo zle nahodou nereguluje alebo ci palivova pumpa stiha proste meranie je dolezite a urcite to povie kazdy upravca. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...