cz pida Vloženo 15. Květen 2017 Sdílet Vloženo 15. Květen 2017 myslel jsem například průběh, tam se změnit leccos mohlo, ale to je jedno...ptal jsem se @motorpower hlavně proto, že on ty úpravy dělá a taky je tu komentuje a na stránkách nemá kromě info o jednotné ceně za O3 a S3 žádnou další informaci a čekal jsem teda odpověď hlavně od něj, chápu že to od něj máš a potřebuješ se díky tomu skoro ke každému příspěvku zde nějak vyjádřit (od toho fóra konec konců taky jsou) tak jen možná, jestli teda nechceš aby někoho tvůj příspěvek hned naštval, tak ideálně nezačínej odpovědí "možná se míň ptát a víc hledat" to někomu kdo se díval a hledal nijak nepomůže :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko100le Vloženo 1. Červen 2019 Sdílet Vloženo 1. Červen 2019 Dobrý deň, prešiel som už nejaké tie príspevky ale nikde som nedostal poriadnu odpoveď. Mám oktávku 1.6 77kw 90 000 km a chcel by som jej pridať nejaké tie koníky ,ale vzhľadom na meranie emisií na slovensku nejak ponovom sa bojím ako sa zvíšia emisie na EK a či prejdem kontrolou. preto prosím o nejaké tie skusenosti vás. vopred ďakujem chlapci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 9. Červen 2019 Sdílet Vloženo 9. Červen 2019 Správně provedený chip by ti neměl zvýšit kouřivost ani emise. Výkon který by ti zvednul emise při měření emisí motor nikdy nevyvine musel by být pod zátěží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cz pida Vloženo 20. Červen 2019 Sdílet Vloženo 20. Červen 2019 byl jsem na první STK resp. emisích, mám to chiplé už 2 roky na 138k /3 600 ot. , krouťák 309Nm při 2 200 ot. a prošel jsem bez sebemenšího problému...jinak je to ale tak, že příznivci chipování budou psát, že se bát nemusíš a odpůrci zase že musíš :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 22. Červen 2019 Sdílet Vloženo 22. Červen 2019 čipu nefandím a neodrazoval jsem, ale fakt zůstává, že jde taky o to kdo chip udělá. Situace kdy po chipu neprojde nastat prostě může... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko100le Vloženo 26. Červen 2019 Sdílet Vloženo 26. Červen 2019 Ďakujem za odpovede chcel by som ísť do profituning v poprade a ak by neprešlo emisnou dám to vrátiť naspäť. a to máš pravdu že každý si hreje len svoju polievku. cz pida :a teba sa chcem opýtať ako si spokojný s nachipovaním auta ,lebo niekedy mám pocit že to moje auto je čistý lunochod. už aj predtým som mal nachipovaný opel a tam to bolo poznať parádne. a k tej emisnej kontrole, ani na slovensku nebol problém prejsť cez EK (keď si nechal nejaké to euro naviac ak tam nejaký problém bol) ale teraz ako to lepšie kontrolujú je to hotová katastrofa. takže ty si prešiel EK ako úplne bežný radový občan bez niečoho naviac? ak si teda rozumieme? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 28. Červen 2019 Sdílet Vloženo 28. Červen 2019 (editace) Jo no jsem rád že už konečně ty STK jsou trochu přísnější, ale pořád je na silnicích dost aut co podle mě emisemi nemohli projít. Já proti dobře udělanými chipu nic nemám, ale když mě nějaké pako s CR motorem předjede a za ním dým jak od vlaku, tak bych za to zavíral do vězení. Schodou okolností velmi častý úkaz při cestě z uherského hradiště na brno, kde po místní komunikaci přes buchlovské kopce jezdí kvantum slováku do prahy za prací a každý třetí má černé páté dveře a hulý to jak lokomotiva. Na SVK je ten stav katastrofický už aby vám někdo šlápl na krk to se fakt nedá dýchat. Neber si to osobně ,děje se to i u nás, ale TDI s SK značka jsou obvykle spojené v černým kufrem, pravděpodobně s vymláceným DPF a nejspíš i chipem aby pohonili nebo nechápu fakt. Když má někdo prachy na takové kokotiny které zvedají i spotřebu a cenu údržby, tak snad má prachy i na nový filtr a ne že se za každou cenu ženu za top výkonem. Editováno: 28. Červen 2019, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daxter747 Vloženo 16. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2019 (editace) Starší auta nemají filtr vůbec třeba. Editováno: 16. Listopad 2019, autor: daxter747 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 16. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2019 taky nemají eletronické přímé vstřikování s 2000 bary a tak extrémně malé pevné částice že ti projdou bunečnou stěnou aniž by jsi je viděl. Když nechápeš problematiku, tak by ses k tomu neměl vyjadřovat. Motor je na DPF konstruovaný a když jim vybiješ filtr tak je mnohonásobně škodlivější než starý PDčko bez filtru. Ostatně PDčko po chipu je taky prasárna. CRka jsou s čipem relativně ok, protože právě mají ten DPF, který pochytá nakonec i to co by jsi normálně viděl a dýchal. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 19. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2019 V 28. 6. 2019 na 15:15, 15degren napsal: Jo no jsem rád že už konečně ty STK jsou trochu přísnější, ale pořád je na silnicích dost aut co podle mě emisemi nemohli projít. Já proti dobře udělanými chipu nic nemám, ale když mě nějaké pako s CR motorem předjede a za ním dým jak od vlaku, tak bych za to zavíral do vězení. Schodou okolností velmi častý úkaz při cestě z uherského hradiště na brno, kde po místní komunikaci přes buchlovské kopce jezdí kvantum slováku do prahy za prací a každý třetí má černé páté dveře a hulý to jak lokomotiva. Na SVK je ten stav katastrofický už aby vám někdo šlápl na krk to se fakt nedá dýchat. Neber si to osobně ,děje se to i u nás, ale TDI s SK značka jsou obvykle spojené v černým kufrem, pravděpodobně s vymláceným DPF a nejspíš i chipem aby pohonili nebo nechápu fakt. Když má někdo prachy na takové kokotiny které zvedají i spotřebu a cenu údržby, tak snad má prachy i na nový filtr a ne že se za každou cenu ženu za top výkonem. Toto čo si napísal, môžem povedať aj opačne. Vidím veľa aut s CZ značkou, ktoré dymia ako lokomotíva. Je jasné, že na SK sa najde veľa takých ako si napísal ale je to obojstranné. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 19. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2019 (editace) Ne není. Zatím co u SVk je to každé druhé auto s s TDi u čechů je to tak jeden ze tisíce, jestli vůbec, spíš to bude ještě podstatně méně. Vykuchané DPF z našich silnic s CZ značkou naštěstí velmi rychle poslední 2 roky mizí. Když někdo jede na slavkov jak hovado ze SVK a hulí jak lokomotiva je to vždy slovák Editováno: 19. Listopad 2019, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 19. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2019 Tak hádať sa nebudem ale vidím to rovnako aj na vás. Ja som za to aby to DPFko každé auto, ktoré to od výroby má aby ho aj malo a funkčné. Keď vidím auto pekné a vzadu čierny zadok tak mi to príde smiešne a v koži majiteľa by mi bolo trápne, že to tak je. Ak úprava výkonu tak som za to aby to bolo z čo najmenším dymom. Preto som zvedaví koľko by vedelo zniesť original DPFko ak by sa napr 1.6tdi upravila na 200koní alebo 2.0tdi na 250-300koní, či je to reálne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 20. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2019 (editace) DPFku je to buřt, problém je že se zásadně zvyšuje NOx. Filtr tak tak malé částice ve velkém množství co po chipu jsou, bez potřebného přepouštění plynů nefiltruje. Ale na jeho životnost to nemá žádný vliv. Editováno: 20. Listopad 2019, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří 98 Vloženo 30. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2021 Borci co chip na ten samí motor ale 4x4? Máte někdo zkušenosti? Je to 6ti kvalt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
septim Vloženo 7. Březen 2023 Sdílet Vloženo 7. Březen 2023 Ahojte! Mám 1.6 tdi 81kw s dsg a 60,000km. Viete mi niekoho odporucit na chip v Bratislave a okolí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAPAPINE Vloženo 7. Březen 2023 Sdílet Vloženo 7. Březen 2023 @septim ja na zaklade odporucani pojdem chipovat do Dolnych Vestenic, proficheck. je to dalej, ale maju len a len pozitivne recenzie a celkom OK ceny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
septim Vloženo 9. Březen 2023 Sdílet Vloženo 9. Březen 2023 MA niekto nejake realne pozitivne skusenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 12. Březen 2023 Sdílet Vloženo 12. Březen 2023 V BA asi MMracing. AK by si chcel cestovať tak ja som bol spokojný s OptimtechPro z Trenčína. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
septim Vloženo 13. Duben 2023 Sdílet Vloženo 13. Duben 2023 Tak dnes som bol v optimtechu. Seria bola 111HP 250 NM po úprave 147hp 310Nm. S tym ze akurat bol plny dpf filter pred meranim, po regeneracii by to mohlo byt 150/320. Auto ide pocitovo lepsie, zrychlenie aj Vmax zlepsene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JSvoboda Vloženo 13. Květen 2023 Sdílet Vloženo 13. Květen 2023 Ja sem byl min tyden u motorpower sgs. Muzu vrele doporucit! Recenzi jsem zanechal na gmaps... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 13. Květen 2023 Sdílet Vloženo 13. Květen 2023 On 3/12/2023 at 11:15 AM, marfan said: V BA asi MMracing. AK by si chcel cestovať tak ja som bol spokojný s OptimtechPro z Trenčína. MM má ceny cca. ako Profituning, ale bez meraní pred a po, čo je ďalších 2x 60 €. Išiel by som skôr Profituningu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 13. Květen 2023 Sdílet Vloženo 13. Květen 2023 V takom pripade urcite. 120€ iba za meranie dakujem pekne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JSvoboda Vloženo 14. Květen 2023 Sdílet Vloženo 14. Květen 2023 Bez mereni pred a po je to holy nesmysl. I kdyz i pri mereni nekteri umi nahnat koniky navic proto je dobre jit na jistotu. Na Slovensku myslim ze ma dobre recenze firma v Popradu. V CZ motorpower Praha a na Morave TDIfun. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 14. Květen 2023 Sdílet Vloženo 14. Květen 2023 Ja by som ani v tom poprade si nedal robit auto. Poznam tri auta, ktore neboli vobec dobre spravene. Na jednom to pri plnej palbe stale hadzalo do nudzaku. Na druhom bola zle odladena mapa s prepadom. No a na tretom bol problem s teplotnym limitom. Ti dvaja z ciech su overeny kvalitnou pracou tam by som sa nebal ist. Meranie podla mna zaklad. Akl vies kolko tam mas pred a po. Pred mozes mat aj viac ako seria a po uprave to bude len maly posun alebo na grafe sa vie zistit ci turbo zle nahodou nereguluje alebo ci palivova pumpa stiha proste meranie je dolezite a urcite to povie kazdy upravca. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JSvoboda Vloženo 14. Květen 2023 Sdílet Vloženo 14. Květen 2023 (editace) Nekde se to tu psalo ze Poprad je ok. Tak asi ne no. Jinak souhlas... Nejlepsi jsou ti co ti prijedou k tobe na parkoviste nahodit chip a vemou si za to 8 tis a reknou at to chvili nehonis aby si to sedlo :) Editováno: 14. Květen 2023, autor: JSvoboda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.