Červenec 9, 201411 r Mám tažné zařízení z Náchoda http://www.svcnachod.cz/tazne_zarizeni/skoda/octavia/2563/ k tomu el. instalaci bez přípravy z výroby na 7kolík. Cenu za práci nevím bylo to účtováno dohromady z ostatním co mi dělali. Hf sada, zabezpečení, potažení folií celé auto atd. Dělali mi to zde http://www.sysel.cz/
Říjen 8, 201410 r Menili niekomu aj chladenie?! Lebo v Škode tvrdia, že dostali prípis. U Octavie III pri montáži ťažného zariadenia treba vymeniť chladenie za výkonnejšie. Je to pravda?!
Říjen 20, 201410 r Ahojte. Ťažné namontované zn. Galia, bajonetové prevedenie. Cena s montážou 226,-EUR. Veľká spokojnosť. Chladenie som nemenil, ostalo to pôvodné. Podľa technika skôr majú problém s 1.6 TDi že pri väčších záťažiach nestíha dochladzovať motor. Aj tu som čítal, že dosť často beží ďalej ventilátor po odstavení auta u 1.6 TDi. U mojej 1.4 TSi som nepočul zvuk ventilátora ani raz po odstavení auta.
Říjen 20, 201410 r cena super , za tie peniaze je to skoro neuveriteľné lebo odnímateľná Galia + can bus elektrika stojí cca 200€ , buď máš prácu zdarma alebo si fakt top zákazník škoda tej gálie že trčí pod auto a na Octavii , hlavne OII človek večne chytá o zem , k prevedeniu elektriky sa vyjadrovať nebudem , ale za tie peniaze to poslúži
Říjen 20, 201410 r Ťažné 136,-, CAN BUS 55,-, montáž 35. Bajonetové prevedenie netrčí pod auto...... spodok auta je nižšie, dokonca aj zadný difúzor je nižšie. http://galia.sk/index.php?akc=detail&id=1876&zn=%8AKODA&tp=Octavia%20III&pp=kombi%20%20%20%202WD,%204WD&rv=13-
Říjen 20, 201410 r tá montáž bol sponzorský dar ? 36eur je bežná jedna normohodina na OIII , za hodinu nahodí tak ťažné a vyreže dieru do difuzoru ...
Říjen 20, 201410 r ta elektrika musí být dobrá prasárna.. to bych chtěl vidět co tam dali, ale určitě nepůjde o origo jednotku
Říjen 20, 201410 r Nie nebol to sponzorsky dar. Mal som 2 ponuky a u oboch bola cena za montaz 35,-Eur. Za necele 2 hod. bolo vsetko hotove. Elektrika nie je origo, ale u nas v Skodovke montuju tu istu elektriku s taznym Galia (okrem originalu). Vopred som mal vsetko preverene. A netaham vozik denno denne....
Listopad 11, 20159 r Koupil jsem 8 měsíců starou O3 combi 1.6TDi. Je na ní prodloužená záruka 4roky/120tis km. Chtěl bych domontovat tažné zařízení, dnes mi v autorizovaném servise Škoda řekli, za 17tis, což mi přijde hodně přemrštená cena, když na netu http://taznazarizeni...product_id=3222 to dělá s montáží za 8tis. Je možné ho namontovat a neztratím záruku? Nebo musím u autorizovaného servisu? Dík za odpověd.
Listopad 11, 20159 r a v ceně je originální elektrika která spolupracuje s esp? parkovací senzory? hlídání žárovek? vypínání mlhovky?.. pokud tam bude nějaká jiná elektrika tak bych to hodil do koše
Listopad 12, 20159 r jj , origo canbus modul kde je dnu 6 relátok , nefungujú hmlovky , spiatočky a sú s tým večne problémy ... treba tam jednoznačne originál elektriku , všetko ostatné je poukážka na prúser
Duben 30, 20169 r u nás v autorizovaném servise dodělání odnímatelného tažného zařízení komplet 14.500,- s DPH. Je to práce téměř na celou pracovní dobu pro jednoho mechanika.
Duben 30, 20169 r A preto behaju tisicky novych skodoviek s neoriginalnymi taznymi a vsetky su problemove. Nedajte sa vysmiat. Odoslané z MediaPad T1 8.0 Pro pomocou Tapatalku
Duben 30, 20169 r Problémové ? No nesvietia a nefungujú ako majú , nevie o nich alarm , kontrola žiaroviek , ESP ani celá palubná sieť , po vyhodení smerovky cvakajú ako sprosté , nevedia svietiť cúvačkami , prípadne obomi hmlovkami a celkove tie 7pin zásuvky majú nevalnú životnosť .. o spracovaní železa samotného , trčania pod nárazníka , neodnímateľnosti a nemožnosti odložiť guľu ani nehovorím ... jediné seriozne aj seriozna elektrika okrem originálu je Westfalia , akurát tam je cena väčšinou úplne rovnaká ako za originál diely ...
Květen 1, 20169 r No, moc hezký Já nechápu, co má kdo potřebu pořád něco vymejšlet... Koupím origo tažné i s origo elektrikou za 8.200Kč, např. tady http://www.cc-autodily.cz/tazne-zarizeni-8 http://www.cc-autodily.cz/instalace-elektricka-11 Montáž zvládne i cvičená opice, jen to finální zapojení elektriky je trochu oříšek, ale na to se vždycky najde nějaký odborník v okolí, příp. 1 hodina práce v autorizáku a mám po starostech, vše origo a hlavně 100% funkční. Nechápu proč si tam někdo cpe vyfikundace buď o 2.000 levnější nebo dokonce i dražší, se sotva čtvrtinovou funkčností Upraveno Květen 1, 20169 r od maverick1
Květen 2, 20169 r kačer přesně do tohodle VAPOSu půjdu, nechám instalaci někdy na podzim. Tu hodinu v autorizaku na napojení elektřiny bych teda chtěl vidět :-D
Květen 2, 20169 r A jak dlouho bys chtěl cca 10 pinů zapojovat??? Dělal jsem před 2 týdny a bylo to na hodinu a půl přesně. A to si na tom Ferda25 dal extra záležet a dělal pár věcí navíc. Bavím se o tom, že si člověk sám provede komplet montáž, což opravdu není nic těžkého, je k tomu super návod a nechá si jen udělat zapojení elektriky do palubní sítě. Pokud se na to necítí. Montáž tažného a natažení elektriky jsem si dělal sám a za max 5 hodin hotovo. V životě jsem žádné tažné nedělal, Octavii jsem žádnou nikdy nerozebíral a mechanik nejsem, ani rukama se neživím. Takže 100% amatér...
Květen 3, 20169 r A umíš číst? Psal jsem, že jsem dělal i další věci navíc. Byl jsem celou dobu u toho tak asi vím ne? Kolik tažných na OIII jsi zapojil ty?
Červenec 10, 20169 r Autor http://tazna-zarizeni.vapos.cz/eshop/vyklopne/ ... To sis nechal dodělat ?... Jsi spokojený ?... Já mám teď vyčíhnutý karavan, má hmotnost 1190kg, takže podle specifikace by neměl být problém....jenom se tu ještě nikdo nevyjádřil k tomu jestli tahá karavan, nebo jestli ho TSI bez problémů zvládne.... Upraveno Červenec 10, 20169 r od chleidy
Leden 1, 20178 r Už vidím, jak se jednoduše zapojují vodiče do BCM, tak jak se to má. I s nátáhnutím vodičů od zadu. To je ten největší pakec. železo dá člověk do hodiny, ale zbytek se táhne. Nakodovat všechny jednotky, motorovou, ABS, couvací, BCM, tažnou,-to u origo. Neorigo je jednodušší, ale auto v nedostatečném kodování přichází o určité funkce.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.