dfga Vloženo 27. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2021 Aka najväčšia batéria vojde do auta? Teraz je tam 5TA 915 105B orig VW 70Ah EFB+. Co kupit? EFB/AGM? Originál, economy alebo Aftermarket napr. Exide? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rzm Vloženo 27. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2021 On 10/23/2021 at 9:31 PM, rzm said: Tak tentokrat narozdil od minula jsem po tydnu stani nenastartoval (a to sem pred tim jel 100km trasu). Baterie uplne prazdna-po odemknuti klickem a snahou o start mi to napsalo chybu brzd, vsech asistentu, slabe napeti etc… tak sem si nechal zavolat asistenci a pry v baterce 9V. Nahodil to a uz zas jezdim v pohode, nastesti to byla fakt jen ta baterie 😅. Ale asi je opravdu cas menit, jinak to budu resit kazdou chvili :( V reakci na tohle jsem dal auto do servisu, at mrknou na baterku. Pry je tam 62A z puvodnich 70, takze by to prej urcite jeste nemenili. Je tam po 4 letech a 115t km porad original. Podotykam, ze k autu nemam pripojeneho navic nic (zadny alarm, usb nabijeni etc); tuhle baterku smysl menit nema, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 27. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2021 Vyhodiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 28. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2021 (editace) Tak pridám skúsenosť. Podla VIN v autorizaku EFB 270eur, ak chcem AGM daju aj tu za 320eur len bateria. Bez práce, rátam výmena a kodovanie plus 30-50e. Nakoniec som kúpil podla VIN EFB VW Economy 70Ah 122e z internetu, cislo dielu JZW915105AC. Mohol som mať Exide EFB za 107e alebo AGM za 115e, ale ak vydrzala 129 000km EFB ostanem pri nej, je na nej aj kod na nakodovanie. Zaujimave, ze povodna bateria VARTA bola nakodovana ako JCB a ten kod zo stitku tam nebol, boli tam 10x1. Editováno: 28. Říjen 2021, autor: cayc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macastar Vloženo 29. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2021 Ahoj vsem, jsem cerstvim majitem O3 2014 a chtel bych se zeptat, da se nekde z akumulatoru vycist rok vyroby? Par dni zpet kdyz nastaly mrazy, nechtelo se autu uplne dobre startovat. uz i svetla pohasinaly pri toceni starterem....Zmeril jsem druhy den rano napeti baterie a nejakych 11.8V. Baterku jsem tedy v aute dobil nabijeckou. Pri nejakych 12,6V nabijecka ukoncila nabijeni a uznala baterii na nabitou. Dva dny auto startovalo celkem slusne. Treti den zase ztuha. Namereno napeti 12.1V. Mam trochu pocit, ze ta baterie je uz KO a to jeste nezacalo poradne mrznout....Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 29. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2021 na - pole máš týžden a rok výroby , podľa čísla je to povodna aku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macastar Vloženo 29. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2021 Tak jsem to vyfotil, na minus polu je neco vyrazene....Jestli to dobre tedy chapu, tak je to neco a rok 2013? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Caster Vloženo 29. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2021 Udělal jsi moc velký detail, chybí větší okolí "-" pólu. Dej sem jinou fotku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 29. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2021 Týždeň a rok je to. Tu máš moju novu na fotke. 37/21 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macastar Vloženo 29. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2021 Tak jsem udelal foto z vetsi dalky... Neni to moc k precteni, ten tyden je asi jedno, ale ta 13-tka jako rok vyroby je celkem jasna...Takze 8 let stara baterka, tak to uz je KO za tu dobu :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OnMiT312 Vloženo 29. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2021 Vidim tam 37/13 takze neco pres 8let. Na dnesni dobu slusnej vykon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macastar Vloženo 29. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2021 No to asi jo :D Takze jdu hledat novou baterku...Dekuji vsem za info... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Caster Vloženo 29. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2021 Podstatný je, že máš na "-" pólu sondu proudu (bílý a červený tenký vodič) a baterie se ti "inteligentně" nabíjí jen na max. 80%. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macastar Vloženo 29. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2021 A to je dobre nebo spatne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stafa Vloženo 30. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2021 (editace) Určite dobre, keď ti baterka vydržala 8 rokov... Ale počkajme si na vyjadrenie antikablikárskej lobby. Editováno: 30. Říjen 2021, autor: stafa 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 30. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2021 (editace) Ja som menil teraz 2018 baterku. Hadzala chyby nízkeho napätia pri zaťaží, kľudne aj 8V na diagnostike. Štart ok. Inak ta economy ma na sebe len EFB pôvodná bola EFB+, tak som to prekodoval ma to tak byt? Zaujímavé je aj výrobca Moll by mal byť MLA ale na baterke je EAB, je to ok? Editováno: 30. Říjen 2021, autor: cayc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Caster Vloženo 30. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2021 (editace) před 13 hodinami, macastar napsal: A to je dobre nebo spatne? Přečti si návod od výrobce baterie, zda se má nabíjet jen na 80%. V tvém případě je výdrž tak dlouhou dobu spíše zázrak na zápis do Guinnessovi knihy rekordů. Evidentně také nemáš v autě žádné větší spotřebiče (např. přídavné topení), které by ti ukázaly, že byla baterie polomrtvá už několik let... Editováno: 30. Říjen 2021, autor: Caster Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaro9999 Vloženo 30. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2021 Mám 1,8 4x4, 09/2013, origo nezávislé kúrenie, 148 tis km, zatiaľ pôvodnú batériu a bez problémov. Neviem, aký je to zázrak, ale som spokojný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 30. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2021 @Jaro9999 ročník 2013 nemá inteligentní dobíjení, což je velké plus pro baterii. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 30. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2021 Táta má 2013 a má inteligentní dobíjení. Před 2 týdny jsem mu ji měnil po 8 letech... byla tam Varta AGM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 30. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2021 (editace) @Vápno Určitě otci vede konektor z mínus pólu baterie? Máme doma 2014, kolega má konec roku 2014 a obě bez inteligentního nabíjení. Pak mě ještě napadá, zda-li to nemá spojitost s typem baterie AGM, která se dávala do vozů s nezávislým topením... Editováno: 30. Říjen 2021, autor: LukášCBR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macastar Vloženo 30. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2021 před 5 hodinami, Caster napsal: Přečti si návod od výrobce baterie, zda se má nabíjet jen na 80%. V tvém případě je výdrž tak dlouhou dobu spíše zázrak na zápis do Guinnessovi knihy rekordů. Evidentně také nemáš v autě žádné větší spotřebiče (např. přídavné topení), které by ti ukázaly, že byla baterie polomrtvá už několik let... Občas teď kouknu na maxidot na stav baterie, přes 80 proc jsem to nikdy nedostal. Těch 80 tam je většinou jen těsně po jízdě. Druhý den ráno třeba 60 - 70 proc. Ale baterka je už KO, tak možná proto... Přídavné topení nemám, taková klasika. Vyhrev sedaček. Vyhrev obou oken a zrcátek... Klima, rádio :-) Nebo záleží, co myslíte větší spotřebič... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macastar Vloženo 30. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2021 před 4 hodinami, LukášCBR napsal: @Jaro9999 ročník 2013 nemá inteligentní dobíjení, což je velké plus pro baterii. Auto vyrobeno 5/2014, baterie je 2013...Jak poznám, že to inteligentně dobíjí? Nebo nedobiji... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 30. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2021 Před hodinou, LukášCBR napsal: @Vápno Určitě otci vede konektor z mínus pólu baterie? Máme doma 2014, kolega má konec roku 2014 a obě bez inteligentního nabíjení. Pak mě ještě napadá, zda-li to nemá spojitost s typem baterie AGM, která se dávala do vozů s nezávislým topením... Určitě jo. Baterku jsem i kódoval. A výbava naopak. 1.6tdi active nebo jak se to jmenovalo. Vzadu švihadla a manuál klima. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 30. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2021 @Vápno tak to upřímně hledím, jelikož v mém okolí to 2013 a 2014 nemá ani jedna. Pár let nazpět jsem četl i materiál, kde bylo napsáno, že u Octavie se to objevilo až někdy 2015. @macastar když se podíváš na mínus pól baterie, vede od něj káblík, který monitoruje stav baterie. Zítra, pokud to stihnu, ti to nafotím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.