Přejít na obsah

Autobaterie


xx30

Doporučené příspěvky

On 10/23/2021 at 9:31 PM, rzm said:

Tak tentokrat narozdil od minula jsem po tydnu stani nenastartoval (a to sem pred tim jel 100km trasu). Baterie uplne prazdna-po odemknuti klickem a snahou o start mi to napsalo chybu brzd, vsech asistentu, slabe napeti etc… tak sem si nechal zavolat asistenci a pry v baterce 9V. Nahodil to a uz zas jezdim v pohode, nastesti to byla fakt jen ta baterie 😅. Ale asi je opravdu cas menit, jinak to budu resit kazdou chvili :(

V reakci na tohle jsem dal auto do servisu, at mrknou na baterku. Pry je tam 62A z puvodnich 70, takze by to prej urcite jeste nemenili. Je tam po 4 letech a 115t km porad original. 
 

Podotykam, ze k autu nemam pripojeneho navic nic (zadny alarm, usb nabijeni etc); tuhle baterku smysl menit nema, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pridám skúsenosť. 

Podla VIN v autorizaku EFB 270eur, ak chcem AGM daju aj tu za 320eur len bateria.

Bez práce, rátam výmena a kodovanie plus 30-50e.

Nakoniec som kúpil podla VIN EFB VW Economy 70Ah 122e z internetu, cislo dielu JZW915105AC.

Mohol som mať Exide EFB za 107e alebo AGM za 115e, ale ak vydrzala 129 000km EFB ostanem pri nej, je na nej aj kod na nakodovanie.

Zaujimave, ze povodna bateria VARTA bola nakodovana ako JCB a ten kod zo stitku tam nebol, boli tam 10x1.

Editováno: , autor: cayc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj vsem, jsem cerstvim majitem O3 2014 a chtel bych se zeptat, da se nekde z akumulatoru vycist rok vyroby? Par dni zpet kdyz nastaly mrazy, nechtelo se autu uplne dobre startovat. uz i svetla pohasinaly pri toceni starterem....Zmeril jsem druhy den rano napeti baterie a nejakych 11.8V. Baterku jsem tedy v aute dobil nabijeckou. Pri nejakych 12,6V nabijecka ukoncila nabijeni a uznala baterii na nabitou. Dva dny auto startovalo celkem slusne. Treti den zase ztuha. Namereno napeti 12.1V. Mam trochu pocit, ze ta baterie je uz KO a to jeste nezacalo poradne mrznout....Diky

Varta AKU.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som menil teraz 2018 baterku. 

Hadzala chyby nízkeho napätia pri zaťaží, kľudne aj 8V na diagnostike. 

Štart ok. 

 

Inak ta economy ma na sebe len EFB pôvodná bola EFB+, tak som to prekodoval ma to tak byt? 

Zaujímavé je aj výrobca Moll by mal byť MLA ale na baterke je EAB, je to ok? 

Editováno: , autor: cayc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, macastar napsal:

A to je dobre nebo spatne?

 

Přečti si návod od výrobce baterie, zda se má nabíjet jen na 80%.  V tvém případě je výdrž tak dlouhou dobu spíše zázrak na zápis do Guinnessovi knihy rekordů. Evidentně také nemáš v autě žádné větší spotřebiče (např. přídavné topení), které by ti ukázaly, že byla baterie polomrtvá už několik let...

Editováno: , autor: Caster
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Vápno

Určitě otci vede konektor z mínus pólu baterie?

Máme doma 2014, kolega má konec roku 2014 a obě bez inteligentního nabíjení. 
Pak mě ještě napadá, zda-li to nemá spojitost  s typem baterie AGM, která se dávala do vozů s nezávislým topením...

Editováno: , autor: LukášCBR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, Caster napsal:

 

Přečti si návod od výrobce baterie, zda se má nabíjet jen na 80%.  V tvém případě je výdrž tak dlouhou dobu spíše zázrak na zápis do Guinnessovi knihy rekordů. Evidentně také nemáš v autě žádné větší spotřebiče (např. přídavné topení), které by ti ukázaly, že byla baterie polomrtvá už několik let...

Občas teď kouknu na maxidot na stav baterie, přes 80 proc jsem to nikdy nedostal. Těch 80 tam je většinou jen těsně po jízdě. Druhý den ráno třeba 60 - 70 proc. Ale baterka je už KO, tak možná proto... Přídavné topení nemám, taková klasika. Vyhrev sedaček. Vyhrev obou oken a zrcátek... Klima, rádio :-) Nebo záleží, co myslíte větší spotřebič... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, LukášCBR napsal:

@Vápno

Určitě otci vede konektor z mínus pólu baterie?

Máme doma 2014, kolega má konec roku 2014 a obě bez inteligentního nabíjení. 
Pak mě ještě napadá, zda-li to nemá spojitost  s typem baterie AGM, která se dávala do vozů s nezávislým topením...

Určitě jo. Baterku jsem i kódoval. A výbava naopak. 1.6tdi active nebo jak se to jmenovalo. Vzadu švihadla a manuál klima.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Vápno tak to upřímně hledím, jelikož v mém okolí to 2013 a 2014 nemá ani jedna. 
Pár let nazpět jsem četl i materiál, kde bylo napsáno, že u Octavie se to objevilo až někdy 2015. 
 

@macastar  když se podíváš na mínus pól baterie, vede od něj káblík, který monitoruje stav baterie. Zítra, pokud to stihnu, ti to nafotím. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...