kokta7 Vloženo 27. leden 2015 Sdílet Vloženo 27. leden 2015 Huri huri huti už to kupuje! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paradox.f Vloženo 28. leden 2015 Sdílet Vloženo 28. leden 2015 Máte někdo nějakou zkušenost s Rothe Motorsport? http://www.rothe-motorsport.de/Motorumbauten.php Vypadají celkem zajímavě, dělají profesionální kompletní úpravy. Nepředpokládám, že by někdo měl nějakou konkrétní zkušenost, ale co - možná ano - máte někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 28. leden 2015 Sdílet Vloženo 28. leden 2015 Fungují opravdu dobře, dělají závodní auta. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paradox.f Vloženo 28. leden 2015 Sdílet Vloženo 28. leden 2015 (editace) motorpower: nefungujou Ti www stránky, takže se nedovím, zda-li 1.8TSi (mk3) Ti "něco říká" či "neříká". Jak jsi na tom? 2.0TSi je ohraná písnička. BTW Rothe mě láka, pokud by mě nevyšla lokální stáž, kterou jsem započal v hledání úpravce Editováno: 28. leden 2015, autor: Paradox.f Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 28. leden 2015 Sdílet Vloženo 28. leden 2015 Vím, že nejdou, přesouvám a možná budu dělat nové. Ale díky za upozornění. Pošlu SZ/večer/ nyní nestíhám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paradox.f Vloženo 28. leden 2015 Sdílet Vloženo 28. leden 2015 Vím, že nejdou, přesouvám a možná budu dělat nové. Ale díky za upozornění. Pošlu SZ/večer/ nyní nestíhám. Nezapomeň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 14. Únor 2015 Sdílet Vloženo 14. Únor 2015 Vyřeší něco přehrání softwaru 0007 na 0009?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 16. Únor 2015 Sdílet Vloženo 16. Únor 2015 Toto už je vyřešené. V nové verzi chipu V1,2 se již problém neobjevuje. Viz první stránka: http://forum.skodahome.cz/topic/128486-chip-pro-20tsi/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirek22 Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 (editace) Rozdíl mezi turby VW 7 GTI 2.0 TSI (OIII RS první zleva) a R (Cupra prostřední): To vpravo je již úprava. Pro názornost doplněna i vnitřní stavba turbodmychadla a rozměry: MK7 Golf GTI 2.0T EA888 Gen 3IHI6/6 Blade Billet Compressor Wheel & 8 Blade Turbine Wheel42.5 mm Inducer / 54.0 mm Exducer - Compressor46.8 mm Exducer / 50.4 mm Inducer - TurbineMK7 Golf R 2.0T EA888 Gen 3IHI6/6 Blade Billet Compressor Wheel & 8 Blade Turbine Wheel45.2 mm Inducer / 58.0 mm Exducer - Compressor47.4 mm Exducer / 54.7 mm Inducer - Turbine Vnitřní stavba turbodmychadla.pdf Editováno: 24. Únor 2015, autor: mirek22 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 (editace) Ahoj, je ten motor v octavii RS identický s tím co dávají do Passata? to DSG je též stejné? chci Passata s tímto motorem a jelikož bude na leasingovku, tak po čase (po zajetí) bych rád lehce ladil:-)) díky Editováno: 23. Únor 2015, autor: homy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 proč by neměl být ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 Zdá se mě to, nebo ty dvě turba mají stejné lopatky (první a druhé z leva) a liší se jen velikostí, objemem ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 24. Únor 2015 Sdílet Vloženo 24. Únor 2015 Homy: Jsou tam dva motory. Ten 220 hp je stejný jako v OIII RS a dá se zatím naladit až na 336 koní a silnější 280hp motor je stejný jako z eRka a ten půjde až na 380 koní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 Mustafa: tak nakonec si počkám na Superba, chtěl jsem zkusit zase benzín, takže to bude 2.0 TSI 206 kw. Dobrý základ, že je to z eRka:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 10. Duben 2015 Sdílet Vloženo 10. Duben 2015 tak. a je to tam. apr. slabsi varianta. je to kotel pratele.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 11. Duben 2015 Sdílet Vloženo 11. Duben 2015 tak se trochu rozepiš, s tím kotlem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 11. Duben 2015 Sdílet Vloženo 11. Duben 2015 Přesně tak, jsme jedno velké ucho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 11. Duben 2015 Sdílet Vloženo 11. Duben 2015 1kotel=2,16krávy=5,76prasete. Už se to naučte a nemusí se nikdo rozepisovat:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 13. Duben 2015 Sdílet Vloženo 13. Duben 2015 No, zkoušely se varianty obě. Zatím chybí grafy, protože se kluci z DP stěhovali. nicméně logovaly během testovacích jízd, a vyšlo to tak, že při silnější variantě turbo tlačí až cca 1.8 baru. Auto mi s touto úpravou večer přivezli domů, jelo to perfektně, ale na můj vkus asi až moc prostě, hlavně se mi nezdál ten tlak turba, tudíž jsem raději ani moc netestoval a na druhý den po domluvě dorazil podruhé, a nechal si nahrát slabší verzi. u té turbo tlačí "jen" max. tuším 1,5 či krátkodobě do 1,6b, což je prý vzhledem k sérii (1.0b) rozhodně mírumilovnější hodnota..noa jak auto jede, jede tak, že se nedá dát 1...2..plný. i na 3ku hrabe. oproti silnější verzi je dole trochu méně Nm, ale ne malo, z toho auta se stala bestie. dnes jsem jel Praha Český Krumlov a zpět, cca 360 km, a fakt jsem si to užíval, neskutečně zesílila už tak velmi pružná 6ka, takže vlastně člověk nemusí při předjíždění řadit tak často..nebo skoro vůbec ne, spotřeba zůstala stejná, samozřejmě že při častým využívání výkonu to roste..velmi..velmi, ja sám to využívám jen občas, s vědomím, že motor ted disponuje temer 300 konmi...no na zaver dodam, ze na mezi Prahou a sjezdem na Benešov, kde je ted dlouha uzavirka, se na mne lepilo TT RS, po zruseni omezeni se dvojice v Audi nestacila divit, kdyz jsem s nima v podstate drzel krok...nad 220 by mi ujel, do te doby sla ta auta tak nejak podobne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 13. Duben 2015 Sdílet Vloženo 13. Duben 2015 Ten motor má fakt potenciál... , jinak v Audi TT-RS je tuším motor 2.5l, který má 340hp a 450Nm... takže ještě o trošičku víc.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 13. Duben 2015 Sdílet Vloženo 13. Duben 2015 kam se odstěhovali kluci z Dopravního Podniku ? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 14. Duben 2015 Sdílet Vloženo 14. Duben 2015 jo..tak hlavně zvuk měl tedy o dost lepší ale auta jela velmi podobně. u RS je ted krasny to syceni turba, nebo co to je, asi to bylo i driv, ale ted je to vyraznejsi. dopravaci se prestehovali do Modletic. ceka je tam jeste kus prace...ale bude to tam mnohem vetsi a propracovanejsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 14. Duben 2015 Sdílet Vloženo 14. Duben 2015 kde přesně to tam maj ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 15. Duben 2015 Sdílet Vloženo 15. Duben 2015 sjedes z Dálnice na Říčany, na prvním kruháku první sjezd, pokracujes na Modletice, a pak to mines a jedes dal a pak otacis..nebo budes vsimavejsi nez ja, a zahnes do leva cca 500m od kruhaku, tusim je tam Geiss nebo neco podobnyho, emblem DP na hlavni chybi, ale pokud se budes divat pozorneji smerem doleva, nelze minout. V budove jeste sidli Tirex tyre, kde prodavaji pneu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 18. Duben 2015 Sdílet Vloženo 18. Duben 2015 jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.