Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

motorpower: nefungujou Ti www stránky, takže se nedovím, zda-li 1.8TSi (mk3) Ti "něco říká" či "neříká". Jak jsi na tom? 2.0TSi je ohraná písnička.

 

BTW Rothe mě láka, pokud by mě nevyšla lokální stáž, kterou jsem započal v hledání úpravce :)

Editováno: , autor: Paradox.f
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Rozdíl mezi turby VW 7 GTI 2.0 TSI (OIII RS první zleva) a R (Cupra prostřední):

To vpravo je již úprava.

Pro názornost doplněna i  vnitřní stavba turbodmychadla a  rozměry:

 

MK7 Golf GTI 2.0T EA888 Gen 3
IHI
6/6 Blade Billet Compressor Wheel & 8 Blade Turbine Wheel
42.5 mm Inducer / 54.0 mm Exducer - Compressor
46.8 mm
Exducer / 50.4 mm Inducer - Turbine


MK7 Golf R 2.0T EA888 Gen 3
IHI
6/6 Blade Billet Compressor Wheel & 8 Blade Turbine Wheel
45.2 mm Inducer / 58.0 mm Exducer - Compressor
47.4 mm Exducer / 54.7 mm Inducer - Turbine


 

post-86553-0-38632600-1424698932_thumb.j

Vnitřní stavba turbodmychadla.pdf

Editováno: , autor: mirek22
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, je ten motor v octavii RS identický s tím co dávají do Passata? to DSG je též stejné?

chci Passata s tímto motorem a jelikož bude na leasingovku, tak po čase (po zajetí) bych rád lehce ladil:-))

 

díky

Editováno: , autor: homy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...

No, zkoušely se varianty obě. Zatím chybí grafy, protože se kluci z DP stěhovali. nicméně logovaly během testovacích jízd, a vyšlo to tak, že při silnější variantě turbo tlačí až cca 1.8 baru. Auto mi s touto úpravou večer přivezli domů, jelo to perfektně, ale na můj vkus asi až moc prostě, hlavně se mi nezdál ten tlak turba, tudíž jsem raději  ani moc netestoval a na druhý den po domluvě dorazil podruhé, a nechal si nahrát slabší verzi. u té turbo tlačí "jen" max. tuším 1,5 či krátkodobě do 1,6b, což je prý vzhledem k sérii (1.0b) rozhodně mírumilovnější hodnota..noa jak auto jede, jede tak, že se nedá dát 1...2..plný. i na 3ku hrabe. oproti silnější verzi je dole trochu méně Nm, ale ne malo, z toho auta se stala bestie. dnes jsem jel Praha Český Krumlov a zpět, cca 360 km, a fakt jsem si to užíval, neskutečně zesílila už tak velmi pružná 6ka, takže vlastně člověk nemusí při předjíždění řadit tak často..nebo skoro vůbec ne, spotřeba zůstala stejná, samozřejmě že při častým využívání výkonu to roste..velmi..velmi, ja sám to využívám jen občas, s vědomím, že motor ted disponuje temer 300 konmi...no na zaver dodam, ze na mezi Prahou a sjezdem na Benešov, kde je ted dlouha uzavirka, se na mne lepilo TT RS, po zruseni omezeni se dvojice v Audi nestacila divit, kdyz jsem s nima v podstate drzel krok...nad 220 by mi ujel, do te doby sla ta auta tak nejak podobne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sjedes z Dálnice na Říčany, na prvním kruháku první sjezd, pokracujes na Modletice, a pak to mines a jedes dal a pak otacis..nebo budes vsimavejsi nez ja, a zahnes do leva cca 500m od kruhaku, tusim je tam Geiss nebo neco podobnyho, emblem DP na hlavni chybi, ale pokud se budes divat pozorneji smerem doleva, nelze minout. V budove jeste sidli Tirex tyre, kde prodavaji pneu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...