Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Huri huri huti už to kupuje!

Máte někdo nějakou zkušenost s Rothe Motorsport? http://www.rothe-motorsport.de/Motorumbauten.php

Vypadají celkem zajímavě, dělají profesionální kompletní úpravy. Nepředpokládám, že by někdo měl nějakou konkrétní zkušenost, ale co - možná ano - máte někdo?

Fungují opravdu dobře, dělají závodní auta.

motorpower: nefungujou Ti www stránky, takže se nedovím, zda-li 1.8TSi (mk3) Ti "něco říká" či "neříká". Jak jsi na tom? 2.0TSi je ohraná písnička.

 

BTW Rothe mě láka, pokud by mě nevyšla lokální stáž, kterou jsem započal v hledání úpravce :)

Upraveno od Paradox.f

Vím, že nejdou, přesouvám a možná budu dělat nové.  Ale díky za upozornění. Pošlu SZ/večer/ nyní nestíhám.

Vím, že nejdou, přesouvám a možná budu dělat nové.  Ale díky za upozornění. Pošlu SZ/večer/ nyní nestíhám.

 Nezapomeň :)

  • 3 týdny později...

Vyřeší něco přehrání softwaru 0007 na 0009??

Rozdíl mezi turby VW 7 GTI 2.0 TSI (OIII RS první zleva) a R (Cupra prostřední):

To vpravo je již úprava.

Pro názornost doplněna i  vnitřní stavba turbodmychadla a  rozměry:

 

MK7 Golf GTI 2.0T EA888 Gen 3
IHI
6/6 Blade Billet Compressor Wheel & 8 Blade Turbine Wheel
42.5 mm Inducer / 54.0 mm Exducer - Compressor
46.8 mm
Exducer / 50.4 mm Inducer - Turbine


MK7 Golf R 2.0T EA888 Gen 3
IHI
6/6 Blade Billet Compressor Wheel & 8 Blade Turbine Wheel
45.2 mm Inducer / 58.0 mm Exducer - Compressor
47.4 mm Exducer / 54.7 mm Inducer - Turbine


 

post-86553-0-38632600-1424698932_thumb.j

Vnitřní stavba turbodmychadla.pdf

Upraveno od mirek22

Ahoj, je ten motor v octavii RS identický s tím co dávají do Passata? to DSG je též stejné?

chci Passata s tímto motorem a jelikož bude na leasingovku, tak po čase (po zajetí) bych rád lehce ladil:-))

 

díky

Upraveno od homy

proč by neměl být ?

Zdá se mě to, nebo ty dvě turba mají stejné lopatky (první a druhé z leva) a liší se jen velikostí, objemem ?

Homy:

Jsou tam dva motory. Ten 220 hp je stejný jako v OIII RS a dá se zatím naladit až na 336 koní a silnější 280hp motor je stejný jako z eRka a ten půjde až na 380 koní :)

  • 1 měsíc později...

Mustafa: tak nakonec si počkám na Superba, chtěl jsem zkusit zase benzín, takže to bude 2.0 TSI 206 kw. Dobrý základ, že je to z eRka:-)

  • 2 týdny později...

tak. a je to tam. apr. slabsi varianta. je to kotel pratele.. :)

tak se trochu rozepiš, s tím kotlem

Přesně tak, jsme jedno velké ucho... :kol-16:

1kotel=2,16krávy=5,76prasete. Už se to naučte a nemusí se nikdo rozepisovat:)

No, zkoušely se varianty obě. Zatím chybí grafy, protože se kluci z DP stěhovali. nicméně logovaly během testovacích jízd, a vyšlo to tak, že při silnější variantě turbo tlačí až cca 1.8 baru. Auto mi s touto úpravou večer přivezli domů, jelo to perfektně, ale na můj vkus asi až moc prostě, hlavně se mi nezdál ten tlak turba, tudíž jsem raději  ani moc netestoval a na druhý den po domluvě dorazil podruhé, a nechal si nahrát slabší verzi. u té turbo tlačí "jen" max. tuším 1,5 či krátkodobě do 1,6b, což je prý vzhledem k sérii (1.0b) rozhodně mírumilovnější hodnota..noa jak auto jede, jede tak, že se nedá dát 1...2..plný. i na 3ku hrabe. oproti silnější verzi je dole trochu méně Nm, ale ne malo, z toho auta se stala bestie. dnes jsem jel Praha Český Krumlov a zpět, cca 360 km, a fakt jsem si to užíval, neskutečně zesílila už tak velmi pružná 6ka, takže vlastně člověk nemusí při předjíždění řadit tak často..nebo skoro vůbec ne, spotřeba zůstala stejná, samozřejmě že při častým využívání výkonu to roste..velmi..velmi, ja sám to využívám jen občas, s vědomím, že motor ted disponuje temer 300 konmi...no na zaver dodam, ze na mezi Prahou a sjezdem na Benešov, kde je ted dlouha uzavirka, se na mne lepilo TT RS, po zruseni omezeni se dvojice v Audi nestacila divit, kdyz jsem s nima v podstate drzel krok...nad 220 by mi ujel, do te doby sla ta auta tak nejak podobne...

Ten motor má fakt potenciál... :kol-47: , jinak v Audi TT-RS je tuším motor 2.5l, který má 340hp a 450Nm... takže ještě o trošičku víc....

kam se odstěhovali kluci z Dopravního Podniku ?  :kol-98:

jo..tak hlavně zvuk měl tedy o dost lepší :) ale auta jela velmi podobně. u RS je ted krasny to syceni turba, nebo co to je, asi to bylo i driv, ale ted je to vyraznejsi. dopravaci se prestehovali do Modletic. ceka je tam jeste kus prace...ale bude to tam mnohem vetsi a propracovanejsi. 

kde přesně to tam maj ?

sjedes z Dálnice na Říčany, na prvním kruháku první sjezd, pokracujes na Modletice, a pak to mines a jedes dal a pak otacis..nebo budes vsimavejsi nez ja, a zahnes do leva cca 500m od kruhaku, tusim je tam Geiss nebo neco podobnyho, emblem DP na hlavni chybi, ale pokud se budes divat pozorneji smerem doleva, nelze minout. V budove jeste sidli Tirex tyre, kde prodavaji pneu.

jo

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.