Listopad 15, 20159 r nemám v úmyslu nikoho přesvědčovat, vím, jak ten motor v SII jede a jak jede moje auto. Z logiky věci mi ten 3,6 ujet musí, ale ne vždycky a ne všude. Někde na dálnici samozřejmě nestíhám, protože na to nemám ani převodovku. To je celý.
Listopad 15, 20159 r lenze si to predniesol akoby tvoje tdi po chipe chodilo rovnako, suhlasim chodi, ale iba v urcitych rychlostiach a vdaka tomu ze nemas 4x4...
Listopad 15, 20159 r tak sláva, že si rozumíme. Ale 4x4 nemá zase tolik výhod, kolik tomu přisuzuješ. Samozřejmě lepší trakce, ale zase jen v určitých jízdních režimech je to výhodou.
Listopad 16, 20159 r Fakt skvele opravdu vidim ze ta nekomecna telenovela z venezuely " ala jak muj cmoud jede skoro jak benzin " neskonci nikdy:-) Muzu te uklidnit ze i kdyby mi to zralo 20 na 100km tak pokud ekonomicka situace dovoli tak se zpatky k tdi nevratim protoze to je vsemi smery krok zpet i pres nevyhody ktere velky benzin ma ( umirajici kone, vlazny nastup, malo dilu z druhe ruky atd )
Listopad 17, 20159 r ale já ti to neberu, jen bych ti prostě přál se v tom mojem autě svézt, abys to mohl posoudit objektivně. Já to posoudit můžu, protože vím, jak jede 3,6 v SII a jak jede v R36. Ale to je jalová diskuze, celkem. Já se v příštím autě chystám taky na benzín, tak mě nepovažuj za nějakýho ortodoxního vyznavače nafty. To je blbost. A s tím "čmoudem", když to 3,6 zmáčkneš a já vedle tebe, tak to zahulí tobě. Mě ne
Listopad 17, 20159 r ja te povazuji za nekoho kdo ma asi nejaky vnitrni problem s motorem 3.6, protoze jinak si to vysvetlit neumim:-( protoze kazdy motor nebo auto ma svoje ale nikdy by me nenapadlo jit do vlakna od tdi a psat ze mam osobni zkusenost a todle se mi na nem nelibi:-( todle povazuji za naprosto zbytecne ale ty asi ne:-(
Listopad 17, 20159 r tak sláva, že si rozumíme. Ale 4x4 nemá zase tolik výhod, kolik tomu přisuzuješ. Samozřejmě lepší trakce, ale zase jen v určitých jízdních režimech je to výhodou. ja som praveze 4x4 daval ako nevyhodu, ktora ma voci tebe vyrazne brzdi v akceleracii, ci uz hmotnostou alebo odporom...
Listopad 17, 20159 r tadyse podivej jak jede benzin...není to teda sup 3.6..... proboha, o tomhle snad nikdo nepochyboval ! Vždyť je tam 40 koní rozdíl Upraveno Listopad 17, 20159 r od jirkaK
Listopad 18, 20159 r Pánové držte se tématu. To co převádíte nemá absolutně nic společného s tímto topicem! Upraveno Listopad 18, 20159 r od michal2009
Listopad 23, 20159 r Zdravím pánové, u mého Supa 3,6 nezjišťuji, že by ztrácel výkon. (spíš naopak ) O víkendu jsem zkoušel za kolik dám 100km/h testováno asi 10x a vzdy kolem 6,14s. Pak jsem ho vzal na dálnici a max rychlost cca 260km/h. (vše na natural 95) Mám najeto 130000Km a je pravda, že auto moc nešetřím. (asi nemá čas zlenivět) Jinak pro JirkaK: Takových hrdinů s TDI už jsem potkal hodně a vždy když se chtěli poměřovat s 3,6 tak pak jen čuměli.. A věř, že jsem to porovnával s hodně autama, jako A5 3,0 V6, A6 3,0 V6, Alfa 154 2,4 JTD a Sup 2,0 TDI na chipovanej se vůbec nechytal..
Listopad 23, 20159 r ja poznám viacero 3,6 čo majú cez 300tkm , jeden dokonca jazdený veľmi vlažne /priemerka za 330 000km sa pohybovala od 8,5-9,5L/ a tiež chodil solídne
Listopad 23, 20159 r Zdravím pánové, u mého Supa 3,6 nezjišťuji, že by ztrácel výkon. (spíš naopak ) O víkendu jsem zkoušel za kolik dám 100km/h testováno asi 10x a vzdy kolem 6,14s. Pak jsem ho vzal na dálnici a max rychlost cca 260km/h. (vše na natural 95) Mám najeto 130000Km a je pravda, že auto moc nešetřím. (asi nemá čas zlenivět) Jinak pro JirkaK: Takových hrdinů s TDI už jsem potkal hodně a vždy když se chtěli poměřovat s 3,6 tak pak jen čuměli.. A věř, že jsem to porovnával s hodně autama, jako A5 3,0 V6, A6 3,0 V6, Alfa 154 2,4 JTD a Sup 2,0 TDI na chipovanej se vůbec nechytal.. ježiši, to snad není o tom, že ti to jede 260 km ! Zajeď si někam na brzdu, pokud tě to zajímá a pak s tim přiď. Pokud autu nakládáš a netrápíš ho nízkooctanovým benzínem, je to jedině dobře.
Listopad 23, 20159 r ježiši, to snad není o tom, že ti to jede 260 km ! Zajeď si někam na brzdu, pokud tě to zajímá a pak s tim přiď. Pokud autu nakládáš a netrápíš ho nízkooctanovým benzínem, je to jedině dobře. ježíš, sem dal jen příklad, že auto jede stále dobře ne.. Na brzdu se rozhodně nechystám, protože jsou to vyhozeny peníze. Stačí natankovat na dvou různých benzínkách a výsledek se ti může lišit klidně o 30koni..
Listopad 25, 20159 r 9 z 10 majitelů bude o svým autě tvrdit, že jim to jede skvěle. Ale bavíme-li se o potenciální možnosti poklesu výkonu, jsou subjektivní pocity k hovnu. Dokud to nezměříš, můžeš se skutečně jen domnívat. A s disproporcí 30 koní jsi mě teda rozesmál. Jedině snad, že bys tam omylem natankoval naftu Rozdíl tam samozřejmě bude, ale v řádu několika málo koní.
Listopad 27, 20159 r primichat e85 do benzinu v rozumnem pomeru a nebo upravit jednotku na ecko kompletne a cmoud pujde k ledu myslim okamzite. Negativum je ze je treba se rozloucit s katy coz mi na supu nevoni ale mohla by to byt cesta jak resit usazeniny a klesani vykonu na atmosfere. Zkousim to na stare 1.8t zatim :-)
Prosinec 12, 20168 r Autor Ahoj,toto téma jsem založil před 2 lety,když jsem měl problém s motorem a nyní ve stručnosti popíšu problém,který byl.V podstatě se musel vyměnit motor,původní majitel přidřel 1 válec.Z toho plyne ponaučení,při koupi jetého auta nech důkladně prověřit a změřit tlaky.Pokus opravy byl,ale bez úspěchu,žádná výbrusová sada neexistovala a tudíž neopravitelné,ovalita toho válce byla tak velká že neustále docházelo ke ztrátě komprese ,nouzák a škubání,dále k velkému papání oleje a nasledné ko lamda sondy.Nakonec jsem sehnal motor z bouračky za 60 000,-vélká krásaa zatím ok.Mějte se a ať vás nepotká co mě.
Prosinec 12, 20168 r fajn, že se někdo ještě vrátí, aby se podělil o to, co bylo závadou a jak to vyřešil!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.