Červen 9, 201411 r Ale běž! Polovina lidí tady by ani nepoznala co má pod kapotou,kdyby to vzadu nemělo písmena:-)
Červen 9, 201411 r Autor Sáňku, buď trochu realista, stačí otočit klíčem a můžu bejt hluchej jak pařez, poznám, že sedím v ropáku, všechno se klepe jak drahej pes
Červen 9, 201411 r Autor To je snad jedno ne Sáňku? Klepe se o stejně ty voe Upraveno Červen 9, 201411 r od Clint
Červen 9, 201411 r Kucí,už jsem to tu psal,nejsem ortodoxní dieslák a nemám potřebu se za něj být do krve. Já jen prostě neuznávám dnes už snad dinosauří argumenty traktor-klepačka. Jel jsi už v nějaké modernější naftě? Klíne, když cítíš potřebu neustále být nadřazený nad naftou, tak mi zkus hodit nějaký jiný argument. Mě se to svezení prostě líbí, když tomu šlápneš, je to žůžo.
Červen 9, 201411 r Autor Jaké žůžo? Vždyt se to rozjíždí jak chromej nosorožec...už jsi někdy jel v TSIčku 1,8 nebo 2,0? Projel jsem všechny současné diesly (asi nevíš, že mám zálibu projíždět vše co jezdí) , 1,6-2,0 v RS a nic mě nanadchlo a klepe se to stejně, o zvuku nemluvě... Upraveno Červen 9, 201411 r od Clint
Červen 9, 201411 r myslíš to kretensky, tlačítko které je na kretenskym místě? v Bolce se asi bouchunul do hlavy, že to nemohli dát k řadící páce aby to mělo nějakej větší smysl. (ano kessy znám ze superba i z O3) Upraveno Červen 9, 201411 r od kokta7
Červen 9, 201411 r Sanku, ano moje mrtvola uz bude treba od cervu, ja mel ovsem na mysli vseobecne benziny jedno jake znacky ci obsahu nebo vykonu. V roce 2020 si zde pokecame o podilech v prodejich benzin vs diesel.
Červen 9, 201411 r Začíná tu bejt sranda.Už jsme u tlačítka,já tlačítka moc nemusím. Pro mě je taky turbobenzín příjemnější než turbonafta,největší zklamání pro mě zatím byla oct2 1,6 tdi s pětišaltem,něco tak nesmyslně zpřevodovanýho jsem snad ještě neřídil.Při 80km to točilo snad 1600 ot,kopec,šlápneš a nic.V běžným provozu pořád 4-5-4-5.Z konkurence se mi asi nejlíp jelo s 1,6crdi ceed. S atmosfér byl pro mě největší mazec accord 2,2 type r,co ten motor dělá přes 6000 ot se snad nedá ani popsat,přitom dole to jede normálně jako každej jinej 2litr. Upraveno Červen 9, 201411 r od standavfr
Červen 9, 201411 r ja proti nafte nic nemam,proti stare nafte,mam leona 1,9tdi 66kw sice to moc nejede ale na jezdeni do prace a kolem baraku idelani,jezdi to za nula nic a ten motor je nesmrtelnej mam na nem 300000 a a furt slape. Jo BENZIN je lepsi pokud si clovek chce vychutnat jizdu a tak, urcite benzin to je bez debat. ale i ta nafta je dobra jak sem psal,ale urcite stara,protoze ty nove nevydrzi a papaji jak benzin Upraveno Červen 9, 201411 r od PANCHO
Červen 9, 201411 r Jj,je tu sranda:-) Ano Clinte vím o tvé úchylce objíždět autosalony,nicméně pořád si nehodil aspoň jeden argument. Kucí jdu se psy, pak můžeme pokračovat.
Červen 9, 201411 r Autor Kokta: Bohužel je to bída s nouzí, to je fakt....Ještě tak na popojíždění, ale na dálnici to posadit nejde.
Červen 9, 201411 r No vidis to a ja svoji O1 2002 66 kw chiple na 81 kw se 175 tis prodal pred rokem za 60 tis. Slza ukapla. Slouzila verne. Co jsem se v ni pak svezl po pul roce z nostalgie prekvapil me ze vseho nejvic ten hluk a noreni v zatackach na vnejsi predni kolo. Ale nedam na ni dopustit i kdyz ke konci zacinala rvat po uz docela nakladnych opravach ( vyfuk, lozisko alternatoru, mokvajici chadic atd.) Tedy k cemu ti je vynikajici motor co se spolehlivosti tyce kdyz odchazi vse ostatni.
Červen 9, 201411 r Clinte obvinuji tě z předpojatosti, takže cokoliv řekneš je irelevantní:-D Dobře Petrrr vrátíme se k tomu v roce 2020, jsem zvědavý.
Červen 9, 201411 r Clint asi trochu bude, ale kdo neni, zase si za svym stoji a ma k tomu svuj pevny nazor. Zase jako muj stryc, ktery porad zije v dobe pred 10 lety a kdyz to neni TDI tak to neni auto. Rozdil je ovsem v tom, ze muj stryc se nikdy poradne v poslednich TSI nesvezl.
Červen 9, 201411 r jo odchazi vse ostatni to je jasne ale to bude i u benzinu. a ja sem asi stara generace,na jezdeni do prace a kolem baraku nevadi hluk a jeste kdyz mam naftu za 25 to je take znat:)
Červen 10, 201411 r Před několika lety jsem měl možnost se párkrát svézt ve FI RS 1,9 TDI 96 kW. Tak ohromná síla a krouťák při rozjezdu mně učaroval. Měl jsem problém při prudším rozjezdu udržet volant. Záporně bych pak ale hodnotil, že při dosažení cca 4 tis. tah výrazně poklesl.
Červen 10, 201411 r To platilo i před léty kdy jsem měl novou 1,8 T SLX a bylo zajímavé tehdy soutěžit s Audi 2,5 TDI které měly stejný nebo větší výkon. Na akceleraci byly lepší, ale od cca 150-160 kmh se karta obrátila a jim to začalo vadnout a menší obsah v turbobenzínu je roznes na kopytech. Ta elascitita 1,8 T při 160 km je perfektní a v cukuletu je tam 180 i více km a ještě to táhne do sedaček. To nafta neumí. Na benzínu oceňuji tichost motoru, jednoduchost a velkou výdrž. A když dokáže i dnes jezdit s průměrkou 6,8 l tak je to naprosto konkurenceschopné auto s dnešní produkcí. A to mluvím o 15 let starém autě s aktuálníma 186 Tkm.
Červen 10, 201411 r Dneska jsem jezdil s 1,8 t a ještě mám jeden poznatek a to že léta řadím z trojky rovnou na pětku a motor si to bere jako nic. Tím dosahuju tu dobrou spotřebu a opravdu nevím proč bych měl přemejšlet na novou Octávkou III. Třeba kufr mám stejnej, brzdy fantastický a motor léty ověřenej a těžko lepší. Zadní nápravu taky stejnou s většinou produkce OIII a místo na zadních sedačkách neřeším, tam nikoho nevozím. Ta O1 byla nadčasová a stejně se varáběla ještě před cca 4 roky a tak nestárne tolik jako jiná auta.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.