Září 10, 201410 r jo to snad sedí, pokud máš tažný, tak ještě zapoj pin 5 na spínač mlhovky. Ty dráty neřeš - je otázka jesli je to originál kabeláž (tolik těch asistentů z výroby zas nebylo, většina je dodělaných) a pak je taky otázka jak to kdo ucvak - to propojení klidně mohlo být až v předu u pojistek - cesty kabeláže ve vozech Škoda jsou holt nevyspytatelné
Září 15, 201410 r Já mám zrovna park asistenta z výroby :-) Je to opravdu tak, vedou mi dopředu celkem 3 kablíky.. 2x napájení a K-Line.. ty napájecí jsou spojené až někde ve svazku pod palubovkou, k pojistce vede už jen jeden.. ale v prahu dveří jsou ještě pořád dva. Kostra je na kostřícím bodě na C sloupku, proto tak krátký kabel
Říjen 12, 201410 r No jedna odpověď se přímo nabízí, ale to by mě moderátor asi nepochválil, takže platí to co napsal Combi2002 :-) Upraveno Říjen 12, 201410 r od Wittmann
Říjen 16, 201410 r Taky už jsem nad tím přemýšlel.. vzít celou sadu, se samostatnou jednotkou.. vzít si tlačítko ASR nebo takové nějaké, použít nevyužitou pozici v palubce, pomocí relátek vyrobit samoudržovací obvod, který bude simulovat zařazenou zpátečku... dalším stiskem se vypne (určitě na tohle existuje i hotové řešení, nemusí se bastlit z relátek). No a k tomu druhý přívod, od spínače zpátečky na převodovce, aby se zapínaly i se zpátečkou... problém? :-)
Říjen 16, 201410 r asi by se to nedalo připojit na K-line - nevím, jak by si s tím auto poradilo, ale myslím, že by to fungovalo i bez toho. Akorát by se to muselo vymyslet tak, aby se to zařazením zpátečky vypnulo, jinak by to bylo dost psycho :-) To by se spíše vyplatilo tam nějak neroubovat třeba systém z O2.
Říjen 18, 201410 r K-Line je jen pro diagnostiku.. tam by se to muselo udělat nějakým přepínačem pro případ potřeby.. proč by se to mělo vypínat zpátečkou?? Origo se zapínají buď zpátečkou (jedou přední i zadní) a nebo tlačítkem (jen přední).. a přesně takhle jsem to navrhnul výše..
Říjen 18, 201410 r a na co jsou dobré při couvání přední senzory? Originál má hlavně předek a zadek zvukově odlišený.
Říjen 19, 201410 r Přední senzory jsou myslím zbytečné.Dozadu jsem si je taky nechal dodělat,je to příjemná věc a nemusím dávat takový pozor U nás ve městě jezdí jedna stříbrná krátká F2 a ta mám dodělávané senzory i vepředu i vzadu,ale jak to nemá v laku tak to vypadá divně-ty přední má umístěné někde až nad SPZ,těsně pod světlama Nevypadá to moc dobře
Říjen 28, 201410 r Zdravím, procházím si tady temáta o parkovacím asistentu a nemůžu najít přímo odpověď. Mám originál parkovacího asistenta a potřeboval bych si udělat jeho vypínač kvůli přívěsnému vozíku, který drát rozpojit a přívést na tlačítko?
Říjen 28, 201410 r stačí propojit pin 5 té větší svorkovnice ŘJ parkování a odpojovač mlhovky v zásuvce tažného a bude to fungovat jak má. Je tedy divné, že máš originál a není to takto zapojené
Říjen 28, 201410 r Originál je parkovací assistent, tažné jsem si už montoval sám včetně elektroinstalace, nějaký přesnější popis by nebyl? Jako například, kde jednotku parkovacího asistenta hledat atd, ve VAGu jsem si všiml, že u toho parkovacího asistenta jde nastavit "tažné zařízení", tohle ovšem funguje jenom s originál instalací, že? Jenom takové OT: Původně jsem chtěl nechávat montovat tažné v autorizovaném servisu, jenomže podle nich neexistuje instalace, která by dokázala parkovacího asistenta vypnout. Což je samořejmě blbost, když to v nastavení VAGu je. Díky tedy za nějaké přesnější info. Upraveno Říjen 28, 201410 r od Martin Zwierzyna
Říjen 28, 201410 r jednotka je na levém podběhu v kufru pod tapecem. Pak musíš mít tažné s odpojováním zadní mlhovky - např. toto http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/vnejsi-vybava/elektricka-instalace-tazneho-zarizeni-fabia-ii-eea400001el2x--11/0/1/24/43/1001#%20%29
Listopad 3, 201410 r normálně kup malý vypínač a dej ho na drát mezi ŘJ park asistenta a couvací světlo.. prostě ho ručně vypneš při zapojení vozíku..
Listopad 4, 201410 r no já mám pravě doma všechno potřebné, tak proč toho nevyužít co se musí na ten 5 Pin přívést? to očekavá + pro odpojení parkovacího asistentu nebo co?
Listopad 5, 201410 r proboha, proč relé?? normálně na 16-ti pólové svorkovnici, pin 6 vede ke zpátečkovým světlům. tam dej vypínač, tzn jednotka nedostane signál o zařazení zpátečky a nespustí parkovacího asistenta.. co víc rešiš?
Listopad 27, 201410 r zdravím, ... nemá náhodou niekto skúsenosti s akustický parkovacím systémom s LED ukazatelem (855160) čo má v ponuke Conrad? cena je cca 1300Kč, 4senzory, ..... čo je pre manželku viac ako zaujímavé, .... dík za info, radu, skúsenosti, ... Upraveno Listopad 27, 201410 r od thomas69
Březen 3, 201510 r tady ty neorigo řešení mají pár nevýhod. Zpoždění signalizace - začínají pípat o dost později, než originální Kratší dosah - origo mívají dosah cca 1,2 metrů, tyhle cca 80 cm Senzor je pevně spojený s kabelem.. takže v případě nutnosti výměny senzoru je třeba řešit i kabel až k řídící jednotce Senzory se montují zvenku - případní vandalové mají celkem lehkou kořist Nemožnost diagnostiky Pokud se s tímhle vším smíříš, tak směle do toho.. Ale origo sadu jsem sehnal za nějakých 2500,- což si myslím je pěkná cena..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.