century Vloženo 6. Září 2006 Vloženo 6. Září 2006 Právě jsem vyčistil škrtící klapku.. Ale nevím kolik tam toho mam nastříkat.. myslím tím sprej.. Koupil jsem si čistič karburátorů... Má to obsah 500 ml. Koukal jsem, že při čištění šlo kouře zápachu a zem byla černá jak to šlo všechno z výfuku.. Aby to nebylo horší než lepší.. Co myslíte.. kolik se tam toho má dát? A auto za jízdy cuká pořád takže to asi nepomohlo.. Citovat
OloZX6R Vloženo 6. Září 2006 Vloženo 6. Září 2006 Když v práci čistíme škrt. klapky, stačí nám takhle velkej sprej na 2 až 3 auta, záleží na zanesení a na mechanikovi... Citovat
houmr Vloženo 6. Září 2006 Vloženo 6. Září 2006 rozumne to tam striekaj nie zbytocne. mne pri cisteny klapky vytieklo asi 0,75l vody s vyfuku a bola ofarbena trochu do cierna od toho cistica. ten smrad je citit preto ze sa to v motore spaluje. Citovat
colins Vloženo 6. Září 2006 Vloženo 6. Září 2006 rozumne, to ako posprejovat, poturovat motor a tak dokolecka, az spina zlezie ? Citovat
Ice Vloženo 8. Září 2006 Vloženo 8. Září 2006 Čau chlapi, můžete mi někdo napsat jaký přesně používáte čistič na škrtící klapku? Všichni píšete, že jí čistíte, ale čím přesně, to nenapíše nikdo Dík... Citovat
OloZX6R Vloženo 8. Září 2006 Vloženo 8. Září 2006 V práci používáme přípravek od firmy KENT jmenuje ONE SHOT... Citovat
Tomas.cz Vloženo 8. Září 2006 Vloženo 8. Září 2006 rozumne, to ako posprejovat, poturovat motor a tak dokolecka, az spina zlezie ? On motor na volnoběh má tendence zahsnout když mu do sání stříkáš tohle tak je lepší ho držet v otáčkách a stříkat Citovat
colins Vloženo 8. Září 2006 Vloženo 8. Září 2006 (editace) Čau chlapi, můžete mi někdo napsat jaký přesně používáte čistič na škrtící klapku? Všichni píšete, že jí čistíte, ale čím přesně, to nenapíše nikdo Dík... kuk sem : http://www.tectane.cz/produkty/tectane/1160.htm http://www.wurth.sk/?__TkFlY3E4RCgxMSg1J2A...vXG1odnA=-A3-v3 Editováno: 8. Září 2006, autor: colins Citovat
speedy gonzales Vloženo 15. Září 2006 Vloženo 15. Září 2006 INAC STACI ODPOJIT KABEL POVOLIT 4X IMBUS A VYBRAT JU VON, VYCISTIT KLAPKU AJ ZOSPODU. NEPOTREBUJETE K TOMU ZIADNY DRAHY SPREJ A VYCISTITE JU LEPSIE NAPR. BENDZINOM. Citovat
Hawk Vloženo 20. Září 2006 Vloženo 20. Září 2006 dnes mi kamoš čistil klapku i vstřiky nějakyma připravkama od fa BG. Je to takova nadoba napojena na stlačeny vzduch do ktere se nalije připravek přimo určeny na škrtici klapu a střika se to do ni při běhu motoru, teď je čista jako slovo boží . Jiny připravek je na vstřiky kdy se odpojí přivod paliva a napojí se misto ta nadoba a zase se necha motor běžet. Trva to tak 10min. klapka a 15 min. vstřiky. Citovat
Eflik Vloženo 25. Září 2006 Vloženo 25. Září 2006 Panove jen tak pro info, kdzy se cisti ta klapka, musi se pak ynova nastavit nebo je to vse ok ? A tim sprejem se vycisti jen klapka nebo i zbyle potrubi ?? Nebo se jen sajrajt presune nekam jinam kde neni vide ? Jestli tak pls odpovedi na vse Citovat
OloZX6R Vloženo 26. Září 2006 Vloženo 26. Září 2006 Panove jen tak pro info, kdzy se cisti ta klapka, musi se pak ynova nastavit nebo je to vse ok ? A tim sprejem se vycisti jen klapka nebo i zbyle potrubi ?? Nebo se jen sajrajt presune nekam jinam kde neni vide ? Jestli tak pls odpovedi na vse Po čistšní by se neměly změnit parametry nastavení, tudíž nemusíš nastavovat. Může se zlepšit chod motoru na volnoběh i chuť jít do otáček apod. Při čištění ti čistící látka uvolňuje usazeniny ze škrt. klapky i z celého potrubí, kudy směs vzduchu a čistící látky prochází. Sajrajt se po uvolnění z klapky a potrubí přesune do spalovacího prostoru, kde většina bezpečně shoří a zbytek nečistot jde výfukem pryč z auta... Citovat
Tomas.cz Vloženo 26. Září 2006 Vloženo 26. Září 2006 Tomuhle, tohle říct zarytému ekologovi: Špína se po uvolnění z klapky a potrubí přesune do spalovacího prostoru, kde většina bezpečně shoří a zbytek nečistot jde výfukem pryč z auta... Tom Citovat
Milhouse Vloženo 26. Září 2006 Vloženo 26. Září 2006 Před týdnem jsem vyčistil a můžu potvrdit prospěšnost zákroku. Hlavně se zlepšila přechodová oblast z volnoběhu do 2000 ot. Auto jde líp odspoda. A má to vliv i na spotřebu. Citovat
speedy gonzales Vloženo 26. Září 2006 Vloženo 26. Září 2006 a preco je v nasavacom potrubi 0.5mm cierneho bordelu ved je to nas. potrubie a nie vyfukove ? ten bordel su tvrde ciastocky a tym sprejom sa uvolnia a brusia Citovat
OloZX6R Vloženo 26. Září 2006 Vloženo 26. Září 2006 Tomuhle, tohle říct zarytému ekologovi:Špína se po uvolnění z klapky a potrubí přesune do spalovacího prostoru, kde většina bezpečně shoří a zbytek nečistot jde výfukem pryč z auta... Tom Aha, jsem nevěděl, že je tu někdo extra ekolog.. každopádně je to tak jak jsem psal, pokud to někomu vadí, nechť zajede někam, kde se točí cisterny s palivem (místa, kde má stát železný zásoby paliva), tam by se musel na místě zastřelit,, ,, protože se dost často děje, že v cisterně po vyčerpání zůstane třeba 300L paliva a řidič se ho musí zbavit kvůli váze na novou várku. Tak přebytek prostě vypustí do trávy u silnice... Citovat
OloZX6R Vloženo 26. Září 2006 Vloženo 26. Září 2006 a preco je v nasavacom potrubi 0.5mm cierneho bordelu ved je to nas. potrubie a nie vyfukove ? ten bordel su tvrde ciastocky a tym sprejom sa uvolnia a brusia To v tom potrubí nejsou pevný částice, je to sražená mastnota třeba z odvětrání klikovky,, ,jinak všechen vzduch, co proudí skrz škrtící klapku jde přes vzduch. filtr a proto tam při správné funkci ani nemůžou být pevný částice... Citovat
speedy gonzales Vloženo 26. Září 2006 Vloženo 26. Září 2006 mne to pripadalo ako jemny piesok a nie srazena masnota ta je asi maksia Citovat
Tomas.cz Vloženo 26. Září 2006 Vloženo 26. Září 2006 Tomuhle, tohle říct zarytému ekologovi:Špína se po uvolnění z klapky a potrubí přesune do spalovacího prostoru, kde většina bezpečně shoří a zbytek nečistot jde výfukem pryč z auta... Tom Aha, jsem nevěděl, že je tu někdo extra ekolog.. každopádně je to tak jak jsem psal, pokud to někomu vadí, nechť zajede někam, kde se točí cisterny s palivem (místa, kde má stát železný zásoby paliva), tam by se musel na místě zastřelit,, ,, protože se dost často děje, že v cisterně po vyčerpání zůstane třeba 300L paliva a řidič se ho musí zbavit kvůli váze na novou várku. Tak přebytek prostě vypustí do trávy u silnice... Špatně jsi mě pochopil já nejsem zarytej ekolog ( jezdím přece autem ne ) Mě prostě rozesmála ta věta proto jsem se jí rovnou zasmál Citovat
ceannu Vloženo 30. Září 2006 Vloženo 30. Září 2006 (editace) takze dnes som aj ja poriadne prestriekal klapku. Zvolil som tento postup: - odkrytie klapky od plastov nasavania - aplikovanie cistica sprejom (3streky) - ponechal som to posobit tak cca 5min (prikryte aby to rychlo nevyprchalo) - nastarovania motora (kamarat drzal auto v otackach cca 3000-5000) - striekanie cistica priamo na teleso klapky v intevaloch 1strek/10sec celkovo 10strekov - vypnutie motora a znovu osadenie krytu klapky a motora - ponechanie motora v na volnobehu cca 5 minut Okamzity Vysledok: - auto po nastarovani prvy krat zhaslo (asi zostatky spiny) - po opakovanom nastartovani nestabilne otacky - po cca 20 sekundach sa otacky znormalizovali Celkovy vysledok: - volnobeh sa o dost ukludnil - auto uz tak netrasie ako predtym (trosku to este citit ale oproti tomu ako sa traslo pred vycistenim klapky je to pocitovo 50% menej) - pri vypinani motora auto netrasie (aspon zatial ani jeden krat nezatraslo) Toto su moje vysledky. Kazdopadne cistenie bolo robene rano a doteraz som na aute jazdil. Uvidime dalsie dni (hlavne rano) kedy malo auto tendenciu "kaslat-dusit" PRE PROFIKOV: myslite ze cistenie v tychto intervaloch a v takejto dlzke je dostatocne alebo kratke. Chapem ze to zavisi od miery znecistenia ... ale aka je prax? Editováno: 30. Září 2006, autor: ceannu Citovat
Bohosu Vloženo 30. Září 2006 Vloženo 30. Září 2006 [vtip] Dej mi kontakt na toho maníka co vylejvá 300l N95 - chci mít plnou nádrž [/vtip] Citovat
Tomas.cz Vloženo 30. Září 2006 Vloženo 30. Září 2006 Mě klapku zasíral ten odfuk z klikovén skříně, tak jsem ho vyvedl jinam než do sání a mám klid. Tom Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.