Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Právě jsem vyčistil škrtící klapku.. Ale nevím kolik tam toho mam nastříkat.. myslím tím sprej.. Koupil jsem si čistič karburátorů... Má to obsah 500 ml. Koukal jsem, že při čištění šlo kouře zápachu a zem byla černá jak to šlo všechno z výfuku.. Aby to nebylo horší než lepší.. Co myslíte.. kolik se tam toho má dát? A auto za jízdy cuká pořád takže to asi nepomohlo..

Když v práci čistíme škrt. klapky, stačí nám takhle velkej sprej na 2 až 3 auta, záleží na zanesení a na mechanikovi... B)

rozumne to tam striekaj nie zbytocne. mne pri cisteny klapky vytieklo asi 0,75l vody s vyfuku a bola ofarbena trochu do cierna od toho cistica. ten smrad je citit preto ze sa to v motore spaluje.

rozumne, to ako posprejovat, poturovat motor a tak dokolecka, az spina zlezie ? :o

Čau chlapi, můžete mi někdo napsat jaký přesně používáte čistič na škrtící klapku? Všichni píšete, že jí čistíte, ale čím přesně, to nenapíše nikdo ;):D

Dík...

V práci používáme přípravek od firmy KENT jmenuje ONE SHOT... B)

rozumne, to ako posprejovat, poturovat motor a tak dokolecka, az spina zlezie ? :o

On motor na volnoběh má tendence zahsnout když mu do sání stříkáš tohle tak je lepší ho držet v otáčkách a stříkat :D

Super, Ď :palec2:

INAC STACI ODPOJIT KABEL POVOLIT 4X IMBUS A VYBRAT JU VON, VYCISTIT KLAPKU AJ ZOSPODU. NEPOTREBUJETE K TOMU ZIADNY DRAHY SPREJ A VYCISTITE JU LEPSIE NAPR. BENDZINOM.

dnes mi kamoš čistil klapku i vstřiky nějakyma připravkama od fa BG.

Je to takova nadoba napojena na stlačeny vzduch do ktere se nalije připravek přimo určeny na škrtici klapu a střika se to do ni při běhu motoru, teď je čista jako slovo boží :). Jiny připravek je na vstřiky kdy se odpojí přivod paliva a napojí se misto ta nadoba a zase se necha motor běžet. Trva to tak 10min. klapka a 15 min. vstřiky.

Panove jen tak pro info, kdzy se cisti ta klapka, musi se pak ynova nastavit nebo je to vse ok ? A tim sprejem se vycisti jen klapka nebo i zbyle potrubi ?? Nebo se jen sajrajt presune nekam jinam kde neni vide ? Jestli tak pls odpovedi na vse :)

Panove jen tak pro info, kdzy se cisti ta klapka, musi se pak ynova nastavit nebo je to vse ok ? A tim sprejem se vycisti jen klapka nebo i zbyle potrubi ?? Nebo se jen sajrajt presune nekam jinam kde neni vide ? Jestli tak pls odpovedi na vse :)

Po čistšní by se neměly změnit parametry nastavení, tudíž nemusíš nastavovat. Může se zlepšit chod motoru na volnoběh i chuť jít do otáček apod. Při čištění ti čistící látka uvolňuje usazeniny ze škrt. klapky i z celého potrubí, kudy směs vzduchu a čistící látky prochází. Sajrajt se po uvolnění z klapky a potrubí přesune do spalovacího prostoru, kde většina bezpečně shoří a zbytek nečistot jde výfukem pryč z auta... B)

:D

Čemu se řehníš?? :D-_-

Tomuhle, tohle říct zarytému ekologovi:

Špína se po uvolnění z klapky a potrubí přesune do spalovacího prostoru, kde většina bezpečně shoří a zbytek nečistot jde výfukem pryč z auta...

Tom

Před týdnem jsem vyčistil a můžu potvrdit prospěšnost zákroku. Hlavně se zlepšila přechodová oblast z volnoběhu do 2000 ot. Auto jde líp odspoda. A má to vliv i na spotřebu.

a preco je v nasavacom potrubi 0.5mm cierneho bordelu ved je to nas. potrubie a nie vyfukove ? ten bordel su tvrde ciastocky a tym sprejom sa uvolnia a brusia :palec2:

Tomuhle, tohle říct zarytému ekologovi:

Špína se po uvolnění z klapky a potrubí přesune do spalovacího prostoru, kde většina bezpečně shoří a zbytek nečistot jde výfukem pryč z auta...

Tom

Aha, jsem nevěděl, že je tu někdo extra ekolog.. :ph34r: každopádně je to tak jak jsem psal, pokud to někomu vadí, nechť zajede někam, kde se točí cisterny s palivem (místa, kde má stát železný zásoby paliva), tam by se musel na místě zastřelit,, :rip: ,, protože se dost často děje, že v cisterně po vyčerpání zůstane třeba 300L paliva a řidič se ho musí zbavit kvůli váze na novou várku. Tak přebytek prostě vypustí do trávy u silnice... :kuk:

a preco je v nasavacom potrubi 0.5mm cierneho bordelu ved je to nas. potrubie a nie vyfukove ? ten bordel su tvrde ciastocky a tym sprejom sa uvolnia a brusia :palec2:

To v tom potrubí nejsou pevný částice, je to sražená mastnota třeba z odvětrání klikovky,, :o ,jinak všechen vzduch, co proudí skrz škrtící klapku jde přes vzduch. filtr a proto tam při správné funkci ani nemůžou být pevný částice... B)

mne to pripadalo ako jemny piesok a nie srazena masnota ta je asi maksia

Tomuhle, tohle říct zarytému ekologovi:

Špína se po uvolnění z klapky a potrubí přesune do spalovacího prostoru, kde většina bezpečně shoří a zbytek nečistot jde výfukem pryč z auta...

Tom

Aha, jsem nevěděl, že je tu někdo extra ekolog.. :ph34r: každopádně je to tak jak jsem psal, pokud to někomu vadí, nechť zajede někam, kde se točí cisterny s palivem (místa, kde má stát železný zásoby paliva), tam by se musel na místě zastřelit,, :rip: ,, protože se dost často děje, že v cisterně po vyčerpání zůstane třeba 300L paliva a řidič se ho musí zbavit kvůli váze na novou várku. Tak přebytek prostě vypustí do trávy u silnice... :kuk:

Špatně jsi mě pochopil já nejsem zarytej ekolog ( jezdím přece autem ne :D )

Mě prostě rozesmála ta věta proto jsem se jí rovnou zasmál :)

takze dnes som aj ja poriadne prestriekal klapku. Zvolil som tento postup:

- odkrytie klapky od plastov nasavania

- aplikovanie cistica sprejom (3streky)

- ponechal som to posobit tak cca 5min (prikryte aby to rychlo nevyprchalo)

- nastarovania motora (kamarat drzal auto v otackach cca 3000-5000)

- striekanie cistica priamo na teleso klapky v intevaloch 1strek/10sec celkovo 10strekov

- vypnutie motora a znovu osadenie krytu klapky a motora

- ponechanie motora v na volnobehu cca 5 minut

Okamzity Vysledok:

- auto po nastarovani prvy krat zhaslo (asi zostatky spiny)

- po opakovanom nastartovani nestabilne otacky

- po cca 20 sekundach sa otacky znormalizovali

Celkovy vysledok:

- volnobeh sa o dost ukludnil

- auto uz tak netrasie ako predtym (trosku to este citit ale oproti tomu ako sa traslo pred vycistenim klapky je to pocitovo 50% menej)

- pri vypinani motora auto netrasie (aspon zatial ani jeden krat nezatraslo)

Toto su moje vysledky. Kazdopadne cistenie bolo robene rano a doteraz som na aute jazdil. Uvidime dalsie dni (hlavne rano) kedy malo auto tendenciu "kaslat-dusit"

PRE PROFIKOV: myslite ze cistenie v tychto intervaloch a v takejto dlzke je dostatocne alebo kratke. Chapem ze to zavisi od miery znecistenia ... ale aka je prax?

Upraveno od ceannu

[vtip] Dej mi kontakt na toho maníka co vylejvá 300l N95 - chci mít plnou nádrž :D:smich: [/vtip]

Mě klapku zasíral ten odfuk z klikovén skříně, tak jsem ho vyvedl jinam než do sání a mám klid.

Tom

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.