Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
Jakub Alimov

egr ventil, sekundarni okruh vedeni spalin, p0403

    Doporučené příspěvky

    Ahoj,

    mam O2 8/2011

    motor CR 103kw 

    kod motoru CHFC

     

    auto nahodne (vzdy na zahratem motoru ) "skytlo" rozsvitila se kontrolka ridici jednotka motoru + zacala blikat zhaveni motoru  > motor padal do nouzoveho rezimu. ( musel jsem vypnout / zapnout motor a byl na chvili pokoj, nahodne )

     

    po diagnostice chyba P403 zpetne vedeni spalin

     

    po nejakem cteni na foru jsem se docetl, ze je zaneseny chladic zpetneho vedeni spalin (vse je umistene na silenem miste mezi DPF a motorem ) > Po vycisteni celeho sekundarniho okruhu jiz motor NEPADA do nouzaku, nicmene kontrolka ridici jednotky stale svici . Motor bezi v poradku se svitici kontrolkou jsem jiz najel cca 10tis km a zadny problem nepocituji. 

    Nevite kde by mohl byt problem ? Reseni zaslepit egr neprijimam. 

    Nemusi se po vycisteni EGR ventil znovu nastavit ? 

    Nemuze byt spatny mechanicky podtlakovy ventil ?

     

    Poznatky:

    Po vycisteni EGR ventilu a chladice se na diagnostice zobrazi dokonce DVE chyby P403 a nova P404. 

    Po zavolani do origo servisu kolik stoji novy egr ventil mi bylo receno, ze to nebude egr ventil ze ten ani nepamatuje kdy napodled objednaval, ale ze prave CHLADIC zpetneho vedeni spalin objednava nekolikrat tydne do dilny. 

     

    prikladam par fotek:

     

    celek

    post-24213-0-22785000-1407780295_thumb.j

     

    chladic pred vycistenim

    post-24213-0-64139700-1407780243_thumb.j

     

    chladic po vycisteni

    post-24213-0-23404800-1407780315_thumb.j

     

    podtlakovy ventil 

    post-24213-0-75682100-1407780257_thumb.j

     

    po vycisteni

    post-24213-0-03130500-1407780272_thumb.j

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    skúsiť sa opýtať v ŠA na flasch RJ...

    ...ak nepomôže,tak len výmena

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    aktualizace:

    1) stale sviti kontrola motoru

    po precteni novych chyb z motoru :

     

    2 Faults Found:
     
    4881 - EGR Valve (N18) 
              P1440 00 [175] - Open Circuit
              MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
                 Freeze Frame:
                        Fault Status: 00000001
                        Fault Priority: 2
                        Fault Frequency: 1
                        Mileage: 180713 km
                        Date: 2035.14.06
                        Time: 10:31:56
     
    4900 - EGR Sensor 1 
              P0405 00 [175] - Signal too Low
              MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
                 Freeze Frame:
                        Fault Status: 00000001
                        Fault Priority: 2
                        Fault Frequency: 1
                        Mileage: 180713 km
                        Date: 2035.14.06
                        Time: 10:31:54
     
    vypada to jako bych nezapojil nejaky konektor? ale nastaveni egr probehlo v poradku
    Editováno na Pawouk
    Odstraněna citace.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    zadna odpoved ?

     

    chyba 

    4881 - EGR Valve (N18) 
              P1440 00 [175] - Open Circuit
    4900 - EGR Sensor 1 
              P0405 00 [175] - Signal too Low
     
    pres VCDS jsem provedl zakladni nastaveni egr ventilu uspesne.
     
    jak mam presne disagnostikovat  egr ventil ?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    pokud prectu bloky hodnot vse ohledne egr ventilu :

     

      013   Actuator for high pressure EGR; status 922948096 

      025   Bypass valve for EGR cooler; status 1 

      085   EGR cooling function; status 0 

      086   EGR solenoid valve; actual value 100.00 %

      087   EGR specified value 0.0 %

      088   EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve; activation 100.00 %

      106   Exhaust gas jet volume in particle filter 50.8 mł/h

      107   Exhaust gas recirculation (EGR) cooler pump; specified value 95.00 %

      108   Exhaust gas recirculation; shut-off conditions 2047 

      109   Exhaust gas temperature sensor 1 127.4 °C

      117   Exhaust mass flow of EGR 0.2 kg/h

      118   Exhaust model temperature 0 168.7 °C

     

    muze te nekdo poradit zda li je to ok ? ale chladici funkce =0 a bypass egr ventil =1   poradite ?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    VYRESENO - vymenil jsme si komplet EGR ventil i s chladicem  cena original okolo 8 tisic Kc. 

    Po vymene za novy EGR ventil je potreba navstivit skoda servis, prehranou SW v RJ motoru ( nevim co presne upravi )

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    měl jsem po výměně pouze ovládacího motorku egru stejnou závadu  P040500

    před výměnou to závadu nepsalo ale při čištění jsme zjistily že je opotřebené soukolí tak jsem z Polska sehnal pouze motorek za 1500kč(nový originální díl stejná vyrobní čísla stejný  výrobce)  sice pracoval nedocházelo k omezení výkonu ale hlasil stale chybu

    demontoval jsem ho znovu a přehodil tišťák co vněm je

    potom schyba skočila do vyřízených a šla smazat a už se neoběvuje všešlape

    podle mě je v tom tíšťáku nějaký identyfikátor který pozná jednotka

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Čau borci auto mě hlásí chybu 4871, viz foto, co to asi znamená, poradí někdo? Díky 

    DSC_0049.JPG

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    • Podobný obsah

      • Od dc34
        Zdravím zkušenější kolegy; rád bych se podělil o problém s 1,6 fsi a případně poprosil o radu. 
        Má OII 1.6 FSI, r. v. 2006, naj. 195 tis., jednoduše žere olej. Od její koupě mám najeto necelých 9tkm. Spotřeba oleje byla první dva tisíce km ca. litr na 1500km, pomalu se zvedala a ustálila se na ca. litr/800 km, což už je za hranou a samozřejmě i za normou. Tato spotřeba je ovšem v každodenním městském provozu, na dálnici mi oktávka sežere při vyšší zátěži i litr/400 km, což už mi přijde jako velký problém. 
         
        Auto nekouří nijak extrémně, viditelně kouří většinou ráno a při velké akceleraci, a taky při podřazení/brždění motorem. Voda se neztrácí a olej do ní neprosakuje, motor je (zvenku) relativně čistý. Motor táhne pěkně a ve srovnání s jinou 1.6fsi mi dokonce přijde živější. Tankuju vervu100, olej liju mobil x3000 5w-40.
         
        Poslední týden se mi navíc denně rozsvicuje MIL a diag hlásí chybu p0403, sporadicky p0404 - egr bude chtít vyčistit nebo vyměnit, to bude asi důsledkem spotřeby oleje. 
         
        A teď k vašim radám: můžete mi ze zkušeností pomoct trefit závadu? Lze nějak laicky určit, jestli jde třeba o kroužky, těsnění ventilů nebo vadný pcv? Nebo může jít ještě o něco jiného? 
         
        A kdyby šlo o pístní kroužky, na co všechno a kolik si ca. připravit? Jak dlouho taková oprava zhruba trvá? 
         
        Moc díky za odpovědi! 
      • Od chipik
        Prodám náhradní díly z motoru BXE z Octavie, r.v. 04/2009. Ve 2013 při 212000km praskla ojnice - klasika. Vozidlo ale jezdilo převážnou většinu cest z Prahy do Bratislavy, takže motor byl i přes velký nájezd km naprosto v pořádku.
        Na prodej: vstřikovače, lišta, turbodmychadlo, pokud by někdo sháněl písty, vačka, hadice okolo motoru, el. instalace, tandemové čerpadlo, váha vzduchu, všechny ostatní čidla a snímače, setrvačník, alternátor, dále mám k dispozici velký setrvačník, spojkovou lamelu a přítlačný talíř..
        Pokud si ještě na něco vzpomenu, ještě dopíšu. Leží mi to doma v garáži od 2013 a zatím jsem neměl čas to rozebrat, nafotit a nacenit. V případě zájmu o některý díl napište dotaz spolu s cenovou nabídkou a po dohodě daný díl demontuji.
        Kontakt prosím do SZ.
        Děkuji.
         
        Je na tom ještě chladič spalin, EGR ventil, škrtící klapka sání, atd...
      • Od WHITE-CZ
        Byla na Fabii ATD rok 2001
      • Od vkonvalinka
        Ahoj,
        mam takový problém ... rozsvítila se kontrolka žhavení a auto přešlo do nouzového režimu. Po ujeti cca 10 km, vypnutí motoru a znovu nastarovani je vše OK .. nicméně vada se objevuje ob den zase a zase.
         
        Diagnostika hlasi chybu: 7343 Egr Sensor 2 - Low signal p040700
         
        Egr ventil jsem vyndal a vycistil ale nepomohlo to. Neví někdo co by to mohlo dělat? Děkuji
      • Od Devil...
        v pravidelných intervalech se mi i po smazání chyby rozsvítí kontrolka motoru, VAG píše následující:

        19206 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis maly
                  P0401 00 [232] - -
                  Kontrolka závad ZAP - Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
                     info o závadě:
                            Stav závad: 00000001
                            Priorita závad: 2
                            Frekvence závad: 4
                            Kilometry: 182959 km
                            Datum: 2018.01.10
                            Čas: 15:35:00
                            Otáčky motoru: 1728.00 /min
                            Normovaná hodnota zátěže: 61.6 %
                            Rychlost vozidla: 67 km/h
                            Teplota chladicí kapaliny: 60 °C
                            Teplota nasávaného vzduchu: 47 °C
                            Okolní tlak vzduchu: 990 mbar
                            Napětí svorky 30: 14.640 V
                            Čítač zapomenutí po OBD: 40
                            Ventil zp. vedení výf. plynů 1: řada 1: pož.hod. hmotn. proudu: 0.0 kg/h
                            Ventil zp. vedení výf.plynů 1: řada 1: zp.množství - skut.hodn.: 0.00 %
                            Ventil zp. vedení výf. plynů 2: řada 1: pož.hod. hmotn. proudu: 55.0 kg/h
                            Ventil zp. vedení výf.plynů 2: řada 1: zp.množství - skut.hodn.: 64.06 %
                            Ovladač klapky spalin 1: řada 1: zpětné množství - skut.hodnota: 87.11 %
                            Množství vzduchu na měřiči hmotnostního množství vzduchu 1: 88.2 kg/h
                            Sonda lambda 1 řady 1 před oxidačním katalyzátorem: hr. hodnota: 2.2590

        U dvojkové Octávky s PD stačilo buď vyčistit EGR nebo vyměnit. Chci se zeptat zkušenějších jestli se zde jedná o stejný problém a pokud ano, tak kde bych EGR našel. Pročítal jsem dílenskou příručku a buď špatně čtu a nebo jsem ho tam prostě nenašel. Taky někde uvádí buď EGR nebo AGR.
        Děkuji
         
    ×