Přejít na obsah

Ukazatel zařazené rychlosti


1vladek

Doporučené příspěvky

Já myslím že by šel každej elektronickej, stačí ti najít správný kabely od snímače otáček a snímače rychlosti. Zapojíš, nastavíš podle přiloženýho návodu stejně jako na motorce. Tomu ukazateli je jedno, jestli řadíš sekvenčkou, hřebenem nebo máš třeba automat.

Ale taky nějak nevím k čemu to je u klasickýho řazení dobrý, stačí se podívat na klacek :kol-140:

edit: teda nevím co bude dělat když tam zařadíš zpátečku, na to musí odpovědět někdo kdo to zkusil.

Editováno: , autor: tomik.cesko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Maxidot tuším umí zobrazit jen rychlostní stupně automatu... A na co to chceš, že jsem tak zvědavý

Jsem nahluchlý, takže někdy hodím pozdě pětku i čtverku. Jde to samozřejmě vyčumět z otáčkoměru, ale to není ono. Prostě jsem to viděl v závodním voze, měl to na palubní desce. Vidím, že je to složitější než jsem si myslel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak v tom případě by to mělo ještě ukazovat, kdy přeřadit - to je ale ještě složitější, protože je nutné brát v úvahu nejen otáčky, ale i zatížení motoru... No pokud něco vymyslíš, tak to sem určitě napiš

No a proč ten závodník rallye to tam měl?  Proč si to montují motorkáři? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a proč ten závodník rallye to tam měl?  Proč si to montují motorkáři? 

 

Tak motorkáři dělají spoustu věcí, u kterým mi uniká smysl... V každém případě to nemůže být jen obyčejný "otáčkoměr". "Nápovědu" k řazení mám v O2 a tam to právě bere v potaz jestli jedeš do kopce nebo jen udržuješ rychlost na rovině. Bez zohlednění zátěže motoru by to bylo úplně k ničemu. U závodních aut si to dovedu představit jako upozornění na dosažení kritických otáček, to ale při běžném ježdění přeci nepotřebuješ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Nápovědu" k řazení mám v O2 a tam to právě bere v potaz jestli jedeš do kopce nebo jen udržuješ rychlost na rovině. Bez zohlednění zátěže motoru by to bylo úplně k ničemu.

A to jako fakt? Já bych neřekl, že to takto funguje. U své OII to tedy nemá vysledované, ale na FII to takto v žádném případě nefunguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...