1vladek Vloženo 10. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2014 Lze do Fabie1 takový ukazatel namontovat a který. Na motorky jsou, ale na Fabii jsem nic nevygooglil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 10. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2014 (editace) Maxidot tuším umí zobrazit jen rychlostní stupně automatu... A na co to chceš, že jsem tak zvědavý Editováno: 10. Říjen 2014, autor: Wittmann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 10. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2014 (editace) Já myslím že by šel každej elektronickej, stačí ti najít správný kabely od snímače otáček a snímače rychlosti. Zapojíš, nastavíš podle přiloženýho návodu stejně jako na motorce. Tomu ukazateli je jedno, jestli řadíš sekvenčkou, hřebenem nebo máš třeba automat. Ale taky nějak nevím k čemu to je u klasickýho řazení dobrý, stačí se podívat na klacek edit: teda nevím co bude dělat když tam zařadíš zpátečku, na to musí odpovědět někdo kdo to zkusil. Editováno: 10. Říjen 2014, autor: tomik.cesko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1vladek Vloženo 18. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 Maxidot tuším umí zobrazit jen rychlostní stupně automatu... A na co to chceš, že jsem tak zvědavý Jsem nahluchlý, takže někdy hodím pozdě pětku i čtverku. Jde to samozřejmě vyčumět z otáčkoměru, ale to není ono. Prostě jsem to viděl v závodním voze, měl to na palubní desce. Vidím, že je to složitější než jsem si myslel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 Tak v tom případě by to mělo ještě ukazovat, kdy přeřadit - to je ale ještě složitější, protože je nutné brát v úvahu nejen otáčky, ale i zatížení motoru... No pokud něco vymyslíš, tak to sem určitě napiš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 18. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2014 Na FI tohle nejde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1vladek Vloženo 15. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 Možná nějaký pseudojoystik nasazený na řadící páku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1vladek Vloženo 15. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 Tak v tom případě by to mělo ještě ukazovat, kdy přeřadit - to je ale ještě složitější, protože je nutné brát v úvahu nejen otáčky, ale i zatížení motoru... No pokud něco vymyslíš, tak to sem určitě napiš No a proč ten závodník rallye to tam měl? Proč si to montují motorkáři? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Zwierzyna Vloženo 16. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2014 (editace) kdyz mate problem s tim, ze nevite kdy preradit, co se podivat po svetylku signalizujici aby clovek preradil? taky to je v zavodnich autech ...funguje to nejak takto (cas 4:50): Editováno: 16. Listopad 2014, autor: Martin Zwierzyna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 19. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2014 No a proč ten závodník rallye to tam měl? Proč si to montují motorkáři? Tak motorkáři dělají spoustu věcí, u kterým mi uniká smysl... V každém případě to nemůže být jen obyčejný "otáčkoměr". "Nápovědu" k řazení mám v O2 a tam to právě bere v potaz jestli jedeš do kopce nebo jen udržuješ rychlost na rovině. Bez zohlednění zátěže motoru by to bylo úplně k ničemu. U závodních aut si to dovedu představit jako upozornění na dosažení kritických otáček, to ale při běžném ježdění přeci nepotřebuješ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 19. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2014 Tak u auta koukneš na řadící páku a hned víš co tam máš za rychlost. U mašiny víš prd, když máš sklerózu a hluchotu.:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2014 "Nápovědu" k řazení mám v O2 a tam to právě bere v potaz jestli jedeš do kopce nebo jen udržuješ rychlost na rovině. Bez zohlednění zátěže motoru by to bylo úplně k ničemu. A to jako fakt? Já bych neřekl, že to takto funguje. U své OII to tedy nemá vysledované, ale na FII to takto v žádném případě nefunguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 19. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2014 No jsem o tom přesvědčený. Rádce mě "donutí" tam dát šestku, ale jakmile je to na hranici a začne to být do kopce (motor se přidušuje, nedej bože abych ještě přišlápl plyn), tak chce podřadit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.