Wittmann Vloženo 12. Únor 2016 Sdílet Vloženo 12. Únor 2016 http://forum.skodahome.cz/topic/130189-egr-ventil-ako-dlho-môžem-jazdiť-v-núdzovom-režime/?p=2020638 dá se ten čudlík nějak jednoduše zkontrlolovat? Z toho obrázku v odkaze jsem nepochopil od kud se podívat a jestli se musí nejdřív něco sundat 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Únor 2016 Sdílet Vloženo 12. Únor 2016 musíš demontovať tú krytku ...je to pohľad v smere jazdy cez nápravnicu ...na fotke mám poza ten chladič vložené zrkadlo,aby som videl takpovediac za roh ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. Únor 2016 Sdílet Vloženo 12. Únor 2016 dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 22. Únor 2016 Sdílet Vloženo 22. Únor 2016 (editace) Ahoj jaka je Prosím poslední verze toho egr? Pochybuju ze by se do roka objevila nova verze tak me to zajímá. A ten kolíček se vysune i u te nejnovější verze egr? Nebo tam je už klid od všeho? A někdo z okolí Ostravy, Frýdku-mistku kdo by to byl schopen v případe potřeby vyměnit? nechci do škody kvůli vyšším nákladům a přehrávání sw. Mam úplne první sw a auto si jen vrní tak bych nnechtěl nějaký nový. Dekuji omlouvám se, všiml jsem si že to je oct 2 .. Já mám fabii 2 Editováno: 22. Únor 2016, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 Poslednu verziu vidim stale DQ a ano, prave na nom vyskakuje ten vodiaci kolik, cize najlepsie kupit tu modifikovanu krytku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marp Vloženo 14. Červen 2016 Sdílet Vloženo 14. Červen 2016 a co zaslepit egr a elektronicky ho odpojit? ma to nejake nasledky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 14. Červen 2016 Sdílet Vloženo 14. Červen 2016 Samozrejme to nejake nasledky ma. Nekde se to tady resilo. Osobni zkusenost nemam, ale co si pamatuju, tak predevsim to bylo delsi zahrivani motoru (coz te teda bude obtezovat predevsim v zime) a rychlejsi spineni vzduchoveho filtru (a to nezanedbatelne). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 14. Červen 2016 Sdílet Vloženo 14. Červen 2016 Hlavne rychlejsie zasratie DPF. Ale zase uz som pocul aj opak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subarosti Vloženo 17. Červen 2016 Sdílet Vloženo 17. Červen 2016 Ja som písal do istej BA firmy ktorá sa venuje chiptuningu a iným úpravám automobilov o.i aj DPF a EGR off (na dosť profi úrovni) a samotný pán ktorý tam robí mi neodporúča riešiť odstránenie DPF resp. zaslepenie EGR pokiaľ s tým niesú problémy.Sám totiž uvažujem ktorou cestou sa vybrať (replace alebo off v prípade problémov). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 17. Červen 2016 Sdílet Vloženo 17. Červen 2016 Vyber sa cestou akou chceš , ono sa ti čas na premýšlanie dostane keď niekto z rodiny bude mať rakovinu ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subarosti Vloženo 17. Červen 2016 Sdílet Vloženo 17. Červen 2016 Samozrejme ,že človek zvažuje všetky faktory a okrem iného aj ten ekologický a teda prínos týchto "srandičiek" ku čistejším plynom z výfuku...BTW 15 najvetších lodí na svete vyprodukuje viac znečistenia ako všetky autá na planéte (To nespomínam znečistenie ovzdušia z tepelných elektrární a iné zdroje karcinogénov - pomaly by už človek nemal ani nič žrať aby to nehrozilo rakom :-) ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 17. Červen 2016 Sdílet Vloženo 17. Červen 2016 znečistenie nie je rakovina , rakovina sú práve NOX čiastočky ktoré pľúca narozdiel od veľkých sadzí nezachytia , to presne to prečo existuje DPF ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 9. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2016 Ake mate skúsenosti s nahradami egr ventilov? Teda nie prvovyrobov, ale napr. Polsky http://www.comco.sk/agr-ventil-meat-doria-88259-p1803690 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 10. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2016 Ahoj, dostal jsem před 15k km nový EGR měl jsem možnost originál za 14 nebo nějaký EU za 6 tisíc, vypadá to že to bude ten samý co jsi poslal ty. Škubání motoru zmizelo, kontrolka nesvítí regenerace funguje, ALE z nějakého důvodu sem tam občas když je motor zahřátý a někde zastavím a stojím delší dobu, motor se rozhoupe ne nějak zásadně prostě začne houpat, motor má tedenci divného chování mezi 1500 a 2100 otáčky, prostě uberu lehce plyn a motor se úplně zastaví pak najednou pochopí že noha z plynu není a nepříjemně trhne motorem aby zase začal nabírat otáčky, pak občas když chci po motoru výkon mezi 1500-2100 otáčky tak mi začne trhat jako bych ho podtáčel po tisíc a začal chcípat, stačí povolit plyn a přidat znova, když se pustí regenerace a auto stojí motor opět citelně škuba. S původním EGRem to nedělalo ani když byl vadný to jen motor kuckal na volnoběh a nešla regenerace. Nicméně není to zásadní problém a kdybych se rozhodoval znova, šel bych zase do levného, protože jezdím hodně dálnice, tak nějaké blbé chování motoru při jemné manipulaci s plynem v nízkých otáčkách mě netankuje, kdybych jezdil primárně po městě a okresky asi by mi to vadilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 10. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2016 V 9. 10. 2016 na 9:09, bobocop napsal: Ake mate skúsenosti s nahradami egr ventilov? Teda nie prvovyrobov, ale napr. Polsky http://www.comco.sk/agr-ventil-meat-doria-88259-p1803690 Rozšířit Pytal som sa na to overeneho predajcu, ktory predava aj original a aj nahrady a vyslovne mi doporucil original. A to vobec nie z dovodu zarobku, nakolko je to znamy a ja uz mam EGR davno vymeneny V 10. 10. 2016 na 9:43, 15degren napsal: nějaké blbé chování motoru při jemné manipulaci s plynem v nízkých otáčkách mě netankuje Rozšířit Divny pohlad na vec Mna by to teda tankovalo a to dost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 10. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2016 V 10. 10. 2016 na 11:22, Kyselinka napsal: Pytal som sa na to overeneho predajcu, ktory predava aj original a aj nahrady a vyslovne mi doporucil original. A to vobec nie z dovodu zarobku, nakolko je to znamy a ja uz mam EGR davno vymeneny Rozšířit a uvedl nějaké argumenty/zkušenosti? Já bych také doporučoval jen originály - platí to zákazník, tak proč zbytečně riskovat něco nevyzkoušeného... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 10. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2016 (editace) Já už jsem s tím motorem měl takový oserů a problémů že nějaké cukáníčko do 2100 mě nevyvede z míry a rozhodně nedonutí do toho topit žádné další prachy. Jak jsem už několikrát psal s naftovýma agregátama od koncernu jsem skončil, kam se serou na HDI od francouzů a to se tvrdí že francouz je poruchoví... to tvrdí lidé co jezdí asi jen ve škodovkách a nikdy nezkusili nic jiného. Jestli budu ještě někdy kupovat něco od koncernu tak to bude možná ten G-TEC ale dle názoru co tam pročítám to nebude o nic lepší a to mám prosím velké roční nájezdy s 95% po dálnici. TDI už nikdy. Wittmann Jistě že je to jednoduší doporučit originál, ale jako je to mechanicky jednoduchá věci, co se tam dá ošidit ? Materiáli ? Vždyd to tam vydrží možná 100 tisíc KM možná jen 40 tisíc fakt nemá smysl originál podle mého názoru. Editováno: 10. Říjen 2016, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2016 no po výmene sa prehráva SW,tak aby ten neorigo nerobil problémy ...(len nahlas rozmýšľam) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 11. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2016 jo tak proto mi to asi dělá problém ? Dělal to nějaký fušer ? Je to možné dělal to no name servis... pochybuji že něco přehrávali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 11. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2016 Tak ja nebudem riskovať, tých 100,-€ mi nestojí za to že kúpim Čínu a o rok, dva to môžem z auta vyhodiť. Objednal som origo za cca 360,-€ cez známeho. V servise vw origo diel 379,-€ s koncovkou nq...predtým tam bola koncovka at---ten pôvodne stál 319,-€, no už je nedostupný...objednal som aj tu krytku...nemáte niekto náhodou foto ako má byť tá krytka osadená? Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 11. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2016 Tam sa neda nic pokazit,jednoducho staru krytku zhodis a das novu ...ako je uchytena uvidis na tom novom chladici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 12. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2016 Neda, ale na starom egr /at/krytka nie je a podla toho cobtu citam ani na novom /nq/.. Takze to ma zaujima, ako to tam dat.. No uvidim, ked to budem mat v rukach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2016 je na starom a 100% je aj na novom .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 12. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2016 V 10. 10. 2016 na 17:44, libero napsal: no po výmene sa prehráva SW,tak aby ten neorigo nerobil problémy ...(len nahlas rozmýšľam) Rozšířit Můžeš mě vysvětlit, proč se přehrává SW. Chápu výměnu, když je EGR ucpaný, teče chladič, nebo se něco stane s elektronikou ventilu. Ale výměnou by se mělo vše uvést do původního stavu. Tak proč přehrávat SW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 13. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2016 (editace) Možná budu kecat, ale u TDI 1.6 byl s EGRem celkově problém už od první výroby a dělali se různe revize, které problém trochu řešili, nejspíš pracovali jinak, jsem si jistý že např. u mé verze 2009 byl velký problém se zasekáváním samotného ventilu a řešilo se to úpravou krytu atd atd takže aktuální model může fungovat zásadně jinak a vyžaduje nový SW. Když to přehodíš bez SW nejspíš to fungovat bude ale budeš mít problémy jako já, mě to zfušoval nějaký bastlič za 7 tisíc za egr i práci ale SW nejspíš nepřehrál proto mi ten plyn divne reáguje do 2100 otáček kdy EGR nejvíce pracuje... asi by to šlo dohrát ale nechce se mi do toho sypat další prachy, regenerace funguje a kontrolka nesvítí. Pokud vím tak 1.6 TDI model 2014+ už má zase EGR a chladič spalin oddělený... Editováno: 13. Říjen 2016, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.