Přejít na obsah

EGR ventil


maxop

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Ahoj jaka je Prosím poslední verze toho egr? Pochybuju ze by se do roka objevila nova verze tak me to zajímá. A ten kolíček se vysune i u te nejnovější verze egr? Nebo tam je už klid od všeho? A někdo z okolí Ostravy, Frýdku-mistku kdo by to byl schopen v případe potřeby vyměnit? :) nechci do škody kvůli vyšším nákladům a přehrávání sw. Mam úplne první sw a auto si jen vrní tak bych nnechtěl nějaký nový. Dekuji

omlouvám se, všiml jsem si že to je oct 2 .. Já mám fabii 2

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ja som písal do istej BA firmy ktorá sa venuje chiptuningu a iným úpravám automobilov o.i aj DPF a EGR off (na dosť profi úrovni) a samotný pán ktorý tam robí mi neodporúča riešiť odstránenie DPF resp. zaslepenie EGR pokiaľ s tým niesú problémy.Sám totiž uvažujem ktorou cestou sa vybrať (replace alebo off v prípade problémov).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozrejme ,že človek zvažuje všetky faktory a okrem iného aj ten ekologický a teda prínos týchto "srandičiek" ku čistejším plynom z výfuku...BTW 15 najvetších lodí na svete vyprodukuje viac znečistenia ako všetky autá na planéte (To nespomínam znečistenie ovzdušia z tepelných elektrární a iné zdroje karcinogénov - pomaly by už človek nemal ani nič žrať aby to nehrozilo rakom :-) )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj, dostal jsem před 15k km nový EGR měl jsem možnost originál za 14 nebo nějaký EU za 6 tisíc, vypadá to že to bude ten samý co jsi poslal ty. Škubání motoru zmizelo, kontrolka nesvítí regenerace funguje, ALE z nějakého důvodu sem tam občas když je motor zahřátý a někde zastavím a stojím delší dobu, motor se rozhoupe ne nějak zásadně prostě začne houpat, motor má tedenci divného chování mezi 1500 a 2100 otáčky, prostě uberu lehce plyn a motor se úplně zastaví pak najednou pochopí že noha z plynu není a nepříjemně trhne motorem aby zase začal nabírat otáčky, pak občas když chci po motoru výkon mezi 1500-2100 otáčky tak mi začne trhat jako bych ho podtáčel po tisíc a začal chcípat, stačí povolit plyn a přidat znova, když se pustí regenerace a auto stojí motor opět citelně škuba. S původním EGRem to nedělalo ani když byl vadný to jen motor kuckal na volnoběh a nešla regenerace. Nicméně není to zásadní problém a kdybych se rozhodoval znova, šel bych zase do levného, protože jezdím hodně dálnice, tak nějaké blbé chování motoru při jemné manipulaci s plynem v nízkých otáčkách mě netankuje, kdybych jezdil primárně po městě a okresky asi by mi to vadilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 10/9/2016 at 11:09, bobocop napsal:

Ake mate skúsenosti s nahradami egr ventilov?  Teda nie prvovyrobov, ale napr. Polsky http://www.comco.sk/agr-ventil-meat-doria-88259-p1803690

Pytal som sa na to overeneho predajcu, ktory predava aj original a aj nahrady a vyslovne mi doporucil original. A to vobec nie z dovodu zarobku, nakolko je to znamy a ja uz mam EGR davno vymeneny :)

 

před 1 hodinou, 15degren napsal:

nějaké blbé chování motoru při jemné manipulaci s plynem v nízkých otáčkách mě netankuje

Divny pohlad na vec :D

Mna by to teda tankovalo a to dost...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 28 minutami, Kyselinka napsal:

Pytal som sa na to overeneho predajcu, ktory predava aj original a aj nahrady a vyslovne mi doporucil original. A to vobec nie z dovodu zarobku, nakolko je to znamy a ja uz mam EGR davno vymeneny :)

 

a uvedl nějaké argumenty/zkušenosti? Já bych také doporučoval jen originály - platí to zákazník, tak proč zbytečně riskovat něco nevyzkoušeného...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už jsem s tím motorem měl takový oserů a problémů že nějaké cukáníčko do 2100 mě nevyvede z míry a rozhodně nedonutí do toho topit žádné další prachy. Jak jsem už několikrát psal s naftovýma agregátama od koncernu jsem skončil, kam se serou na HDI od francouzů a to se tvrdí že francouz je poruchoví... to tvrdí lidé co jezdí asi jen ve škodovkách a nikdy nezkusili nic jiného. Jestli budu ještě někdy kupovat něco od koncernu tak to bude možná ten G-TEC ale dle názoru co tam pročítám to nebude o nic lepší a to mám prosím velké roční nájezdy s 95% po dálnici. TDI už nikdy.

 

Wittmann

 

Jistě že je to jednoduší doporučit originál, ale jako je to mechanicky jednoduchá věci, co se tam dá ošidit ? Materiáli ? Vždyd to tam vydrží možná 100 tisíc KM možná jen 40 tisíc fakt nemá smysl originál podle mého názoru.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja nebudem riskovať, tých 100,-€ mi nestojí za to že kúpim Čínu a o rok, dva to môžem z auta vyhodiť. Objednal som origo za cca 360,-€ cez známeho. V servise vw origo diel 379,-€ s koncovkou nq...predtým tam bola koncovka at---ten pôvodne stál 319,-€, no už je nedostupný...objednal som aj tu krytku...nemáte niekto náhodou foto ako má byť tá krytka osadená? Ďakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V ‎10‎.‎10‎.‎2016 at 19:44, libero napsal:

no po výmene sa prehráva SW,tak aby ten neorigo nerobil problémy ...(len nahlas rozmýšľam)

Můžeš mě vysvětlit, proč se přehrává SW.

Chápu výměnu, když je EGR ucpaný, teče chladič, nebo se něco stane s elektronikou ventilu. Ale výměnou by se mělo vše uvést do původního stavu.

Tak proč přehrávat SW?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná budu kecat, ale u TDI 1.6 byl s EGRem celkově problém už od první výroby a dělali se různe revize, které problém trochu řešili, nejspíš pracovali jinak, jsem si jistý že např. u mé verze 2009 byl velký problém se zasekáváním samotného ventilu a řešilo se to úpravou krytu atd atd takže aktuální model může fungovat zásadně jinak a vyžaduje nový SW. Když to přehodíš bez SW nejspíš to fungovat bude ale budeš mít problémy jako já, mě to zfušoval nějaký bastlič za 7 tisíc za egr i práci ale SW nejspíš nepřehrál proto mi ten plyn divne reáguje do 2100 otáček kdy EGR nejvíce pracuje... asi by to šlo dohrát ale nechce se mi do toho sypat další prachy, regenerace funguje a kontrolka nesvítí.

 

Pokud vím tak 1.6 TDI model 2014+ už má zase EGR a chladič spalin oddělený...

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...