Přejít na obsah

Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...


rsrsrs

Doporučené příspěvky

Před hodinou, waw napsal:

Dobrá informace s tím Style, ještě někde bývá style plus, je v nich rozdíl? Na onu nabídku škoda plus jsem už kouknul, ale právě verzí je tam hafo a najít rozdíly mezi nimi je děs u nových aut tam nikde style není, aby se dalo porovnávat. No alespoň to nevidím.  A co verze motoru 66 a 81KW máte srovnání v praxi?

 

Koupil jsem 66 kw manželce na ježdění do práce.

Výkon mi přijde na normální ježdění dostačující...

81 kw bych vzal pouze v případě častého ježdění po dálnicích kvůli 6 kvaltu.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tempomat - ak ma auto aspon Speedlimiter, tak vymena packy + aktivacia v Skoda servise

- sunset - vies riesit dodatocne foliami, navyse si vies vybrat priepustnost

- motor mi je tazke hodnotit, no jazdil som aj s HTP 51kW a dalo sa. Ak dialnica fakt vynimocne, investuj do vybavy alebo menej jazdeneho/stareho auta

- vybava urcite Style, ak chces aj automaticku klimu, vyhrev sedaciek a podobne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze fábča combi objednaná... style a style plus paket... mal som dilemu nad cuvacou kamerou... nakoniec som ju nedal... ale este sa ta konfiguracia da zmenit... a stale nad nou uvazujem... nemate neake video ako sa to chova ako to zobrazuje? mam to este do hlasit? resp. neexistuje neaka nahrada dodatocna montaz a aby zobrazovala na bolere obraz?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak máš možnosť a finančne ťa to nezruinuje, určite doobjednaj aj tú kameru! Niekedy je lepšie vidieť aj priamo prekážku ako sa len spoliehať na pípania a paličky na displeji. Včera večer som cúval do jedného tesného priestoru za auto s guľou.. a veru nemal som dobrý pocit z tých pípačiek, musel som vystúpiť a pozrieť sa priamo na to! :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem zase couval v parkovacím domě, kde v úrovni senzorů je průhled se železnýma tyčkama, který ty senzory jaksi moc nepobraly no a vejš je potom betonová stěna. Ráno když jsem tam zaparkoval jsem si toho nevšiml protože byla tma, ale odpoledne jak jsem přišel k autu jsem se nestačil divit. Mezi auto a ten beton jsem málem nestrčil ani malíček!! Když jsem potom odbrzdil a auto se malinko posunulo dozadu, krve by se mě nedořezalo. Rána jakobych do toho vrazil, ale nic tam vidět není tak asi to schytal jen stěrač, kterej přežil bez úhony.

Udělalo to teda jen jednou, ale příště asi za kamerku připlatím, dodatečně to vyjde mnohem dráž. Ale taky bych se přimlouval za video jak to ve fabii vypadá .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jako jestli máš ty peníze navíc na tu kameru, tak jednoznačně bych jí za sebe bral. Mám sice jenom taky senzory, ale jak píše Milan. Někdy ty senzory nemusí překážku zaznamenat, ale na kameře jí uvidíš. 

 

Našel jsem jedno video na youtube, tak aspoň pro představu: 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
  • o 4 týdny později...

1.0 MPI má velkou výhodu v tom, že jde o nepřímé vstřikování. Zejména jezdcům na krátké trasy se motor nrbude tolik zanášet karbonem, nebo riskovat LSPI. Někoho může těšit i absence turba. A od cca konce prázdnin potěší i to, že nebude muset mít GPF. 

Kdybych kupoval FIII, pro mě tento motor jasná volba. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako "jasnou" volbu bych to neviděl, jet po dálnici v létě několik hodin s otáčkoměrem kolem 5000 a teplotou oleje přes 130 stupňů je jen pro silné povahy. Taky předjíždění si musíme s tímto motorem naplánovat, kór když je to do kopce. Častější řazení je nutností. Do města dobrá volba. Jako + je při normální jízdě nízká spotřeba,(průměr cca 5 l), pravděpodobně nižší náklady na servis, dobrý zvuk motoru na to že je to 3 hrnek a i poměrně tichý chod. Já sám ho mám - HB, 1,0 MPI, 55kw, najeto 25 500 km.:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jasně, kdo jezdí hodně po dálnici, má to vytočené. 

Manželka má Toledo (to stejné jako Rapid) 1,2 MPI. Oproti Fabii tam dali prodlouženou pětku, takže to trochu vylepšili. Do 120 km/h pohoda. Manželka s tím jezdí denně 2x5km. Na toto je ten motor naprosto dokonalý. Jen by mohl být těžší. Na sněhu je trakci naprosto mizerná. Nejraději bych někam do motorového prostoru umístil 2x15 kg olova :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak musím souhlasit jak s @Heini tak s @Clerfayt ... Do města paráda, kopce bída, jak se nerozjedes tak se pak táhneš.. co se týče váhy předku, tak musím říct, že vzhledem k lehkému předku se ve vyšších rychlostech na okreskach moc jistě necítím, a co se týče sněhu, tak do kopců ten lehký předek jde hodně znát - hned hrabe...

@Pajaa-76 já mám také 44kw, a spokojenost. S cihlou na plynu mám zatím průměr 5.9l

Editováno: , autor: White_line
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdarec.Tak jsem tu už dlouho nebyl ale řekl jsem si zkusím napsat a zeptat se na názor. Takže vlastním vlastně 3fabie 1,2 TSI 66kw, 1,2tsi 81kw a pak combi 81kw. Teď se  dcera rozhodla  že chce jiné a tak jsem si řekl že zatím s Fabii spokojenost až  na nějaké nedostatky ale dobře ,seženu čtvrtou. Přemýšlel jsem, že bych ji vzal novou 1.0TSi 70 nebo 81kw, ale pak jsem dostal nabídku na skladovku a to r.v. prosinec 2016 přihlášená na servis leden 2017 a najeto 30km.Výbava Style plná a tak si říkám jestli ji nevzít.Cena je slušná a vlastně auto nejezdilo a stálo ve skladu. Co vy na to? Navíc je to pořád aspoň 4válec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...