Přejít na obsah

Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...


rsrsrs

Doporučené příspěvky

lubikSK:

 

1. sklopit jdou jen operadla, jak uvedl uz i Losky83 ;)

 

2. sportovni podvozek je snizeny o - 15 mm jak ve predu tak pochopitelne i vzadu, nevim jak to presne je ale budou urcite nizsi pruziny a je dost mozny ze tomu budou prizpusobeny i tlumice, ale to bych ti kecal, to by se muselo porovnat v programu ,, ETKA" jake jsou cisla dilu, ci se obratit primo na skodovku ;)

 

3. Sportovni sedacky ( Dynamic ) - hlavova operka je pevna a je soucasti operadla, z vlastni zkusenosti, i tak se v nich sedi pekne a nemel sem potrebu hlavovou operku nejak regulovat ;)

post-58977-0-34221400-1419813848_thumb.j    post-58977-0-89386400-1419813889_thumb.j

 

4. Sportovni volant se lisi jenom tvarem, tim ze je dole zkoseny a je na nem perforovana kuze, ktera tolik neklouze jako ,,klasicka" kuze na normalnim kozenem volantu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odpovede sú z vlastnej skúsenosti? Tie fotky sedačiek dom v tomto vlákne už videl, len mi nebola jasná tá opierka, ťažko rozlíšiť či sú to dva kusy pritlačené k sebe, alebo je to zošité. To že struny a tlmiče majú iné čísla viem, len mi zatiaľ nikto nepovedal v čom sú iné, -15mm predpokladám podľa póla, kde sa to v parametroch nehanbia uviesť, totiž ak nie je k tým -15mm na strunách aj tvrdší tlmič, tak to na naše cesty nemá význam.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta spotřeba je ale z říše snů a je prokázaný, že rozdíl v paraxi je 3-4 litry navíc. Jako příklad šíleného údaje o spotřebě může sloužit sportovní BMW s elektro kombinací pohonu ( v testu Prima Tv) kde udával výrobce spotřebu pomocného dvouválcového turbomotoru cca 2,4 l/100. A v testu dosáhli 17 L na sto ( uvedeno v Mf Dnes) tedy zde je příkad odtržení od reality ve spotřebě. Tedy výrobcům se nedá v evropě vůbec věřit. Proč taky stejná auta v Americe mají zcela jiné údaje o spotřebě než zde?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lubikSK:.......... Ano vsechno je z vlastni zkusenosti, operadlo a operka hlavy jsou v celku a nejde snimi nijak hybat, stejne tak u dalsich modelu s paketem dynamik Rapid, Citigo, OIII RS

S tim snizenym podvozkem vim na 10000% ze jsou o tech -15mm kratsi pruziny oproti serii, jestli jsou i tlumice, to ti nereknu, ale podle me ani byt nemusi, protoze pro original to neni tak extremni snizeni, aby na to nejak tlumice trpeli, tudiz je mozne ze jsou jen kratsi pruziny, vice ti ale zodpovi, kdyz si zavolas na zakaznickou linku do skodovky, tam by to vedet meli, a za tu cenu si myslim ze to je uz zanedbatelny a tech -15mm moc na nejakym zdolavani silnic moc nepoznas,.. pokud se ale bojis, tak si kup spis paket pro spatne cesty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Modrazem - srovnávej srovnatelné. Jinak se tady ztrapníš. O mně je zde známo, že nejsem zrovna škodovácký fanatik, ovšem to, co zde předvádí někteří majitelé ne-škodovek, začíná smrdět čistou provokací... Tak si začínám říkat, proč zde vlastně trpět i jiné značky aut, když se neumí chovat? Stačí se podívat na některé příspěvky pánů modrazem a wolfspitze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

modrazem: .............. ano Fiesta 1,25 zere min, ale je to o neco mensi obsah motoru a hlavne novejsi motor ;) ....... tu Fabku si mel jednicku nebo dvojku ? jaky motor myslis ? u jednicky 1,4 MPI nebo u dvojky 1,4 16V ?

On si samozřejmě účelově vybírá, protože motor 0.9 turbo škodovka nemá. A proč u Fiesty neporovnává 1.4 ale 1.25?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a ještě je nutní říci jaký to byl výkonově motor u té Fabie, páč v tom byl ohromný rozdíl.

 

44kW nebo 50kW

 

50kW je žrout, je to známé, ale proto že má 2 katalyzátory a 2 sondy, také splňoval vysoké emisní limity. 44kW verze žere o dost méně.

 

a je také potřebné říct, kolik kW měl ten Forďáckej, ale zrovna tenhle vykopávkovej ( ale i tak na 1.4MPI nemá : ) motor od Forda nemá zrovna 2x pověst úspornýho motoru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rypicong:........... jenom doplnim i 44kw verze u FI mela system 2x lambada, 2x kat ;) .... konkretne ho vlastnim ja kod motoru AZF ale jsou i dalsi ;) ..... nicmene nemeni to nic na tom, ze jestli je to ten starej ford tak spotreba tam byla defakto stejna kdyz spocitame vsechno a ta poruchovost tam byla jasne odlisna a hrala do karet skodovce ;) neni nad klasickej podstivej skodovackej motor se zakladenim kamenem uz u 1000 MB ;)

 

   ale kazdy to bude vnimat jinak, ja to vnimam takto ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím nevím,

jestli se skutečně vyplatí čekat. VW Polo má již nyní v nabídce první třívalcový TSI motor a to s obsahem 1.0 a 81kw. Časem jistě takto "optimalizují" i další motory, tudíž je možné je za chvíli čekat i u ostatních značek koncernu. 

 

attachicon.gifBez názvu.png

ta spotreba je teda zajimava :-) nevim proc to tedy zacinaji vyrabet kdyz to zere vic...

Hlavne je zajimava i cena jak je to 1.0 tsi drahy, je to novinka ale stejne, nevim kdo by si to kupoval. O 12 tisic drazsi tam je se stejnym vykonem vybavenejsi 1,2 tsi a jeste to ma psanou mensi spotrebu ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rypicong:........... jenom doplnim i 44kw verze u FI mela system 2x lambada, 2x kat ;) .... konkretne ho vlastnim ja kod motoru AZF ale jsou i dalsi ;) ..... nicmene nemeni to nic na tom, ze jestli je to ten starej ford tak spotreba tam byla defakto stejna kdyz spocitame vsechno a ta poruchovost tam byla jasne odlisna a hrala do karet skodovce ;) neni nad klasickej podstivej skodovackej motor se zakladenim kamenem uz u 1000 MB ;)

 

   ale kazdy to bude vnimat jinak, ja to vnimam takto ;)

já právě myslel, že pouze 50kW verze měla 2 sondy a katy, teď na to koukám a i 44kW verze měla dva typy motorů... Ta co splňovala pouze Euro 2 ale byla o dost úspornější... :) AZE... Já zatím potkal pouze ty :) Co se člověk nedoví po takové době :)

 

Jinak souhlasím, ten Forďáckej motor není nic moc, už byl v prvním Káčku a tam úplně v pohodě jezdil přes 7 litrů - dost ubohý na takový auto. 

Je to jeden z důvodů proč jsem si nikdy nekoupil novou Fiestu, auto je to super, ale nemělo to jedinej kloudnej benzínovej motor, vše zastaralý a 1.6 zbytečný, drahý a žravý... Pak přišel 3 válec - nic pro mě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna včera jsem si na 1.0 TSI vzpomněl, ještě než byly první informace o motorizacích Fabie, tak jsem se klepal aby Fabia tenhle skvost neměla už od začátku místo 1.2 TSI. Dle informací, co jsem tak početl na internetu (vím, není to nic moc), tak Fabia ho určitě dostane, resp. ono to dává rozum. Takže všem čekatelům nezbývá než popřát ať si počkají ten rok dva. Navigace se nedočkají určitě, parkovací kamery možná, adaptivního tempomatu asi ano, ale 1.0 TSI bude určitě, to bude ten poslední kamínek co bude autu chybět k totální odladěnosti :D. Navíc, po nějaké době je u ojetin poměrně běžné, že dřívejší ročníky konkrétní generace nějakého modelu na tom bývají lépe než exempláře vyrobené později. Dost často se v průběhu života modelu začne šetřit, třeba na antikorozní ochraně, plastech, komponentech podvozku a podobně. Nechci z toho narozdíl od "čekatelů" vůbec nic vyvozovat, spíš jenom demonstrovat že na každý jejich šibalský argument se dá vymyslet stejně validní protiargument ;)

 

A ještě ad výlevy pánů modrazem a wolfspitz. Fakt se divím, že je tady někdo trpí. Nedávno jsem jel s Fabií 1.4 MPI 44 kW trasu Hradec Králové - Olomouc za 6.1 a to jsem se rozhodně nijak neomezoval, spíš bych řekl, že jsem tomu slabému motoru dost často na té kopcovité trase šlapal na krk aby to vůbec jelo. Za zhruba stejnou dlouhodobou spotřebu jezdí známý s Fabií II 1.2 TSI. Testoval jsem jak Fiestu tak Corsu a jak motoricky tak spotřebou Fabia vyhrála na celé čáře. Hjundé a Dačiji jsem netestoval, v takové popelnici bych nejezdil ani kdyby byla celá ze zlata...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no a nema 1.0 TSI byt nahradou za 1.0 MPI (HTP) kvuli euro normam ? neco takoveho sem slysel, ale tezko rict ;)

 

Dobry zjisteni :D ........ kazdopadne ja nemam problem,... kdyz chci a jedu lehnou nohu sem schopen jet s prumernou spotrebou realne za 5,2 -5,5 l/100km kdyz jezdim couracky po meste, brzda - plyn ... sem schopnej jezdit realne i za 9,0 l/100 km ;-)  kdyz se chci svizt a jedu pres limity dalku a fakt ji nesetrim, tak je prumerna okolo 7,4 - 8,2 l/100 km pravda, vykon neni, tak nekde to znat bejt musi, aby to trochu upalovalo ;)

 

Co se tyce toho papani, tak znam hodne lidi a prave vic jim zerou prave ty EU2 ale je to asi kus od kusu, ja mam ten dobrej kus ;)

 

ad FIESTA: mame ji tedka v rodine obcas sni jezdim r.v. 2010,.... auticko dobry a az moc pohodlny, ten podvozek tam je nastavenej fakt hodne na komfort, nekdy je to az moc houpavy, ale jinak kdyz sem sni jel dalku, a celkem sem upaloval, ne dalnice ale okresky,.. tak sem mel prumer 4.8 l/100 km ...... coz taky neni spatny ;) ale novy auto, ma to najeto 40 tis.km ;)

 

   jinak serem na to, je to uz OFF TOPIC ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...