Říjen 28, 201410 r Ne, není. S řetězovým předchůdcem nemá nic moc společného. Rozdíl nespočívá jen ve výměně rozvodového pohonu, to jsi na omylu. Máš tady příslušné učební pomůcky, tak si je můžeš najít a prostudovat.
Říjen 28, 201410 r A ten motor TSI je aký? Už má vychytané muchy a pri dobrej údržbe najazdí pár sto tisíc km? Tú benzínovú motorizáciu pri FIII naozaj dobre oklieštili - 95Nm motor do takého ťažkého auta? Veď to sa pri 4 ľudoch ani nepohne... Tak to souhlasím,to auto nemůže jet,ten výkon je sakra malý,fabie je i dost těžký auto,tak snad je to nenapadne vmontit i do combi.
Říjen 28, 201410 r Napadlo ;-) No tak to jsem teda zvědavý jak se bude takovému autíčku pohybovat v provozu,a nedej bože aby se snažilo předjet autobus,zejména v řádném obsazení a nějakým tím nákladem když už je to combi,to asi nevychytali.
Říjen 28, 201410 r do combi by mohli dať tú 1,2MPI čo sa dáva do Rapidu ako základ to by teoreticky malo stačiť na bezproblémové presúvanie z bodu A do bodu B.
Říjen 28, 201410 r chalani, ale nikdo vas nenuti si ten motor kupovat mate na vyber z vice motorizaci viz. benzin ci nafta
Říjen 29, 201410 r Použitý tříválcový diesly budou rizio. Nemám z nich dobrej dojem, ostatně jako o všech tříválcích. To bych nebral ani jako šestý auto do rodiny. Jinak mam na naftovym trivalci najeto necelych 318 tisic kilometru a zatim motorove vse puvodni jen je tam uz treti spojka a vymeneny loziska na predloze Navic to mam chiply na 76kw 263nm takze si nemuzu stezovat jezdi svizne a do peti litru nafty
Říjen 29, 201410 r Tak to gratuluju, já když slyším tříválec tak jen zaběduju co je to za dnešní dobu, vždyť v zahradním traktoru mám dvouválec a tam to ještě chápu. Tedy pro auto, zejména když je skoro 1100 kg těžký a to bez posádky je základ čtyřválec, naštěstí je ještě v nabídce, ale brzy bude hůř. Totiž TSI bude taky tříhrnek a to nebude trvat dlouho.
Říjen 29, 201410 r A proč ne. Pokut bude úspornější, má mít i vyší výkon. 200nm oproti dnešním 175nm mohl by jít i lépe vytáčet. Zvuk naštěstí už není tak hrozdný jako býval a když to nehoníš tak motor neslyšíš. V malejch autech to chápu. Je spíš právě na pováženou, že 1,2Tsi bude výkonem pod tím litrem.
Listopad 1, 201410 r Pořád bych raději čtyřválec 1.2 než menší objem, o válec míň a papírově vyšší hodnoty. Každopádně těch 200Nm bude ve velmi omezenemém rozsahu otáček a s tím, jak jde motor vytáčet to nemá co dělat. Bohužel doba a regulace si to žádají. Uvidiím, snad 1.2TSI přetrvá aspoň ten rok či dva, než budeme měnit auto ženě. Pokud bych měl na výběr pouze třívalec, byl by to diskvalifikační parametr a museli bychom se kouknout po jiném autě i za cenu, že to bude třeba vyšší třída a dažší...
Listopad 2, 201410 r Nová Fabia hlavně kombi vážně moc pěkná. I ceny jsou v pohodě a určitě jich bude dost na cestách. Jen moc smysl nedává výbava ambition.
Listopad 2, 201410 r mne sa viac páči HB ako kombi, a bol som presvedčeny ze to bude moje dalšie auto... no nestalo sa tak
Listopad 2, 201410 r Vyhoda tricalce je v nizsim vnitrnim treni treba i bmw uz ma 1.5 turbo trivalcovou Navic by ses divil jak dobre mi to s trihrnkem jede 263 nm je u fabie znat Upraveno Listopad 2, 201410 r od kortyzon
Listopad 2, 201410 r Podívejte se na poslední testy nových aut s oškubaným objemem motoru.Žádný výrobce se ani náhodou nepřibližuje v reálu jím udávané papírové spotřebě a realita je taková že v provoz tyto pidi obsahy žerou i o 4 litry více. Je to podvod na zákazníka a divím se že na to lidi přistupujou. Já to mám již rozhodnutý a v mém přímadě do bude osmiválec 4,7 L benzín. A budu mít klid na léta létoucí.
Listopad 3, 201410 r Vyhoda tricalce je v nizsim vnitrnim treni treba i bmw uz ma 1.5 turbo trivalcovou Navic by ses divil jak dobre mi to s trihrnkem jede 263 nm je u fabie znat ale nebavme sa o chipnutých údajoch, inak prvá generácia 1.4 TDI, nebol velmi podareny motor, preto sa aj velmi kratko vyrábal, teraz prichádza nova generácia s fabiou III, verim, že ten už bude OK Upraveno Listopad 3, 201410 r od v.m@rek
Listopad 3, 201410 r Je videt ze si s tim v zivote nejel. Kdyz chces seriovy udaje tak 59kw 195nm a stejne tim smazes vetsinu benzinovych motoru co v ty dobe fabie mela. Ano existovaly slabsi verze 51 a 55kw ale taky silnejsi 66kw. A ze se vyrabel kratce? Predstaven v polu v roce 1999 a ve dvojkovy fabii vydrzel do faceliftu v roce 2010. Nejdriv si o tom neco zjisti nez zacnes vypoustet bludy z pusy. Je to sice trakturek hlucnej a vibruje a diky osizeny izolaci jeste hur ve fabii 2 a roomsteru ale stejne kam se na ten motor hrabe 1.2 tsi. Spotrebou ani spolehlivosti nema sanci. A v pruznym zrychleni to bude dalsi debakl. Upraveno Listopad 3, 201410 r od kortyzon
Listopad 3, 201410 r práveže som natom išjel... nie ako vodic, to je pravda, maju to auto v rodine.... ale prepač nechcel som sa ta dotknut, iste to zotre vsetko...
Listopad 3, 201410 r ..skoda ze nedelaj nejaky atmosfericky 4valec, neco jak 1.4 63kW.. skoda skoda preskoda... tim pro me F III asi nebude a zustanu u sve F II ... Upraveno Listopad 3, 201410 r od JirkaBrno
Listopad 3, 201410 r oblibil jsem si jako palivo LPG.. nechce se mi davat 35kč za benzin když mužu davat 16 za plyn..HTP mame jedno doma a netoužim po tom vlastnit auto s tímto motorem.. no a TSI bude chtit tak rok, dva počkat něž se kvalita nových Tsi ukáže... a i tak je prestavba těchto motorů zatím v plenkách,.,, Upraveno Listopad 3, 201410 r od JirkaBrno
Listopad 3, 201410 r jasne, takže, hlavne koli LPG, ja som bol velkým zastancom turba, ale teraz som presedlal na atmosfericky dvojliter a zmenil som názor
Listopad 4, 201410 r Včera se ke mě dostala info, že např. v Porsche České Budějovice dostanou do konce roku JEN 4 AUTA = 2 na salon + 2 předváděčky. První auta do prodeje budou až během ledna... Známý shání auto a potřebuje jej rychle - Rapida nechce, měl zájem o Fabii - ale F II combi už nejsou, hatch se ještě sehnat dá. Prodejce prý docela skuhral, že zájem o fabie je velký, ale teď vpodstatě žádný nejsou
Listopad 4, 201410 r no a TSI bude chtit tak rok, dva počkat něž se kvalita nových Tsi ukáže... Tyhle motory už jezdí v OIII, takže jsou nějaký ten rok už v provozu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.