Srpen 7, 201510 r Ja mam tedy 7° DSG a kdyz dojizdim ke krizovatce tek tedy ani nepostrehnu ze dsg podrazuje. Je to naprosto plynuly bez jedineho zaskubu, jen vidim na maxiku jak klesaji cisla. Jinak bych to ani nepoznal. Je to tedy nove auto, tak mne zajima jestli to tak zustane nebo se to zhorsi.
Srpen 11, 201510 r Nevím proč si kupujete automat,když chcete kvedlat pákou...za jízdy na to nešahejte a při delším stání dejte P a ruční brzdu.Pokud parkujete v kopci,vždy první ruční brzdu a pak P aby se motor nepověsil na převodovku a nezatěžoval tak setrvák.
Leden 28, 20169 r Ještě k té jízdě z kopce na N. Nevím,zda to platí i pro DSG , ale podle tohoto doporučení by se z kopce na N jezdit nemělo.: "N-používáme když stojíme např. na semaforech nebo můžeme vyřadit když budeme zastavovat. Nikdy nepoužíváme při jízdě z kopce ,abychom ušetřili.Tady může nastat problém, že se rozlomí koše v převodovce. Je to tím, že koše jsou převážně z hliníku a když z kopce vyřadíte , otáčky motoru a převodovky jsou rozdílné. Ve chvíli, kdy zařadíte se otáčky pod velkým tlakem začnou synchronizovat a hrozí velké namáhání právě na unašecí koše uvnitř převodovky. Nevyřazujte, neušetříte ! Zdroj: http://ecupower.cz/index.php/technika/31-mate-v-aute-automat-bude-vas-to-zajimat bod6 " Osobně z dlouhého kopce také vyřadím,ale po přečtení tohoto se mi už moc nechce..
Leden 28, 20169 r Jak už se rozjedu, tak na páku už nesahám, ale můžeš. Toto není převodovka s měničem jak u tiptronicu
Leden 28, 20169 r Tezko rict jestli se tim neco nici nebo ne, ale automat je od toho aby se dalo na zacatku jizdy D a na konci P. Pokud chci mezitim kvedlat pakou a kecat automatu do prace, tak jsem si rovnou mohl vzit manual. A vyrazovat z kopce je temer vzdy hloupost i u manualu. Spotreba se tim temer nikdy nesnizi, prave naopak. Samozrejme existuji specificke useky, kde to tak nemusi byt. Upraveno Leden 28, 20169 r od mike_k
Únor 9, 20169 r Dělám to už asi u pátého DSG co mám a nikdy jsem neměl problémy. Na křižovatce také dávám N,hlavnmě kvůli setrváku,nedostává tak zabrat
Únor 10, 20169 r Jj na křižovatce nebo když dloooouho stojím dám taky N ale proč vyřazovat z kopce?Proč na tu páku vubec šahat?kdo chce kvedlat at si koupí manual...
Únor 10, 20169 r Pri stani na miste snad neni mezi N a D vubec zadny rozdil. Vzdyt DSG je jen lepsi robotizovany manual. Proc by to melo mit vliv na setrvacnik? Nepletete si to s klasickym automatem? Upraveno Únor 10, 20169 r od mike_k
Duben 18, 20169 r Preposlielam moju komunikaciu s panom I.SIxtom: Momentalne mam na vas jednu otazku. Moj superb je vybavenehy 6 stupnovou prevodovkou DSG.Moja otazka je ci mozem na krizovatke na semoafore vyradovat porevodovku do polohy N. Lebo som nasiel kopu clankov a odporucani kde odporucaju nechat zaradene D a stat na brzde, pretoze v pripadezaradeneho N a nastartovaneho motora moze viac opotrebovavat prevodovku. Neviem teda kde je pravda. A kedze ste najvecsi odbornik ohladne tychto (a inych) prevodoviek chcem sa na to spytat vas ako sa mamk svojej DSG spravat a co je lepsie a co horsie.Velmi pekne vam dakujem Odpoved: Nevyřazovat do N. Hlavně měnit olej po 60 000km a filtr a nikdy nepoužívat olej FEBI.I.S Upraveno Duben 18, 20169 r od boriso11
Květen 11, 20169 r Ahoj, mám ted v Superbu(125kw 4x4 dsg fl najeto 25tis km) svůj první automat a překvapilo mě chování na volnoběh. Při stání na brzdě auto relativně dost vibruje, citelněji víc, než naše OctaviaII 2.0tdi cr manual a ještě jsem nedávno jel Octavii III 1.6 tdi dsg a zde nebyly na volnoběh téměř žádné vibrace. Také je zde velký rozdíl, když např. stojím na brzdě a dám N nebo P, tak se motor citelněji uklidní a zmírní se vibrace. Je toto normální, že se dost mění projev motoru v závisloti na zařazeném režimu? U octavie s dsg jsem nic takového nespozoroval, ale zde byla 7st dsg. Díky moc za rady.
Květen 11, 20169 r To je celkem divne, se stejnym autem jsem trochu jezdil a nic takoveho se tam nedelo. A nedava to moc smysl, motor pri P ci N ma delat uplne totez jako pri D a stani na brzde.
Květen 11, 20169 r Je to zvlaštní! Ale prostě vibrace jsou nejsilnejší na D nebo R. Jakoby byly spojky porad trochu sepnute! Ale motor nijak neškube autem.
Květen 11, 20169 r Jo, tak to vypada. Nejspis je tam opravdu neco blbe. Jakoby prevodovka nedetekovala, ze je seslapnuta brzda a neodpojila ty spojky.
Květen 12, 20169 r Ještě k té jízdě z kopce na N. Nevím,zda to platí i pro DSG , ale podle tohoto doporučení by se z kopce na N jezdit nemělo.: "N-používáme když stojíme např. na semaforech nebo můžeme vyřadit když budeme zastavovat. Nikdy nepoužíváme při jízdě z kopce ,abychom ušetřili.Tady může nastat problém, že se rozlomí koše v převodovce. Je to tím, že koše jsou převážně z hliníku a když z kopce vyřadíte , otáčky motoru a převodovky jsou rozdílné. Ve chvíli, kdy zařadíte se otáčky pod velkým tlakem začnou synchronizovat a hrozí velké namáhání právě na unašecí koše uvnitř převodovky. Nevyřazujte, neušetříte ! Zdroj: http://ecupower.cz/index.php/technika/31-mate-v-aute-automat-bude-vas-to-zajimat bod6 " Osobně z dlouhého kopce také vyřadím,ale po přečtení tohoto se mi už moc nechce.. Ale výše uvedený text se netýká DSG !!! V DSG žádné koše nejsou !!! Tohle se týká normálního měničového automatu kde se vyřazování zásadně zakazuje !!! U dsg se vyřazovat může a nehrozí žádné nebezpečí poškození . Upraveno Květen 12, 20169 r od 16TDI81
Květen 12, 20169 r Mohu potvrdit, že při zařazeném D, R, S a stání na brzdě jsou cítit mírně větší vibrace, než při N nebo P. Při řazení na místě je cítit slabé cuknutí, dle servisu je vše v naprostém pořádku.
Květen 12, 20169 r Tak toho taky bojim, až mi v servisu řeknou, že je vše v pořádku. Proto se právě ptám, na Vaše zkušenosti. Ale už jsem nekolikrát četl, že by neměl být rozdíl v projevu mezi zařazeným režimem.
Květen 12, 20169 r U me taky pri zarazenem D a stani na brzde je citit z motoru neklid a jakoby pripravenost vyjet, za problem to nepovazuju. Na semaforech striktne vyrazuju na N, jsem tak nauceny z manualu a nijak mne to neotravuje.
Květen 12, 20169 r To teda fakt normalni neni, jel jsem uz z bezpoctem DSG vcetne naprosto totozneho auta jako ma tazatel a pri stani na krizovatce na D to nedelalo zhola nic a nebyl vubec zadny rozdil oproti Nku. Muset radit s automatem na kazde krizovatce N prece neni normalni stav.
Květen 12, 20169 r To ale není tak, že by se to auto třáslo jak drahej pes. Pokud se na to soustředíš, tak je mezi D a N rozdíl, ale neřekl bych, že si toho bez upozornění všimneš. Nicméně smysl mi to nedává. Pokud není ani jedna spojka alespoň minimálně sepnutá, není mezi motorem a převodovkou přece žádné spojení. Dokáže někdo vysvětlit, co to teda může způsobovat?
Květen 12, 20169 r nepatrná změna motoru mezi D a N, to mám také, nepovažuji to za problém.Na N je malinko hladší volnoběh. Myslím, že běžný člověk to skoro ani nepostřehne. Na N ani na D (při stání na brzdě) spojky v záběru nejsou, jen v režimu D je přeřazená jednička+dvojka nic víc. Však pokud stojím na semaforu, mám D a pustím brzdu, tak je tam nějaká ta desetinka něž auto zase samo zabere, to samé když člověk zajíždí např do garáže na centimetry, tak si musí pomáhat ručkou, protože je tam malá prodleva a auto se pak hned rozjede... To samé je u R, také je tam prodleva mezi uvolněním brzdy a záběrem spojek a to jak u 2.0 TDi, tak i u 3.6ky :-D Takže verdikt: spojky při stání na semaforu určitě v režimu D netrpí, co trpí je noha co ten pedál musí držet... Když očekávám delší stání tak dávám P, jinak mám stále D/S .... Upraveno Květen 12, 20169 r od prassat
Květen 12, 20169 r Nemá smysl tápat. Nech to napíchnout a uvidí se zda tam bude chyba. Může to být třeba vadný brzdový spínač a dalších 50 věcí...
Květen 12, 20169 r Já nemyslím nepatrnou změnu. Když se u Octavie 7DSG soustředím na změnu, tak ji také poznám(trochu rozdilny zvuk), ale musí se na to člověk opravdu soustředit. U Superbu bohužel pociťuju vyšší vibrace a je to opravdu znát i ve volantu změna režimu, dokonce se i mírně hnou otáčky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.