bicista Vloženo 7. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2015 Ja mam tedy 7° DSG a kdyz dojizdim ke krizovatce tek tedy ani nepostrehnu ze dsg podrazuje. Je to naprosto plynuly bez jedineho zaskubu, jen vidim na maxiku jak klesaji cisla. Jinak bych to ani nepoznal. Je to tedy nove auto, tak mne zajima jestli to tak zustane nebo se to zhorsi. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 7. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2015 mám to stejně jak bicista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 7. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2015 Mám 6° , 117000km a taky to nepociťuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tampere Vloženo 11. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2015 Nevím proč si kupujete automat,když chcete kvedlat pákou...za jízdy na to nešahejte a při delším stání dejte P a ruční brzdu.Pokud parkujete v kopci,vždy první ruční brzdu a pak P aby se motor nepověsil na převodovku a nezatěžoval tak setrvák. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pawe Vloženo 28. leden 2016 Sdílet Vloženo 28. leden 2016 Ještě k té jízdě z kopce na N. Nevím,zda to platí i pro DSG , ale podle tohoto doporučení by se z kopce na N jezdit nemělo.: "N-používáme když stojíme např. na semaforech nebo můžeme vyřadit když budeme zastavovat. Nikdy nepoužíváme při jízdě z kopce ,abychom ušetřili.Tady může nastat problém, že se rozlomí koše v převodovce. Je to tím, že koše jsou převážně z hliníku a když z kopce vyřadíte , otáčky motoru a převodovky jsou rozdílné. Ve chvíli, kdy zařadíte se otáčky pod velkým tlakem začnou synchronizovat a hrozí velké namáhání právě na unašecí koše uvnitř převodovky. Nevyřazujte, neušetříte ! Zdroj: http://ecupower.cz/index.php/technika/31-mate-v-aute-automat-bude-vas-to-zajimat bod6 " Osobně z dlouhého kopce také vyřadím,ale po přečtení tohoto se mi už moc nechce.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 28. leden 2016 Sdílet Vloženo 28. leden 2016 Jak už se rozjedu, tak na páku už nesahám, ale můžeš. Toto není převodovka s měničem jak u tiptronicu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 28. leden 2016 Sdílet Vloženo 28. leden 2016 (editace) Tezko rict jestli se tim neco nici nebo ne, ale automat je od toho aby se dalo na zacatku jizdy D a na konci P. Pokud chci mezitim kvedlat pakou a kecat automatu do prace, tak jsem si rovnou mohl vzit manual. A vyrazovat z kopce je temer vzdy hloupost i u manualu. Spotreba se tim temer nikdy nesnizi, prave naopak. Samozrejme existuji specificke useky, kde to tak nemusi byt. Editováno: 28. leden 2016, autor: mike_k 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tampere Vloženo 9. Únor 2016 Sdílet Vloženo 9. Únor 2016 Vyřazovat z kopce...CO TO JE?a ještě u automatu..pánové vzpamatujte se 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 9. Únor 2016 Sdílet Vloženo 9. Únor 2016 Dělám to už asi u pátého DSG co mám a nikdy jsem neměl problémy. Na křižovatce také dávám N,hlavnmě kvůli setrváku,nedostává tak zabrat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tampere Vloženo 10. Únor 2016 Sdílet Vloženo 10. Únor 2016 Jj na křižovatce nebo když dloooouho stojím dám taky N ale proč vyřazovat z kopce?Proč na tu páku vubec šahat?kdo chce kvedlat at si koupí manual... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 10. Únor 2016 Sdílet Vloženo 10. Únor 2016 (editace) Pri stani na miste snad neni mezi N a D vubec zadny rozdil. Vzdyt DSG je jen lepsi robotizovany manual. Proc by to melo mit vliv na setrvacnik? Nepletete si to s klasickym automatem? Editováno: 10. Únor 2016, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boriso11 Vloženo 18. Duben 2016 Sdílet Vloženo 18. Duben 2016 (editace) Preposlielam moju komunikaciu s panom I.SIxtom: Momentalne mam na vas jednu otazku. Moj superb je vybavenehy 6 stupnovou prevodovkou DSG.Moja otazka je ci mozem na krizovatke na semoafore vyradovat porevodovku do polohy N. Lebo som nasiel kopu clankov a odporucani kde odporucaju nechat zaradene D a stat na brzde, pretoze v pripadezaradeneho N a nastartovaneho motora moze viac opotrebovavat prevodovku. Neviem teda kde je pravda. A kedze ste najvecsi odbornik ohladne tychto (a inych) prevodoviek chcem sa na to spytat vas ako sa mamk svojej DSG spravat a co je lepsie a co horsie.Velmi pekne vam dakujem Odpoved: Nevyřazovat do N. Hlavně měnit olej po 60 000km a filtr a nikdy nepoužívat olej FEBI.I.S Editováno: 18. Duben 2016, autor: boriso11 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skompa Vloženo 11. Květen 2016 Sdílet Vloženo 11. Květen 2016 Ahoj, mám ted v Superbu(125kw 4x4 dsg fl najeto 25tis km) svůj první automat a překvapilo mě chování na volnoběh. Při stání na brzdě auto relativně dost vibruje, citelněji víc, než naše OctaviaII 2.0tdi cr manual a ještě jsem nedávno jel Octavii III 1.6 tdi dsg a zde nebyly na volnoběh téměř žádné vibrace. Také je zde velký rozdíl, když např. stojím na brzdě a dám N nebo P, tak se motor citelněji uklidní a zmírní se vibrace. Je toto normální, že se dost mění projev motoru v závisloti na zařazeném režimu? U octavie s dsg jsem nic takového nespozoroval, ale zde byla 7st dsg. Díky moc za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 11. Květen 2016 Sdílet Vloženo 11. Květen 2016 To je celkem divne, se stejnym autem jsem trochu jezdil a nic takoveho se tam nedelo. A nedava to moc smysl, motor pri P ci N ma delat uplne totez jako pri D a stani na brzde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skompa Vloženo 11. Květen 2016 Sdílet Vloženo 11. Květen 2016 Je to zvlaštní! Ale prostě vibrace jsou nejsilnejší na D nebo R. Jakoby byly spojky porad trochu sepnute! Ale motor nijak neškube autem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 11. Květen 2016 Sdílet Vloženo 11. Květen 2016 Jo, tak to vypada. Nejspis je tam opravdu neco blbe. Jakoby prevodovka nedetekovala, ze je seslapnuta brzda a neodpojila ty spojky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
16TDI81 Vloženo 12. Květen 2016 Sdílet Vloženo 12. Květen 2016 (editace) Ještě k té jízdě z kopce na N. Nevím,zda to platí i pro DSG , ale podle tohoto doporučení by se z kopce na N jezdit nemělo.: "N-používáme když stojíme např. na semaforech nebo můžeme vyřadit když budeme zastavovat. Nikdy nepoužíváme při jízdě z kopce ,abychom ušetřili.Tady může nastat problém, že se rozlomí koše v převodovce. Je to tím, že koše jsou převážně z hliníku a když z kopce vyřadíte , otáčky motoru a převodovky jsou rozdílné. Ve chvíli, kdy zařadíte se otáčky pod velkým tlakem začnou synchronizovat a hrozí velké namáhání právě na unašecí koše uvnitř převodovky. Nevyřazujte, neušetříte ! Zdroj: http://ecupower.cz/index.php/technika/31-mate-v-aute-automat-bude-vas-to-zajimat bod6 " Osobně z dlouhého kopce také vyřadím,ale po přečtení tohoto se mi už moc nechce.. Ale výše uvedený text se netýká DSG !!! V DSG žádné koše nejsou !!! Tohle se týká normálního měničového automatu kde se vyřazování zásadně zakazuje !!! U dsg se vyřazovat může a nehrozí žádné nebezpečí poškození . Editováno: 12. Květen 2016, autor: 16TDI81 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 12. Květen 2016 Sdílet Vloženo 12. Květen 2016 Mohu potvrdit, že při zařazeném D, R, S a stání na brzdě jsou cítit mírně větší vibrace, než při N nebo P. Při řazení na místě je cítit slabé cuknutí, dle servisu je vše v naprostém pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skompa Vloženo 12. Květen 2016 Sdílet Vloženo 12. Květen 2016 Tak toho taky bojim, až mi v servisu řeknou, že je vše v pořádku. Proto se právě ptám, na Vaše zkušenosti. Ale už jsem nekolikrát četl, že by neměl být rozdíl v projevu mezi zařazeným režimem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 12. Květen 2016 Sdílet Vloženo 12. Květen 2016 U me taky pri zarazenem D a stani na brzde je citit z motoru neklid a jakoby pripravenost vyjet, za problem to nepovazuju. Na semaforech striktne vyrazuju na N, jsem tak nauceny z manualu a nijak mne to neotravuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 12. Květen 2016 Sdílet Vloženo 12. Květen 2016 To teda fakt normalni neni, jel jsem uz z bezpoctem DSG vcetne naprosto totozneho auta jako ma tazatel a pri stani na krizovatce na D to nedelalo zhola nic a nebyl vubec zadny rozdil oproti Nku. Muset radit s automatem na kazde krizovatce N prece neni normalni stav. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 12. Květen 2016 Sdílet Vloženo 12. Květen 2016 To ale není tak, že by se to auto třáslo jak drahej pes. Pokud se na to soustředíš, tak je mezi D a N rozdíl, ale neřekl bych, že si toho bez upozornění všimneš. Nicméně smysl mi to nedává. Pokud není ani jedna spojka alespoň minimálně sepnutá, není mezi motorem a převodovkou přece žádné spojení. Dokáže někdo vysvětlit, co to teda může způsobovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 12. Květen 2016 Sdílet Vloženo 12. Květen 2016 (editace) nepatrná změna motoru mezi D a N, to mám také, nepovažuji to za problém.Na N je malinko hladší volnoběh. Myslím, že běžný člověk to skoro ani nepostřehne. Na N ani na D (při stání na brzdě) spojky v záběru nejsou, jen v režimu D je přeřazená jednička+dvojka nic víc. Však pokud stojím na semaforu, mám D a pustím brzdu, tak je tam nějaká ta desetinka něž auto zase samo zabere, to samé když člověk zajíždí např do garáže na centimetry, tak si musí pomáhat ručkou, protože je tam malá prodleva a auto se pak hned rozjede... To samé je u R, také je tam prodleva mezi uvolněním brzdy a záběrem spojek a to jak u 2.0 TDi, tak i u 3.6ky :-D Takže verdikt: spojky při stání na semaforu určitě v režimu D netrpí, co trpí je noha co ten pedál musí držet... Když očekávám delší stání tak dávám P, jinak mám stále D/S .... Editováno: 12. Květen 2016, autor: prassat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
16TDI81 Vloženo 12. Květen 2016 Sdílet Vloženo 12. Květen 2016 Nemá smysl tápat. Nech to napíchnout a uvidí se zda tam bude chyba. Může to být třeba vadný brzdový spínač a dalších 50 věcí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skompa Vloženo 12. Květen 2016 Sdílet Vloženo 12. Květen 2016 Já nemyslím nepatrnou změnu. Když se u Octavie 7DSG soustředím na změnu, tak ji také poznám(trochu rozdilny zvuk), ale musí se na to člověk opravdu soustředit. U Superbu bohužel pociťuju vyšší vibrace a je to opravdu znát i ve volantu změna režimu, dokonce se i mírně hnou otáčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.