Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 8 měsíců později...
  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Dobré ráno. Mám 1,2TSI 66kw, najeto 56tkm. Dnes ráno při cestě do práce mi zahlásilo zkontrolujte hladinu oleje. Auto jsem nechal odstát na hladina je mezi minimem a polovinou, takže dostatečná. Proč to zahlásilo?? Nějaké nápady?

Vloženo

@czab prostě dolej půl litru a zbytečně nad tím nešpekuluj..jestliže máš hladinu, jak sám píšeš cca na polovině mezi minimem a polovinou, tak cca mezi touto hladinou se začíná hláška objevovat..ona se objevuje trochu s předstihem, nikdy nezačne hlásit, až když budeš mít na měrce minimum..

  • o 4 týdny později...
Vloženo (editace)

Ahoj, 

 

Mám F3 1.2 TSI 81kW a mám dotaz ohledně startování motoru. V určitých situacích, za určitých teplot, má motor po studeném startu takovej divnej / hrubej zvuk, otáčky vyletí cca na 1.300 otáček, ale po cca 30 sekundách spadnou hezky zpátky a motor už přede hezky jak má. Zkoušel jsem se i po takovém studeném startu rozjet a ten zvuk byl hrozný, jako bych měl děravej výfuk nebo tak něco. Je to v pořádku? A je dobré se hned po studeném startu dokud ještě nespadnou otáčky rozjet nebo počkat? 

 

Díky za odpověď 

Editováno: , autor: Blazin95
Vloženo

A proč bys nesměl? Akorát ti to může trochu pocukávat. Jinak nic. S různými motory TSI jezdím prakticky denně od roku 2010, u některých se toto projevuje víc, u některých méně, nicméně nikdy mě tento cyklus v tomto smyslu v ničem neomezoval.

Vloženo

Čaute chlapi,

 

Mám otázku. Menil už niekto chladiacu kvapalinu v tomto motore svojpomocne ? Motor má 2 okruhy a podľa DP je potrebné na naplnenie použiť pdtlakové zariadenie VAS. Pri staršom TSI rady EA111 sa uvádza aj možnosť naliať kvapalinu a nasledne systém natlakovať na 1,5 baru. 

 

Predpokladám, že je to kvôli odstráneniu vzduchu z chladiaceho okruhu turba. 

 

Tak ma zaujíma, či je to naozaj nutné, alebo zas DP preháňa. 

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Ahoj, koupil jsem 1.2 TSI 66 kW a zajímá mě, jak to je s rozvodama..už má 172 tis najeto, tak bych měl asi měnit co? Nebo jaký je interval? A co ta pumpa k tomu? Prodává se samotná, ale i se skříní termostatu...řešil už někdo?

Vloženo

@pjdefort Zdravím. Snad to někomu nebude vadit, nedával jsem to zde já, takže použiji dokument jiného. Na poslední straně je psáno, že není předepsán žádný výměnný interval na rozvodový řemen, jen 1. kontrola po 240 000 km a další vždy po 30 000 km. Vím, je to bláhové a zvláštní a každý bude tvrdit, že by měnil daleko dřív, já jen zde dávám prostřednictvím dokumentu od někoho, co tvrdí výrobce. O pumpě a dalších věcech nevím, snad něco tam najdeš také, anebo v jiných dokumentech, zde dostupných. Anebo se ti ozve nějaký větší znalec, já spíše zkušenosti sbírám a hledám.

Tovární údaje - Skoda Fabia III 1.2TSI 81kW - utahovací momenty, druhy žárovek, výměnné lhůty.pdf

Vloženo

Oficiálně není žádný výměnný interval ani na vodní pumpu. V obou případech je to tedy závislé na aktuálním technickém stavu příslušných dílů a zkušenostech mechaniků, či dalších uživatelů tohoto motoru.

Vloženo

@pjdefort  Hezký dokument,

nebyl by i pro 66Kw czjc?

Jinak me to taky zaujalo.

240  000 km  je uplne mimo realitu.

Sundat kryt a kouknout se na nej.

Spis tak 6 let max a pak ven.

A co palivovy filtr  taky dozvotni?

Vodni pumpa by mela smysl pokud je soucasti rozvodu jako napr u 16V ,ale je li soucasti rozvodu nevim.

Chtel jsem si vymenit olej v prevodovce ale zduvodu ceny me to preslo...

 

Vloženo

myslím, že pro 66kW to bude stejné, tedy kromě toho, co souvisí s výkonem..jinak palivový filtr byl samostatně jen krátce po výrobě, ted z hlavy nevím přesně a od určité doby už není palivový filtr samostatně, ale je součástí palivového čerpadla..a ani ten ještě samostatný nemá žádný interval na výměnu..

Vloženo

@zwan však, jak jsem psal..musí být samostatně i pro benzin F3..brácha má první F3 z podzimu 2014,což je MR2015 a má ještě samostatný, ale myslím, že hned od dalšího MR2016 už byl součástí palivového čerpadla..

Vloženo

Ve světě Motorů byl někdy minulý rok článek o O III s motorem 1,2 TSI CJZB - 77 kW, najeto 351 000 a rozvody původní. Záleží na úhlu pohledu, pokud člověk hodně jezdí, odpory v motoru jsou obecně menší (malý počet studených startů) a řemen vydrží déle. Stačí se podívat pod kryt a pravidelně kontrolovat. Klidně bych ho nechal vyměnit jen pro jistotu, 170 000 km je už docela dost.

  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Mám najeto 65 tisíc a začala mi po trochách unikat chladící kapalina přes čerpadlo. Jsem jediný kdo má tento problém? Budu to muset řešit, zajímalo by mě, kolik tak stojí výměna v autorizáku. Moc se mi tam nechce, nejradši bych to dal jednomu garážistovi, ale když jsem se díval do DP, jak je potřeba předepnout hnací řemen toho čerpadla a sesynchronizovat jej s válci nebo co.. radši bych to dal někomu kdo by k tomu měl mít to správné nářadí.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...