Publikováno Říjen 29, 201410 r Ahoj, potřeboval bych poradit s Fabii I 1.4 MPI 50 kW 2001 Po bouračce co se vše opravilo, natočil se motor a rozsvítila se kontrolka "motoru" Vag hlásil jednu sondu, přerušenej okruh vyhřívání (multimetrem naměřenej nekonečnej odpor) a druhou sondu že je nefunkční. Auto jezdilo v pohodě bez problému akorát kontrolka svítila, tak se objednaly sondy nový od Bosche. Jedna tam sedla v pohodě i na konektor, u druhý byl konektor, kterej se musel přendat na auto ( to jsem vyřešil zbroušením konektoru na nový sondě na tvar origo konektoru na autě). Po nastartovaná kontrolka svítila tak sem vymazal vagem chyby a pohoda, jel jsem project a ejhle. Otáčky motoru na volnoběh lítaj sem tam stříli do vejfuku jako by šel motor na 3 válce, když sem přijižděl autem k dílně (máme jí na kopci) tak pod kopcem ztratila výkon, jak kdyby tam netek benzín musel sem zastavit sešlápnout spojku posbírat a rozvášník koně, abych to vyjel. Chvíli jede chvíli ne . . . Nenapadá vás co by to mohlo betj ? K autu se dostanu snad o víkendu.
Listopad 2, 201410 r Zkus tu lamdu kde jsi si "hrál" s konektorem odpojit... Pokud vím jestli to byla sonda za kat. Tak k tomu bývá pribaleny právě i jiný konektor....
Listopad 2, 201410 r Autor Napíchnul jsem to a chyba byla na první lambdě konektor sem upravoval na druhý :-) takže nejspíš kabel od konektoru k jednotce. Byl sem to project a auto jede do 2500 pak nic když se ubere a přidá tak se zase rozjede, že by do toho takhle moc kecala sonda ? Klapku sem vyčistil a udělal základní nastavení potenciometr klapky se zdá betj dobrej podle vagu a ŘJ ví i o volnoběhu akceleraci a deceleraci.
Listopad 2, 201410 r kdyby do toho nekecala tak by tam nemusela ani bejt ..... samozrejme ze keca,... prvni lambda je ridici, talkze na ni se odvyji defakto vsechno druha, nebo-li za KATem je monitorovaci, kde hlida ucinnost prvni lambdy a pak ucinost KATu tudiz ta volnobeh a chovani motoru ovlivnovat nebude,... bude ovlivnovat jenom tim ze se ti rozsviti kontrolka motoru kdyz by ti kontrolka blikala dochazelo by k tomu ze KAT jde do hajzlu a je potreba co nejrychleji vypnout motor Tudiz ano prvni lambda do toho keca a celkem dost Mas jeste tu strarou prvni lambdu ? co ji tam zkusit namontovat aby bylo videt co a jak
Listopad 3, 201410 r Autor JJ starou jsem schoval, kouknu na odpor topnýho okruhu myslim si, že to taky hlásilo chybu, takže budou asi káble uvidim až se k autu zase dostanu. Každopádně díky za vysvětletní funkce sond Upraveno Listopad 3, 201410 r od M4rt4s
Listopad 4, 201410 r zkus ji prohodit a uvidis a uvidis,... pristup tam je a vysroubovat ji neni nic tezkyho co hodne keca do chodu motoru je i cidlo teploty co je v domecku termostatu, to je OK ? ..... s tim vysvetlenim si to myslel jak ? jako ze si to vedel nebo nevedel ? ... nejak nevim jak si to mam prebrat
Listopad 4, 201410 r Autor Čidlo sem koukal, že ukazuje teplotu stejnou jak v ŘJ přístrojokvy tak v motoru, A myslim si, že bude v pohodě, ještě teda kouknu na odpor . Ohledně vysvětlení jsem něco věděl a něco né takže to bylo pozivní poděkování bez postraních úmyslů
Listopad 4, 201410 r koukni na cidlo a uvidis,... pak bych zkusil vymenit tu lambdu, je proste zajimavy ze das novou a dela to bordel, neprisava ti to nekde falesnej vzduch ci neco, co to je za znacku lambdy ? normalne origo ci Bosh ? OK, ja prave nevedel jestli to nahodou uz davno nevis
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.