Publikováno Listopad 3, 201410 r Viete poradit co odislo? Teplota ukazuje 90°C - snimac teploty by mal byt OK, termostat skontrolovany, odskusany, je v poriadku. Chladic sa zohrieva len vymenou tepla, hore teply, dolu studeny, takisto aj hadice - horna tepla, spodna studena, voda v nadrzke studena, vodna pumpa bola menena cca pred 10-mi mesiacmi len koly netesnosti na spojoch, inak bola funkcna. Ventilator na chladici sa nespusta, kedze chladic zohriaty nie je. Motor sa neprehrieva (aspon podla rucicky na budikoch - po zohriati stale drzi na 90°C) ani po prejdeni 100km. Typujem spravne ze to bude vodna pumpa, ked sa nespusti obeh chladiacej kvapaliny? Ako sa da skontrolovat jej cinnost bez toho aby sa musela demontovat? Fabia I, 1,4 MPi, 44kW, r.v. 2001, Dik za typy, rady
Listopad 4, 201410 r tak top asi nijak nezkontrolujes, nez ze ji musis vyndat nicmene muze to byt treba i ucpany chladic,.. a proto to nechce treba poustet,.. kazdopadne je to zajimavy
Listopad 4, 201410 r Autor Chladic ma ani nenapadol, bol meneny asi pred rokom, odvtedy bol sice unik oleja do vody, ale hadam ked menil tesnenie pod hlavou, vyplachol okruh od sajrajtu. Hodim do servisu, uvidim co tam na to, dik
Listopad 4, 201410 r Autor Kúri, ale slabsie. Neprehrieva, drzi stabilne 90'C ...aspoň tak ukazuje. Skúšali sme to v servise, tam sa okruh zopol, doma prejdem 100km a chladič dopolovice studený. Trochu pobeham, povytacam ho a uvidím ako to pojde.
Listopad 4, 201410 r Nějak nerozumím tomu, kde je problém. Myslím, že chlazení funguje tak jak má. Když je teplá horní hadice a polovina chladiče, tak se termostat otevírá. Za jízdy, než voda doteče do spodní poloviny chladiče, tak se ochladí. Když necháš motor běžet na místě delší dobu, tak se chladič ohřeje celý (nebude se chladit proudícím vzduchem), proto to v servisu zafungovalo.
Listopad 4, 201410 r Autor Aby sa okruh nespustil ani po prejdení 100km? 130-140 po diaľnici pred mesiacom, to ešte nebolo tak chladno aby sa stíhal ochladzovat za jazdy
Listopad 4, 201410 r rasto tak potom je jasny problem termostat na to staci zdravy sedliacky rozum ja som mal problem ze aj novy termostat zn vernet bol zly niekde som to tu pisal. Zistis to upne jednoducho rano ked nastartujes auto sa ti zacne zohrievat za termostatom musi byt hadica chladna ake je aj za nim tepla je KO Upraveno Listopad 4, 201410 r od stukator
Listopad 4, 201410 r Autor Termostat bol prvý typ, odskúšany, funkčný. Dik za rady, povytacam ho večer cestou domov z roboty a uvidím
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.