Přejít na obsah

FIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

Při 180cm si člověk sedne za sebe a ještě zbyde místo. To auto je dělaný pro důchodce a malý rodiny. Ale 4 dospělí při 180cm zvládnou cestu z KV-Ostrava.

Stejně kdo to auto pomlouvá, tak s tím někdy delší trasu nejel, neví schopnosti, nepozná nikdy XDS a koupil si konkurenci a štve, že za ty prachy mohl mít schopnější auto.

Nikdo z konkurenčního vozu nepřizná, že ho tam něco vytáčí.

Mě se třeba včera na dálnici kouslo rádio, nešlo s tím nic dělat je to elektronika, pomohl reset, jenže nejbližší pumpa byla 40km a celou cestu to blikalo. No a přiznám chyby auta a nevadí mi to, auto vyšlo na pakatel.

Na pakatel? Děláš jak kdybys za tu litrovou mrdku dal 50t.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

voice: nehaň tak ten litrový tříválec. každý si koupí to, co mu vyhovuje/ postačuje, resp na co finančně je schopen dosáhnout. ceny jsou prostě "nějaké", odvíjí se částečně od typu vozu, částečně od postavení té které automobilky na tom kterém lokálním trhu, včetně nějaké strategie prodejů. dost dobře to prostě nejde v jedné linii snadno porovnat.

z pohledu modelové nabídky a její ceny, a pak z pohledu kupujícího když takový má, ano, lze říct "za pakatel". hodně chudě vybavená octavia vyjde daleko více. když půjdu pryč od škody, k dacii, k renaultu, platí to samé, postavení automobilky na trhu, prodejní strategie, modelová řada. 

 

jedna věc je hodnotit částku a vůz jako prostě "auto", druhá věc je hodnotit částku a vůz jako "konkrétní model/ typ". pak každé srovnání bude jiné. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tímhle myšlením bych klidně mohl říct, že Focus v základu bez výbavy je také pro skalní fandy, kterým stačí pocit vlastnění auta vyšší třídy...

 

Lenze zaklad vo Focuse je stredna vybava Fabie + par veci navyse :kol-32: Takze velmi by som to neporovnaval. Keby si kupim S Klasse v zaklade, tak Fabia v plnke je lepsie auto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, pro nektere ucely muze byt lepsi auto. A kupodivu se najdou lide, kteri treba nechteji mit velke auto. Tak si radsi poridi nizsí tridu v lepsi vybave, nez vyssi tridu v jakekoliv vybave. Trochu mi uz ta diskuze zacina pripominat zakopovou valku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak, ale i tímhle se utřídí člověku myšlenky, co vlastně chce. Já chtěl příští rok Fabii kombi 1.0 MPI, ale cena je zatím fakt přemrštěná a navíc můj kamarád automechanik má tohle auto jako služební a není spokojený, motor je prostě utrápený s tímto autem.... Prakticky auto jede hůř než jeho soukromá Fabi II HTP 51kw. Tak jsem začal studovat konkurenci a taky jsem chtěl slyšet názory škodováků tady na fóru, díky za ně!!

Tak uvidíme, co přinese nový rok no, já pevně věřím, že Škoda musí přijít s nějakou akcí, neboť první velká vlna prodeje už polevila, teď se tomu musí trochu pomoct :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mno, co já mám nějaké info, tak škoda sice o něco málo zvedla prodejcům marži na fabii, ale, naopak sestřelila jejich manévrovací prostor... nějakou "dobrou" prodejní akci bych asi nečekal, dochází k přitvrzení napříč model nabídkou, vw z něčeho potřebuje zaplatit dieselgate... a, dle nějakých čísel importéra, fabia se prodává nějak kontinuálně, většina je TSI 66/81, MPI jen aby se neřeklo že vůbec nic... pokud bych v budoucnu hledal podporu, sázel bych že bude pro TSI... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lenze zaklad vo Focuse je stredna vybava Fabie + par veci navyse :kol-32: Takze velmi by som to neporovnaval. Keby si kupim S Klasse v zaklade, tak Fabia v plnke je lepsie auto?

 

no tak to ani omylem, za těch tvých 320tis skladových je 1.2TSI 81kW ve Style, což je výbava kterou ani omylem nemá Focus v Trendu a dost podstatných věcí tam chybí, elektrony, parkovací senzory, aut. klimatizace, všechny okna v elektrice, kožený paket,  led denní svícení atd. atd.

Já vůbec netuším o co ti jde, ty sem hodíš holátko vyšší třídy ( nižší střední ) a to pro tebe = Fabia je drahý klump. Jenže já ti celou dobu vysvětluju, že lidi už v dnešní době chtějí výbavu. Podívej se jak vypadá vevnitř Focus, Octavia - cokoliv v nejnižší výbavě a pak Fabia ve Stylu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak fajn, budu teď regovat na to co jsi napsal ty a je to bohužel non sence...

 

Auto segmentu B v základu, má menší výbavu jak auto segmentu C v základu, no jaké to překvapení :)

Víš, že takhle to funguje i dál ? Že auto segmentu D v základu má větší výbavu než auto segmentu C ? :)

 

PS: hlavně Fabia v základu stojí 240tis, Focus 340tis ( ceníkově ), rozdíl 100tis - což je nějakých 42% :) 

 

Jen pokračuj s argumentací...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabia Style s nějakým paketem je opravdu pěkné a vybavené auto. Taky radši vybavenou F3 než socku O3, ikdyz při potencionální autonehodě je Fabia laciný pekáč, to O3 je o hodně levelů výše.

Jinak já jezdím občas atmosférou 1.6 v Mini, 85kw a upřímně na normální ježdění mě to unavuje. Je to líný jak veš, to Roomster 63kw je hbitá střela, ale... Pokud člověk má náladu, sundá střechu a dupne na plyn, atmosféra se v 5000 ot probudí a prostě nádherný zvuk, táhne až do omezovače a opravdu to dokáže vykouzlit úsměv na tváři, to se o Tsi vůbec říct nedá. Je to motor bez nějakých emocí a strašně sterilní. Jinak osobně na normální ježdění bych atmosféru už nechtěl. Auto pro zábavu, tak tam tu atmosféru, ideálně R6, V6, V8.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honzo... mě se líbí, jak si dokážeš některé věci obhájit... zase trochu soudnosti... mám tě rád, jsi fajn kluk, ale není všechno zlato, co se třpytí... 

 

Losky... ale to přeci všichni víme, že atmoška je zábavná...  :kol-31:

 

Rypi... vážně myslíš, že vybavená Fabia je lepší jak Focus za stejný prachy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co je lepší není téma - přečti si vše znova, možná to pochopíš o co šlo...

 

Ale pokud ti mám na tuto otázku odpovědět, tak řeknu že chci vybavené auto a tím Focus v Trendu není a za to mi o chlup větší prostor a lepší podvozek prostě nestojí. Vždy je pro mě lepší volba lépe vybavené auto nižší třídy, než auto vyšší třídy v základu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"vážně myslíš, že vybavená Fabia je lepší jak Focus za stejný prachy?" Dovolím si také odpovědět - očividně existuje více než dost zákazníků, kteří jsou přesvědčeni, že Fabia (/i20/Corsa/Polo/Clio...) ve vyšší konfiguraci je pro ně (!) lepším autem než základní Focus. Jinak by béčkový segment končil na 1.2 atmosférách s průměrnými výbavami a cenami <300 tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co je lepší není téma - přečti si vše znova, možná to pochopíš o co šlo...

Ale pokud ti mám na tuto otázku odpovědět, tak řeknu že chci vybavené auto a tím Focus v Trendu není a za to mi o chlup větší prostor a lepší podvozek prostě nestojí. Vždy je pro mě lepší volba lépe vybavené auto nižší třídy, než auto vyšší třídy v základu...

Diky za reakci ;)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Twisted to vystihl naprosto přesně, já když kupoval Rapida, jsem si také řekl, že za 340tis je vlastně i Octavie. No tak jsem si do takové základní sedl a radši o chlup menší auto, s horším podvozkem, s motorem který je více vhodnější pro to auto, ale s výbavou o dost vyšší a hlavně hezčím vnitřkem... ( myšleno serepetičkama, jako kůže, chromy, sportovní sedačky apod. )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar chlapi, tak jsem to nevydžel a včera zajel do Škody ve Frýdku-Místku a nechal jsem si předvést novou Fábii kombi Ambition+. Ve skutečnosti vypadá lépe, než na fotkách a to i vevnitř. Co mě šokovalo bylo ale, že jsem si nesedl za sebe a to mám jen 180cm!!! Jako sedl ale kolena tlačila do přední sedačky. Nastavil jsem si sedadlo řidiče úplně normálně průměrně, nebyl jsem nějak vzadu moc. Skoro je mě to líto, tak nějak jsem k Fábi inklinoval, protože jsem měl F1, teď mám F2... Jen to nechápu, ve Fabi 2 kombi mám za sebou cca 4cm před koleny místa, to vypadá. že kvůli reklamě na kufr posunuli zadní sedadla více dopředu, ajajaj :-)

Tož to vypadá opravdu na Rapid nebo konkurenci :-(

Editováno: , autor: bobanHTP
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tedy s tím, že je v FIII kombi vzadu málo míst na nohy, nesouhlasím. Už jsem to tu někdy psal. Mám 185 a za sebe si sednu bez toho, abych narážel do sedadla před sebou.

 

Faktem je, že někteří řidiči si pletou sedadlo s lehátkem. Pak ten problém asi může nastat. Kolikrát však jedeš s plným autem lidí? A kolikrát jsou všichni spolucestující takoví habáni, že se ani jeden z nich nevejde za tebe? Jistě, tento případ může nastat. Teď ale vznikne otázka, zda to za rozdíl ceny většího vozu stojí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, fakt jsem zkoušel středovou polohu, volant jsem měl před sebou tak, že při natažených rukou zápěstí jsou na volantu. Prostě tak jako vždycky stejně mám posed ve Fabi 2 kombi i v Peugeotu 206 hb :-)Prodejce se snažil růžně nastavit řidičovo sedadlo, ale já vždy za sebou tlačil koleny na přední, tak nevím asi mám nějak dlouhé nohy ? :-) Jak bude čas zajdu to ještě někam zkusit, zvednu sedadlo úpně nejvýš, co to udělá....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar chlapi, tak jsem to nevydžel a včera zajel do Škody ve Frýdku-Místku a nechal jsem si předvést novou Fábii kombi Ambition+. Ve skutečnosti vypadá lépe, než na fotkách a to i vevnitř. Co mě šokovalo bylo ale, že jsem si nesedl za sebe a to mám jen 180cm!!! Jako sedl ale kolena tlačila do přední sedačky. Nastavil jsem si sedadlo řidiče úplně normálně průměrně, nebyl jsem nějak vzadu moc. Skoro je mě to líto, tak nějak jsem k Fábi inklinoval, protože jsem měl F1, teď mám F2... Jen to nechápu, ve Fabi 2 kombi mám za sebou cca 4cm před koleny místa, to vypadá. že kvůli reklamě na kufr posunuli zadní sedadla více dopředu, ajajaj :-)

Tož to vypadá opravdu na Rapid nebo konkurenci :-(

 

Měl jsem pocit, že už jseš rozhodnutý pro Rio. A teprve včera ses šel podívat na Fabiu, ke které inklinuješ? Zajímavý postup.

 

Jak píše rypicong, Druhá generace má jednak jinak tvarovaná sedadla a předvším je posazená výš. Podvozky jsou všechny tři rozvorem téměř identické. V první generaci je místa nejmíň, dvojka v některých ohledech podélně o něco větší než trojka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...