Losky83 Vloženo 10. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2015 (editace) Jj Spaceback je fajn, mimo jiné je delší než F3 kombi! :-) Ale když už, tak ať co nejvíce plechů chrání děti vzadu, takže lifftback :-)Jseš si jistej, že Spaceback je delší jak F3 combi? Jinak prostor na nohy mají Rapidi úplně někde jinde jak F3, tam ho je tak půlka Editováno: 10. Prosinec 2015, autor: Losky83 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Prosinec 2015 Autor Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2015 SB je delší SB 4304 mm / FIIIC 4257 mm rozvor 2602 / 2470 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 10. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2015 Spaceback: 4304mm, FIII kombi: 4257mm, navíc SB má 5cm větší šířku vzadu než FIIi. Ve SB jsem seděl, maš recht místa na nohy jak v limuzíně :-) Jak jsem psal, otestuji si auta co jsme tady probírali, ale navíc se kuknu i na Kiu Ceed SW 1.4 73kw, která je v akci skladem za 341000kč ve výbavě COMFORT a vzadu má místa habaděj, navíc si tam sednou i 3 dospělí... Rapid Fresh Liftback stojí 339000kč, takže podobná cena. Jinak FIII kombi 1.2 TSI 66kw Ambition+ (+doplnění na výbavu Comfort nebo Fresh + 5 let záruka) = 329400kč, ale vzadu jen pro děti a hobbity :-) Sumasumárum už se mě to rysuje, buď půjdu po ceně pak FIII kombi 1.2 tsi 66kw Active+(totálně odrbaná verte) stojí 288900kč, což radějí dám za Clio Grandtour 1.2 54kw ve verzi LIMITED(R16 litá kola, Počítač, LCD multimedia i s navigací, 5let záruka, asistent do kopce, kožený paket atd..) za 285900kč, který sice má slabší motor, ale komfort je pěkný, je to tiché a o 5cm širší rozchodd kol než FIII. A nebo budu dál šetřit a pak mě vychází nejlépe souboj Kia Ceed SW 1.4 73kw vs. Rapid Fresh 1.2 TSI 66kw vs Hyundai i30 SW Tricolor 1.4... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 10. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2015 Z principu už bych radši vzal Kiu, sice to je jeden koncern, ale její vedení se aspoň chová normálně. Ale i když možná vyjde výbavou vs cenou Korejec lépe, nešel bych do něj kvůli motoru, ta 1.4 je žalostná a slabší TSI poráží i 1.6... A motor je v autě to nejdůležitější Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 10. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2015 Tak to čumím, myslel jsem, že F3 je delší. F3 mi přijde hezčí jak Rapidi, ale je tam otázka toho prostoru. Sám jsem toho názoru, že vzadu ve Fabii to jsou místa pro děti, zvláště pokud mohu srovnávat s předešlými vozy. Rapid lift mi připadá, že je to taková vysoká koza a Space je pěknej prosklenej. Mě se třeba i líbilo Clio Grandtour, myslím nějak GT výbava nebo tak nějak, ale vzadu bylo citelně méně místa nad hlavou. Určitě je z čeho vybírat, bohužel ale jen koncern si drží cenu ojetin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 10. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2015 V čem je velký rozdíl je rozvor Rapid vs Fabi III je 2602mm vs 2455mm, to je bezmála 15cm! Je to velký rozdíl na komfortu jízdy na dálnici a pak na sněhu(jsem z Beskyd). Měli jsme několik let v rodině Fábi II kombi a Roomster(také větší rozvor a vzadu i rozchod) dohromady a směrová stabilita byla o řád výš u Roomsteru. U Fábie mnohem dříve "ustřeloval zadek" a na dálnici bylo znát více korekcí na volantu. Ono se to pozná jak člověk jede z Beskyd do Prahy větší únavou :-) Proto Rapid by měl být mnohem stabilnější a komfotnější nejen díky většímu rozchodu kol vzadu, ale hlavně díky rozvoru. A ještě perlička na závěr Clio Grandtour (i HB) mají téměř STEJNÝ rozchod kol jako Rapid, téměř STEJNÝ rozvor jako Rapid!! :-):-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 10. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2015 Z principu už bych radši vzal Kiu, sice to je jeden koncern, ale její vedení se aspoň chová normálně. Ale i když možná vyjde výbavou vs cenou Korejec lépe, nešel bych do něj kvůli motoru, ta 1.4 je žalostná a slabší TSI poráží i 1.6... A motor je v autě to nejdůležitější další věc je cena... že jo... a tam poráží korejci Škodu... bohužel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 11. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2015 Koukejte se u korejce taky na takovou blbost jako jsou ventilky u kol .. kámoš má na profileasing Hyundai i30 combi a má tam ventilky s čidly a jak psali v posledním světě motorů, u takového auta si člověk už sám kolo nevymění.. Jedině že koupí další sadu čidel s ventilky .. (ventilek +-300 a čidlo 2000) a většinou v něm prý vydrží baterie 5 let.. Ale škodovka to podle světa motorů ještě ojebala a umí ten tlak vypočítat z otáček kola přes čidla ESP a ABS .. takže se dá značně ušetřit. Doporučuji přečíst. I taková blbost stojí za zvážení protože pak lítají tisíce nejen za nové čidla a ventilky ale i značkový pneuservis s diagnostikou pro tyto blbosti .. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 11. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2015 No jestli ty ventilky s měřičem budou časem povinné tak bychom měli jako češi provést defenestraci EU úředníků co to navrhli a prosadili :-) Jinak u Kia Ceed bacha, díval jsem se pořádně na výbavu COMFORT a vypadá to, že ty boční okenní airbagy jsou jen v předu, kdežto FIII a Rapid je má přes obě okna vpředu i vzdadu... Jestli vozíte vzadu i dospělé, tak to bych zvážil .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 11. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2015 další věc je cena... že jo... a tam poráží korejci Škodu... bohužel... umíš číst ? asi ne co, jinak by jsi to nenapsal btw není to pravidlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melonsvk Vloženo 11. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2015 slabší TSI poráží i 1.6... A motor je v autě to nejdůležitější TSI porazi GDI do cca. 3000-3500 otacok, vyssie nema sancu. A clovek, co obieha na 6tke a ma menej ako 200 koni si zasluzi facku, pretoze to trva strasne dlho - obiehaci manever dlhsi ako 10 sekund je podla mna dlhy a nebezpecny. Ale o tom sa nema cenu hadat, to je vecna tema ci je lepsia atmo alebo turbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 11. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2015 Sada ventilků s TMPS na i30 stoji do 4 tis. Ten clanek ve světě motorů je trošku zavádějící Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 11. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2015 Tak to jde, ale nadšený z dalších investic nebudu no :-) Jinak 1.2 TSI 63kw, který občas řídím, zase takové žihadlo není. Bohužel ten novější 66kw jsem neřídil. Když to srovnám např. se 1.6 VVT 88kw od Suzuki, tak u TSI je mohutný záběr od 1900 , ale kolem 4000 to trošku vadne a pod 1900 je to takové mdlé, kdežto atmosféra je lineární od 1000í až do 7000 otáček. Každému sedne něco jiného. Pak ještě TSI na dálnici není tak tiché jak bych čekal, stačí trochu větší zátěž a motor trochu bručí do kabiny, naopak atmosféra 1.6 VVT je tichošlápek i v kopci... Bohužel Kia/Hyundai 1.6 GDI jsem neřídil, tak nevím jaké ty motory jsou oproti japonci :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 11. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2015 Ta 1.6 od Suzuki je dost chvalena ... je i v nove Vitare Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 11. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2015 (editace) Není problém přece ty ventilky vyndat a dát potom normální, ne? Aspoň na Laguně 2 to taky takhle bylo. Jen to chtělo ještě diagnostiku. Škoda tohle udělala dobře, ušetřený peníze a funguje to taky. Nevím, co i30 stojí, ale jestli i obdobně co F3 je to dost na zváženou. Editováno: 11. Prosinec 2015, autor: Losky83 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Prosinec 2015 Autor Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2015 A co STK u aut, které to již mají povinně? Bohužel to vypadá tak, že systém využívající snímačů ABS je odsouzen k zapomnění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 11. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2015 To máš nejspíš pravdu. Teď je to už asi povinnost u nových aut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 11. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2015 Losky... i30 kombi pořídíš s 1.6i 88 kW za 355.000,- + 13.900,- metalíza... auto má 16" ALU, automatickou dualní klimu, kožený volant + řadičku, park senzory vzadu, mlhovky, tempomat, el.okna vzadu, vyhřívání předních sedaček a volantu, samostmívací zpětné zrcátko, centrál s dálkou... atd. samozřejmě to tedy může být pro někoho alternativa... minimálně je to větší auto než F III... jo a dávají se k tomu ještě gumy zdarma... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 11. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2015 A je to tady znova. Tohle vlákno má být dávno v hospodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 11. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2015 ještě ty začínej.... bavím se tu o konkurentech Fabie III... fakt nevím, o čem bychom tu měli psát... když ne o jiných autech... Bojlere, hoď se do pohody nebo sem nechoď, ale psát tu rádoby chytré poznámky, že to sem nepatří.... tssss Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 11. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2015 No nakoukl jsem a vyjádřil přesvědčení, že se tady mele pořád to samé dokola a že by měla tato témata patřit do hospody. Protože tomu charakter příspěvků a jejich omílání dokola a dokola odpovídá. Nevim, co jsem ti udělal, že mně ukazuješ, že su debil. Navrhuju dát se vzájemně do ignoru a bude klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 12. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2015 Ale téma se jmenuje Fábie a konkurence :-) Jinak když se člověk rozhoduje co koupit tak prostě musí projít různé varianty. Předtím jsme probírali Kiu Ceed SW v akci a nyní i30. Tyhle auta nejsou stejná, jsou tam rozdíly a ne jenom v dizajnu. Já myslím, že spoustá lidí na Škoda fóru jako já automacticky 20 let kupuje Škodovky, jenže konkurence roste a není špatné si projet co nabízí. Ono to nakonec k dobrému posune i Škodu :-) Dle mého pro rodinu je mnohem užitečnejší Kia Ceed SW nebo Hyundai i30 SW než Fabi III kombi 1.2 TSI Ambition. Ty kombíky jsou větší, širší, lépe odlhučněné a atmosférický motor slibuje větší životnost, mě se líbí i 7 letá záruka u Kie a motor 1.4 73kw mi úplně stačí, stejně s dětma jezdím po dálnici max 120km/h :-D A hlavně oba korejci STOJÍ to stejně jako podobně vybavená Fabie kombi , což je mazec no :-) Na druhou stranu, kdo má rád styl, kopnutí turba, tak ho více potěší Fabi III :-) Jinak abych furt nehájil korejce: momentálně jsem na Škoda webu Auta ihned k dodání už objevil několik Rapidů Fresh (SB u LB) v akci za hotové za 309000kč !!! To už je cena(původní cena Fresh je 339000kč), co mě od Koreských kombi odpoutá :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 12. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2015 Chlapi kecal jsem, Kia Ceed SW(kombi) ve verzi COMFORT má okenní airbagy i vzadu, tak se omlouvám, ta nabídka je nepřehledná no :-) . Jinak verze kombi COMFORT 1.4 74kw je teď v akci za 324000kč!!!, je to 6 kvalt, 7 let záruka, takže už vám asi dám pokoj, je to jasný favorit pro mou rodinu. COMFORT = ESP(a další serepetičky), 6xairbag, mech. klima, rozjezd do kopce, CD-MP3 rádio, počítač, R15 plechy, el. ovládání předních oken a zrcátek... , chybí zadní parkovací senzory (koupím neznačkové), trochu jsem chtěl ten Front assistent ale přežiju to :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 12. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2015 stojí to stejně jak Fabia, protože tam je výběhový a horší motor. Lépe řečeno, je to stejné, jako by jsi kupoval Fabii s 1.4 16V - mezí starým + nejmenším motorem a TOP motorem vždy bude cenový rozdíl... Co se týče životnosti, nevím, na jak dlouho počítáš že auto koupíš, ale rozhodně se nepotvrdily ty fámy, že TSI vydrží chvíli a pak jde do kopru... Pokud plánuješ auto třeba po 5 letech otočit, Korejec na to zrovna dobrý není, klidně můžeš tratit 40tis oproti Fabii... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hkubes Vloženo 12. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2015 bobanHTP klidně si ji kup, joo kvalitní auto KIA.Měl jsem ji a můžu ti řici ,již nikdy toto auto !!! Ano vypadá hezky ,ale to je vše .Kvalita je úplně jinde.V servisech nestíhají jak jim tam tato auta jezdí. Prostě když ptáčka lapají tak mu hezky zpívají.Navíc zkus pak něco reklamovat.To je teprve sranda na vše se čeká dlouho a vše se musí nejprve schválit.Pak ti řeknou že díly nejsou u nás a musí se na ně čekat.Na přední okno jsem čekal přes měsíc.Takže to jen za mě. Jinak se podívej jak ceny u těchto aut padají dolů.Oproti škodovce která se stále drží s cenama nahoře a kterou mám pak možnost stale dobře prodat.To se ti u KII nestane,Navíc pokud něco schaním na skodovku, mrkni na inzeráty, seženeš vše,ale na korejce ne.To by jsi musel narazit na inzerát kde někdo prodává díly z bouračky.Už i toto by ti mělo napovědět že korejce ne.Ale jak se říká každý si kupuje to co chce a na co má.Takže přeji úspěch aby ti to vyšlo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.