Prosinec 15, 20177 r Tak je potreba vzit v uvahu, ze samotna DSG zvysuje cenu o ca. 40 tKc (u FIII, u ostatnich modelu je to o neco vic/min). Vezmu-li tedy toto v uvahu a budu predpokladat obdobny cenovy rozdil i v pripade Rapidu, dostavam se na cenovy odstup samotneho motoru 1.4 TSi 92kW od 1.0 TSi 81kW nekde kolem 30 tKč. A to uz neni nic neobvykleho. Holt to prodrazuje to povinne DSG.
Prosinec 15, 20177 r před 2 hodinami, Martab napsal: Zrovna příští generace Rapida už byla "potvrzena" snímky z prezentace. A u toho combi bych ještě počkal, přecejen prodeje Ibizy combi a Fábie combi jsou trochu jiné. A hlavně zaměření Škody a Seatu je trochu jiné... A to "miniSUV" bude na základech Arony. tak potom možno zostane klasiská rapida a zmizne spaceback
Prosinec 21, 20177 r Hezky napsaná a nezaujatá recenze Za mě obecná zkušenost a pohled na design + něco k tomu, co jsi psal (jinak osobní zkušenost nemám): Obecně mě Polo moc nenadchlo, designově je dost divné, určitě radši Ibizu, která je velmi povedená. Fabia je proti zvyklostem posledních Škodovek docela hezká, nebo za sebe spíše ani ne hezká, ale dává smysl, linky navzájem navazují a sedí to. Co se mi nelíbí je až přehnaně prolisovaná zadní část a boční linie oken, nuceně zvětšená prohnutou linkou vpředu a vzadu. Mi v poslední době spíše vadí větší Škodovky, podle mě proti konkurenci nenabízejí zajímavý design (až na SIII) a kvalita je velice podprůměrná, Fábie ale myslím není mezi malými auty žádnou ostudou, za mě OK. Měkčená palubní deska je sice fajn, ale reálný přínos vidím v menším lesku a menšímu riziku vrzání (i když, OIII ji má měkkou dost a auto vrže a praská jako stará almara úplně všude). Spíše ostudné, odporné a stupidní jsou ty výplně dveří, ty jsou lepší i v Dacii.. S budíky souhlas, je to asi jakési vynucení digitálního štítu, u nových Škodovek jsou obecně především stupnice velice pěkné a přehledné. Jízdní vlastnosti jsou do jisté míry subjektivní, záleží také na výbavě, motoru, obutí... Ale věřím ti to, nová auta totiž nemají jezdit dobře. Nová auta mají jezdit bezpečně, pomalu a nabízet ideálně konektivitu i s mimozemšťany, protože to přece každého zajímá. Takže lepší to nebude... No a cena? Prostě VW.. Když vezmu Passat, ten má asi své jméno a určitou "prestiž", v dané třídě bych si stejně nic jiného nevybral, takže by mi nic jiného nezbylo. Ale taky to není žádná pecka, v určité výbavě má to auto například v interiéru (dekor, aj.) tak laciné materiály a jejich úpravy, že je to až neskutečné na to, že je to auto vesměs téměř vždy za milion +.. Proti Superbu je to v interiéru ale jiná třída, stejně jako to odhlučnění, obecně mohu potvrdit, že VW bývají odhlučněné minimálně 2x tak dobře. V případě této malé třídy je ta cena řekl bych už přestřelená na to, že to auto mi jako žádná pecka nepřijde. Konzervativní design bych neřešil, mi třeba vyhovuje více, ale spíše to auto nemá nápad a přesně jak jsi napsal, vlastně ani relevantní důvod, proč zaplatit o tolik více.. Nechci být jako Kokta, ale faktem je, že v tomto případě bych si fakt koupil ten Seat
Prosinec 22, 20177 r Tak ona sama o sobě měkčená palubka asi mnoho nepomůže, to mne třeba mnohem víc vadí nečalouněné kolem zadního skla, jak to jde vidět ve zpětném (na černé naštěstí ne ). Ale to jsou prostě drobnosti a odpovídá to ceně auta.
Březen 6, 20187 r https://m.autorevue.cz/naftove-motory-skoda-fabia-a-rapid-zeneva-2018 Tak ak som správne pochopil vyjadrenie v tomto článku tak rapid končí súčasnou generáciou a nahradí ho zrejme novy crossover. Konkrétne tento odsek tak vyznieva: "Ostatně ne nadarmo koncern Volkswagen vyvíjel agregát 1.0 TGI, který už můžeme znát třeba z Pola. Nelze očekávat, že by se tento motor objevil ve stávající generaci Rapidu, ta totiž letos skončí, u nástupce je však jeho zástavba více než reálná."
Březen 7, 20187 r V tomto trendu už jen čekám, kdy oznámí "výbornou" zprávu o první Octavii /Superbu /Fábii /Rapidu /Citigo v segmentu SUV a klasická auta naprosto zmizí. Protože co chce většina, to chce přece každý..
Březen 7, 20187 r Je to nesmyslná móda ty pseudo SUV a jedinné v čem je to dobré je vyšší posez,jinak většina rádoby SUV vozu má oproti sedanu,kombíku daleko menší užitnou hodnotu. Bavil jsem se o tom s páru lidma co autama žijí a mají stejný názor.Bych chtěl vidět,kdyby začali všichni dělat ty nafouklé bubliny,jak se budou tvářit někde na sídlištích,kde už teď není kde parkovat,člověk,když zaparuje mezi dvě auta stěží otevře dveře. Já si myslím,že je to jen móda.Ano,je příjemné pohodlně nasedat a vysedat :-),ale to je si myslím tak asi vše.
Březen 7, 20187 r Myslis ten posed ala traktor a pri nizsom vzraste problem s nastupovanim a vystupovanim?Ja teda postradam uplne zmysel týchto akoze SUV.Bohuzial sa asi do buducna nemame velmi na co tesit
Březen 7, 20187 r Druha vec je bezpecnost... Ano su bezpecnejsie, ale zase na druhej strane pri celnej zrazke, ked oproti vleti fabia v 100vke tak pasazieri fabie sa uz nepomodlia ani.
Březen 7, 20187 r @MilanHos nebudem s tebou suhlasit... celkovo crossoveri, mini SUV a atd. su trosku vysie a mohutnejsie.
Březen 7, 20187 r To sice ano, ale myslím že pokud oba pojedou 100, tak bude uplně jedno, jestli sedíš ve Fabii nebo Aroně (Fabia SUV), to nemůže dopadnout dobře ani pro jednoho, zas takové rozdíly tam nejsou. Jo kdyby to nebyla Arona ale Q7, to by byla jiná, ale furt nic pěkného...
Březen 7, 20187 r Tak treba Ibiza/Arona jsou technicky totozna auta. Platforma je stejna. A zjednodusene receno, ta urcuje, jak bezpecne auto je. Muzeme se bavit o tom, zda tech par mm rozdilu ve vysce sezeni muze za urcitych okolnosti znamenat nejakou vyhodu, v tomto pripade by ale byla beztak homeopaticka. Ja SUVckam taky prilis nefandim, a to v neprime umere s jejich velikosti.
Leden 28, 20196 r Toto chce počkat až na živé setkání, nicméně ten Volant a ovládání klimatizace jsem už někde viděl :)
Leden 28, 20196 r Souhlasím s Cosby. Opravdu tahle móda přilepených "desek" monitorů je děsná. Možná je to po ergonomické stránce dobré , ale estetika je pro mne hnus fialový. Opravdu se to zákazníkům líbí, že to automobilky do toho interiéru tak nepatřičně zakomponují? Tak, jak se mi hnusí růžová barva karosérie, tak tahle desková mánie ještě více. Kde je estetika a celistvost interiéru ? Bohužel i Škodovka např. ve Scale již s tím začíná, časem přijde pravděpodobně stejná Nová Octavia, Fabia atd. Takže k tématu "F III versus konkurence", zatím v tomto směru dnes dobré, ale do budoucna asi bohužel moc ne, aspoň ohledně těch přilepených monitorů. PS: Rád uznám svoji chybu, pokud budoucnost ukáže, že jsem se dnes mýlil.
Leden 28, 20196 r Já jsem jednoznačně pro displeje v zorném poli, ale všeho s mírou.Navigace, palubní údaje a informace, stejně jako informace k audiu, apod. jednoznačně patří nahoru tak, jak to většina automobilek umí už 20 let.Tablet alá Renault je kekel, ale díky bohu ještě za zachování fyzických ovladačů klimatizace. Co fakt nepochopím je nutnost smířit se s novým trendem šetření nákladů za fyzické ovladače na úkor bezpečnosti, co dokáži dnes ovládat i poslepu, na to se u nových aut musím soustředit a hledat to složitě v menu, včetně základu typu ventilace.. To vnímám jako největší zlo...
Leden 28, 20196 r Asi jsem už starý,ale líbí se mi filozofie Mazdy,i když i ta si myslím,jednou bude nucena podlehnout modním trendům. Kdybych mohl,všechy fíčuriny,bych zakázal.Řidič se má věnovat řízení,takže všechny ty WI-Fi hotspoty,pseudotablety,virtuál kokpity atd atd bych zakázal. Je tisíce nehod zaviněných právě těmito "rozptylovači" řízení.
Leden 28, 20196 r před 4 hodinami, Martab napsal: Toto chce počkat až na živé setkání, nicméně ten Volant a ovládání klimatizace jsem už někde viděl :) To je dačka - kačka duck
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.