Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

To už má základ Live, viz. 3 strana. Ale FULL Led, tempomat, 7" displej barevný, LED zadní ( má snad až Fabie Style) asi pro ženu nebo důchodce, co neholdují ,,SUV" by mohlo mít úspěch.

Pardon, moje chyba, špatně jsem to přečetl v tom malém rozlišení (za 2tis je tam příplatek za elektrické sklápění, ovládání je už v ceně s výhřevem).

 

Co se týče LED technologie, tak zde Fabia ukazuje dobu vzniku, otázka je, jak ty základní LED budou svítit, FIII má LED aspoň s moduly na přisvětlování, to bude asi součástí těch "TOP LED". Jen škoda, že ta 1.33TCe není v kombinaci s manuálem.

  • 2 měsíce později...
  • 3 týdny později...

Pro zajímavost rozměry přední-zadní náprava v mm

Nové Clio        Nová 208     Nová Corsa     Fábie             Polo              Fiesta            Rio                 i20              Swift           

nenašel          1500-1500   1501-1500     1463-1457    1525-1505   1493-1481    1517-1524   1520-1520  1520-1520

Upraveno od bobanHTP

208 je ženské auto, také tak vypadá a nové Clio mám prolezlé dost- je malé, otevírání kufru a ten tablet, zlatá Fabia 3.

Rozměry náprav jsou jistě zajímavé. No já naštěstí většinou jezdím v autě, takže mě spíš zajímají rozměry interiéru, maximálně celkové vnější rozměry. Tedy pro mě jsou důležité rozměry

Šířka vpředu max/min

Nové Clio: 138/121 cm

Fabia: 141/127 cm
Swift: 142/126 cm
Rio: 147/128 cm
To že v Swiftu, nebo v Novém Cliu si dám za sebe nesednu, to už je podružné (ono ani v FIII to není nic extra, ale aspoň se tam vejdu a dá se nějakých 100km vydržet...)

A jízdní vlastnosti taky nejsou o rozměrech náprav...

Nicméně ano, to ví snad všichni, že Fabia používá dnes již relativně malou platformu PQ26, ale i přes to to místo uvnitř není žádná tragédie.

To je nejuzsi misto a nebo "v urovni loktu"? Pac ty zadni hodnoty mne prijdou strasne nizke. Pamatuju si u Roomstera 138 a 140cm, vzadu byl oproti FII sirsi jenom asi o 2cm. 

  • 2 týdny později...
  • 4 týdny později...

Je mi jasné, že Fabia3 je koncepčně stará, ale po zkušenostech s bez nabíjecím hybridem říkám, že toto je velmi dobrý počin dát do kategorie malých aut. Stále mají aspoň v chudších zemích větší tržní podíl a na město i vesnice.

 

https://www.autorevue.cz/renault-zverejnil-podrobnosti-o-hybridnim-cliu-a-capturu-na-trh-je-uvede-uz-brzy

 

Toto mě přijde jako správná cesta, rozhodně lepší než čisté elektro. Upřímně by se mi líbilo něco jako Plug-in hybrid v kategorii Clia/Fabia, jen je otázkou pak cena. Upřímně jsem na ty novinky Ranaultu docela zvědav, Renault moc nemusím (měli jsme Scenic, vzhled super, ale to je asi tak vše...), ale poslední dobou produkuje zajímavé modely, snad to tedy nebude stát raketu a bude to aspoň nějak rozumně spolehlivé.

Já jdu na předváděčku Capturu2 15.1. třeba mi někdo na cenu odpoví, ale podle fóra by měla být do 400t.

Suzuki má nově ve Swiftu/Ignisu mild-hybridní systém, takže možná levná cesta pro novou Fabii IV ? I když při porovnání produkovaných emisí tohoto japonského motoru tzv. před hybridem a nyní s mild-hybridem, tam moc velký rozdíl nevidím (porovnáváním prospektů starého a nového systému je  v režimu WLTP max. úspora 3g CO2), ale zase na druhou stranu fabričtí experti, emisní normy a jejich hra s čísly....?

https://www.suzuki.cz/auto/swift/design_a_technologie.aspx

Upraveno od DušanV

Jan R.: 15.1. je zahájení prodeje a tisková konference.Jestli budou auta u prodejců netuším...

Ten motor Suzuki už vyrábí déle, technologie Toyoty ale v reálu je to k ničemu, jen odpich ze semaforu,
Tady u Clia to jede po městě na EV mód.

Jan R.: 15.1. je zahájení prodeje a tisková konference.Jestli budou auta u prodejců netuším...

Jj, psal to na Rnews, mám showroom 300m od domu zkusit to mohu.

@DušanV To co má Suzuki je stejná technologie co bude mít OIV s benzíny a DSG (evo-ETEC). Je to v podstatě nahrazení alternátoru startérgenerátorem, většinou o výkonu kolem 3-5kW. Tento systém má pomáhat při rozjezdech a maskovat místa kdy spalovací motor pod tlakem emisí ještě nereaguje. Tato technologie má mnohem blíže ke klasickému spalovacímu motoru se StartStop, než k full hybridu. Ale do města je to celkem dobré, tam to pár gramů CO2 umí ušetřit.

Toyota se toho nebojí: https://www.auto.cz/toyota-gr-yaris-oficialne-prcek-zrozeny-pro-zabavu-ma-ctyrkolku-a-nejsilnejsi-trivalec-sveta-132801 ale ena bude odpovídat...

Nazdar pani.

Tak sa skusim zapojit do diskusie nakolko o pol roka mi konci zaruka a uz po comsi pokukujem . Velmi zaujmavo mi prisla toyota yaris hybrid . Este to vsak musim porovnat pripadne rozmyslam ci na nieco pockat. Taka fabia combi hybrid by asi tiez nebola na zahodenie ale to asi realita nebude.

Renault co som cital prispevky aj tu vypada zaujmavo ale po tom co mi rozpraval znamy co mal noveho megana tak... nie . radsej cosi ine. 

Myslite ze sa oplati cakat na nieco nove od inych znaciek ?

Neorientujem sa az tak . Teraz mam F3 1.2 81kw ... Aktualne obcasne cesty dialnica , inac mimo mesto , a mesto . mesto - zial kolony . Da sa aj s tymto alw na to by bol asi hybrid lepsi...

 

Čekat něco takového od VW by byla věčnost, max.v třídě malých aut umí Polo na zemní plyn.
Doporučuji se s tím Yarisem svést, ten pohon nemusí vyhovovat každému, celkovou dynamikou to je na úrovni Fabie MPi přecházet na to z 81kW ....
Dálnici to občas dá, ale ve 130 už bude obtěžovat hlukem, ta eCVt na dálnici obecně není, mimo město a město paráda.
Ale doporučuji delší zkušební jízdu, některé salony půjčí auto na dvě hodiny a v klidu si to člověk sám vyzkouší.

Dakujem za fajn uzitocny postreh. Vyskusam sa na to opytat.  Ja som mal prave info ze to ma celkom pichy - od znameho co tiez skusal auta pred kupov alebo ako. Neviem pozrel som aj recenzie ... uvidim . No hej v F3 som zvyknuty tomu aj dupnut a obiehat ked niekto sa vlecie. Ale uvazoval som aj tak ze na dochadzanie cert to ber aj tak su uz cesty preplnene dost kolko krat to obiehanie neje vyhra jedno predbehens a x mas pred sebou ... hlavne v spickach ... 

No a dnes som sa este rozpraval s inym znamym a on hodnotil aj dobre pristup u Renault. Tak ... uvidim , len sa toho trochu obavam po jeho skusenostiach s reklamciami. Ale priznam ze aj ja som riesil veci na Fabke ... kedze som pracoval v automtovie tak viem jako to chodi nemam ruzove okuliare ... . Ale upozoronoval ma ( a pritom je majitel renaultu) ze aka bude zostatkova cena auta - jeho, ze ani on nevie po skonceni zaruky ... zeby na tom bola skodovka lepsie ... neviem sam vsade sa da cosi najst uvidim .  
Inak daco elektricke by malo byt uz vo vyvoji , plne elektricke ale ci to nebude drahotka neviem... nejaky vision .. .e ?  pod takym nazvom boli komponenty ktore sa budu vyrabat seriovo co mam info z tade kde som pracoval predtym ... ale neviem co to bude ani v akej cenovej kategorii sa to bude pohybovat ani kedy sa zacne seriova vyroba ... 
nejake info ?  (edit: citigo to nieje ) svetla sa podobaju skor na kamiq vraj ... ?

edit2 :  Ono ja som rozmyslal aj nad 81kw 1.0 verziou resp. 1.0 verziou 70kw fabci bud v socialke alebo teda daco ako mam ja . Problem na ktory som narazil bolo ze som pouzival Rapid (co je iba o par kilo tahsi ako fabka co mam ja podla technicaku ) a bola tam 1.0 81kw ... ja viem ze to sem nepatri az tak moc lebo versus konkurencia  ale : ta 1.0 mala problem potiahnut sa v kopci napr na spojke . 

Priklad: Bol som v "terene" a parkoval som pozdlzne ... predomnou bolo miesta dost , za mnou som si zacuval tak aby mal clovek co parkoval zamnou miesta dost... 
niekto vsak zaparkoval resp. sa narval doslova este predomna ... ja som mal problem vycuvat lebo som nebol zvyknuty ... s rucnou brzdou ... a vzdy mi to skapalo ...
bol som nosom - predkom dole ... cize som potreboval akoby zacuvat do kopca ... no to bolo hrozne ...  ...
U mojej fabie III by som jednoducho dupol na brzdu plny a pomaly pustal spojku a ked zacne auto triast tak by som pustal brzdu a jednoducho by sa to na spojke rozbehlo hore a jemne by som doladil mozna plynom - lepsia ovladtelnost odost ... hento bol horor tak preto uz moc nechcem ist do 1.0 81 kw rsp. 70kw 5st ... 

A to bolo cisto porovnanie 1.2TSI 81kw  vs 1.0TSI 81Kw ... tak ano, tie dve deci tam chybaju , u tej toyoty napr by som sa nebal veril by som ze to potiahne Elektromotor .... 

Upraveno od naschd

Vision E je koncept docela velkého SUV... A příští Fabia by měla dostat hybrid, ale zatím proběhli spekulace, že by to mělo být RS (takže asi něco výkonnějšího za adekvátní cenu). A na novou Fabii si ještě chvíli počkáme.

@Martab ja skusim zistit ze co "nove" sa to pece , ak to ma iba indicku homolgizaciu tak to bude to co je aj tu na stranke Skoda Home a teda ten VISION IN nie Vision E ako to je mozno zle oznacene u nich, ak to ma aj ECE homologaciu tak to bude cosi ine - bohvie co. 

Upraveno od naschd

Jo nějaké visiony stále ukazují, ale s politikou škody viz cena ovce nepočítal bych že to bude stát pod 400 jako Yaris. Myslím až se dozvíme cenu Ovce iV všichni se posadí ....

Tak ... s dotaciou bol nahodou Citigo nastaveny na SK v celku fajn ... okolo 9000 tak tych 14000 s dotaciou no .... asi by som dal prec F3 a pleskol by som sa po vacku ... mozna ... 

Co se týče 1.0 tsi ve fabče po  FC, je rozjíždění o 100% lepší. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.