Publikováno Listopad 27, 201410 r čaute mám taký problém... pri normálnej jazde mi moj superb 85kw uplne slabo kúri, z fukárov ide len taký vlažný vzduch ale teplota je normálne v strede celú jazdu tá sa nehýbe nikdy stále je v strede... ale ked jazdím agresívnejšie tak to začne normálne kúrit... aj ked stojím dlho na mieste tak to nechce kúrit tak ako má ale ked držim chvílu vyšie otáčky tak to kúri dnes som skúšal držat asi minutku alebo dve 3000 a išlo to v pohode tak ako má ale ako som zasa nehal volnobeh zas to prestalo kurit a ked je to naozaj dlho na volnobehu tak to začne chladnúť nie uplne ale trošku klesá tá ručička... čím to može byt? termostat som menil asi pred dvomi mesiacmi za nový ale tuším nejaky šit tak možno aj ten alebo vodná pumpa alebo pripchaté hadice poradte mi prosím načo sa mám zamerat alebo čim začat ;-) ked som to kúpil bola v motore len voda tak možno tam je nejaky sajrajt alebo čo vodný kamen ale ked som dával nemrzku pred tým som dva krát preplachoval systém octovou vodou a ešte mám jeden problem z niečoho neviem čoho mi niečo neviem čo tečie je to zo spodu motora nad napravnicou pozrite fotku a ak viete šup sem z radami :-)
Listopad 27, 201410 r co nejdřív pohledat, zda se tu něco takového neřešilo a pokud tam není odpověď jakou by jsi potřeboval, tak na konec přidat otázku, vlákno se pak automaticky přesune na začátek, takže žádnej strach že by se na to nikdo nekouk http://forum.skodahome.cz/topic/99985-termostat/
Listopad 28, 201410 r Kdy se dělali rozvody? Bylo vyměněno i čerpadlo (čerpadlo se mění při rozvodech)? Příznaky by odpovídaly.... Upraveno Listopad 28, 201410 r od SUP1
Listopad 28, 201410 r Autor prednedavnom bolo menene tesnenie pod hlavu tak sme pozerali rozvody a boli menene a su v dobrom stave a vodne čerpadlo neviem v akom je stave ale vyberiem termostat a skusim nahmatat prstami či su tam lopatky... či?
Listopad 29, 201410 r Kdy se dělali rozvody? Bylo vyměněno i čerpadlo (čerpadlo se mění při rozvodech)? Příznaky by odpovídaly.... keby to bolo cepadlo tak tak mu lieta teplota na 100 stupnou Upraveno Listopad 29, 201410 r od sparcp gti
Listopad 29, 201410 r Částečně pravda, ale už jsem viděl oholený lopatky kvůli špatnému ložisku, tady to vypadá, že i čerpadlo teče, což by na to taky sedělo. Docela mě zajímá, co z toho vyleze... Upraveno Listopad 29, 201410 r od SUP1
Listopad 30, 201410 r no ja uz neco podobneho resil pred dvema roky dela mi neco podobneho ale jen nekdy, kdyz jedu topi pohoda a kdyz stojim volnobeh tak nekdy topit prestane a netopi neresim to jelikoz to vic topi nez netopi klapky jsou ok dle diag a rozkopavat palubku se mi zatm nechce, taky sem zvedav na co prijdes
Listopad 30, 201410 r Autor no neska som išiel do budapešti... prvu hodinu a pol to nekurilo len vlažny vzchuch fukal... potom to začalo normalne kurit tak ako má a ked som išiel otial som išiel po dialnici 160 som si hovoril že fajnovo teraz to pojde a prestalo to kurit uplne, uplne studeny išiel... tak ked som už asi polhodinu mrzol tak že neneham to tak som skušal prepnut uplne na studeny potom na uplne teply som počuval či sa prehadzuju lopatky a motorčeky vrčali tak som to chvilku prepinal a potom to začalo zas fukat aspon vlažny... a teraz večer to normalne kurilo ešte ani nebol motor poriadne zohriaty tak som sa tešil a neskor zas len vlažny... v motore bola neviem kolko iba voda kym som ho kupil kvoli tomu som aj menil tesnenie lebo bolo zahrdzavene a tlakovalo do vody... potom som prečistil motor octovou vodou a hovorim si že musi to teraz ist a nič... nemože tam byt nejaky ventil ako v baworakoch čo otvára alebo zatvára prívod teplej vody do radiatora kurenia? žeby sa pridieral lebo je zajebany od bordelu alebo nemože mat inu chybu?
Prosinec 1, 201410 r Bavoráky znám, vím, co myslíš. Zarezávali tam ventily, většinou byly dva vedle sebe v jednom těle. Sup to má ale jinak, v okruhu proudí voda furt a je tam jen klapka, která mísí teplý a studený vzduch. Zahřej motor na provozní teplotu a ošahej hadice co vedou do topení (od motorového prostoru). Nespleť si je s klimatizací (na klimu vedou trubky a na topení hadice). Pokud by byly při provozní teplotě hadice vlažné, je chyba v okruhu proudění vody. Pokud budou hadice k topení horké, je chyba v klapce. Pokud klapka, vyčti závady klimatroniku VAGínou a udělej základní nastavení (jak psal kolega víše). Ještě můžeš vyčistit čidlo teploty na klimatroniku. Je to taková ta mřížka na prední části- často se zanáší prachem. Pozor, nejlépe vysavačem, nerejpej dovnitř, je pod ní malý ventilátorek. Ještě by přicházelo v úvahu čidlo teploty v kabině v klimatroniku, to lze také vyčíst VAGem. Já spíš sázím na variantu 1, tedy, že hadice budeš mít vlažné a tam pak přichází v úvahu to, co jsme psali dříve (tesnění pod hlavou, nebo hlava samotná, nebo moje varianta a to čerpadlo). Pokud nebylo čerpadlo měněno při rozvodech, určitě nic nezkazíš jeho výměnou a ušetříš si další starosti...
Prosinec 16, 201410 r Něco mi to připomíná... http://forum.skodahome.cz/topic/130853-netop%C3%AD/#entry1984444 zkus to, než rozebereš půl vozu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.