Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Umíš číst? Vždyť o tom vyjádření v manuálu i automobilky tady klepeme dokola? Vyndej si prosím ruku z nočníku...
V manuálu se píše o mlžení, koukni na mé foto a řekni mě, že to je drobné zamlzeni, a ne vysrazena vlhkost, v tom je myslím rozdíl...

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Tak vidím že pořád je tu hn.......   v skleníku se zamlží a když nemá odvětrání tak se nahromadí a pak zkapalní a nemá kde vytéct a větrat.

@omicron

Na S3 som reklamoval podobne "zamlzenie" a tiez len na jednom svetlomete a bez uspechu. Ak sa do toho pustis znova s inym nez negativnym vysledkom, urcite daj vediet.

Obě světla (tím myslím pravá a levá strana vozu) by se měly mlžit plus mínus stejně. Jestli se omnicornovi mlží jenom jedno a to ještě tak, že se tam tvoří kapky, tak to je na výměnu.

Upraveno od Martin Bednář

Na minulé straně dával @omicron fotku světla:
O3FL mlzeni FullLED.jpg

Tak dnes jsem byl ve značkovém ŠA servisu, technik byl docela překvapený a souhlasil, že toto opravdu vypadá jinak, než jak manuál popisuje "zamlžení skla". Když to fotil, jak naschvál sjelo několik velkých vodních kapek po vnitřku světla, což ho docela šokovalo. Jeho názor je, že je to určitě na reklamaci, nicméně to musí konzultovat s automobilkou, tak jsem zvědavý...

 

Už jsem si na podobné téma s automobilkou v minulosti docela užil (opakovaně praskající sklo přístrojové kapličky u O2 apod.), jsem docela skeptický, byť dnes se Škoda už chová malinko jinak, než dejme tomu před 8-10 lety...

Schválne som sa pozeral na tú moju po jazde v daždi a cestnom maraste  s niekoľkohodinovým odstupom a na oboch svetlách nad denným svietením tak do 2 cm prúžok ľahkého zahmlenia. Takže to čo popisuješ fakt nie je s kostolným poriadkom.

Koukni se na foto výše.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Áno, videl som, preto podľa mňa to nie je normálne.

Servis se zatím neozval, asi z toho mají těžkou hlavu. Jak jsem psal, jasně deklarovali, že toto je na reklamaci, nicméně čekají na souhlas automobilky, ještě se s tím v takovém rozsahu nesetkali. Už jsou zvyklí na to, že u mě řada věci vždy "poprvé" [emoji28]

Nicmene ještě zajímavost, prý už párkrát měnili celou lampu, které samovolně prasklo celé sklo[emoji1786]

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

@omicron To jezajímavá informace, vím minimálně o jedné Fábii III které se to stalo také, ale musel to zacvakat majítel :/ 

@Martab Jojo, dost těžké prokazování, ale majitel byl opravdu dost zavedený zákazník, tak mu uvěřili.
No je vidět, že z toho může být další průser...

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 

Upraveno od omicron

Tak mě dnes oznámili, že celý FullLED reflektor vymění v záruce ☺️ Už se čeká na dodání nového, jen se obávám, že po výměně začne kolotoč s nastavením správného dosvitu nanovo...

V ‎8‎.‎1‎.‎2019 na 14:29, Martab napsal:

...A pokud se tvoří kapky, tak už to rozhodně není lehké zamlžení, které je OK. Pokud se tvoří kapky, měli by světlo bez řečí vyměnit...


Sice to nebylo úplně "bez řečí" (musela to schválit továrna :D), ale servis byl celkem ochotný k reklamaci, ještě jednou tedy díky za pošťouchnutí k jejímu uplatnění, já bych se na to asi vykašlal...

Blahoželám -_-

Za málo, já mám pocit, že oni snad mají nařízené to nějak obmluvit v každém případě a pak až řešit (jsem si taky užil své, když jsem řešil pískání kompresoru klimatizace u FIII). Ale hlavní je ten šťastný konec [emoji846]

 

 

Pokud je ochota na straně servisu, je větší naděje na kladné vyřešení. A základ je nenechat se odbýt u přijímacího technika.

Z mých předchozích zkušeností nebývá obvykle problém se servisem, ale s automobilkou. Ale pár problémů jsem měl u auta jako první zákazník, pro příklad samovolné přestavování el. sedačky za jízdy, nebo opakované praskání skla přístrojové kapličky (obojí O2), tak to nejdříve musela schvalovat ŠA, servis byl obvykle velmi nápomocen, nevylučuji, že to všude tak není,,,,

Tak lampa se již dnes mění :D, pro jistotu jsem servis požádal o změření jeho nastavení ještě před demontáží, protože jsem FullLED měl již celkem dobře nastavené. Servis mj. potvrdil stálé problémy s nastavením těchto světel, stálé zákaznické reklamace...:(

Jinak co se týče mlžení, tak novinář Rasto Chvala byl údajně po testu RS 245 pozván opět na kobereček a to z toho důvodu, že označil mlžení předních světel jako tzv. “Rosiňol technologiu”.

To jen taková zajímavost :-)).

před 2 hodinami, omicron napsal:

Tak lampa se již dnes mění :D, pro jistotu jsem servis požádal o změření jeho nastavení ještě před demontáží, protože jsem FullLED měl již celkem dobře nastavené. Servis mj. potvrdil stálé problémy s nastavením těchto světel, stálé zákaznické reklamace...:(


A je nejake reseni jak ty svetla dat "dokupy" ? 

Takže lampa komplet vyměněna, asi 4 hodiny, s FullLED to dělali poprvé, a je to nejen práce s lampou (nárazník dolů), ale i kódováni a halda administrace.

 

Zakázkový list zní na "Mlžení světlometu, zákazník požaduje opravu - výměnu". Musel jsem s nimi vyplnit i speciální dotazník od Š. k TPI (viz dále), kde byly i debilní otázky, jestli jsem měnil již nějaké žárovky (!), to i přesto, že bylo jasně od začátku řešeno , že se jedná o FullLED, jestli jsem světlo neměl vyndané, nevrtal do něj, a podobné stupidity.

 

Jedna ta lampa stojí něco kolem 15-17 kKč, lidé, kteří to budou řešit v budoucnu po záruce se z toho asi po.erou, pokud na to Š. nepřizná kulanci …?


Je na to kupodivu TPI, které se doteď poměrně úspěšně utajovalo (i asi díky tomu slavnému výroku z manuálu, že se "jedná o vlastnost)", a které podle úrovně mlžení (mě v tom i stékaly kapky vody, viz foto nahoře) řeší různé úrovně opravy až po úplnou výměnu. Nejen pro FullLED, což je překvapení, protože to vyvrací domněnky o řešení/neřešení vnitřního vytápění světelným zdrojem - servis tvrdí, že takové časté kompletní výměny se týkají právě i ne-LED reflektorů O3.

 

Ještě technik poznamenal, že se dle lidí z automobilky očekává speciální TPI k FulLED reflektorům, protože to začíná být nějaký velký průser. Lidé z Š.A. nepokrytě přiznávají, že nějaké to euro ušetřené za případné řešení vyhřívání prý koncernu za to stojí, a že raději občas vymění celý reflektor, když na tom zákazník bude trvat (!). Dost mě to připomíná obdobné výroky, které jsem o podobných lidí ze ŠA slyšel před časem, když jsem řešil podpálený ventil v 1.8TSI (CDDA) u O2FL...:(

Upraveno od omicron

  • 2 týdny později...

Mlží se všechno, stačí příhodné podmínky a mlží se dokonce i mlhovky s halogenovou žárovkou:

IMG_1023.thumb.JPG.05f645601ea9975b793929bef166515a.JPGIMG_1024.thumb.JPG.f202c6be673b152eb017ead8d4d21cc5.JPG

 

 

O hlavních světlech nemluvě, to je standardní výbava:

IMG_1022.thumb.JPG.b08e50d987385850148d17f6cbd170e6.JPGIMG_1021.thumb.JPG.08b8a1fa348e1e348796a1203942ae20.JPG

Jsem po výměně FullLED 14 dní (viz předchozí příspěvky), od té doby se nezamlžil ani centimetr čtvereční (o nějakých kapkách vody ani nemluvě !).

Druhý reflektor byl naprosto v pořádku již výroby, a ani po roce v provozu nic... 

Takže nyní moc nevěřím na to manuálové "...mlžení je vlastnost..."

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.