PaCZes Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 Dobrý den, našel jsem sice dost podobné téma na tomto fóru, ale potřeboval bych asi více rad jak postupovat od začátku. Nejsem úplný analfabet, ale ani vyloženě mechanik Felicia 1.6 GLX - začne topit jen když je motor vytočený nad 2000 ot. Teploměr ukazuje normální teplotu motoru. Prosím o rady pro lajky jak se dostat k odstranění této závady. Děkuji! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 vadna vodni pumpa nebo praskle tesneni pod hlavou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaCZes Vloženo 10. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 vadna vodni pumpa nebo praskle tesneni pod hlavou? Děkuji. Kdyby bylo prasklé těsnění tak to poznám jak ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 11. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2014 hmm nechces tio hodit do servisu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 12. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2014 Nechal bych udělat rozvody a přitom vyměnit i vodní pumpu, tohle vypadá na malej tlak v chladicím okruhu. Prasklý těsnění pod hlavou by se poznalo buď podle mastný tmavý špíny v expanzní nádobě chlazení (únik oleje do chlazení), nebo trvalým úbytkem chladicí kapaliny bez zjevnejch loužiček pod autem (průnik do spalovacích prostorů, druhotnej příznak je i bíle působící "dým" z vejfuku i v teplým počasí), případně "přibejváním" oleje v motoru (průnik chladicí kapaliny do mazání - BACHA, je to asi nejnebezpečnější případ pro motor, protože místo oleje nasaje mazací pumpa dolů pod olej sedlou chladicí směs a motor se přidírá!!!). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaCZes Vloženo 12. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2014 Děkuji, za radu. Výměna vodní pumpy mě určitě nemine. Zatím jsem zjistil nedostatet chladící kapaliny. Po výměně a dolití na MAX se topení docela vzpamatovalo, ale není to uplně ono. Kvůli tomu těsnění pod hlavou: Chladící kapalina rezavá ale mastná ne. Olej nepřibývá..takže uvidím co dál. Zatím děkuji.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 12. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2014 ak sa to prehrieva tak vodná pumpa , ak nie a v otáčkach 2-3tis to topí tak je vadný radiator topení - prasknutá prepážka v ňom a voda sa na volnobeh vracia hned nazad , pri otáčkach niečo cez teleso prejde ale ani to nemá plný výkon , známa feldová závada 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2014 kurňa ty musíš mať fotoarchív Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 13. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2014 to je moja Felicia , archív bol kým neumrel v 2012 disk, už mám cca len 2000 vlastnych foto-... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.