Jump to content

Centrál LP dveří, polohování zrcátka - napajecí kabel ?


Kovysek
 Share

Recommended Posts

Zdravím přátelé, hledal jsem na různých fórech (včetně tohoto) a po přečtení příspěvků si nejsem jistý, v čem může být chyba.


 


Nejprve Vám popíši - přestal mi fungovat centrál dveří u řidiče + polohování levého zpětného zrcátka. Sundal jsem gumový kryt v kloubu dveří, kde vedou kabely, trošku jsem s nimi pohýbal a najednou to začalo fungovat. Občas to zase přestalo, tak jsem s tím zase pohýbal a OK. (Většinou to přestalo jít po silnějším prásknutím dveřmi.


Nyní to zase nefunguje a ne, chce začít ani po pohýbání s kabely, mohl bych to zkusit silněji nebo tak, ale nechci poškodit ostatní a rozhodně to není řešení. Jen jsem na to prostě neměl čas, ani chuť řešit po tom, co mi odešla převodovka.


 


Chci se tedy zeptat, bude problém v kloubu nebo to může být také ve dveřích v mirkospínači nebo něčem takovém (co jsem se dočetl na jiných fórech).


 


Všiml jsem si, že dva kabely jsou jakoby nalomené (viz. foto).


 


Jsem totální laik, takže mohl by mi někdo popsat tedy příčinu a stručně jak to opravit ? Mám zkoušečku (v sadě s pojistkami), tzn. vypadá to jak šroubovák a z vrchu jde krokosvorka kterou můžu někde připnout (předpokládám, že na kostru).


 


Jak tedy vyzkouším, zda je kabel v pořádku ? Popřípadě, jak poznám, který je ten napájecí ?


 


V příloze příkládám fotky.


 


Děkuji za případné reakce smile.png


 


post-90119-0-58335700-1418984343_thumb.jpost-90119-0-33100800-1418984344_thumb.jpost-90119-0-00105000-1418984345_thumb.j


Link to comment
Share on other sites

To budou cvaklý vedení v tý průchodce,  nešvar. Pokud se podíváš na tu svojí fotku, tak je vidět , že hnědej a červenkj drát již někdo obizolval , proč? zřejmě, protože byla izolace již cvaknutá ( modrá izolační páska) . Buď novej svazek, nebo napojit a  přeizolovat a zase to něco vydrží.

post-21191-0-67613900-1418998750_thumb.j

Edited by Casy
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

ahojte, chtěl bych vás požádat o nápad či radu. Začalo mi blbnout na oktavce dálkové zamykání na řidičových dveří. Po týdnu už ovládačem nešlo zamknout ani odemknout. Dnes jsem vyměnil zámek ve dveřích a problém nevyřešen. Na rychlo jsem zkontroloval kabeláž včetně husiho krku ale žádné poškození drátu jsem nenašel. Mám oktavku r.v. 2002 , central je origo. Napadlo mě jestli není nějaký fígl o nastavení centralu. Při demontáží starého zámku jsem klíčem omylem nechal sjet všechny okna dolu(jen pro info) moc děkuju za radu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Similar Content

    • By Logr94
      Dobrý den 
      chci se zeptat jestli mi bude fungovat otevírání kufru klíčem na dálku když mám ve dveřích mikrospínač a origo centrál v autě ...budu dodělávat klíč tak jestli vzít trojtlačítko místo dvoj...teď mám klasický nevystřelovák s dvěma tlačítky...tak mi jde jen o to jestli to bude fungovat bez nějakých velkých prací...díky za odpověď 
    • By Cigi 24
      Zdravím, mám par problémů se svojí fábkou a vzhledem k tomu že si na autě dělám skoro vše sám ale elektrika není moje silná stránka tak se chci obrátit na vás.
      prvni problém je že mi nesviti pravé denní (potkávací světlo) žárovka to není, kontakt na žárovce taky ne a není to ani pojistka.
      dalsi věc je to že mi nefunguje central přes dálkové ovládání a nejde mi zamknout celé auto když zamykám dveře řidiče. Z druhé strany to jde. Auto nekrici když nechám zaplé světla a otevřu dveře a občas nejde otevřít kufr. Po otevření zadních dveří už ale jde. 
      děkuji za rady
    • By acesky
      29.8.2019
      Výměna nefunkčního zámku víčka palivové nádrže svépomocí.
       
      Ahoj,
       
      víčko palivové nádrže mi na mém Superbu přestalo fungovat někdy na podzim 2018. Dosud jsem sbíral zkušenosti ostatních a čekal na vhodné počasí, jelikož nemám garáž.
      Do přílohy dávám postup, který jsem použil při mé výměně.
      Snad vám to pomůže ;-)
       
      AceSky
       
       
      Škoda Super II, Liftback 3.6, 2011 - Výměna nefunkčního zámku víčka palivové nádrže.pdf
    • By micka
      Ahojte, prosím o radu ohledně fungování zamykání. Mám centrál, ale bez dálkového ovládání. Pro odemknutí kufru a spolujezdcových dveří musím: 1. odemknout klíčem řidičovy dveře, 2. zapnout zapalování(!), 3. zmáčknout tlačítko odemknout na dveřích.
      Pro zamknutí všech dveří a kufru stačí zamknout dveře řidiče. Pokud pak auto rychle (v rámci vteřin, max minut) odemknu, odemkne se vše. Po čase se ale odemknou už jen řidičovy dveře.
      Je to standardní chování, nebo se s tím dá něco udělat, aby se vždy odemklo vše? Štve mě to hlavně kvůli přístupu do kufru, protože předtím musím vždy vlézt do auta a zapnout zapalování.
      Vím, že u aut co nemají centrál se dveře spolujezdce ode/zamykají klikou zevnitř, ale kufr se odemkne spolu s dveřmi.
      Mám VW UP 3dv. 3/2012. 
      Díky.
    • By Oj1337
      Dobrý den,
      Stala se mi klasická nehoda, ruplo/vypadlo vnější lanko ve spolujezdcovích dveřích, sundal jsem tedy tapec a potřebuju vyndat ven centrál, akorát mi nesedí žadný torx, zkoušel jsem torx 40, ten je o malinko menší než bych potřeboval, 45 je pak už velkej, nebo se nejedná o torx? Je to totiž hodně nestandartní velikost, ale koukal jsem na všechny dveře a jsou osazeny úplně stejným typek šroubů, čím jste toto sundavali vy?

×
×
  • Create New...