Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak dnes mi to zahlásilo abych doplnil. Jednou sirénka, hláška a pak už jen červený trojúhelník. Asi 15km k pumpě. Víc to neotravovalo.

Otevřu motor a hladina skutečně pod MIN. Otevřu víko, unikne trochu páry, odtlakuje se to (nebo natlakuje?, ale to je fuk) a rázem je hladina na rysce MIN. Přesto jdu koupit k pumpě kapalinu, ale než se po pár minutách vrátím, tak už je hladina 0,5 cm nad MIN. 

Přesto dolévám, ale než se dostanu k rysce MAX, tak tam naleju tak 0,2 dcl, víc určitě ne. 

Celé mi to připadá na palici. Kdybych jen zastavil, otevřel a zase zavřel, tak byl klid. Teplota chladící kapaliny soustavně na konstantních 90, žádný velký výkon, spíše naopak, poklidná jízda po okreskách. 

 

Stalo se vám to už někomu? Příště už budu chytřejší a než budu dolívat, tak to nechám chvilku vychladnout a otevřu. 

 

Stalo se mi to poprvé po asi 13000km. Motor 1,8 TSI. 

Vloženo

Řekl bych, že to přirozené a pochopitelné. V chladicí soustavě je tlak asi 1,5 baru. Tímto tlakem se nafouknou zejména gumové hadice a tím pádem klesne hladina. Když tlak vypustíš, tak se hadice stahnou a hladina stoupne. Mně se to stalo taky.

Vloženo

V lete som kontroloval chladiacu kvapalinu častejšie. Dosť často bola na MIN, ale nikdy tak málo, aby mi píplo. Na začiatku septembra som mal najazdené 18000. Odhadom som za tie km dolial asi 0,75 l kvapaliny. Pri výmene oleja som si dal skontrolovať aj mrazuvzdornosť chladiacej kvapaliny. Všetko OK. Dnes mám najazdené 23000 a ešte som nič nedoplňoval. Myslím, že je to chladnejším počasím. 

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Poprvé po ujetí 185 000 km, když stala přes noc na mraze. Hladinka nepatrně klesla a sepnula signalizace. Po nastartování a krátkém ohřátí motoru hladina stoupla k min a  stačilo vypnout, zapnout motor a porucha zmizela. Dolil jsem 1 dcl destilky. asi došlo k pomalému úniku kdesi ve spojích nebo těsnění.  :kol-28:

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Opravdu mám 185 000 km. 1,8 TSI DSG 7, L&K , r.v.10/2010. Ted jsem byl v servisu po dalších 30 000 km, kontrola nemrznoucí kapaliny a i po tom malém přidání vody stále - 35 oC.

Vloženo

Musel jsem dolit par deci, bylo to tesne nad minimem. ve cca 3.000 km. Duvod, odflaknuty predprodejni servis, uz od zacatku tam bylo min. Doplnil jsem pouze destilkou.

  • o 2 roky později...
Vloženo
V 23. 12. 2014 na 17:18, Jaro9999 napsal:

V lete som kontroloval chladiacu kvapalinu častejšie. Dosť často bola na MIN, ale nikdy tak málo, aby mi píplo. Na začiatku septembra som mal najazdené 18000. Odhadom som za tie km dolial asi 0,75 l kvapaliny. Pri výmene oleja som si dal skontrolovať aj mrazuvzdornosť chladiacej kvapaliny. Všetko OK. Dnes mám najazdené 23000 a ešte som nič nedoplňoval. Myslím, že je to chladnejším počasím. 

jako 0,75 litru je docela dost. Chladící okruh je uzavřený tudíž se to ztrácet prostě nesmí a pokud se to ztrácí tak to někde teče!!! S tím že je úplně normální že hladina kolísá vlivem natlakování jak je psáno výše.

  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Vůz pořízen v 9/2017, najeto cca 10kkm, nenapadlo mě zatím to nějak zvláště kontrolovat, ale minulý týden velká červená hláška přes celej Maxík o nízké hladině chladící kapaliny. Fakt to bylo prázdné, dolitu cca 1/2 litru, v servise mě sdělili, že v tomto počasí to je normální (?!)…

Ta ztráta se mě zdá docela veliká, i přes ty vedra...

 

Také si z O2FL pamatuji, že nejdříve přišlo oranžové varování, ale tady nic, až ta červená...

Vloženo

Normální to podle mě není. Já jsem na začátku června dolil trochu destilky (zdálo se mi, že hladina je dost u spodní rysky), auto je v provozu téměř denně a hladina zatím drží.

Vloženo

Na zavzdušnění z výroby bych řekl že už máš najeto docela dost.

I když tyhle motory TSI (i 1,4) na to občas trpí.

Já si preventivně koupil láhev G13, nicméně za stavu cca. 4,5 tisíce km je hladina v expanzní nádobce OK.

(Tedy doufám, neboť před cestou do HR tomu tak bylo).

 

Vloženo

Nezvedla, respektive ne viditelně. Ale již se zdá, že se to stabilizovalo. Také se ochladilo.

Jinak pro předpředřečníka, tento motor relativně znám, mám již druhe auto s 1.8TSi (byť novější model), nepamatuji se na to, že by se takto chladící soustava toho předešlého chovala. A to by snad v servisu měli vědět.

Bohužel jsem to průběžně nekontroloval, tak netuším jak to vypadalo z předprodejního servisu. Vzhledem ale k tomu, že jsem si po nákupu auta ale musel nechat úspěšně rekalibrovat nastavení mých Full LED reflektorů (viz jiné téma), tak si o předprodejním servise nedělám velké iluze...

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Vloženo

Jestli reaguješ na mě, tak já nepíšu o předchozí generaci, ta má své téma. A když už jsi ji zmínil, já třeba nedlouho po koupi dolévat u O II musel.

Na servis bych v dnešní době spoléhal jen v případě, že tam někoho dobře znáš. Za ta léta co tam jezdím mi tam toho už napovídali...

 

 

Vloženo

Servis, kam jezdím já, disponuje spolehlivými profesionály, na které se mohu spolehnout. Je to ale výjimka, která potvrzuje pravidlo

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...