Publikováno Září 13, 200618 r Vadí mi nízký čumák Octavie kombi 1.8T r. 2002, kterou jsem si na stará kolena pořídil. Šel by nějak jednoduše zvednout předek, např. použitím pružin z 4x4 jen dopředu? Na každé polňačce mám problémy, nárazník už mám mírně orvaný, ve vaně rýhy a zimních vyjetých kolejí se docela bojím. Pánové poraďte.
Září 13, 200618 r Nic ve zlém, kup si třeba BMW X5 to je půl metru vysoký! Já jsem ba naopak o 40 mm snižoval...
Září 14, 200618 r Vadí mi nízký čumák Octavie kombi 1.8T r. 2002, kterou jsem si na stará kolena pořídil. Šel by nějak jednoduše zvednout předek, např. použitím pružin z 4x4 jen dopředu? Na každé polňačce mám problémy, nárazník už mám mírně orvaný, ve vaně rýhy a zimních vyjetých kolejí se docela bojím. Pánové poraďte. Zdravim, mam podobny problem - vsude skrtam, takze uvazuju alespon o kovovem krytu pod motor a prevodovku. Hledal jsem zde na foru a zkousel se i ptat mistnich znalcu, zda-li jsou ruzne svetle vysky u ruznych motorizaci (4x4 a paket pro spatne casty pochopitelne nemyslim) a nikdo nic. Dokonce i v autorizovanem servisu krcili rameny, tak nevim. Nicmene 11 cm se mi zda opravdu malo (TDI 96 kW, r. v. 2003, 205/55/16 - puvodni kola u noveho vozu). Kdyz to nekde u pumpy na dalnici postavim vedle libivolne octy je citelne vys, pokud to zrovna neni tuner plazici se 2 mm nad asfaltem. Tak nevim...
Září 14, 200618 r zdarec kluci, aby jste neřekli, že jsem škodolibej dacan, tak jsem trochu přemýšlel co s tím vašim problémem! Udělat podložky pod zadní péra není vůbec problém, mám i výkres. Ale co s předkem, který je pro vás nejdůležitější. Nejprve bych určitě doporučil výměnu př. pružin za úplně nové!! Ty vaše jsou už zmáčknutý. Čím starčí auto, tím víc jsou péra "unavený". Každý milimetr nahoru bude asi dobrej, že jo! V nějakém katalogu jsem viděl gumový dorazy(kolečka), který se připáskují mezi závity pružiny. Péro pak pruží na 7 závitech, místo 8 zavitů! To by vám možná taky trochu pomohlo...
Září 15, 200618 r Autor Auto má najeto 70 tis., to je na takové unavení pružin málo. Dávají se tenisáky mezi závity, ale to se mi zdá moc amatérské. Na etce mi našli podložku (kroužek) na tlumič, dural, výška 2 cm. Chci něco solidního na furt.
Září 15, 200618 r Michal3 napsal: Nějaké podložky jsem našel zde: http://weitec.senkyr.cz/ Jo, to je ono! Tohle je docela kvalitní řešení. Jen mi nesedí ta cena... Upraveno Prosinec 12, 20195 r od Milan II
Září 15, 200618 r Taky si porad skrtam a kdyz jsem jel polni cestou na houby - rana jak zdela - achjo - chudak vana a ten gum. block co odpruzuje motor smer jizdy - stred napravnice s prevodovkou
Září 18, 200618 r Tak já mám 1,9 TDI 4x4,2003 stejnej problém jsem už přestal řešit. Na druhé straně raději bych chtěl sehnat nerezový kryt na spodek motoru, protože tomu originálnímu dávám pořádně zabrat a to stačí i při parkování. Nevíte o někom, kdo to vyrábí ?
Říjen 1, 201113 r Vadí mi nízký čumák Octavie kombi 1.8T r. 2002, kterou jsem si na stará kolena pořídil. Šel by nějak jednoduše zvednout předek, např. použitím pružin z 4x4 jen dopředu? Na každé polňačce mám problémy, nárazník už mám mírně orvaný, ve vaně rýhy a zimních vyjetých kolejí se docela bojím. Pánové poraďte. Tohle řeší skoro vše: http://www.hpsporting.cz/?k=3#p5 Octavia má děsně měkký podvozek, takže rychlá jízda s ní není nic moc a jak se na nerovnostech rozhoupe (protože útlumy tlumičů za nic nestojí) začneš brát spodkem. Uvedená sada jednak to rozhoupání omezí - takže i při stejné výšce a rychlosti jízdy nebudeš brát spodkem o nic - jednak si můžeš předek klidně o 4 cm zvýšit. Když natočíš výš spodní misky pružin. Pak ovšem nezapomeň na seřízení světel, ať nesvítíš na letadla. Nemůžu se nezmínit o tom, že tě díky odlišným útlumům a tvrdosti pružin čeká mnohem pěknější jízda: probíhá to asi takhle - silnice zahne, ty zahneš a auto taky. Podstatná změna oproti současnému stavu, kdy silnice zahne, ty taky, ale auto někdy ne...
Leden 10, 201213 r Zdarec chlpci, myslím že mám pro Vás nápad, dá se koupit origo podložka na přední nápravu (duralovej váleček), která se používá na 4x4 a stojí to okolo 200 za sadu. Je to originál díl a nemusí nikdo nic fušovat a vymýšlet vymyšlené.
Leden 10, 201213 r Tak si říkám,že se tu dávají podložky pod péra a co zkusit vypodložit tlumič jako takovej.V tom horním uchycení vymyslet nějaké kurvítko. Já se po tom nepídil ,já radši snižuju V modelařině se taky jen dají tlumiče na nižší-vyžší dírku a auto je tak stavitelné. O ce se týče fušování...Dát 200 kaček,nebo 60 za cigára?
Leden 15, 201213 r Vadí mi nízký čumák Octavie kombi 1.8T r. 2002, kterou jsem si na stará kolena pořídil. Šel by nějak jednoduše zvednout předek, např. použitím pružin z 4x4 jen dopředu? Na každé polňačce mám problémy, nárazník už mám mírně orvaný, ve vaně rýhy a zimních vyjetých kolejí se docela bojím. Pánové poraďte. tak si kup u škodovky podložky pod přední tlumiče stojí to 650,-Kč na nápravu a je to o 2,5cm vyšší mám to a jsem spokojený
Únor 3, 201213 r Zdarec chlpci, myslím že mám pro Vás nápad, dá se koupit origo podložka na přední nápravu (duralovej váleček), která se používá na 4x4 a stojí to okolo 200 za sadu. Je to originál díl a nemusí nikdo nic fušovat a vymýšlet vymyšlené. Zdar, víte někdo čísla těch dílů v etce? myslím přední a zadní podložky, byl jsem ve škodovce a nenašli mi to... jen našli tlumič pro špatný cesty... btw víte jaký je rozdíl v tom tlumiči? Díky
Březen 9, 201213 r zdravim. ja som to zdvihol, vyzera teraz ako koza ale ucel plni na 100%. dal som si to vyrobit zo silonu ale mozu byt aj kovove. k tym zadnym uz neviem rozmery tak som dal aspon ilustacne foto. a vysku podlozky si uz mozes navrhnut sam tie 3 cm to je podla mna uz take maximum. podlo_ka.pdf Upraveno Březen 9, 201213 r od ecumo
Listopad 19, 201311 r Čau všichni. Mám O1 1,9TDI 81kw chip na 104kw kombi 04. Chtěl bych jí celou zvednout min o 5cm. Může někdo poradit jestli to nějak půjde a jak?
Prosinec 5, 201311 r Tlumič teleskopický přední pro špatné cesty 1J0413031AM ja ich mam na svojej octavke (oproti iným mam auto zdvihnuté o par čisel ), su to org. skoda daval sa do skodovie ako packet na zlé cesty + plech kryt motora , na nezaplatenie
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.