Přejít na obsah

Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu


xaker

Doporučené příspěvky

No to vypada na vahu vzduchu.

Taky mi to pred 3 mesici delalo.Motor ti do nouzaku nepadne,jen ma proste mensi akceleraci a casem to nepujde vubec vytacek.Ja jsem to vydrzel 5tis km,pak uz jsem na to nemel nervy :D a koupil jsem v Brne za 2200,- nove cidlo .

Jeste je moznost to cidlo vytahnout a vycictit.Me to pomohlo ale jen na chvilku.

ahoj de je ta vaha vzduchu mozes mi to niekde zistit som uplny laik a asi mam aj tento problem

EDIT:

Ahoj, rozhodne za to nedavej 20tis !! To pripadne cisteni turba je daleko levnejsi. V brne cca 3000,- pripadna vymena ventilu N75 (cca 1100 - 1300) bez prace. Reknu vic az to budu mit take za sebou. Myslim si, ze kupovat nove nebo repasovane Turbo se zatim nevyplati, dokud presne nevis cim to je. Nechat opravovat Turbo ve skodovce je nehorazne predrazena zalezitost. V Praze bohuzel nikoho neznam.

ahoj mohl by si mi niekoho v brne poradit ??? som zo svk a do brna to mam najblizsie dakujem pokial mozes tak do spravy dakujem

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zabiak: tvůj web je exkluzivníkol-47.gif

Jinak já už problémy s turbem řeším přes 1/4 roku kol-26.gif ..nejprve vyčištěno za 4000,- ... po 14 dnech znovu, tak jsem začal měnit hadičky (teď je tak 60% vyměněno - jen ne ta k turbu, na tu jsem se zatím nedostal) a žádný poznatek, stále padá dál, koupen nový N75 a vše stejné, ba naopak to možná padá lehce víc, stačí menší kopeček a hupkol-26.gif ... dneska to má mechoš znova ... tak jsem zvědav co tam (ne)najde...ale začínám z toho být zoufalý...pač do turbinky za 9 táců se mi nechce ... tak doufám, že to bude nějaká prkotina wallbash.gif

EDIT: tak mechoš na nic nepřišel po mech. stránce..ale nenapíchl to...stejnak si myslím, že to bude stále stejné..moc velký tlak, místy mi turbo tlačilo až 2.8 jinak tlačí v průměru 2.4. Navrhl mi, že by to mohl pobrat chip...co si o tom myslíte?

Editováno: , autor: Angel@Devil
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

taky mam menší problem mam 1,9 tdi 81 kw mam ho asi mesíc a dneska mi auto za jizdy dvakrat chciplo udělalo to už jednou pres tyden. Tak jsem zastavil a normalně znova nastartoval mam podezdřeni na turbo, ale takove príznaky tady nečtu pak jsem to trošku projel asi 15 km a už to neudělalo jinač auto tahne normalně a při vysokých otačkach taky poklesy vykonu nezaznamenany. Tak nevi tdi jsem zatim němel tak do toho nevidím poradte mohl by byt toto príznak špatného turba mohlo by auto uple chcípnout . Nebo snad přísun paliva.

Editováno: , autor: toma 11
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak po 5 měsících od posledního příspěvku píšu, že můj problém s turbem vyřešila jedna cesta ze Zlína do Prahy a zpátky po dálnici 135 km/h na tempomatu. Turbo se pěkně protáhlo a od té doby ani jeden záškyt nebo vypnutí. Dle předchozího majitele je to originální turbo z výroby, takže slušný výkon na 220.000 km :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak po 5 měsících od posledního příspěvku píšu, že můj problém s turbem vyřešila jedna cesta ze Zlína do Prahy a zpátky po dálnici 135 km/h na tempomatu. Turbo se pěkně protáhlo a od té doby ani jeden záškyt nebo vypnutí. Dle předchozího majitele je to originální turbo z výroby, takže slušný výkon na 220.000 km :-)

No vidis, moje vydrzelo 320.000 km. :) A 135 km/h neni pro to auto zadny protazeni. Zahrat, najit kopec, nalupat tam 2 a 3 pekne pres 4000 otacek, podrzet to tam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj mám taky problem s turbem precetl sem tady uplne vsechno co by to mohlo byt ,,,pc mi pise ze vysoky tlak turba ..kolem 3tisic to spadne a mam sdi po restartu vse ok dela to obcas nijak pravidelne jezdim docela svizne zaclo to ted v zime v lete nic ,,,v cem by mohl byt problem kdyz je vysoky tlak dekuji za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim Vas potřeboval bych poradit s grafem z OCTAVIA 81KW

jak už bylo řečeno autičko pada do nouzaku,řeším vahu nebo turbo a .., ale myslím si že to bude turbo ale chtel bych od vas profiku poradit.Odrazuje me od tura to ze auto nekdy kouri po zahrati je vse v poradku i nouzovi rezim zmizi,ale stene je to asi jasne.Problem se objevil az ted v zime.Moc vam dekuji za ochotu.

test vaha.bmp

test turbo.bmp

Editováno: , autor: Scorpion
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele, tak se na ten log vykašli, rozluštil jsem ty Tvoje data, je to totál v čudu, turbo tlačí až za hranici měřitelnosti čidla tj někde za

2570mbar a a požadovaná je max 2040 mbar tj tlačí o víc jak 0,6 baru víc než by mělo. Regulace musí být kaput a možná bude tímhle načnutý celý turbo, páč to jsou na něj extrémní otáčky. Doporučuju s tím nejezdit, nebo max opatrně s jemným plynem do nejbližšího servisu+

Ta rugelace bude zaseklá v ploloze že turbo tlačí pořád naplno, tj při nouzáku se v podstatě turbo nijak neodstaví a jen se sníží dodávka paliva, ale turbo se bude přetáčet dál. Viděl jsem hodně, ale aby to bylo až takhle, tak to ne. Rozhodně by to chtělo min odpojit podtlak hadičku do baňky na turbu, aby se vyloučilo, že s ní není nějakým záhadným způsobem hýbáno podtlakem.+

Co se týče váhy, ta dává hodně, aby taky ne, když turbo chlastá o třetinu víc vzduchu než by mělo.

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No asi takhle auto mam necely rok.ze zacatku jsem vysledoval kdyz uberu plyn tak se neco ozivalo ze sani.takze mi radis vyndat turbo a nechat ho opravit popripade nove?s potlakem nikdo nic nedelal teda aspon co to auto mam,ale pred tim vse v poradku.Jinak ti moc dekuji za ochotu a za cas.moc si to ho vazim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě už bude turbo načnutý při těhle točkách, kdyby jsi chtěl, můžu sehnat turbo a celý to dát dopořádku. Ideál by bylo dát už lepší turbo z 96Kw motoru. Neříkám že někdo něco dělal z podtlakem, ale turbo je podle logu pořád v pozici naplno, ventil N75 se chudák snaží naplno odregulovat ale bohužel, takže něco zamrzlo a táhlo je pořád stažený dole.

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,chcel by som sa tiez opytat,mam octaviu combi 1,9 tdi,81kw najazdenych 165000 km,2001 rok a mam podobny problem,zacalo my to robit dva mesiace do zadu,ale mne to burbo vypne iba ked preradujem zo stvrteho stupna do piateho a otacky vytocim do 3000,vtedy to robi pravidelna.Skusal som to na druhych stupnoch tam to nerobi.A este to spravi ked idem viac ako 130 km a vtedy to tiez vypne.Tak ci to moze byt tiez len zanesene,alebo daco druhe.DAKUJEM VAM ZA RADU.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak zase zápasím s nouzákem. Skáčou dvě závady.

Napřed skočí tato

16485 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Nesmyslny signal

P0101 - 35-10 - - - Sporadicky

u teto chyby se auto chová tak ze jede nejede proste cuká a když to podržím déle tak padne chyba

17958 - Plnici tlak Regulacni odchylka

P1550 - 35-00 - -

zde už to motor nerozdejchá a jede jak 120ka :)

mam podezření na váhu vzduchu a asi i turbo.Přikládám log který jsem naměřil.Našel by se někdo kdo tomu rozumí a měl minutku čas se na ten log podívat.Díkec

Dnes jsem ještě po zápase s pružinkou od konektoru přeměřil 3tí řídící vstřik a dle rad na fórech se vejde do rozmezí.Má 107ohmů.

LOG-01-003-010-011.rar

Editováno: , autor: octavka19tdi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, tak Okta je opravena. Nakonec se cistilo turbo, vymenoval pletenec, kterej byl fest zanesenej a udajne i zhnilej a jeste jedna rura, ktera je k tymu napojena, smerem ke katalizatoru, byla taktez zhnila. Diagnostika ukazovala po zakroku cisla v norme, tak ze huraaaaaa. Uz zase jezdim a nebudou me v kopcich predjizdet 120tky :aggressive::palec2:lol .

I pocitove me pripada, ze je auto snad i zivejsi, a zvukove tissi.

Zitra jedu projet do oblibeneho kopce, kde mi turbo pravidelne padalo. dam vedet ... 'Humlovi´ zdar !! Je to borec.

Dobrý den, nemáte prosím tel. kontakt na zmíňovaného p. Humla?? Díky Ďuriš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, padá mi auto do nouzáku. Několikrát čištěno-nepomáhá. Jen mi příde, že na vstupní osičce do turba co ovládá lopatky mám moc velkou vůli....cca 2-3mm. Myslíte že byt to mohlo být tím. Poraďte-víc hlav víc ví. Na obrázku je to červeně označeno

post-58459-0-05185800-1330372216_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...