Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Ja jsem taky amater ;)

Lopatky roztocit nejdou aspon rucne myslim ne, kdyz je turbo nasazeny na motoru.Jinak se turbo nachazi dole na leve strane ze zadu na motoru ,kdyz je svetlo jde videt..Prve bych si prohlidnul hadicky,staci jen mala dirka a uz to blbne.Proc rovnou nechavat opravovat turbo za tisice a nebude to ono,kdyz to muze byt jen hadickou za par stovek.Pak bych zkusil jestli se hejba ta tycinka od turba.

jinak takle vypada to turbo :

http://www.technologie-entwicklung.de/Gast...nt15-turbo.html

Upraveno od octavka19tdi

Ahoj. Taky se hlásím do klubu stejného problému. Přesně kolem 130 km/h otáčky kolem 3000 - konec tahu a tak tak 120. Nejlepší je když někoho předjedu na začátku kopce a pak začnu zpomalovat. Nedivím se, že si začne ťukat na čelo.

Mám 66kW a tam snad žádné naklápěcí lopatky nejsou? Takže jako laik si myslím, že na mém turbu se můžou zničit jen ložiska tzn. se zadře. Nebo ne?

Taky to mechanikovi nadhodím, že by to mohly být ty hadice, nebo ten ventil. Až to někdo vyřešíte dejte tady vědět.

Ahoj. Taky se hlásím do klubu stejného problému. Přesně kolem 130 km/h otáčky kolem 3000 - konec tahu a tak tak 120. Nejlepší je když někoho předjedu na začátku kopce a pak začnu zpomalovat. Nedivím se, že si začne ťukat na čelo.

Mám 66kW a tam snad žádné naklápěcí lopatky nejsou? Takže jako laik si myslím, že na mém turbu se můžou zničit jen ložiska tzn. se zadře. Nebo ne?

Taky to mechanikovi nadhodím, že by to mohly být ty hadice, nebo ten ventil. Až to někdo vyřešíte dejte tady vědět.

No zalezi z ktereho roku mas auto,ale myslim ze od roku 2001 tim rokem si ale nejsu jistej maji i 66kW naklapeci lopatky.

Upraveno od octavka19tdi

Můj Rudý October je z prosince 1997, takže asi bez naklápění.

jo jo tak to bude bez naklapeni,no aspon mas o starost min.

Panove a jak vam TDIcka litaj? Ja to sve uzivam od jeho narozeni a musim priznat, ze se mi stale klesa vykon a tah s pribyvajicimi kilometry, alespon mam ten pocit :huh:

Pamatuji si jak ma 66kW akcelerovala do kopcu, takla jak vino ... nyni uz to neni ono. Co odchazi do kytek?

Panove a jak vam TDIcka litaj? Ja to sve uzivam od jeho narozeni a musim priznat, ze se mi stale klesa vykon a tah s pribyvajicimi kilometry, alespon mam ten pocit  :huh:

Pamatuji si jak ma 66kW akcelerovala do kopcu, takla jak vino ... nyni uz to neni ono. Co odchazi do kytek?

No to vypada na vahu vzduchu.

Taky mi to pred 3 mesici delalo.Motor ti do nouzaku nepadne,jen ma proste mensi akceleraci a casem to nepujde vubec vytacek.Ja jsem to vydrzel 5tis km,pak uz jsem na to nemel nervy :D a koupil jsem v Brne za 2200,- nove cidlo .

Jeste je moznost to cidlo vytahnout a vycictit.Me to pomohlo ale jen na chvilku.

Upraveno od octavka19tdi

Panove a jak vam TDIcka litaj? Ja to sve uzivam od jeho narozeni a musim priznat, ze se mi stale klesa vykon a tah s pribyvajicimi kilometry, alespon mam ten pocit  :huh:

Pamatuji si jak ma 66kW akcelerovala do kopcu, takla jak vino ... nyni uz to neni ono. Co odchazi do kytek?

No to vypada na vahu vzduchu.

Taky mi to pred 3 mesici delalo.Motor ti do nouzaku nepadne,jen ma proste mensi akceleraci a casem to nepujde vubec vytacek.Ja jsem to vydrzel 5tis km,pak uz jsem na to nemel nervy :D a koupil jsem v Brne za 2200,- nove cidlo .

Jeste je moznost to cidlo vytahnout a vycictit.Me to pomohlo ale jen na chvilku.

Si tou vahou nejsem jist ... Padal jsem do nouzaku jako kolega v prispevcich. Byl jsem u znameho v servisu Skoda/Kosmonosy. Dal mi tam novou vahu (je to cca 1,5roku). Do nouzaku jsem padal dal. Probehla tedy vymena toho mag.ventilu a nouzak zmizel. Ale, od tohoto okamziku jsem nabyl pocitu, ze to nejede tak jak drive.

Muze mit ten ventil vliv na zivost auta a jeho vykon?

Panove a jak vam TDIcka litaj? Ja to sve uzivam od jeho narozeni a musim priznat, ze se mi stale klesa vykon a tah s pribyvajicimi kilometry, alespon mam ten pocit  :huh:

Pamatuji si jak ma 66kW akcelerovala do kopcu, takla jak vino ... nyni uz to neni ono. Co odchazi do kytek?

No to vypada na vahu vzduchu.

Taky mi to pred 3 mesici delalo.Motor ti do nouzaku nepadne,jen ma proste mensi akceleraci a casem to nepujde vubec vytacek.Ja jsem to vydrzel 5tis km,pak uz jsem na to nemel nervy :D a koupil jsem v Brne za 2200,- nove cidlo .

Jeste je moznost to cidlo vytahnout a vycictit.Me to pomohlo ale jen na chvilku.

Si tou vahou nejsem jist ... Padal jsem do nouzaku jako kolega v prispevcich. Byl jsem u znameho v servisu Skoda/Kosmonosy. Dal mi tam novou vahu (je to cca 1,5roku). Do nouzaku jsem padal dal. Probehla tedy vymena toho mag.ventilu a nouzak zmizel. Ale, od tohoto okamziku jsem nabyl pocitu, ze to nejede tak jak drive.

Muze mit ten ventil vliv na zivost auta a jeho vykon?

Tak to uz me nic nenapada :( ,ale pokud to pocitove jezdi pomaleji od doby vymeny ventilu(N75),tak to asi neco snim bude mit spolecneho.

No a jen se zeptam kolik ta sranda (N75) stoji.Mozna me to bude taky cekat az vymenim hadicky a nepomuzeto.

Upraveno od octavka19tdi

vahu mi tehda udelali gratis a ten ventil byl z druhe ruky cca za tisku

Ventil z druhe ruky.Takze asi nebyl novej.A ma taky neco za sebou.

A vahu gratis.Sakra tak to je dobrej servis kde davaj neco gratis :D

Nevyndal ji jen ven a nevycistil,ta cena by tomu odpovidala.

Ale pokud si nakoupil u nich vsechny auta ktery mas v podpisu,tak by ta vaha mohla byt gratis ;)

Upraveno od octavka19tdi

Ventil z druhe ruky.Takze asi nebyl novej.A ma taky neco za sebou.

A vahu gratis.Sakra tak to je dobrej servis kde davaj neco gratis :D

Nevyndal ji jen ven a nevycistil,ta cena by tomu odpovidala.

Ale pokud si nakoupil u nich vsechny auta ktery mas v podpisu,tak by ta vaha mohla byt gratis ;)

Ta vaha byla jakasi protisluzba, dali to jako reklamaci ...

Ten ventil nebyl urcite novy.

Ventil z druhe ruky.Takze asi nebyl novej.A ma taky neco za sebou.

A vahu gratis.Sakra tak to je dobrej servis kde davaj neco gratis :D

Nevyndal ji jen ven a nevycistil,ta cena by tomu odpovidala.

Ale pokud si nakoupil u nich vsechny auta ktery mas v podpisu,tak by ta vaha mohla byt gratis  ;)

Ta vaha byla jakasi protisluzba, dali to jako reklamaci ...

Ten ventil nebyl urcite novy.

Tak to by sis mel u nich zkusil domluvit ten ventil,at ti tam daji novej na vyzkouseni.Jen si projed znamou trasu a kdyz to bude pocitove lepsi tak je jasny ze je to ventilem.

  • 2 týdny později...

Tak auto jsem nechal v servise a začínájí kontrola hadiček,palivový filtr a vzduchový,můj problém byl zatuhlé naklápěcí lopatky princip je takový,že lopatky drží tlak a při 3tis.otáčkách ventil propustí tlak a auto dostává patřičný výkon.Mě se lopatky nenaklopý a tím pádem mě zachraňuje mag.ventil a auto háže do nouzového režimu jak někdo píše že se dá odpojit to je pravda ale nedoporučuju to nikomu zničí celé turbo.V servise vám lopatky měnit nebudou,ale rovnou vám vymění celé turbo a mají z toho prachy já to mám po znamosti a tak mi je spravý a do toho muže být váha vzduchu pokď spravně naklapěcí lopatky nefungují ničí se váha vzduchu!Bez dobrého turba se nedá zjistit jestli je špatná váha vzduch.Turbo jsistíte hned jestli je špatné po nastartování vyjde černý oblak z výfuku.Zítra mi spravý lopatky a možná vahu pokud bude špatná.A problém by měl být vyřešen.Cená váhy je 3000-3500kč jak kde ventilN75 1500-1700kč a turbo je v servise nové za 50000kč repas 25000-30000kč a dají vám na něj zaruku 2 roky stejně jako na vahui ventil ale seženete ho i na internetu za 7000 z bouraného auta a repas dělá i firma v Brně za nějakých 7000+dph podele závady a nabýzeli mi nové za 16000kč +dph tak zatím čaute

Prosím o radu! Octavia 1.9TDi 81kw rok 2001

Nějak mi začalo vynechávat zřejmě turbo při větší zatěži při rychlejší jízdě, když to točím do 3tis.otáček auto rázem spomalí a je bez výkonu asi se vypne turbo protože vůbec to auto nejede,až když zastavým vypnu klíček a znovu nastartuju opět to jede tak jak má.Čím to může být odchází mi turbo?Nebo to může být něčím jiným.

Předem děkuji.

Toto je s největší pravděpodobností příčina zatuhlé regulace VNT turbín, v žádném případě není potřeba shánět nové/jiné turbo. Těch příčin může být i víc, ale z 90% je to zatuhlá regulace.

Pokud máte někdo zájem, tak tento problém řeším za 2000,- (demontáž, oprava a montáž turba + nové těsnění). Záruka na provedenou práci. Je to na cca 3-4hod.

V případě, že bude stávající turbo neopravitelné, mám skaldem pěkná použitá turba, vyčištěná a se záruku, cena do 5000,-

Pokud bude příčinou jiný problém, dá se řešit také (N75 mám po 1000,- atd), vše se dá měřit a vadný díl najít, není důvod náhodně měnit jeden díl za druhým!

Tel:728763770, Jablonec nad Nisou

  • 2 týdny později...

Tak by me zajimalo co je pricinou toho zanaseni turba.Asi to mam bohuzel taky.

Da se tomu zanaseni predejit treba stylem jizdy nebo kvalitou nafty?

musíš jezdit brzda plyn a nikdy se ti nezanese

musíš jezdit brzda plyn a nikdy se ti nezanese

Brzda-plyn?Jako myslis kazdej kvalt vytacet do 4tis a pak brzdit?

to se zase brzo opotrebuje ne? Takze se vlasne nestihne zanest :smich:

Upraveno od octavka19tdi

vužívej ho aspoň z 90% a nezanese se ti

občas si ho musíš povodit,nekoukej na spotřebu a fič

nesmíš jezdit "kadla"kadla"

Upraveno od toncek

No ja z 90% jezdim kolem 2tis ot/min ,a to je asi malo co ?Ale nemam moc duvod to vytacek kdyz pri tech 2tis kazdeho teda skoro kazdeho predjedu :D

je to tak,,ale bohužel si to turbo žádá,,,,,,,ale ať to nepřetočíš :) vono to jede,ikdyž se to nezdá,,,říkali mi že je to bagr,že to jezdí na naftu,,,ale vono to jede když se tomu dá,vychytneš si krouťák a do 130 seš pružnej jako benzín

kolega má 66kw a tam je to trošku o něčem jiném

Upraveno od toncek

Tak jsem to na tvou radu dneska a protahl.Tocil do 4tis a je zajimave ze ve 2lidech a i do kopce to do nouzaku pri tech kolem 3tis nepadlo.Toz to by me zajimalo co tam mam v haji ze mi to dela jen v jednom prudkem kopci a to jedu sam.Jeste me napadlo jestli to nema neco spolecneho s tim ze ten motor mi padne do nouzaku, kdyz je kratce zahratej(asi 2km mesky provoz) na provozni teplotu.Dneska jsem mel zasebou asi 20km a pak byl dlouhej prudkej kopec a nic to neudelalo.Ze by spatne tesnilo nejake tesneni v turbu,ale olej mi to nezere.

Upraveno od octavka19tdi

  • 2 týdny později...

MARCUS 23: Ja som mal zle Turbo(lopatky) a pri starte mi nevychadzal cierny dym..Ale ked potrebujes nove tak prid do Kosic tu ho zozenies nove za 20000 Sk.Pred mesiacom som kupoval.Repasy robia za cca 13 000Sk.Merac hmotnosti vzduchu som kupoval za cca 3500 Sk.Mas asi velmi drahy servis... :) www.turboservis.sk

  • 2 týdny později...

tak už taky padam do nouzaku,vypnu klíček,nastartuju,jede tak přidušeně,při 2tis nezačne rvát,ale není v nouzáku,,,až když ho podržím do 3,5tis tak padne do nouz.a vypnu klič,nastartuju a zase jede,ale slaboučko,a když padne do nouzaku tak jede jako 120tka to je jasny, :angry::disgust:

VAG piše:

00575 tlak v sacím potrubí-sporadicky

přepínací ventil klapky saní-sporadicky

mag.ventil pro omezení plnícího tlaku N75-sporadicky

jsou to ty nejhorší věci,to vím,,turbo jede,jde ho slyšet velmi dobře když jedu kolem stěny a sešlápnu,když už pak padne do nouzáku tak už nepíská,takže mám pocit že vypne,ale když vypnu kliček a zase nastartuju tak ho je slyšet jako vždy jak si popiskuje pod plynem,,,táhlo na něm nad baňkou pro regulaci lopatek jde pohybovat prsty bez jakéhokoli zadrhávání,a taky sem ho vždy používal v plném rozsahu,-nejezdím jako důchodce,,

zatím nevím kudy kam,dneska sem nakoupil hadičky na podtlak okolo reg.ventilu,,a přepadové mezi vstřiky.....takže se na to jdu vrhnout,koukal sem na ně a mají dost

podezření mám i na váhu

hadičky semě rozpadaly vruce když sem některé vytahoval a bral sebou na prodejnu

a vtěch sponkách,viz foto,jsou vydřený až na gumu,,,,ba i více

post-26-1166613407.jpg

Upraveno od toncek

tak co,tonceku???

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.