Publikováno Duben 12, 201510 r Máte někdo zkušenost s výměnou katalyzátoru u 1,6 BFQ? Zde jsem řešil výzvu "Emise do dílny!" http://forum.skodahome.cz/topic/94120-sv%C3%ADt%C3%ADc%C3%AD-kontrolka-elektroniky-motoru-syst%C3%A9m-kontroly-v%C3%BDfukov%C3%BDch-plyn%C5%AF/page-5 a po výměně mnoha věcí jsem se upnul k výměně katalyzátoru, který je po 250000 km v mém autě po smrti. Zakoupil jsem Tyll, konkrétně toto: http://www.vyfuky-tyll.cz/e-shop/dil-vyfukoveho-systemu-tyll.php?dil=00081 dle popisu patří i na BFQ, byť u něj je napsáno pro 74 kW. Dnes jsem si však pod všiml, že nesedí místa pro lambda sondy. Mé BFQ má první přímo ve svodech, tedy ještě před těmi vlnovci, a druhá je daná zezadu do katalyzátoru. Na zakoupeném dílu je však jedna lambda těsně před katem a druhá tak 20 cm za ním. Nevíte někdo, kde má lambda sondy 74 kW? Nebo mám lambdy jednoduše přehodit a tu jednu "díru" navíc prostě zaslepit? Dělal to již někdo? Za info, nápady, zkušenosti díky.
Duben 18, 201510 r Autor Tak si odpovím sám... napsal jsem výrobci a dostal tuto odpověď: Dobrý den pane XXXX, Děkujeme za důvěru k naším produktům. Potvrzuji ,že Vámi zakoupený katalyzátor ( 00081 ) je pro tento typ vozu ( Škoda Octavia 1.6 ,75 kW , 1997 – 2004 , BFQ ) . Umístění lambda sond je opravdu trochu odlišné od originálního dílu z důvodu jednodušší sériové výroby . I z tohoto důvodu je samozřejmě umožněno prodávat tento typ katalyzátoru za výhodnější cenu než originál. Je to jeden z rozdílů mezi tzv. „druhovýrobou“ a „originálem“ . Po konzultaci s naším servisním mechanikem doporučuji „lambdu 1“ ponechat na svém místě a zaslepit tak, jak uvádíte. Pokud budete potřebovat ještě nějaké informace, neváhejte se na nás obrátit. Děkuji za Váš dotaz a s pozdravem, Moc mi to ale smysl nedává...
Duben 18, 201510 r Autor A poznatek k výměně katu u 1,6... musí dolu nápravnice Fakt už nevím, jestli mám německé auto, nebo francouze... pro výměnu svíček sundat sání, pro výměnu katu nápravnici... co ještě si konstruktéři vymysleli?
Duben 19, 201510 r Autor Takže jsem to vzdal brzy? :-) Fajn... odpoledne jedeme zase na zvedák. Nějaký tip na postup?
Duben 19, 201510 r Autor Libero: Umíš vyměnit na 1,6 svíčky bez sundání toho plastového sání? A prozradíš mi, prosím, jak? Moc by mi to pomohlo.
Duben 19, 201510 r ja to tiež umím , a na 74kw je to úplný luxus , zoberieš si golu , sviečkovák , klb a dlhý predložovák a ideálne aj prípravok na fajky , ide to v pohode len si musíš ten orech s klbom nasmerovať a je to ... a ak to máš v 3/8 gole tak je to úplne na pohodu , horšie je to na 75kw s LPG kde je to namačkané a máš len 1/2 račňu ale dá sa to
Duben 19, 201510 r Takže jsem to vzdal brzy? :-) Fajn... odpoledne jedeme zase na zvedák. Nějaký tip na postup? Vždy sem si sundal komplet výfuk, i příčku tunelu se silentbloky. Tepelný plechy pryč spolu s tyčí řazení a krytem poloosy. Výfuk by jsi měl pootočit o 180°, pak by to mělo jít ven. Sou to nervy... Nejhorší místo je mezi karosérií a tepelným krytem na řízení, poznáš.
Duben 19, 201510 r Libero: Umíš vyměnit na 1,6 svíčky bez sundání toho plastového sání? A prozradíš mi, prosím, jak? Moc by mi to pomohlo. suri. to opísal presne ...najhorší je tretí válec,medzi tými káblami,ale ide aj to
Duben 30, 201510 r Autor No, když jsem to tak četl, šel jsem se na to podívat a vyzkoušet to. Výsledkem je, že si raději to sání sundám :-D
Květen 1, 201510 r Milan - ja som tie sviečky menil možno 5x na BSE , sem tam na AKL/AEH kde je to brnkačka ... takže tak a boli aj BSE s debilne robeným LPG a 1/2 račnou bez vyťahováku
Květen 14, 201510 r Autor Kat vyměněn a nápravnice zůstala na místě. Bylo to sice jako ježek v kleci, ale dalo se. Děkuji za rady.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.